New apprentice {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New apprentice {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistle
Member
New apprentice {open} DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 18:30

Thistle liep zelfverzekerd door het BloedClan kamp. Ze was nu een Young-one, en was er heel trots op, ze kon niet wachten om een member te worden zodat ze een halsband met hondentanden mocht dragen. Maar zo lang was het nog lang niet. Ze keek goed om zich heen. Maar ze was vergeten voor zich te kijken. De kattin liep tegen een andere kat aan, "Sorry, ik wou niet tegen je aan lopen maar ik lette niet op, ik ben trouwens Thistle, ik ben een nieuwe Young-one" Ze keek nog steeds zelfverzekerd.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
New apprentice {open} WEe05New apprentice {open} DaOd6New apprentice {open} 5sTa4New apprentice {open} Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
New apprentice {open} Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 22:11


Een rustige dag in het kamp leek bijna rustig te eindigen, tot er een kleine kat tegen haar aanbotste. Yu siste en keek omlaag, om een jong zwart-wit poesje te zien. "Sorry, ik wou niet tegen je aan lopen maar ik lette niet op, ik ben trouwens Thistle, ik ben een nieuwe Young-one" Ze leek zo zelfverzekerd. Psh. Ze gaf Thistle een flinke beuk, en wou doorlopen. "Boeit me niet." Ze gromde, irritante kittens. Als deze langer in bloodclan zat, zou ze toch wel ongeveer weten dat ze niet de aardigste katten waren en dat ze niet bekendstonden om vriendelijke theekransjes.



What's more wrong - that I too wish to be great
New apprentice {open} Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
New apprentice {open} DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:41

Thistle gromde, ze wist heus wel dat deze katten niet heel aardig waren, maar ze had het zich even niet gerealiseerd. "Loop dan niet tegen mij aan met je suffe kop!" Het poesje had al sorry gezegd, maar kon het niet laten dit te zeggen.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
New apprentice {open} WEe05New apprentice {open} DaOd6New apprentice {open} 5sTa4New apprentice {open} Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
New apprentice {open} Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:28



"Loop dan niet tegen mij aan met je suffe kop!" Yu liet een grauw horen, en zwiepte met haar staart. Excuseer? Ze haalde uit, en sloeg de apprentice tegen de zijkant van haar kop. Pats. Hoewel het met ingehouden nagels was, moest het hard genoeg zijn. "Ten eerste liep jij tegen mij aan, onderkruipsel." Snauwde ze, en bracht haar kop vlak voor die van de jongere kat. "Ten tweede spreek jij zo niet tegen mij. Ik ben ouder. Ik ben hier langer." Ze liet haar groene blik over het poesje vallen. "Jij ziet eruit alsof je drie dagen op deze aardbol staat." Ze kon op Thistle neerkijken, iets wat ze prettig vond. "Als je oudere katten met respect behandeld, heb je er misschien ooit nog profijt van. " Deze kit moest niet denken dat ze wat was.



What's more wrong - that I too wish to be great
New apprentice {open} Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
New apprentice {open} DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:39

Thistle keek Yu dankbaar aan, "Dankje voor de tips, ik zal proberen je te vriend te houden" De Young One wou nu zo veel mogelijk andere BloodClanners te vriend houden, maar andere katten, die niet.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
New apprentice {open} WEe05New apprentice {open} DaOd6New apprentice {open} 5sTa4New apprentice {open} Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Scream
Member
New apprentice {open} DPKsfdL
Izza de pizza!
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Scream
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 12:38

Ze had genoeg gezien. Ze had gezien hoe de oudere poes het kleine poesje een mep gaf. Zo ga je niet met kittens om. Rustig kwam de lynxpoint in beweging. Ze ving net de laatste woorden van het gesprek op. "Als je oudere katten met respect behandeld, heb je er misschien ooit nog profijt van." Het kittentje keek de Young-one dankbaar aan. "Dankje voor de tips, ik zal proberen je te vriend te houden" Scream was ondertussen aangekomen. Ze keek de zwartwitte poes rustig aan. "Oudere katten? Jij bent ook echt zoveel ouder." Haar stem klonk zacht, maar scherp. Scream snoof haar neus en zwiepte met haar staart. Ze wachtte rustig af tot Yu reageerde.

-Muuu... Kort


{ Scream } { Memphis }
New apprentice {open} 2i7mp05
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!


Laatst aangepast door Scream op zo 31 mei 2015 - 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
New apprentice {open} DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 14:56

Vanuit haar ooghoek had ze gezien hoe twee Young-Ones stonden te kibbelen. Haar blauwe ogen waren erop gericht terwijl ze in de gate hielt of het niet al te erg zou uitlopen. Een gevechtje mocht, maar het was niet handig als katten elkaar levensbedreigend begonnen te verwonden. De witte kattin rekte zich uit en kwam vanonder haar schaduwplekje uit. De afgelopen paar uur had ze zichzelf daar onder verstopt en had zichzelf gewassen en het kamp in de gate gehouden. Ze snoof zachtjes toen een derde poes erbij kwam en ze hoorde wat die te zeggen had. Haar slanke lichaam kwam in beweging en met haar lange witte staart zwiepte ze eventjes heen en weer. "Scream, rustig aan," zei ze op een koude toon tegen de jongere kattin. Haar kille blauwe ogen gleden over de twee young-ones heen en ze snoof. "Respect voor oudere is verdiend, niet afgedwongen. We dwingen alleen dingen af van clankatten, niet van clangenoten," legde ze op een ijzig kalme manier uit. Ze ging zitten en gaf haar borst een lik, voordat ze met haar klauwen over de grond heen streek. Ze kon best respect afdwingen binnen BloodClan, maar het liefst hielt ze haar klauwen bij zich, die waren alleen voor Clankatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
New apprentice {open} DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:19

Thistle keek Scream en Lostvoice dankbaar aan, "Hoi, hoe heten jullie?" Vroeg de Young-one nieuwsgierig aan de twee oudere katten, ze wou graag alle katten leren kennen, ook al was dat misschien een onmogelijke wens, het poesje zou haar best doen om er zo veel mogelijk bij hun naam te kennen.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
New apprentice {open} WEe05New apprentice {open} DaOd6New apprentice {open} 5sTa4New apprentice {open} Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
New apprentice {open} Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: New apprentice {open}   New apprentice {open} Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 10:46

"Dankje voor de tips, ik zal proberen je te vriend te houden" Yu ontspande een beetje. Zo slecht was deze kat dus ook nog niet. Ze stond op het punt om een antwoord te mompelen dat ergens op een verontschuldiging leek, toen een member haar stoorde. "Oudere katten? Jij bent ook echt zoveel ouder." De poes trok met haar neus. Bemoei je d'r niet mee. De kers op de taart was een sneeuwwitte poes die aan kwam lopen. Yu had gehoord van deze kattin, meegenomen door de vorige leider. "Scream, rustig aan," Ze keek enkel kil naar Lostvoice. "Respect voor oudere is verdiend, niet afgedwongen. We dwingen alleen dingen af van clankatten, niet van clangenoten," De zwart-witte poes was misschien brutaal, maar niet dom. Ze hield dan ook haar mond, en knikte met respect. Maar die ander kon naar de hel lopen. "Hoi, hoe heten jullie?" De jongere yong-one klonk nieuwsgierig, bijna kit achtig.



What's more wrong - that I too wish to be great
New apprentice {open} Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New apprentice {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: