Just keep me where the light is



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Just keep me where the light is

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
Just keep me where the light is Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimezo 24 mei 2015 - 19:35

Met een vastberaden uitdrukking op haar gelittekende gezicht zette de tabby zich af. Ze sloeg haar voorpoten in de stam van de verbrandde boom en duwde zich af op haar achterpoten. Haar nagels drongen in het zwartgeblakerde hout van de stam en met alle lenigheid die ze in zich had kon ze zichzelf naar de laagste tak van de boom trekken. Maar ze stopte niet om naar beneden te kijken, integendeel. Haar blik was omhoog gericht, naar de volgende tak. Opnieuw sloeg ze haar nagels in de stam, om zich op te trekken en op de volgende tak te gaan zitten. Dit herhaalde Windpaw enkele keren, tot de takken te dun werden om haar tamelijk grote gestalte te dragen. Maar het was hoog genoeg. haar tabby kopje piekte tussen de takken door, haar groene ogen glinsterend in het oranje licht van de ondergaande zon. Ze zuchtte en ging verzitten, genietend van het uitzicht voor haar. Kon ze het maar met iemand delen - jammer dat niemand met haar meegegaan was, op deze late en ietwat frisse avond.

~Eerste post Hazelpaw.


Just keep me where the light is 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Just keep me where the light is DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 14:14

Hazelpaw was juist terug gekeerd van zijn training toen hij Windpaw uit het kamp had zien verdwijnen. De laatste tijd liepen ze elkaar steeds mis, doordat hun trainingen net rond elkaar vielen. Ze leken elkaar heel de tijd af te wisselen. Hij twijfelde dan ook geen seconde om achter haar aan te lopen. Hij kwam net aan bij Burnt Sycamore toen Windpaw zich goed zette op één van de uitstekende takken. "Wind," snorde hij zachtjes. Met een enkele sprong wist hij zichzelf naar boven te werken, waarna hij zich naast haar neer zette en een kort kopje gaf ter begroeting.


Just keep me where the light is B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Just keep me where the light is Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:07


Ze was echter niet heel lang alleen. Al snel voelde ze een bekende warmte naast zch, en zachtjes snorde de poes. Ze drukte haar tabby vacht tegen de zijne, en draaide haar kopje zodat haar groene oogjes in de zijne keken. "Hazel", snorde ze zachtjes terug, haar snuitje in zijn vacht begraven. "Kijk eens wat een prachtig uitzicht" Ze doelde duidelijk op de prachtige kleuren van de zonsondergang, die je vanuit hier kon zien.


Just keep me where the light is 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Just keep me where the light is DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:13

Hij voelde Wind's vacht tegen hem aan en liet automatisch een klein glimlachje op zijn snoetje verschijnen. "Kijk eens wat een prachtig uitzicht" Hazel richtte zich iets op en volgde haar blik naar de lucht, waar je duidelijk de zonsondergang nog kon zien. "Prachtig," mompelde hij zachtjes. "Maar ik moet zeggen dat ik elke dag al iets prachtigs zien." zei hij met een klein grijnsje. Ooh, die subtiele complimentjes ook. De kater hield zijn blik op de oranje lucht gericht en porde Wind even plagerig met zijn staart.


Just keep me where the light is B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Just keep me where the light is Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:15


Ze giechelde ietwat meisjesachtig bij zijn woorden, maar voor een keer irriteerde haar dat niet. Toen ze nog kitten was, had ze ene hele hoge stem gehad; nu was hij al wat lager, maar nog steeds hoog genoeg om niet bepaald mannelijk genoemd te worden. Haar gestalte was helemaal het tegengestelde, aangezien ze tamelijk groot was, gespierd en zeer brede schouders had. "Charmeur", zei ze plagerig, en er was een ondeugende glinstering in haar ogen te zien - maar boven alles leek ze vooral gelukkig.


Just keep me where the light is 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Just keep me where the light is DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitimewo 24 jun 2015 - 20:52


"Charmeur," Hazelpaw draaide zich terug zijdelings om naar de poes toen zij dat zei en greens nog eens. Ach ja, er was maar één iemand waarbij hij de charmeur kon uithangen, dus dan moest dat toch wel eens gedaan worden hé. "Hoe gaan je trainingen?" vroeg hij nu. Hij wist dat ze er op vooruit gegaan was, zeker sinds die ene das het kamp binnen was gedrongen. Maar hij was graag op de hoogte. "Denk je dat je op 12warrior gaat worden?" Zijn oortjes stonen lichtelijk enthousiast naar voren bij die woorden. Hij kon nog steeds niet geloven dat ze bijna warriors zouden worden. Stel je voor.


Just keep me where the light is B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just keep me where the light is   Just keep me where the light is Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just keep me where the light is
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: