I can't let you go



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can't let you go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ripa
Member
I can't let you go DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 20:18

Bonepaw wist dat hij op dit terrein niet welkom was, het was van de Windclan alleen kende hij een kattin genaamd Walnutpaw als ze nog zo heten. Hij moest haar nog een keer zien, hij had een gevoel wat hem bij stond een gevoel wat hem raakten van diep, diep van binnen. Zijn hoofd zat vol met haar naam, haar geur was onvergetelijk. Was hij nu verliefd, hij kon steeds haar ogen in de zijne zien. Hij zou haar uit zijn kop moeten zetten, hij staarde met zijn ambre ogen in elke richting. Hij was bang dat hij gezien zou worden, hij sloop over het gebied heen op weg naar het kamp. Hij wist dat ze daar zeker zou zijn, zijn ogen verkleurde toen hij windclan katten zag. Zat Walnut er tussen, een glimlach verscheen op zijn gezicht alleen zat ze daar niet tussen. Hij schudden zijn kop, hij kon beter naar huis gaan alleen wist hij dat hij hier naar toe zou gaan. Zo was het al een maand zo, elke dag ging hij naar Windclan toe om te kijken of ze er was maar ze was er niet. Hij rende door het gebied heen, zijn poten zetten steeds meer af. Hij voelde de wind door zijn vacht heen stromen, het voelde geweldig. Hij wilde haar beschermen tegen zichzelf alleen lukte dat niet, hij kon haar niet uit zijn gedachten wissen. Het leek een plaag die hij wilde hebben, het leek een gevoel die hem tegen hielt van zijn eigen gedachten. Telkens als hij aan haar dacht kwam er een warm gevoel, een gevoel dat hij haar al eerder kende. Ze hadden elkaar vaak gezien soms niet eens tegen elkaar gepraat, hij moest haar nu vinden. Hij wilde haar nu vinden, hij wilde haar niet vergeten. Ze was iets in zijn gedachten, zij maakte hem blij. Alleen de laatste tijd had hij alleen maar erge dingen maar nu, nu beviel het.


~Eerste post Walnutdrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
I can't let you go DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 21:11

Walnut had zich voor het eerst meer teruggetrokken in haar den. De tijd van speelsheid en ontdekken was voorbij, duidelijk zichtbaar was ze de volwassene wereld in getrokken. Het was vandaag weer zo een dag waar ze zich het liefst verstopte in de schaduw van haar den, maar er moest op prooi gejaagd worden voor de elders, en natuurlijk was haar trouw groter dan alle problemen op één hoop. Sjokkend was had de poes zichzelf het kamp uit gesleept en was ze nadat ze 3 muizen gevangen had, even gaan zitten. Natuurlijk was de warrior blij dat ze nu haar naam had, maar ervan genieten kon ze nog niet helemaal. Zeker niet nu er een vreemde geur binnensloop. Ze spitste haar oortjes en schoot in de sluiphouding. De geur had iets bekends, maar veel aandacht besteedde ze er niet aan. Haar aandacht lag gevestigd op de houding waarin ze sloop. Eaglerose had het haar goed geleerd. Uiteindelijk lag ze onder een struik en wist de kattin dat de indringer aan de andere kant zat. Walnutdrop twijfelde geen moment en sprong zonder haar klauwen uit te werpen boven op het slachtoffer. Ze drukte hem op zijn rug en haar pupillen vergrote zich bij het zien van zijn snoet. 'Bonepaw!?' miauwde ze zonder een spier te bewegen. Haar druk werd lichter, maar de poes stond nog altijd op de kater. Te geschokt om te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
I can't let you go DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 21:47

Bonepaw sloop rustig maar hoorde al stappen, hij was niet bang voor zijn dood. Hij wilde niet leven met de gevoelens die in hem speelden, hij ging zitten en sloot zijn ogen. De geur was Windclan, zoals normaal. Zonder een grauw neer te zetten voelde hij de klap tegen zijn rug, het zware gewicht dat op zijn rug kwam en hem ook op zijn rug zetten. Alleen toen hij zag wie het was, glimlachten hij naar haar. 'Bonepaw!?' kwam er uit haar mond, hij voelde dat de greep rustiger werd waarna hij haar van zich af trapten. Hij krabbelde overeind en staarde haar kalmpjes aan, hij zag haar prachtige ogen naar hem verbaast kijken. Zelf deed hij het ook, ze had een mooie vacht wat mee joeg met de wind. Als hij wilde kon hij haar ook op haar rug leggen, vaak moorden hij al voor de lol alleen nu kon hij niks maken. Zijn lichaam leek verstijft om haar weer is te zien, ze zou kwaad op hem zijn. Ze zou haar klauwen misschien naar hem uit strekken om hem te slaan, hij staarde haar rustig aan. Hij zag hoe zij ook verstijfd was, hij staarde haar aan en opende zijn mond om wat te zeggen maar hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij had haar al zo lang niet meer gezien, het was een maand geleden. Hij stapten naar haar toe, zijn ogen werden vochtig maar nog geen tranen liepen. Hij stapten naar haar toe, stapje voor stapje over de bosgrond. Over de grond waar hij ooit eerder had gestaan, hij opende zijn mond. "Het spijt me." Begon hij zijn gesprek, zijn ogen keken vol verdriet haar aan. Hij wilde haar niet vergeten, hij moest haar zien. Hij moest haar horen, ruiken en voelen. Het deed pijn toen hij zonder haar was, de pijn in zijn lichaam. Het voelde pijnlijk, hij wilde niet zonder haar zijn. "Ik weet dat je misschien op me kwaad bent dat je liever een poot naar me toe wilt slaan maar," Vervolgde hij, hij staarde naar haar gezicht haar groen bruine ogen. Hij slikten, hij durfde het niet om het tegen haar te vertellen. Hij voelde zich steeds zwakker worden door haar ogen, het voelde of dat hij daarin verdronk. "Ik kan je niet uit mijn hoofd zetten, ik wil je vergeten maar het lukt niet omdat.." Ging hij verder, zijn stem leek ook te verdrinken in haar bij zijn. Het deed pijn maar het was waar, hij was echt verliefd op haar. Haar prachtige vacht, haar woorden. Haar innerlijk, zelfs als ze kwaad was werd hij verleid door haar. Hij schudden zijn kop en keek haar aan, hij liet het gevoel van moorden opzij. Hij staarde haar aan, hij ging met zijn poot langs haar mooie gezicht heen. Zacht, alsof zij een juweel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
I can't let you go DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimema 18 mei 2015 - 19:26

De kater was net zo geschokt als haar, en snel duwde hij haar gewicht van zich af. Ze klapte haar bek dicht en keek met afwezige ogen naar de kat. Iemand die meer gedaan had in zijn leven dan zij ooit zal doen. "Het spijt me." De poes reageerde niet, maar hoorde aan zijn stem dat hij het meende. En precies daarom ontweek ze zijn ogen, ze wilde het verdriet niet zien. "Ik weet dat je misschien op me kwaad bent dat je liever een poot naar me toe wilt slaan maar," Oja, een lange tijd had ze de kat aan fladderen willen scheuren, zijn vacht overhoop willen halen, maar het vertrouwen in hem was te groot. Nu keek Walnut hem wel aan, iets wat hij had opgemerkt want hij leek steeds kleiner te worden onder haar blik. "Ik kan je niet uit mijn hoofd zetten, ik wil je vergeten maar het lukt niet omdat.." Heel eventjes vernauwde haar ogen iets uit verbazing. Ze had heel veel woorden uit de bek van de Thunderclanner verwacht te horen, maar deze hoorde daar niet bij. Het kon niet. De spanning gleed zien baar van haar schouders af toen de jongere kat haar aanraakte. Haar ogen waren nu geheel gesloten en een paar tranen waren al op de grond gevallen. De twee hadden elkaar pijn gedaan, misschien niet opzettelijk, maar er waren problemen in het spel die te groot waren voor de jonge katten. Er was een limiet aan wat een kat kon verdragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
I can't let you go DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 9:06

Bonepaw staarde naar de kattin, hij wist dat ze Walnut heetten maar of ze een warrior naam nu had wist hij niet. Hij staarde de tabby aan, hij keek haar aan in haar prachtige ogen. Zijn poot gleed over haar wang en hij zag hoe de kattin haar ogen sloot en een paar tranen op de grond liet vallen, hij zag dat ze verbaast leek te zijn van zijn woorden. hij haalde zijn poot weg en drukte zijn hoofd tegen de hare aan, hij wilde liever nu niet meer zeggen dat hij op haar verliefd was maar hij was het wel. Hij sloot zijn ogen en voelde haar tranen in zijn vacht, hij voelde dat zijn lichaam gespannen stond maar van wat wist hij niet. Hij likte haar rustig over haar wang heen waar de tranen liep, hij wilde haar sussen. Hij wilde haar kussen alleen alles lukte het niet, hij voelde ook verdriet maar hij huilde niet. Zijn ogen werden wel waterig maar verder liet hij bijna niks merken, hij wilde weer naast haar rennen. Hij wilde weer bij haar zijn net zo als hij altijd gewild was, die pijn het raakte hem. Zijn haren voelde de hare, hij deed zijn ogen weer open en maakte een klein beetje meer afstand. Hij likte haar oor voorzichtig, "omdat ik op je verliefd ben." vervolgde hij zacht en stopten met likken van haar oor en staarde haar aan. Hij kon haar neus met de zijne aanraken, het leek of dat niks of iemand hun kon stoppen of de tijd stil stond en alleen hun konden bewegen in deze wereld. Hij slikten even en opende weer zijn mond, "alleen weet ik dat hij meer waard bent," vervolgde hij en streelde haar gezicht met zijn poot. Het was een juweel voor hem, het was een pracht die straalde. Hij keek haar stilletjes aan, hij staarde haar in stilte aan. Hij kon haar nooit vergeten, ze was lief aardig en behulpzaam. Hij kon zoveel zeggen maar ze leek een juweel die rond liep, zijn ogen keken naar de haren en andersom ook. Ze leken met elkaar de zelfde gedachten te delen maar ook weer niet, hij wist dat hij vele littekens droeg over zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
I can't let you go DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 12:42

Walnut liet het over zich heen stromen, gedachte liepen over en ze kon zich niet meer goed focusen op de handelingen die gebeurde. Ze mocht Bonepaw heel erg, maar niet op die manier. Het was teveel. Hij had katten pijn gedaan, vermoord, maar van haar hield hij. Het liet haar kop rond draaien. Het voelde niet juist het was oneerlijk. Tegenover de andere en tegenover Bonepaw. "omdat ik op je verliefd ben." Ze slikte en opende haar ogen. Natuurlijk, ze had het eerder moeten zien. Dan had ze het misschien nog kunnen voorkomen, maar nu zou er weer iemand pijn gedaan moeten worden. De kater begon haar oor te likken en ze liet hem maar gaan. "alleen weet ik dat hij meer waard bent," Had hij het nu over Creamy? Even draaide de poes haar ogen weg en zette ze voorzichtig een stapje achteruit. Een deel van haar wilde de kat vergeven, hij had vele katten pijn gedaan, daarvoor kon je niet zomaar iemand vergeven. Ze wilde dit niet. De jonge warrior wilde dat hij weg ging, haar met rust liet. Hoeveel pijn het ook zou doen, hij was niet meer welkom hier. En als Warrior moest ze dat bewijzen ook. Het apprentice deel van haar wilde hem terug nemen, als vrienden door gaan, maar voor de katten die hij pijn had gedaan moest ze hem niet vergeven. Hoe fout het ook klonk. Het was niet juist. Bonepaw had dit pad gekozen, en daar stond Walnut niet op. Al lang geleden waren hun wegen gescheiden. 'Je bent op ons terrein,' miauwde ze zelfverzekerd. Er was geen trilling te bekennen in haar stem, maar haar ogen waren waterig en verraadde hoe moeilijk ze dit vond, en o god ze hoopte dat de kater dit begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
I can't let you go DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 13:15

Bonepaw staarde de kattin aan, hij nam afstand van haar. Hij wist niet waar ze ging beginnen, ze had een mooie vacht die straalde. Hij wist niet waar hij het moest begeven, zijn ogen staarde naar de hare. Hij kon zich wel in haar begraven, hij wilde voor altijd bij haar zijn. Alleen ze staarde hem al met een afkeurende blik aan, zijn ogen keken haar verbaast aan. Zij had immers ook een stap achteruit gedaan, hij deed zijn kopje schuin. Hij wist dat hij niet zomaar iemand moest aanvallen, hij moest zich inhouden en dat lukten. Zijn vacht waaide mee alleen zag hij al hoe ze naar hem keek, haar gezichten uitdrukking. Ik heb je nodig om met mij hier te blijven staan, ik heb je nodig Walnut. Klonk er in zijn kop, hij wist dat hij haar niet zomaar kon laten gaan alleen hij wilde wat voor haar het beste was. Hij had haar beloofd om te beschermen een tijd geleden, hij wist dat hij het niet waard was voor haar. Hij was kennelijke ook een moordenaar in haar ogen, helemaal toen zijn begon. 'Je bent op ons terrein,' Miauwde ze ineens strak, hij maakte zijn ogen tot spleetjes en keek haar strak aan. Niet alleen dat maar ook vragend, dus hij moest weg. Zijn klauwen waren gelijk ontbloot, alleen hij probeerde zichzelf bij elkaar te rapen. Niet aanvallen, klonk er alleen maar achter elkaar in zijn kop. Zijn gevoel rilden, alleen zonder vlug na te denken schoot hij zijn klauwen terug in zijn poten. Pijn drong er door zijn lichaam, hij zag dat haar ogen waterig waren. "Ik wist dat je op een ander bent." Siste hij zacht en draaide zich met een ruk om, hij luisterde naar haar woorden. Ze wilde geen bescherming meer, alleen hij bleef staan. Hij wilde weg lopen maar bleef staan, het voelde of ijzeren blokken aan zijn poten waren vast gebonden. Hij had zijn ogen al dicht geknepen, zijn lichaam tot elkaar getrokken en bleef stil zitten. Overal op zijn lichaam waren duidelijk wonden en littekens, sommige bloeden nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
I can't let you go DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 20:11

Natuurlijk verbaasde haar zet de kater. Ze was koud en wilde ook graag dat dat ook zo bleef. Walnut was geen jonkie meer en moest zich als een volwassene gedragen, een Thunderclanner die meerdere katten had vermoord op je territorium later hoorde daar niet bij. Zeker niet. Ook zij spande haar spieren toen zijn nagels te voor schijn kwamen, al schreeuwde haar hoofd dat ze geen haar op zijn vacht wilde krenken. "Ik wist dat je op een ander bent." Ze reageerde niet en bleef de kater aan kijken, van binnen brandde het maar van buiten doofde haar ogen. De poes was blij om te zien dat de apprentice zich omdraaide, helaas bleef hij daar staan. Aan de grond genageld keek ze naar zijn rug en slaakte ze van binnen een zucht. Met twee stappen stond ze naast hem, haar ogen gericht op zijn wonden. Voor nu zou ze die moeten negeren, wie weet hoe hij er aan kwam. 'Ik wil je vragen te verlaten.' miauwde ze koel. Ook nu waren haar ogen nog waterig, maar haar woorden sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
I can't let you go DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: I can't let you go   I can't let you go Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 20:20

Hij wilde haar woorden niet horen, hij wilde liever blijven dan weggaan maar soms ook liever weggaan. Hij kon dan weg, alleen blijf hij even staan en merkte dat de poes ook naast hem kwam staan. 'Ik wil je vragen te verlaten.' Zei ze koeltjes maar voor hem klonk het als een droge grap, al ging hij er niet op lachen. Elk woord deed al pijn, toch deed dit meer pijn dan een wond. Dan weer is in het medicine den te liggen, zijn ogen keken haar niet aan. Haar ogen keken naar zijn wonden, hij zag dat in zijn oog hoeken. "Sorry voor sommige Clan genoten van je." Verontschuldigde hij zich en besloot naar voren te lopen, elke stap deed pijn. Hij wilde vechten maar hij wilde rennen, hij wilde praten en hij wilde stil zijn. Hij haatte het als zo iets gebeurden maar het gebeurde weer, misschien waren ze niet voor elkaar bestemd. Hij had toch immers niemand in zijn leven, hij bleef toch in de leegte zitten. Hopelijk was haar vriendje goed voor haar, verzorgde hij haar en zou haar beschermen. Hopelijk was dat zo anders zou Bone tegen hem gaan praten, het sloeg namelijk negens op. Zo'n pracht moest je heel houden en niet laten verpieteren door andere, ze was gewoon te lief voor de wereld en hij wist het. Alleen met een diepe zucht leek het dat hij zijn eigen poten mee trok om verder te gaan lopen, dus op een traag tempo. Hij kon weinig tegen haar zeggen maar kon haar niet los laten voor altijd, een gevoel zei dat hij moest blijven en de andere zei dat hij naar haar moest luisteren. Hij was erg in de war, alleen zou hij haar nog zien ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't let you go
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: