New friend.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New friend.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
New friend. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: New friend.   New friend. Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 17:29

Walnut had uiteindelijk besloten met Inner naar het kamp te gaan. Het leek haar toch slimmer dat de kater wat rust kreeg in plaats van in de koude sneeuw te liggen. Ook al was ze geschrokken van wat er gebeurt was, de poes was blij dat er iemand was die de zelfde interesses had als haar. Een nieuwe vriend erbij. Walnut plopte neer op de grond en griste twee muisjes van de prooistapel, een voor haar en een voor Innerpaw. 'Daar,' Miauwde ze met een grijnsje terwijl ze het muisje voor zijn ogen neer 'gooide'. 'Je moet op krachten komen vriend, eet.' het klonk dwingend, maar er zat een zekere speelse ondertoon in. Het was alleen maar vriendelijk bedoeld.

Eerst Innerpaw


New friend. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
New friend. 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: New friend.   New friend. Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 17:42

Toen Innerpaw samen met de poes binnenkwam in het kamp, ging hij liggen op de grond. Ook al kon hij naar het kamp wandelen, het deed nog steeds pijn, al die schrammen waren niet ineens genezen. De zwarte apprentice kreeg van zijn vriendin een muisje voorgeschoteld. Terwijl hij naar haar grijnsje keek, lachte hij zelf ook wel. "Je moet op krachten komen vriend, eet.", zei de bruine kattin. Het leek dwingend, maar Inner wist dat ze dat zo niet bedoelde. Hij nam de muis aan en begon er van te eten. Door het smakken heen begon hij een gesprekje met Walnut: "Nou, dankjewel voor de muis.", Hij keek even blij en nam nog een grote hap van de prooi. " Ik ben blij dat we hier zijn, het deed best wel pijn, al die schrammen op mijn poten." Hij lachte even naar zijn vriendin, schoof zijn prooi even opzij en rolde naar haar toe. "Wat fijn om iemand zoals haar te hebben", dacht hij. En hij glimlachte lief naar de bruin gestreepte poes.


New friend. Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
New friend. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: New friend.   New friend. Icon_minitimema 1 jun 2015 - 15:20

" Ik ben blij dat we hier zijn, het deed best wel pijn, al die schrammen op mijn poten." Ze knikte en glimlachte. 'Ja, je zou eigenlijk even moeten slapen, dutje doen. Of langs de Medicine den gaan. Je weet wel die vieze kruiden doen het wonderbaarlijk goed.' Met haar gele ogen keek ze naar haar eigen litteken op haar hoofd. Het bracht haar meteen herinneringen terug van Bonepaw. Een kat die haar nu meer pijn deed dan geluk gaf. 'Dus wanneer word jij Warrior? Ik ben namelijk echt benieuwd naar je nieuwe naam,' Walnut lachte vriendelijk terug, maar zet met haar gedachte nog ergens anders.


New friend. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
New friend. 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: New friend.   New friend. Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:51

Walnutpaw reageerde vriendelijk:"Ja, je zou eigenlijk even moeten slapen, dutje doen. Of langs de Medicine den gaan. Je weet wel die kruiden doen het wonderbaarlijk goed." Innerpaw knikte, en antwoordde op Walnut's tweede vraag: "Mijn warrior name? Ik ben best wel benieuwd of het deze ceremonie gaat zijn. Eén van de namen die ik graag wil is Innerbreeze." En meteen daarna bedacht hij zich dat de bruine poes wel gelijk had, helemaal. Dus de zwarte kater wenkte met zijn staart, om te vragen om mee te gaan naar de apprentice den, hij had wat rust nodig. En alleen is maar alleen. Het zwarte katertje wandelde rustig, en wat langzamer naar de apprentice den, met Walnut op zijn hielen. De kleine WindClan apprentice was blij met iemand als haar, voor de rest zou het niet echt gezellig zijn met iemand anders. Toen ze in de den aankwamen, gingen ze samen naar een gezellig hoekje. Innerpaw kromp al meteen ineen en voelde hoe Walnutpaw tegen hem kwam aanliggen. Hij vond het lekker knus en gezellig. De zwarte kater voelde een warme adem in zijn gezicht, en zijn ogen vielen stil aan dicht. "Slaapwel", mompelde hij zacht en viel uiteindelijk in slaap.


New friend. Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New friend.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: