Ghost in the night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ghost in the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daenerys
Member
Ghost in the night DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Daenerys
BerichtOnderwerp: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimevr 22 mei 2015 - 20:28


Hoe ze het voor elkaar had gekregen om in deze nacht uit het huis te ontkomen wist ze niet. Voor het eerst in.. waren er eigenlijk keren geweest dat ze onder het toekijkend oog van haar broer had weten te ontsnappen? Nee, dit was de eerste keer dat Daenerys wist te ontsnappen aan zijn wakend oog. Zoals gewoonlijk stond er een kalme blik op haar gezicht, alsof ze niet bepaald veel emotie bezat. In elk geval, het was fijn om ergens te zijn zonder dat haar broer kon vertellen wat ze wel en niet moest doen. De witte kattin had nog nooit met iemand gepraat naast haar broer. Nooit had ze haar stem aan een buitenstaander laten horen. Nooit. Haar lichtgroene ogen gingen een keertje de duistere straten rond. Haar spookachtige witte vacht moest er vast apart uit zien deze nacht, maar dat besefte ze niet eens zo goed. Ze droeg geen halsbandje, maar de geur van mensen hing goed om haar heen. Net zoals de geur van haar broer.

{ Eerste post voor Claw


Ghost in the night Np0y0g
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Ghost in the night Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimevr 22 mei 2015 - 23:00

Een heldere nacht kon zeer irritant zijn. Zeker als het volle maan was en een streepje licht precies door een  kapotte plak van de schuur scheen en boven op de pikzwarte kater viel. Het probleem was dat als hij dan zijn ogen dicht had hij een rode achtergrond zag in plaatst van een zwarte. Hij gromde wat geïrriteerd voordat zijn groengele ogen open schoten.  Zijn ogen glommen emotieloos in het witte licht van de maan. Hij stond op en likte zijn vacht recht, hij kon beter op pad gaan als hij niet kon slapen. Hij verliet zijn schuur en sjouwde met grote passen door het kamp. Het was stil en het leek bijna vreedzaam in het BloodClan kamp, de enige momenten dat het vreedzaam leek. Hij keek even omhoog toen hij langs de Young One’s tower liep, recht naar het raam waar zijn dochter sliep. Hij vertrok geen spier ook al was er waarschijnlijk niemand die het kleine glimlachje om zijn lippen zou zien, hij nam geen enkel risico. Hij keek weer voor zich en stapte over wat slapende katten heen die rond het kamp lagen. De tanden aan zijn halsband rinkelden zacht toen hij iets wat versnelde en het park van de Twolegs in liep. Hij genoot van de stilte om hem heen en het feit dat hij even kon nadenken zonder het gezeur van Clangenoten aan zijn kop, of het idee dat hij altijd alert moest zijn om vermoord te worden door iemand anders die de macht wilde grijpen. Hij werd echter afgeleid toen de geur van een Kittypet zijn zintuigen prikkelde, een verse geur. Zijn oren schoten meteen in zijn nek terwijl zijn ogen hun normale kille en kalme blik kregen. Hij kreeg de sneeuwwitte kattin al snel in zijn blikveld en er kwam een ijzige grimas om zijn lippen. “Wat doet een mooie Kittypet alleen buiten in de boze nacht?” Zijn stem klonk niet vijandig noch vriendelijk, neutraal zoals hij dat zo goed kon. Hij stond vlak voor de jonge poes stil en zwiepte een keer met zijn staart. “Niet bang om iemand tegen het lijf te lopen die kwaad in de zin heeft liefje?” Opnieuw kwam het grimasje om zijn lippen.



Ghost in the night Eki8z
Ghost in the night ZrDY9U2Ghost in the night 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Daenerys
Member
Ghost in the night DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Daenerys
BerichtOnderwerp: Re: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimevr 22 mei 2015 - 23:09


De geur van het park prikkelde aangenaam in haar neus. De enige natuur die ze normaal te zien kreeg was in haar tuin, of als ze door haar broer naar een ander parkje gebracht werd. Maar dit was anders, hier was ze op zichzelf aangewezen als het fout ging. Hier moest ze het allemaal zelf volhouden, hier moest ze zelf overleven. Al zag ze niet in wat er fout zou zijn in een onschuldig parkje als deze. Maar goed. Plotseling rook ze een aparte geur, waardoor haar lichtgroene ogen langzaam het gebied scanden en bleven hangen bij een donkere gestalte die haar kant op kwam. De sneeuwwitte kattin bleef zitten waar ze zat en sloeg haar witte staart sierlijk om haar lichaam heen, waarna ze rustig naar de kater keek die haar naderde. De kater had een grimas rond zijn lippen en vroeg wat zo'n mooie Kittypet alleen in de boze nacht deed. Hierna vervolgde hij zijn woorden met nog een kort zinnetje, eentje die hij beëindigde met een verbazende woordkeuze. De witte kattin keek hem kalmpjes aan en veranderde niks in haar rustige blik. "Nee," antwoordde ze toen simpeltjes op een eentonige stem, terwijl ze de kater nog altijd aankeek. Daenerys was nooit iemand die uitgebreide antwoorden gaf, en dat kwam omdat ze niet bepaald veel sociale vaardigheden had. "Ik zocht een alleen beetje rust," verduidelijkte ze waarom ze hier alleen in het parkje was, "en van dat soort figuren heb ik nog nooit last gehad." Het zou haar niks verbazen als deze zwarte kater zo'n figuur was die over zichzelf sprak als hij het had over iemand die kwaad in de zin had. Zo waren katers nou eenmaal.


Ghost in the night Np0y0g
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Ghost in the night Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimema 25 mei 2015 - 8:11

Hij nam haar op, zonder met zijn ogen te knipperen. Ze was een Kittypet en hij had een hekel aan katten die zich lieten commanderen door Twolegs, het was zielig. “Een beetje rust zeg je hè?” Hij had allang geroken dat naast de bekende geur van Twolegs er ook een sterke kattengeur aan haar vacht hing. “Werd je een beetje gek van je beschermer?” Hij stond op en liep langzaam een rondje om haar heen voordat hij weer voor haar ging zitten. “Ergens begrijp ik het wel waarom jij beschermd moet worden.” Er ontstond een grijnsje om zijn lippen, maar die bevroor al snel weer. “Er lopen hier veel van zulke figuren rond. Zeker hier in het park dus ik zal als ik jou was goed opletten.” Hij schudde even zijn kop waardoor de tanden aan zijn halsband rinkelden. “Je bent te mooi voor deze wereld liefje.” Hij grijnsde naar haar met nog steeds een kalme en kille blik in zijn groengele ogen. Er straalde geen emotie van hem af en daardoor was hij moeilijk te peilen.



Ghost in the night Eki8z
Ghost in the night ZrDY9U2Ghost in the night 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Daenerys
Member
Ghost in the night DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Daenerys
BerichtOnderwerp: Re: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:43

De kater sneed het onderwerp van haar beschermer aan. Het was waar dat haar broer inderdaad aardig beschermend over haar was wat dat betrof, waarom zou de kattin waarschijnlijk nooit echt begrijpen. Zo erg lief was ze ook nooit voor hem geweest in haar leven, het leek er eerder op dat hij haar aan het handje wilde houden. Haar wilde behoeden voor de echte wereld, maar dat wilde de prachtige witte kattin zelf niet meer. "Misschien," mauwde ze toen en volgde de zwarte kater met haar ogen toen deze een rondje om haar heenliep, waarbij ze ongemerkt haar adem een beetje inhield. Bij de volgende woorden van de kater, die ondertussen weer voor haar neus stond, slikte ze eventjes kort. "Ik let altijd goed op, wees maar niet bang." Nu pas werd haar aandacht gericht op de halsband met.. honden tanden? "Uiterlijk zegt niks over het innerlijk," mauwde ze toen op zijn volgende woorden, want ze wist niet echt wat ze anders moest zeggen op zoiets. "Jij bent geen normale huisloze kat, of niet?" mauwde ze toen voorzichtig en keek hem peilend aan.


Ghost in the night Np0y0g
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Ghost in the night Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Ghost in the night   Ghost in the night Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:15

“Ik kan me dat wel voorstellen. Ik zou er ook gek van worden als ik het idee zou krijgen dat iemand denkt dat ik niet op mijzelf kan letten, maar kun jij dat wel liefje? Ken jij het verschil tussen Clankatten en Rogues en ken jij het verschil tussen een muis en een rat?” Hij grinnikte zachtjes en schudde zijn kop na haar volgende opmerking. “Ooh ik maak me er ook niet druk om hoor. Het maakt mij niet uit of je oplet of niet, als je het niet doet gaat dat vanzelf een keer fout. Dat merk je snel genoeg.” Er kwam iets geamuseerd in zijn blik, maar het verdween ook alweer. “Nee, uiterlijk zegt inderdaad niets over je innerlijk, maar je houding daarentegen kan heel veel vertellen.” Vervolgde hij nog steeds wat geamuseerd. Ergens vond hij dit gesprek wel interessant. Het was grappig die naïviteit en onschuld die zij uitstraalde. Zijn blik fixeerde zich meteen weer op die van haar toen ze zei dat hij geen normale huisloze kat was. “Tjah, wat is normaal. Geen enkele rogue is hetzelfde. Eigenlijk is het altijd maar weer de vraag welke persoonlijkheid je nou weer voor je neus hebt staan. Het is allemaal een spel, een zeer intrigerend maar soms ook intimiderend spel.” Zijn ogen begonnen te fonkelen.



Ghost in the night Eki8z
Ghost in the night ZrDY9U2Ghost in the night 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ghost in the night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: