[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Sharing Tongues] Time for bonding

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lightbearer
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 10:22

Hij was nog maar twee manen oud, maar nieuwsgierigheid had hem naar de uitgang van de Nursery gebracht, toen hij het geluid van pratende katten kon horen. Eenmaal daar aangekomen zag hij hoe vele katten zich bij elkaar hadden gezameld om te eten, of althans, daar leek het op. Ze zaten allemaal in kleine groepjes en onder het eten leken ze gesprekken met elkaar te voeren, zijn gouden kijkers gleden over de katten heen. Velen van hen waren nog wildvreemden voor Light, maar dat was niet raar voor een kitten die nog maar twee manen oud was. Hij kende nog niet de hele clan, dat was ook helemaal onmogelijk voor zijn leeftijd natuurlijk. Hij deed zijn best om iedereen te leren kennen, maar het feit was er dat het gewoon vrij moeilijk was om al die namen en geuren uit elkaar te kunnen houden. Gelukkig leken niet alle katten op elkaar en kon hij er een paar wel onderscheiden. Zoals Tallshadow, zijn grote oom, maar stiekem was het dat ook. Uiteindelijk bleven zijn gouden kijkers hangen op een kattin waar hij bijna het evenbeeld van was, qua vachtkleur dan. Shrewstar, zijn grootmoeder. Met een rustige tred begon hij op zijn oma af te lopen. Hij wilde haar beter leren kennen, want tot dusver had hij daar niet de kans voor gehad. Natuurlijk had hij haar wel vaker gezien, tijdens ceremonies, in het kamp, in de nursery waarschijnlijk zelfs ook. Uiteindelijk, dichtbij haar aangekomen, zakte hij in een jaagpositie zoals alleen een kitten dat kon, het leek helemaal niet op een jaagpositie natuurlijk. Hij begon op haar af te sluipen en probeerde dit zo stil en geconcentreerd mogelijk te doen, totdat hij uiteindelijk dicht genoeg bij haar was om op haar rug te springen. Met een grauw deed hij dat. "Ik heb je oma!" Zei hij grijnzend, waarna hij van haar rug afrolde en naast haar ging zitten.

Tag: Shrewstar, Windpaw & Ravenheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 13:15


Met een nors gezicht zat de Queen net buiten de nursery. Bij haar kittens was ze lief en zachtaardig, net als bij haar partner. Ze gedroeg zich neutraal naar haar ex-partner, Flamepath, maar kon nog wel rekening houden met zijn gevoelens. Verder kon ze wat kattig en nors reageren naar anderen. Innerghost had net iets teveel in een korte tijd op haar bordje gekregen. De dood van Fallentear met dank aan Windclan, verdere streken die Windclan uithaalde, het gebeuren met Littlestream, de break-up tussen Flamepath en haar en de onaangekondigde komst van haar kittens; Swiftkit, Lionkit en Leopardkit. Alle drie haar kittens waren rood van kleur en ze wist dat haar partner, Leopardgaze, daar moeite mee had. De komst van haar twee pleegkittens daarentegen leek dat wel verzacht te hebben, het moeite er mee hebben van Leopardgaze. Het was gewoon veel en Innerghost merkte dat ze gewoon moe was. Wel bleef ze strak vast houden aan haar taken die ze nog kon vervullen als Queen zijnde. Waren haar kittens nu wel al drie moons, zowel haar biologische kittens als haar pleegkittens.

Tag: niemand.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullstripe
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 13:40


Een gaap rolde over zijn lippen. Hij nam een kikker van de prooistapel en deed er ook nog een muisje bij. Skullstripe keek rond zich heen. Hij liet zijn lichte ogen gaan over de katten die gezellig bij elkaar zaten en stopte bij iemand die voor de Nusery zat. Innerghost. Hij knikte haar toe terwijl hij er op af wandelde. Hij en zijn broer stonden bekend als de poezen verleiders, maar hij was wel zo slim om van poezen die al katers hadden af te blijven. Hij schonk haar dan ook niet zijn charmantste glimlach, maar zijn vriendelijkste. Hij legde de prooi neer. "Zin in een hapje?", miauwde hij ietwat nors.

Tag; Innerghost


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:21


Lionkit stond in de nursery te kijken hoe de rest van de clan zich bij elkaar verzamelde. Ze staarde even naar haar nest waar ze al drie maanden in lag en niet naar buiten mocht. Ze wou ook dingen doen! Ze wou vechten en prooi vangen en dingen doodmaken. Lionkit liep naar buiten zodra ze Innerghost zag staan. Vrolijk trippelde ze met haar korte pootjes naar haar toe. "Máaa-" haar stem stierf weg en ze keek naar de kater die bij haar moeder kwam staan. "Zin in een hapje?" haar blauwe ogen werden groot. Wát. Wat probeerde hij nou? Lionkit maakte zichzelf groot en stapte op hem af. "Wat probeer je daar? Mijn moeder te versieren? Ik zal je vertellen dat mijn vader Leopardgaze is en hij eet je op als je mijn moeder wilt stelen. Dus ik zou maar niks in die dikke kop van je halen hoor!" zei ze met haar bazige kitten-stemmetje. Nee. Vreemde katers zat ze niet op te wachten. Zeker niet als die katers dachten dat ze bij Innerghost konden komen.
Tag: Skullstripe & Innerghost


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 0V0T0ZLL_o[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullstripe
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:56


Een kleine kitten kwam de nusery uitgerend. Ze leek wel te ontploffen. "Wat probeer je daar? Mijn moeder te versieren? Ik zal je vertellen dat mijn vader Leopardgaze is en hij eet je op als je mijn moeder wilt stelen. Dus ik zou maar niks in die dikke kop van je halen hoor!" Wat een bazig ding was dit? Skullstripe glimlachte ietwat vriendelijk. Hij was er niet zo goed in, maar het begon hem aardig te lukken. "Hola kleine warrior.", miauwde hij rustig. "Ik was je moeder niet aan het versieren hoor, ik bood haar een hapje eten aan. Dat mag toch?" Hij schoof de muis iets naar de kitten toe. "Ik zal je moeder niet stelen en zie jij maar dat je net zo groot word als je vader, je bent al op de goede weg." Ja, wat een hevig ding was dat. Daarna bracht hij zijn poot naar zijn kop. Hij duwde er tegen. "Ik wist niet dat hij zó dik was?", miauwde hij verbaasd. Kittens waren grappig.

Tag; Innerghost & Lionkit


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 17:43

Innerghost observeerde de boel wat en bleef zitten waar ze zat. Zin in alle gezelligheid van de Sharing Tongues had ze niet. Ze keek op bij het horen van Lionkit's stem, die afhaakte toen er een andere kat, Skullstripe bij kwam. "Zin in een hapje?" Vroeg de kater. Innerghost schudde haar kop, net toen ze antwoord wou geven. Echter kreeg ze daar de kans niet voor. "Wat probeer je daar? Mijn moeder te versieren? Ik zal je vertellen dat mijn vader Leopardgaze is en hij eet je op als je mijn moeder wilt stelen. Dus ik zou maar niks in die dikke kop van je halen hoor!" "Ho, Lionkit," miauwde ze met een blik naar haar dochter toe gericht. Het verbaasde haar wel dat Lionkit Leopardgaze haar vader noemde, ze had haar kittens toch echt verteld dat hun vader Flamepath was. Maar het verbaasde haar niets, Flamepath was er nauwelijks. "Hola kleine warrior." Ging Skullstripe op Lionkit in. "Ik was je moeder niet aan het versieren hoor, ik bood haar een hapje eten aan. Dat mag toch?" Innerghost zuchte. "Natuurlijk mag dat, dat is wat warriors doen, met elkaar eten en met elkaar leven," vulde ze Skullstripe aan. "Ik zal je moeder niet stelen en zie jij maar dat je net zo groot word als je vader, je bent al op de goede weg." Innerghost glimlachte. Vervolgens begon Skullstripe over zijn kop, die Lionkit daarstraks dik had genoemd. "Ik wist niet dat hij zó dik was?" Innerghost grinnikte even en keek naar Lionkit. "Wat zeg je dan?" Zei ze tegen haar kitten die ze een lik over haar kop gaf.

Tag: Lionkit & Skullstripe


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 18:57

De rode tabby sprong op een mosbal en probeerde die dreigende vijand met een hap te doden. Hij was het beu in de Nursery maar het katertje moest hij blij genoeg zijn met Lurkingpaw die hem af en toe wat bij wou brengen. Dat was zeker een voordeel. De gevlekte apprentice begon hem al allemaal dingen te leren over de andere clans en leerde hem geuren herkennen door prooi van verschillende gebieden mee te nemen. Het zorgde ervoor dat Leopardkit hopelijk een voordeel zou krijgen op de andere, de kater was immers een enorme strever en wou de beste zijn in alles wat hij deed. Grijnzend hapte hij naar het balletje en trok het uiteen. Weer een mos-das-vijand minder die de Nursery kon teisteren. De rode kater spitste zijn oren bij het geluid van katten die weer bij elkaar kwamen voor een Sharing Tongue. Oh, daar moest hij bijzijn, misschien hoorde hij nog wat waarvan hij kon leren. Met een scheve grijns op zijn gelaat liep hij naar de uitgang, net optijd om te zien hoe Lionkit wegliep. Hey, de brutaliteit, dat ding gewoon zonder hem weg. En dat moest hij zijn zus noemen. Wat beledigd rende hij het kamp over, om net voordat hij bij het groepje kwam door zijn poten te zakken en te proberen te sluipen. Andere hadden hem uitgelegd dat het heel belangrijk was dat te kunnen en zo prooi te doden. Maar hij wist zeker dat je er ook iemand mee kon laten schrikken. Sluipend liep hij langs andere katten die simpelweg over hem heen stapte. Wacht maar, hij werd de beste en sterkste warrior van het woud. Eenmaal binnen bereik hief hij zijn billen de lucht in en sprong op Lionkit af met een strijdlustige ‘Rawr’ Hij had immers gedacht dat de rode poes druk bezig was geweest hun moeder van flirtende dikkoppen te beschermen om hem op te merken. ‘Hey mam, Lion. En ehem’ hij kantelde zijn kop en keek naar de point kater. Kom op, hij kende die naam. Ja, ook daar was de kitten mee bezig geweest, namen te onthouden. Maar hij wist zeker dat er nog zo’n kat in de clan was als deze. Hmmff. ‘Skullmask? Skullstripe? Ehem. Ugh, een van de twee, jullie lijken teveel op elkaar’ concludeerde de kitten wijselijk, zijn verlies deze keer accepterend.



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Skullstripe
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 20:49


"Ho, Lionkit," De kater glimlachte wat onhandig. "Ik was je moeder niet aan het versieren hoor, ik bood haar een hapje eten aan. Dat mag toch?" Innerghost zuchte. "Natuurlijk mag dat, dat is wat warriors doen, met elkaar eten en met elkaar leven," vulde ze Skullstripe aan. Hij knikte. "Ik zal je moeder niet stelen en zie jij maar dat je net zo groot word als je vader, je bent al op de goede weg." Ja, wat een hevig ding was dat. Daarna bracht hij zijn poot naar zijn kop. Hij duwde er tegen. "Ik wist niet dat hij zó dik was?" Hij hoorde het gegrinnik van Innerghost. Vriendelijk zijn lukte hem toch. Jeej. "Wat zeg je dan?" Voordat Lionkit nog maar de kans kreeg werd ze overspoelt door een hoop vacht. Van haar broertje. Well well, bijna het hele nestje bij elkaar. Nu alleen nog Swiftkit en Leopardgaze, oh en die twee zilvere kittens. ‘Hey mam, Lion. En ehem’ Skullstripe grijnsde breed. Laat die hersentjes maar werken. ‘Skullmask? Skullstripe? Ehem. Ugh, een van de twee, jullie lijken teveel op elkaar’ Hij lachte. "Ik ben Skullstripe. En een kleine hint: mijn broer is een klein beetje kleiner.", miauwde hij.

Tag; Innerghost, Lionkit & Leopardkit


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 20:04

Lionkit keek met grote ogen van Skullstripe naar haar moeder Innerghost, die vertelde dat het toch wel vrij normaal was dat warriors aardig voor elkaar waren en eten deelde met elkaar. En dat dat niet meteen betekende dat ze van vader veranderde. "Wat zeg je dan?" klonk er uiteindelijk. Ja ze wist wat ze moest zeggen tegen Skullstripe. "Sorry, Sku-" Toen werd ze bevlogen door Leopardkit die naar haar uithaalde om te spelen. "Leopardkit!" brulde Lionkit kwaad en dood weer bovenop haar broertje. "Ik krijg jou wel! Ik voer je aan de dassen!" gilde de kwaad en trok aan zijn oor. Ze had hier eigenlijk helemaal geen zin in.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 0V0T0ZLL_o[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 20:16

Ze herinnerde zich dat ze nog geen enkele keer langs was gegaan bij haar siblings, en de keren dat ze een kijkje had willen nemen sliepen ze al, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ook de zwarte kattin het druk had met het oppakken van haar taken. Natuurlijk waren er ook nog vier dochters waar ze stiekem een oogje op hield, een kater die er met haar hart vandoor was gegaan en dan nog eens alle spanningen de laatste tijd tussen de clans. Wat was het leven mooi geweest vroeger, toen alles nog zo zorgeloos was geweest. Vandaag had ze tenminste tijd om de Sharing Tongues mee te doen, dus misschien kon ze nu anders een gokje wagen. Iets verderop zag ze de bekende zwarte gestalte van haar moeder, samen met die van nog een andere warrior die haar niet bekend was. Het was iets met Skull, dacht ze. Met een langzame tred en het muisje tussen haar kaken geklemd liep ze op het groepje af, waarna ze naast haar moeder plaatsnam en deze met een glimlach aankeek. Ja, ze leek wat dat betrof best wel veel op haar moeder. Al was ze iets kleiner, iets slanker gebouwd in vergeleken met haar. De donkere, lange pels en de helderblauwe ogen waren wel iets wat even was aan hem. "Goedendag," mauwde ze nadat ze haar muisje neergelegd had. Na nog kort de andere warrior gegroet te hebben, kropen haar ogen naar de twee stoeiende kittens, beide waren rood.

OCC: Innerghost, Skullstripe, Leopardkit, Lionkit


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 11:29

Bij de uitleg van Skullstripe knikte hij. Okey, de ander was kleiner. Meteen nadat die gedachte hem doordrong begon hij te grijnzen. Een klein brutaal grijnsje. "Dan zat Lionkit er dus niet helemaal naast met haar opmerking" Want ja, als Skullmask kleiner was betekende het dat Skullstripe groter was, en dat kwam al in de buurt van zijn zusjes dikkop opmerking. Over zusje lief gesproken. Die ging de tegenaanval in. Pff, hij zweerde dat niemand zo fel was als zijn zusje, onmogelijk. Toen er aan zijn oor getrokken werd duwde hij met zijn witte poot tegen haar wang aan. Om daarna naar haar eigen pootje te happen. "Niet als ik jou eerst krijg~" sprak hij lichtjes uitdagend. Hij was redelijk bezig zijn zusje neer te halen, of poging tot, om Fawnstep meteen op te merken. Maar zodra hij haar eenmaal zag grijnsde hij even naar haar als begroeting, al was zijn aandacht vooral bij Lionkit.



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Catchingfire
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 DPKsfdL
Juno
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 15 moons
Gender:
Rank:
Catchingfire
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 16:01

Al die katten bij elkaar zien maakte haar diep ongelukkig. Nadat haar enigste vriendin Leafpaw {npc} was gestorven hadt ze niemand meer. Misschien hadt ze ook wat meer met anderen om mogen gaan. Want de enigste die ze echt kende was Chess een rare rogue die ze hadt weggejaagd uit de territory. Hij was de enigste die nog een beetje aardig was tegen mij, en ik heb hem weggejaagd... Dacht ze bedroefd. Ze ging zitten bij de opening van de warrior's hol. daar zat ze dan. een tijdje ze was te bang om ergens aan te sluiten, want wat nou als ze haar zouden weggjagen?

~open for new friends!


"Cuz life's too short,
to always feel shut out and unloved"

[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Ekf8g
"By the clan I long to know"

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 17:30

De avond viel net in toen ik had besloten dat het tijd was om terug te gaan naar het kamp, en toen ik daar eenmaal aankwam was het al flink aan het schemeren. Toen ik mijn vangst van de dag weglegde zag ik dan ook meerdere groepjes katten zitten. Een paar kittens waren aan het stoeien, en apprentices en warriors wisselden nieuwtjes uit. Ik was nooit heel goe geweest in dit soort sociale evenementen, en een beetje ongemakkelijk keek ik rond. Black zag ik nergens zitten, maar na een tijdje zag ik mijn zusje Wind wel bij een paar andere katten. Mijn grootmoeder, Shrewstar, mijn kleine neefje Lightkit en Blacks adoptie-vader Ravenheart. Ik had den grote familie, dat kon je wel zeggen. Iemand moest eens een familie reünie houden. Dat zou lachen worden. Kon je gelijk de halve clan uitnodigen. Een beetje aarzelend stapte hij op het groepje af. 'Hoi allemaal.' Begroette ik ze vriendelijk. Vervolgens gaf ik Wind een klein kopje, en ging ik naast haar zitten.
Tag: Windpaw, Shrewstar, Ravenheart & Lightkit.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 19:44

Ravenheart kwam er ook bij en stelde voor om eventueel haar training over te nemen, tot Otterflight de nursery uit was. de tabby haalde haar schouders op, klaar om antwoord te geven, maar ze werd onderbroken door de enthousiaste roep van een kitten. Lightkit, dacht ze, al was ze niet helemaal zeker. Een kitten van haar tante, Runningvole, de zus van haar vader - dat maakte Lightkit haar neefje. Ze glimlachte vriendelijk naar de kitten. ze herinnerde zich nog toen ze zelf zo oud was als hem, toen viel ze ook iedereen aan. Toen was ze zo hyperactief, nog erger dan nu - nu werd ze volwassener, en ietsje rustiger. niet veel, want ze bleef natuurlijk Wind, maar toch ietsje. Ook haar broer kwam bij hun groepje. Hij gaf haar een zacht kopje, en wind keek hem aan, nog steeds met een grote glimlach op haar gezicht. "Hey Ember!", zei ze vrolijk.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullmask
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons ☠
Gender:
Rank:
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jun 2015 - 20:54


Foxpaw
Ze keek de kater aan die antwoordde dat hij Sharpsoul ook niet veel gezien had. Ze knikte en haalde haar schouders op. "Nou, ik heb hem al een paar dagen niet gezien. Maar zo erg vind ik het niet hoor," miauwde ze erachteraan met een grijns en ze glimlachte ietwat vermoeid naar Tallshadow. Eigenlijk was ze wel blij met haar vrije daagjes, dan kon ze wat uitrusten van de slapeloze nachten die ze had als ze weer wakker werd van een nachtmerrie.

Skullstripe
Met een grote muis tussen zijn kaken geklemd liep de jonge warrior het kamp binnen. Iedereen leek samen te tongen, en hij glimlachte toen hij zijn broertje zag zitten naast de deputy. Fix, schoot het door zijn kop heen en hij grijnsde naar Skullstripe. "Heey, broertje," begroette hij zijn tweelingbroer vrolijk en knikte toen naar de deputy. "Hallo, Innerghost," miauwde hij toen wat formeler, in zijn ogen schoten naar de twee kleine kittens. "En wie zijn deze grote warrios?" Vroeg hij verbaasd en kwam op met de namen van hen. "Lionheart en Leopardroar?" Vroeg hij, net alsof hij heel diep nadacht. Toen pas merkte hij de andere poes op, Fawnstep. "En hallo Fawnstep," miauwde hij naar de zwarte kattin, niet goed wetend of ze beschikbaar was of niet.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Dpcscy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time for bonding   [Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 13:37

De kater moest even grinniken toen de apprentice duidelijk maakte dat vrije dagen niet het ergste was in de wereld, en besloot dat meer katten haar onbezorgde voorbeeld moesten volgen. Misschien maakte iedereen zich de hele tijd ook wel te druk, al die oorlogen en affaires, waarom kon niemand gewoon zijn leven leiden zonder dat alles fout ging? Nou had hij niet echt recht van spreken want als het bij iemand fout was gegaan was het wel bij hem, maar verder. "Heb je verder wel wat te doen?" Vroeg hij na een korte stilte aan de apprentice, om bij dit onderwerp te blijven. Het was niet goed om zulke jongelingen al lastig te vallen met problemen van de clans.


[Sharing Tongues] Time for bonding - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sharing Tongues] Time for bonding
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: