Gevaarlijk! (alleen Redeye!)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gevaarlijk! (alleen Redeye!)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 9:12

Blacksoul lag vredig te slapen tussen het droge hooi van de schuur. De schuur was oud maar nog stabiel en een goede slaapplek. Een paar dagen geleden had Blacksoul zich aan gesloten bij de Bloodclan. Het gevecht met de hond was al een maan geleden, maar ze had nog wel last van een litteken dat over haar rug liep. De hond had met zijn nagels ook over een van haar ogen gekrast dus was er nog maar een oog intact. het 'dode' oog hield ze maar dicht. Ze miste Redeye, ze was toen ze gewond was altijd bij haar gebleven en op de dag dat ze weer op weg kon was ze verdwenen. Het was vroeg in de ochtend en Blacksoul opende haar ogen. Ze stond soepel op en sprong op een van de hooibalen beneden. Deze schuur stikte van de muizen en ratten en al gauw had ze een muis te pakken. De muizen waren hier ook een stuk dikker dan buiten. Ze at hem rustig op, ze had alle tijd.In de schuur was het behaaglijk, en Blacksoul lag zich rustig te wassen. Toen kreeg ze ineens gezelschap.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 9:37

Redeye had zich uitgerekt en liep naar een oude verlaten schuur, waarschijnlijk was daar wel een goeie prooi. Er liep nogsteeds een rilling over haar rug als ze er over nadacht dat ze Scourge had gevraagd of ze een bloodclan kon worden. Het leek nu een fout maar binnenkort zou ze het weten. Hij moest er over nadenken. Redeye schudde haar hooft. Het was al een maan geleden dat ze met andere katten had gesproken. Ze miste Blacksoul, toen zij terug kwam van jagen was Blacksoul weg. Redeye hoopte dat het goed met haar ging. Ze wist niet hoe diep de wonden waren geweest. Ze kwam de schuur binnen en in het half donker zag ze katten ogen glimmen. Ze wou achteruit weglopen tot ze zag wie het was. Blacksoul!! riep Redeye blij. Ze hoorde overal muizen wegschieten maar dat boeide haar niet echt. Ze rende op de poes af en sprong half op gaar. Daarna ging ze naast Blacksoul zitten en keek haar lachend aan.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper


Laatst aangepast door redeye op do 2 jun 2011 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 9:44

Blacksoul werd omgegooid toen Redeye op haar sprong. Ze keek haar lachend aan.'Blacksoul!!!' Riep Redeye blij. Blacksoul begroette Redeye met een vriendschappelijke knuffel.'Ik heb je gemist, waar was je toen ik wegging?'Vraagt Blacksoul aan Redeye. Ze loopt even weg en komt later terug met drie muizen.'' Je zal wel honger hebben, hier neem deze twee, ik heb al gegeten'. Zegt Blacksoul. Rustig eet ze de muis op. Ze wast zich voor de tweede keer. Ze rekt zich uit en kijkt onderzoekend naar Redeye. Ze was wat magerder dan toen ze haar voor het laatst zag, maar haar vacht glansde en ze was prima in orde. Blacksoul hield nog steeds het blinde oog dicht, als ze het open zou doen zou Redeye zich doodschrikken. Het blinde oog was troebel en rood, en het had een slangachtige pupil aangenomen. Ze waste haar staart en kop zorgvuldig, daar was ze nog niet geweest.'Zo'. Zei Blacksoul.'Waar ben jij de afgelopen maan geweest'?


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 10:10

'Ik heb je gemist, waar was je toen ik wegging?' vraagt Blacksoul. Voor Redeye kom antwoorden liep Blacksoul even weg en kwam later terug met drie muizen.'' Blacksoul gaf Redeye 2 muizen 'Je zal wel honger hebben, hier neem deze twee, ik heb al gegeten'. Blacksoul had precies geraden waarom ze hier kwam. Redeye sterfde bijna van de honger. De muis smaakte heerlijk alleen wat Redeye vreemd vond was dat Blacksoul 1 oog dichthield. Om er niet te veel naar te kijken wastte ze zich 'Zo waar ben jij de afgelopen maan geweest'? zei Blacksoul. Redeye lachte half: Wat ik altijd doe, mezelf in de problemen brengen. En honger geldeden. Dat doe ik ook vaak de laatste tijd. Redeye probeerde er een grapje van te maken maar de realiteid was toch hard. Maar wat is jou allemaal overkomen? Vroeg Redeye. Zoals wat is er met je oog?




Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 10:34

Blacksoul schoof ongemakkelijk heen en weer.'Ik heb nog een paar littekens overgehouden aan het gevecht met de hond maar mijn vacht is bezig er over heen te groeien'. Ze sprak met een zachte stem, als het om de littekens ging vond ze het moeilijk om er over te praten.'En als je perse wil weten wat er met mn oog is dan kun je het zien'. Ze deed het vreselijke rode oog open. In eerste instantie gaf Redeye geen kik. Ze sloeg haar ogen neer, nu wil hij vast geen vrienden meer zijn met haar. Ze boog zich over het karkas van haar muis heen en at de laatste restjes op, het oog sloot ze weer.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 10:45

Het zag er vreselijk uit. Er ging een vlaag van schuldgevoel door Redeye heen. Als zij sneller en sterjer was geweest had ze haar eerder kunnen berijken, dan had Blacksoul er nu niet zo uitgezien. Uit schuldgevoel sloeg ze haar ogen neer. Zij zelf had dit kunnen voorkomen. Waarom was Redeye zelf nou al helemaal genezen. Waarom moest Blacksoul nou voor altijd zo door het leven gaan. Het was gewoon oneerlijk. Ze zag hoe blacksoul zich over het karkas van de muis boog. Ze voelde zich duidelijk omgemakkellijk met het oog. Redeye wist dat ze haar moest opvrolijken. Ze knuffelde Blacksoul. He wat is er nou. Voor mij maakt get niet uit hoor. Get ziet er juist best stoer uit. Redeye glimlachte en Blacksoul keek al wat opgeluchter. Redeye stond op en rekte zich uit. Kom op laten we hier niet in het donker blijven zitten. Redeye glimlachte oprecht. Ik heb zin in wat avontuur en jij?


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 15:06

'Ik heb zin in avontuur en jij?' Vroeg Redeye. Blacksoul zuchtte opgelucht, de poes had haar afgrijzen niet in haar stem geplaatst. Ze had wel zin in avontuur, al dagen had ze in de schuur gelegen, haar vacht was wel wat doffer geworden maar haar geest en karakter en wil waren hetzelfde gebleven. Ze was nog steeds sluw moorlustig en fel. De zachtere emoties zoals huilen en verlegenheid had ze al jaren geleden onderdrukt, ze hield niet van zacht, of lief. Ze gaapte en rekte zich uit.'Ik blijf nog wel overnachten in de schuur, sommige littekens zijn nog niet helemaal weg'. Sprak Blacksoul. Ze waste haar kin.'Dat oog is warschijnelijk onstoken en het heeft me blind gemaakt'. Blacksoul spreide haar nagels in en uit.'Kom, op naar avontuur!' Ze nam een spurt en sprintte de schuur uit, Redeye een beetje verbaast achterlatend omdat ze zo snel was.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 15:17

Het duurde enkel een seconde om op te merken dat Blacksoul weg was gerend. Ze herstelde zich snel en rende achter de poes aan. Ze keek even schichtig rond waar Blacksoul was en zag haar aan de overkant van een parkje. Ze rende snel door het park maar lette niet op waar ze har voeten neerzette. Redeye stootte zichzelf tegen de rabd van een fontein, viel over de rand en rolde in het water. Geschrokken van het koude water sprong overeind en gleed uit om weer in her water te landen. Blacksoul kwam geschrokken naar Redeye toe rennen en toen ze over de rand leunde om Redeye uit het water te halen trok Redeye haar in het water. Geschrokken sprong Blacksoul omhoog. Redeye keek haar ontschuldig aan om de poes vervolgens nat te spatten met haar pootje.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 15:31

Toen Redeye in de fontein verdween kwam Blacksoul haar snel halen. Ze probeerde Redeye eruit te halen maar werd er in getrokken. Geschrokken sprong ze omhoog. Redeye keek haar onschuldig aan en spatte haar nat met haar pootje. Blacksoul zwiepte met haar staart in de fontein en spatte Redeye's hoofd nat. Ze greep Redeye bij haar nekvel en trok haar eruit.'Zit niet te spelen als een kitten'. Gromde ze half geamuseerd. Ze sprintte weer verder in de richting van een bos.'Het Roodhartbos'. Riep ze over haar schouder. Redeye sprintte haar achterna, ze maakten er een wedstrijd van, toen Blacksoul bij de eerste bomen aan kwam stopte ze om op adem te komen. Redeye was ver achter haar.'Volgens mij ben ik niet alleen de snelste'. Begon Blacksoul toen Redeye aankwam.'Maar ook nog is de beste in ravotten!' Ze sprong vijandig op Redeye klaar voor een potje schijnvechten.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 15:53

Blacksoul spette haar eerst nat en daarna trok ze Redeye ruw uit de vijver, iedereen die hub 2 niet had gekend zou denken dat ze elkaar nier mochten. Zit niet te spelen als een kitten'. Gromde Blacksoul. Redeye wou iets terug zeggen maar Blacksoul rende weg. Redeye sprinte achter haar aan. Het Roodhartbos'. Riep Blacksoul. Ze lag ver voor maar liet geen nederlaag op haar zitten. In de verte zag ze oppeens Blacksoul stoppen. Redeye rende zo hard dat ze inneens een noidstop moest maken en doorrolde. Ze landde op haar rug vlak voor Blacksoul' 'Volgens mij ben ik niet alleen de snelste'. Zei Blacksoul terwijl Redeye overeind kwam. Maar ook nog is de beste in ravotten!' Ze sprong op Redeye en begon aam een scheingevecht. Dat liet Redeye niet zomaar op zich zitten en vocht hevig terug. Ze paste wel op waar ze haar poten zette bang om haar onbedoeld pijn te doen.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 16:02

Blacksoul en Redeye vochten alsof ze voor hun leven vochten. Ze rolden op elkaar beten elkaar vriendschappelijk en haalde uit met hun poten zonder hun nagels uit te slaan. Na een tijdje zei Blacksoul hijgend:'Time out'. Ze ging zitten en likte de kleine schrammetjes weg, en likte daarna haar verfromfraaide vacht weer goed. Toen Redeye ook klaar was gingen ze weer verder. Ze rolden door het stof en Redeye beet in haar staart warbij een litteken weer openhaalde. Blacksoul miauwde even als teken dat Redeye voorzichtig moest zijn en sprong toen met een hoge sprong op Redeye. Redeye mepte haar hard weg en Blacksoul bleef bewegingloos liggen.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 16:20

Samen rolde ze over de grond. Een paar keer werd ze vlink gebeten maar haar huid was dik. Ze vergat even dat Blacksoul pijnlijke littekens had en beet in haar staart. Blacksoul miauwde dat ze moest stoppen. Ze dacht helemaal stoppen en schopte voor de grap Blacksoul van haar af. Ze viel neer. Redeye krabbelde overeinde en rende naar Blacksoul. Zacht met haar poot gaf ze een schopje tegen haar. Ze bleef stil liggen. Redeye begon angstig te worden. Ze keek om zich heen maar zag niemand. Blacksoul sta op. Haar stem trilde van angst. Blacksoul!! Verslagen ging ze naast blacksoul zitten. Nogsteeds bewoog ze niet en Redeye deed het enige wat haar goed leek. KAN IEMAND HELPEN!! Een paar keer riep ze zo hard ze kon maar het bleef stil. Redeye werd ongerust. hoe langer het stil bleef, Des te sneller ze ging lopen. Er moest toch iemand zijn die haar kon helpen. Een verdwaalde poes misschien. HELP!!


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper


Laatst aangepast door redeye op do 2 jun 2011 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 16:29

Blacksoul voelde dat Redeye haar een zetje met haar pootje gaf. Hij schreeuwde van de daken dat iemand hem moest helpen. Blacksoul vond dit genoeg. Lachend hief Blacksoul haar kop op.'Wat doe jij dramatisch, ik ben echt niet gewond hoor'. Ze stond op, al ging het wel wat moeizaam. Ze likte aan het litteken aan haar staart. Ze gaf de verbouwereerde Redeye een vriendschappelijke duw en lik over zijn kop. Ze waren wat dieper in het bos afgedwaald en ergens in de verte zag Blacksoul dat de maan langzaam opkwam. Ze keek omhoog, een voor een kwamen de sterren van de zilverpels te voorschijn. De hemel was wolkeloos. Ze zuchtte.'We moeten nu echt terug als we voor het donker uit het bos willen zijn'.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 16:39

Lachend hief Blacksoul haar kop op.'Wat doe jij dramatisch, ik ben echt niet gewond hoor'. Ze stond op. Blacksoul likte aan het litteken aan haar staart. en gaf Redeye een vriendschappelijke duw en lik over haar kop. Redeye beet half in Blacksouls oor. Jij bent echt gemeen weet je dat. Zei Redeye lachend Blacksoul zuchtte.'We moeten nu echt terug als we voor het donker uit het bos willen zijn'. Redeye zuchtte ook. waarom komen aan mooie dingen zo snel een einde. Lachte Redeye half. Ze stond op en rekte zich uit. Het was lang geleden dat ze zo veel lol had gehad. Ze hoopte dat ze dit niet lang meer hoefde te missen. Maar waarschijnlijk zou ze binnenkort weer moeten zwerven. Ze zag in de verte een aantal katten jagen. Het leek er niet op dat hun gespeel hun jacht hadden verpest. Ze keek naar blacksoul en liep in de richtig van de rans van het bos. Kom dan gaan we maar. Zei Redeye. Samen liepen ze het bos uit in de richting van de schuur.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper


Laatst aangepast door redeye op do 2 jun 2011 - 16:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 16:49

Redeye, vijf volle regels.
Ik zeg jullie alvast;
Jullie posts zijn al de hele tijd aan de korte kant...
Probeer er toch wat meer in te zetten,
Lukt jullie vast wel (;

-Hollypaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimeza 4 jun 2011 - 9:36

Samen liepen Blacksoul en Redeye naar de rand van het bos. Langzaam,heel langzaam werd de zilverpels helderder en groter. Het was al bijna donker toen ze bij de rand van het Roodhartbos aankwamen. Blacksoul liep rustig door naar het parkje, ze sprak:'Er zijn hier nergens tweebenen, ook niet in het parkje en de schuur. vraag me niet waarom'. Het water dat de fontein uitspoot was stop gezet en Blacksoul boog zich voorover om het nog niet verdampte water op te likken.'Dit is de enige drinkplaats, dus als ik jou was zou ik maar drinken'. Blacksouls kin was nat van het water. Ze liep richting de donkere schuur en kroop door een gat naar binnen. Ze rende het donker in en kwam terug met een paar muizen. Ze gooide er twee voor Redeye's neus neer.'Morgen ga jij jagen hier, ik doe het al de hele dag'. Zei Blacksoul.

Nadat ze elkaar hadden gewassen en samen getongd stond Blacksoul op en kroop nog even door het gat naar buiten. De zilverpels was helder, en er was geen wolje aan de lucht. De sterren schitterde als nooit te voren en Blacksoul was even blij dat Redeye haar niet achterna kwam. Ze hield wel van alleen zijn en dat het stil was. Ze rekte zich uit, snoof de lucht nog een keer op en ging toen weer naar binnen. Redeye wachtte daar op haar. Ze zocht haar slaapplekje in het hol weer op en ging er lekker in liggen. Redeye kroop tegen haar aan. Redeye's vacht was behaaglijk warm. Samen viellen ze in slaap.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimema 6 jun 2011 - 10:12

Redeye kreeg 2 muizen voor haar neus gegooit. 'Morgen ga jij jagen hier, ik doe het al de hele dag Zei Blacksoul. Redeye lachte. Ze rekte zich uit. Voor jou altijd. Grapte Redeye. Ze keek rond. Nergens anders waren katten te bekkenen. Ze waren alleen en het leek net alsof ze de hele wereld voor zichzelf hadden. Normaal liep Redeye alleen in het bos. Het was fijn om naars Blacksoul te lopen. Het voelde vertrouwd. Anders als met andere katten met wie ze af en toe omging. Dit voelde zo gewoon.

Nadat ze elkaar gewassen hadden liep Blacksoul naar buiten. Redeye bleef binnen liggen. Blacksoul was net als zij op alleen zijn. Bovendien moest zij zelf ook over een paar keuzes nadenken. Ze wou nog een tijd bij Blacksoul blijven alleen wist niet of het lot dat voor haar had toegestemd. Ze zou het met de tijd wel weten. Blacksoul kwam terug. Blacksoul kwam bij Redeye liggen en ze kropen dicht tegen elklaar aan. Blacksoul viel in slaap en Redeye keek haar even aan. Daarna lechte ze haar kopje tegen Blacksouls rug en viel ook in slaap.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 20:23

Blacksoul werd als eerste wakker. Het was koud in de schuur, en Blacksoul zette haar wintervacht op. Ze stond zachtjes op, Redeye niet wakker makend. Ze rook muis en volgde het spoor door de schuur. Ze beet de muis meteen dood. Ze at hem snel op, met ongeruste blikken op Redeye. Ze waste zich met korte ferme likken, en sloop toen door een gat de schuur uit. Het was een beetje mistig, dat zou Redeye's opdracht nog lastiger maken. Ze haaste zich naar de boom die naast de schuur stond. Met een scherpe nagel probeerde ze er een pijl naar rechts mee te maken. Het mislukte half en Blacksoul ging verder naar een andere boom, waar ze precies een hetzelfde teken maakte.zo ging ze een lange tijd door, soms De pijlen naar rechts makend.

Na een tijdje kwam blacksoul bij de plaats waar ze wilde zijn.Ze schopte een paar pollen zo om dat het een schuilplaats werd. Voor ze zich verstopte maakte ze met haar achterpoot een teken vlakbij het meertje. Blacksoul lachtte in zichzelf, dit zou Redeye wel leuk vinden. Ze rekte zich uit en ging op de schuilplaats zitten, wachtend tot Redeye kwam.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 13:48

Redeye werd alleen wakker in een ijskoude schuur. Ze rilde en keek rond. Nergens was Blacksoul te zien. Ze rekte zich uit. Ze zou even buiten kijken of Blacksoul daar ergens rond liep. Het was mistig buiten en ze kon haast niets zien. Haar oog viel op een teken dat in een boom was gekrast. Toen ze beter keek zag ze dat het een pijl was. Ze volgde de richting waar hij heen ging. Ze zag even later nog een pijl. Het was moeilijk te zien en ze moest langzaam lopen om niet te verdwalen. Ze kwam na een half uurtje op een open veld. De mist was zo dik dat ze maar een meter ver kon kijken. Ze vertrouwde compleet op haar gehoor. Ze hoorde water heen en weer gaan. Een riviertje of meertje. Het kon bijde. Ze hoorde kleine insecten in het gras. Maar niets dat op iets groots zoals een kat leek. Als blacksoul hier was hielt ze zich ongelovelijk goed stil. Oppeens zag ze in de dikke mist een zwart vachtje. Redeye lachte in zichzelf. Hebbes dacht ze. Ze sprong naar de poes die zo te zien de andere kant op keek. Ze beet speels in haar nekvel en trok haar naar omver. Lachend sprongen bijde katten op. "Dacht je nou echt dat je mij voor de gek kon houden?" Zei Redeye lachend.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gevaarlijk! (alleen Redeye!) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gevaarlijk! (alleen Redeye!)   Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 19:29

Blacksoul was verrast toen Redeye op haar sprong.Ze beet speels in haar nekvel en lacjend sprongen ze op.'' Dacht je nou echt dat je mij voor de gek kon houden?'' Zei Redeye. Blacksoul lachtte alleen maar. ''Ik wist dat je me zou vinden, jij gebruikt je gehoor altijd''. Blacksoul ging zitten en wastte haar buik, gezicht en poten. Ze zuchtte diep van blijdschap. Redeye zou voor altijd haar vriendin voor het leven zijn, ookal zou de dood hun scheiden. Ze gaf Redeye een ferme lik over haar oren waarbij haar oen die van Redeye kruistte. Ze trippelde weg naar het kruis, ze vervaagde het snel.Redeye mocht niet weten wat hou plan zou zijn. Het is toch al in de soep gelopen, dacht ze.'' Kom op, ga is wat jagen ik sterf van de honger. Jij zou vandaag jagen voor ons''. Herrinerde Blacksoul aan Redeye. Ze stond op en trippelde weer naar Redeye. Ze keek haar met lachende ogen aan. Ze gaapte en een mond vol scherpe glinsterende tanden kwamen te voorschijn.'' Komt er nog wat van?'' Zei ze.


Gevaarlijk! (alleen Redeye!) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gevaarlijk! (alleen Redeye!)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: