Weeds don’t perish that easily



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Weeds don’t perish that easily

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skinny Love
Deceased
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 14:02

Onkruid vergaat niet, dat werd vaak gezegd en misschien zit er ook wel een kern van waarheid in. Wonderbaarlijk begon ze zich weer ietsje beter te voelen, zonder dat ze naar de dierenarts had gehoeven. Haar Twolegs hadden het waarschijnlijk opgegeven om haar er heen te brengen, omdat het de vorige keer ook niet geholpen had. Toen was ze er zelf ook bovenop gekomen, maar ergens had ze niet verwacht dat ze zich weer beter zou gaan voelen dit keer. Toch was dat wel gebeurd en misschien betekende het wel dat ze nog taken had op de wereld, taken die zij moest vervullen. Ze zou in ieder geval niet klagen. Ze liep nog wat mank omdat ze door haar poot was gegaan, maar haar ademhaling was weer redelijk normaal. Op de grens van Twoleg Place en Clangebied stopte ze en ging ze zitten. Er lag een emotieloze blik in haar gifgele ogen en haar houding was kalm en beheerst, zoals altijd, zoals iedereen haar kende. Ze klopte zachtjes met haar staart op de grond terwijl een warm zonnetje haar kale rug verwarmde. Het was een mooie dag, niet te warm en niet te koud, gewoon perfect. Ze sloot even haar ogen, maar ze flitsten al snel weer open.

[&Quinntus]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 17:21

I'm not a killer
i kill because you're weak
Quinntus genoot van een rug massage. Ludwig was toch nog voor iets goed. Gespin verdiende die stomme hond niet, maar hij verdiende wel een massage. Ha heerlijk...

Helemaal verwarmd door zijn massage deed hij een ommetje. Van het slagershuis tot de bounderies en terug. Even de poten strekken en de nagels slijpen. Een kale rug kwam in beeld. De zwart-witte kater glimlachte arrogant, maar bleef kil en kalm aan de buitenkant. "Dag Skinny Love.", miauwde hij kil. Hij deed alsof ze elkaar al jaren kenden. Dat was ook zo, want zijn baasjes stalkte die van Skinny Love dus had hij haar al vaak gezien. Maar hij was niet zeker of zij hem ook al had gezien.

Stalkende Twoleg Alert xD

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Weeds don’t perish that easily  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimema 1 jun 2015 - 10:08

Ze draaide haar kop toen een bekende geur door de wind haar kant opgeblazen werd. Ze had nog nooit echt met de kater gepraat, maar ze wist wie hij was. Het was Quinntus de Kittypet van de Twolegs die met dood vlees speelden. “Hallo Quinn,” sprak ze kalm. “Hoe staat het met het leven?” Ze wende haar blik van hem af en keek naar de grens. Ook al was het niet zichtbaar, ze hield hem scherp in de gaten. Ze liet nooit haar aandacht verslapen, zelfs niet als ze in het Twolegnest was. Te veel katten wisten waar ze leefde. Ze was vaker prikkelbaarder, omdat ze begon te merken dat ze ouder werd en het altijd scherp zijn haar moe maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimema 1 jun 2015 - 17:38

I'm not a killer
i kill because you're weak
Quinntus ging naast haar zitten. “Hallo Quinn,” sprak ze kalm. Typisch. “Hoe staat het met het leven?” Hij liet zijn goudgele ogen naar de grens dwalen. De poes was gespannen en alert dus moest hij dat niet zijn, was dat even handig. De kater bromde zachtjes. "1 woord, of misschien meerdere... Verveling, vlees, vlees, slapen, eten, vlees, vlees en verveling.", miauwde hij kil. Hij zuchtte er wel geërgerd bij. Er was helemaal niets te doen, het leven was hopeloos.

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Weeds don’t perish that easily  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 12:16

“Verveling zeg je hè.” Haar blik boorde zich in die van hem. “Misschien kan ik daar wel iets aan doen.” Er ontstond een kalm grijnsje om haar lippen terwijl ze hem opnam. Ze was benieuwt of hij geïnteresseerd was in wat ze hem wilde vertellen. Zou hij geschikt zijn als bondgenoot? Ze wist dat ze moest opletten bij hem, maar misschien kon ze er ook wel weer gebruik van maken. Geduldig wachtte ze zijn antwoord af en wende haar blik niet meer van hem af. Haar aandacht was gefocust op de andere kittypet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 14:05

I'm not a killer
i kill because you're weak
“Verveling zeg je hè.” Haar blik boorde zich in die van hem. Hij was niet van zijn stuk gebracht door haar blik. “Misschien kan ik daar wel iets aan doen.” Hij knipperde met zijn ogen om daarna naar de grens te kijken. "Hmmm... Alles tegen verveling is goed." Hij liet zijn nagels in de grond glijden. "Maar niet te soft en weet dat ik me ook voor niemand ga verstoppen." Hij keek Skinny Love met opgetrokken wenkbrauwen aan.

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Weeds don’t perish that easily  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 20:02

Ze grinnikte even zachtjes en schudde toen langzaam haar kop. “Ooh met mij is het nooit te soft Quinn, neem dat maar van mij aan.” Opnieuw boorde haar blik zich in die van hem. “Ik ben altijd opzoek naar informatie, alle informatie over andere katten of over de Twolegs is welkom. Ik ben de laatste tijd met name geïnteresseerd in informatie vanuit de BloodClan. Er broeit daar iets, iets interessants en ik kan er niet tegen als ik niet weet wat.” Ze stopte even met praten voordat ze weer verder ging. “Lijkt het je wat om voor mij informatie te verzamelen en met mij te delen?” Vervolgde ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 18:07

I'm not a killer
i kill because you're weak
Hij liet een grijns rond zijn lippen spelen. Goed goed. "Lijkt het me wat? Hmmm..." Quinn zwaaide zijn gevlekte staart heen en weer. "Ik vind het goed... Heb je nog meer van die "spionnen", om ze zo te noemen"

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Weeds don’t perish that easily  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 15:34

Het grijnsje werd nog breder toen hij er mee instemde. “Dat is goed om te horen Quinn.” Het grijnsje verdween weer en haar neutrale houding kwam terug. “Ik heb een heel spionnennetwerk, dus ja er zijn er meer. Allemaal uniek op hun eigen manier en dat maakt de informatie zo gevarieerd. Op die manier krijg je precies te horen wat je horen wilt, het is een kwestie van geduld en doorzettingsvermogen.” Vervolgde ze toen. “Het houdt wel in dat het de bedoeling is dat ik nooit verraden wordt en dat het woord spion nooit word gebruikt in de buurt van andere katten.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinntus
Member
Weeds don’t perish that easily  DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 8 moons ★
Gender:
Rank:
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Weeds don’t perish that easily    Weeds don’t perish that easily  Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 14:32

I'm not a killer
i kill because you're weak
Ze begon te grijnzen en bedankte hem. Hij grijnsde echter niet mee. Dit was voor de fun, niet omdat het moest. En toen begon ze een uitleg te geven hoe je het moest doen. Hij spitste zijn oortjes, maar die zakte weer toen ze het over regeltjes begon te hebben. "Goed goed... Maar als je alles wilt weten, dan heb je toch een plan right?"

QUINNTUS
XXX



{ Bearpaw } { Haetta } { Quinntus }
Weeds don’t perish that easily  55fpsx
"Please, call me Quinn."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weeds don’t perish that easily
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: