Emerald



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Emerald

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emeraldtail
Member
Emerald DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Emerald   Emerald Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 20:45


Emerald





Name: Emerald (offical: Emeraldtail)

Gender: Poes

Age: 31moons

Partner: Venom

Parents: Karm x Spottedwing (NPC)

Siblings: One unknow




Livestyle




Leader: Clanleaders are weak. The fact they need nine lives proves that.

Clan: I'm a rogue

Alliances: A few.

Enemies: Much.




Uiterlijk




Fur color: Brown/lightbrown

Eye Color: Emerald green

Body: Een slanke maar ook gespierde poes.

Claws: Very sharp claws.

Paws: A bit long, what helps me to fight.

Nose: Pink with no big scars

Shoulder: A long tall scar from a old fight.

Tail: Light brown with a white top.




Personality




Keywords: Arrogant, beschermend, slim, trots, vriendelijk




Emerald heeft een erg wisselend karakter. Tegenover vrienden en familie is ze erg lief, beschermend en zorgzaam. Tegenover katten die een bedreiging voor haar vormen, of gewoon irritant zijn (vindt zij)

kan ze erg fel zijn. Emerald wijkt niet uit voor een gevecht, maar zal niet snel moorden. Ook is ze heel erg arrogant en trots. Deze kant zal langzaam verbleken naarmate je haar beter leert kennen.




History




Kitten 0-3 moons

Leafkit was als derde van de vijf geboren met hulp van de medicine cat in New Leaf. Haar moeder had meer dan genoeg melk en alle kittens waren gezond. Ze had ook nog een oudere zus genaamd Mousepaw die in het bijzonder van Leafkit hield. Maar haar vader was een Bloodclanner. Wel vriendelijk en geen moordenaar. Helaas was er afgesproken dat mijn moeder haar eerste kittens mocht houden maar dat de andere naar Bloodclan zouden gaan. Als kitten stierf de nestgenoot van Mousepaw. Mousepaw mocht bij Riverclan blijven. Maar mijn moeder wou ons ook niet afstaan. Als straf namen ze Mousepaw ook mee. Emeralds moeder ging mee met als doel na een paar manen als de aandacht op hun was verdwenen weer terug te gaan en dat vertelde ze ook aan haar leider. Toen haar vader zijn eerste vleugje macht had geproefd wou hij meer. Na veel gezeur werden de kittens al veel te vroeg hard getraind. Emeralds mentor was wel oké en leerde haar veel. Toen ze drie moons was deed haar vader een moordpoging op de commander. Niemand had het gezien maar de members vertrouwden haar vader niet meer. Bang voor de woede van clangenoten vluchtten het gezin op de vader na uit de Bloodclan. In Rogue territoria namen ze een stop. Iedereen sliep toen een sterke elite member hen vond. Ze hadden de clan verraadden door te vluchten en moesten vermoord worden. Haar moeder deed haar best hen te verdedigen maar hield niet lang stand. Voor Emeralds ogen werd haar moeder vermoord. Mousepaw wist wat er zou gebeuren en probeerde zich ook nog te verzeten. Dit wou Emerald (die naam had ze als young one gekregen) niet weer zien. Ze verstopte zich in het hooi en lag heel stil. Toen ze er uit kroop zag ze dat al haar siblings dood waren. Maar een zusje leefde. Waar wist ze niet, maar ze leefde. Emerald vluchtte de bossen in en viel in slaap. Daar werd ze gevolgd door de kater. Die verwondde haar ernstig aan haar schouder en liet haar voor dood achter.




8 moons - nu

Emerald wist dat haar moeder wou dat ze een clannaam zou krijgen. Emeraldtail. Ze claimde haar territorium. Emeraldtail was terug en zwoor wraak op haar vader en de moordenaar. Zonde dat juist Emerald het heeft overleeft had hij gezegd. Tijdens een mooie zonsondergang ging ze naar fourtrees waar ze Flameleaf, een Thunderclan warrior ontmoette. Stiekem voelde ze dat ze verliefd was. Een crush op een Thunderclanner. Dat was onmogelijk en dat wiste zij ook. Uiteindelijk koos Flameleaf ervoor Rogue te worden en veranderde zijn naam in Venom. Ze kwamen Fathia een andere Rogue poes tegen. Deze vond Venom ook leuk. Ze vroeg hem te kiezen. Venom koos voor Emeraldtail en vroeg haar mates te worden. Een tijdje later kreeg ze 5 kittens, Mountain, Cielo, Kia, Lunar en Solar. Die avond vond Venom nog een kitten Tusk. Zij was achtergelaten in het bos. Zij is ook opgenomen in het nestje.




Banden




Thunderclan




* Firepaw ~ I was just hungry, sorry for stealing your mouse.

* Swiftpaw ~ Attacking a adult warrior? Serious?

O Springtrap ~ Brother of Venom. I think i like you?




Riverclan




* Lionpaw ~ I really like you, i'm sure you will be a great warrior!

  ---

  ---




Shadowclan




# Tallshadow ~ Just let me just hunt on your territory, you wont starve.

  ---

  ---




Windclan




# Foxfang ~

# Whitelion ~ Why your the deputy?!

# Everstar ~ And why your the leader?!

* Wolverinbite ~  I heard your voice.




Bloodclan




#Zira ~ I wont forget that fight.

* Draco ~ Your a good alliance, but sometimes you are realy annoying. Just like me.

^ Ripa ~ First time i met you you tried to kill me. Second time you saved me of that idiots...




Rogues




O Omen ~ I think i like you.

* Leopardskin ~ Do you know your my first rogue friend?

O Memphis ~ Leopardskins crush.

O Ravi ~ You tried to flirt with me. Your funny.

<3 Venom ~ You are everything for me.

* Mountain ~ De oudste (en waarschijnlijk de verstandigste) van het nest. Ik hou ontzettend veel van je.

* Kia ~ Mijn kleine meid, ik hou van je.

* Solar ~ Je bent altijd heel nieuwsgierig naar alles en lief. Ik ben trots dat ik je moeder ben!

* Lunar ~ De jongste van het nest, iets anders dan de rest maar, een schat.

* Cielo ~ Ik vind je ontzettend lief!







Kittypets

@ Skinny Love ~ Your the first kittypet (and the last) who i respected. You died before you could teach me anything.

  ---

  ---




           Legenda

---------------------------------

*= Friend

* = Best friends!

* = Family

<3 = Crush

# = Enemy

# = I dont like you

<3 = Mate

* = I'm afraid of you

*= You broke my heart

*= I dont know you very good

#= Mortal Enemy

^ = I'm not sure...

O = I think i like you

@ = To respected


Emerald 4sb01y


::



Laatst aangepast door Emeraldtail op za 5 dec 2015 - 15:25; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Emerald DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Emerald   Emerald Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 20:52

Talenten

Jagen ****
Medicijnen ***
Sociaal **
Vechten&overleven ***** Net als een echte rogue!

Ik ben...

50% RC (moeder) 50% BC (vader) en nu een rogue. Haar moeder is dood en ze haat haar vader.

Partner?
Emerald heeft op dit moment officieel geen partner maar, vindt Flameleaf wel heeeeeeel leuk. Dat is een beetje lastig aangezien ze niet een al te beste reputatie heeft bij Thunderclan (lastig, een prooisteler). Dat maakt haar uiteraard niks uit.

Voice



Emerald 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emerald
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Rogues-
Ga naar: