Riverclan Ceremonie [28-05-15]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Riverclan Ceremonie [28-05-15]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [28-05-15] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 15:30


 
     
 
     
 

             
             

                   
Butterstar
"There was no storm, no fury. There was some new quiet in her, but it didn’t shrink or wilt her. Rather, it seemed to enlarge her. She was no mere weapon as she was trained to be, but a woman in full command of her power, unbowed and unbroken


             

                 

Zorgen lagen gebrand in de leadster haar ogen terwijl ze haar nest uit kwam. Haar hoofd lag overhoop maar van buiten leek ze kalm en zelfverzekerd, precies zoals ze er altijd al uit had gezien maar na haar gesprek in Starclan met haar zuster wist ze dat ze nog meer op moesten passen, ze moesten zichzelf beschermen tegen elke mogelijke vijand, inclusief haar verloren zoon en vader that is. Dat betekende dat ze meer warriors nodig hadden en snel. Daarnaast lag de situatie met Windclan nog altijd niet goed en was de leader in haar hoofd al aan het bedenken welke katten ze mee zou nemen naar de vlaktes om de dassen weg te jagen. Het zou gevaarlijk worden en ze moest de keuze afwegen tussen haar sterkste warriors of degene die ze het minst zou kunnen gebruiken in de verdediging van Sunningrocks. Het was een moeilijke keuze en ook een die de Riverclanner liever niet wou maken maar ze was nu leader. Er werd van haar verlangt dat ze het beste koos voor de clan en niemand zou haar daar bij kunnen helpen nu haar deputy nog altijd in de medicine cat den lag..

Zacht zuchtte ze en schudde haar kop de gedachtes verdringend. Nee daar ws het nu geen tijd voor. De clan wachtte op haar leiderschap en dat moest ze ze ook bezorgen. Sierlijk sprong de flame point op haar rots en riep de clan bij een met de o zo bekende roep. Heel even glansde trots weer puur in haar ogen terwijl ze naar haar clan keek.
Haar vrienden, haar familie. Ja, kijkend naar hen wist ze dat ze alles aan zouden kunnen.
”Riverclan.” Haar stem weerklonk helder, vond even de kracht terug die verdwenen was onder de zorgen. ”Ik wil beginnen met nogmaals mijn respect te tonen jegens Mosswing, ook al is hij niet langer meer onder ons zullen wij hem nooit vergeten en ik weet zeker dat hij altijd over zal waken vanuit Starclan.” Een verdrietige glimlach gleed heel even over haar lippen terwijl ze haar ogen sloot en diep adem haalde voor ze verder ging.  ”Zoals jullie al weten ben ik samen met enkele warriors langs Everstar gegaan om verhaal te halen. Everstar weigerde hulp aan te nemen het moment dat ik het aanbood. Ik heb haar tot de volle maan gegeven om van de dassen af te komen anders zullen wij onze tanden laten blinken en aantonen hoe sterk Riverclan wel niet is. Ik wil van iedereen horen als er iets gebeurd omtreft de dassen voor de volle maan. Ik wil geen enkel ongeluk meer met deze rot beesten. Gebeurd dit wel gaan wij direct over tot actie.” Een grom gleed over haar lippen terwijl ze haar poot op de rots liet vallen. ”Daarnaast attendeer ik de Border patrols er op om een extra oog op sunningrocks te houden. Thunderclan is te actief voor mijn wil. En ze hebben schijnbaar hun oog op Starclan verloren. Swiftpaw en Bearpaw hebben dit beide meegemaakt en tot mijn spijt is Cloudkit dit fataal geworden.” Een blik vol verdriet gleed naar de warriors voor haar. Zij als moeder had het al helemaal moeilijk gevonden om dit onder ogen te komen. Het was de eerste kitten geweest onder haar command die het nieteens tot diens apprentice tijd gered had. Iets dat Butterstar in haar hart stak. ”Wij moeten paraad zijn voor alles daarom heb ik besloten om nog een aantal apprentices van mentor te wisselen die wel meer tijd voor hun hebben.” Even snoof ze en zuchtte. ”Bearpaw je hebt het zwaar gehad en je bent verwond daarom heb ik besloten voor nu om jou twee mentoren te geven. Deze zullen jou zeker weten helpen. Ik verwacht dat ondanks dat je moet herstellen zij jou verder trainen. Deze twee warriors zullen Ashbrook en Iceshimmer zijn. Daarnaast zullen jullie beide Lionpaw trainen. Voor jullie beiden is dit de eerste keer dat jullie een apprentice hebben. Jullie mogen zelf beslissen of jullie ze alsnog apart gaan trainen maar ik stel voor om samen te trainen.” Ze knikte naar de vier en keek verder. ”Warpaw ik heb gemerkt dat het met jouw training ook niet goed gaat. Je hebt duidelijk een strengere mentor nodig en die zal je krijgen ook. Snowkiller ik wil dat jij Warpaw alles leert wat je weet en deze apprentice eens goed aanpakt. Maar daar zit ik bij jou volgens mij wel goed.” Een glimlach gleed over haar lippen bijna speels terwijl ze haar ogen op een kitten richtte. ”Gloomykit, het is tijd dat jij je nieuwe plek in de apprentice den betreed. Vanaf vandaag zal jij bekend staan als Gloomypaw. Graywing zal jouw mentor zijn ik weet zeker dat je het goed zal doen onder zijn vleugel.” Tevreden knikte ze naar de grijze warrior en krulde haar staart om haar poten. ”Als laatste wil ik nogmaals mijn dankbaarheid tonen aan Swiftpaw en Bearpaw, jullie hebben jezelf al bewezen als volwaardig Riverclan katten en hoewel jullie wonden moeten genezen hoop ik dat jullie dit niet jullie training laten beïnvloeden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Thunderclan dit nooit meer zal doen. Jullie wonden zijn niet voor niets.” Ze knikte tevreden naar de twee apprentices en kwam omhoog. ”Bij deze sluit ik de Ceremonie af. Succes met jullie training Gloomypaw, Bearpaw, Swiftpaw en Warpaw.” Ze glimlachte en sprong van haar rots af.

[Op een rijtje]
Gloomykit > Gloomypaw

Warpaw - Snowkiller
Bearpaw - Iceshimmer
.Lionpaw - Ashbrook
Gloomypaw - Graywing
__________________________
Mosswing is overleden
Cloudkit is overleden, Swiftpaw heeft hem geprobeerd te redden
Bearpaw is aangevallen door een TC apprentice (dezelfde die Cloudkit vermoord heeft)
Butterstar is langs Windclan geweest en heeft deze een ultimatum gegeven voor het verjagen van de dassen.




and that was a dangerous thing


             

             

           
           
         

Table Code © The Amazing CHIP!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.




Laatst aangepast door Butterstar op do 28 mei 2015 - 18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 18:01


De grote warrior wilde net naar de prooistapel lopen om iets te eten te halen, toen hij Butterstar naar de rots toe zag lopen. Een beetje opgewonden zocht hij een plekje waar hij haar goed kon zien en ging daar zitten. Dit soort gelegenheden waren altijd handig om erachter te komen wat er allemaal speelde in de clan. "Riverclan!" Sprak de leader haar clan aan, en Gray luisterde aandachtig. Ze begon te praten over  de overleden Mosswing. Gray had hem nooit echt gekend, maar toch boog hij respectvol zijn kop. Daarna vertelde Butterstar over haar bezoek aan Windclan, en hoe ze Everstar had gewaarschuwd over het dassen probleem. ”Daarnaast attendeer ik de Border patrols er op om een extra oog op sunningrocks te houden. Thunderclan is te actief voor mijn wil." Graywing keek een beetje verschrikt. Sunningrocks, dat was waar hij Winterplume een paar dagen geleden had leren zwemmen. Had iemand hem gesnapt? Stond zijn reputatie nu op het spel? "Swiftpaw en Bearpaw hebben dit beide meegemaakt en tot mijn spijt is Cloudkit dit fataal geworden.” Gray kon het niet hepen opgelucht te zijn. Butterstar had niet laten merken dat hij er iets mee te maken had dus niemand had hem en Winter samen gezien. Vervolgens benoemde de leader de nieuwe apprentices. ”Gloomykit, het is tijd dat jij je nieuwe plek in de apprentice den betreed. Vanaf vandaag zal jij bekend staan als Gloomypaw. Graywing zal jouw mentor zijn ik weet zeker dat je het goed zal doen onder zijn vleugel.” Butterstar knikte naar hem, en hij was een beetje verbaasd. Hij was het hele jaar dat hij nu warrior was nog nooit een mentor geweest. Hij was natuurlijk niet echt bepaald mentormateriaal, maar toch voelde hij zich een beetje vereerd dat Butterstar hem deze belangrijke taak toevertrouwde. Ze sloot de ceremonie af met een dankbetuiging aan Swiftpaw en Bearpaw, en Graywing liep op zijn nieuwe apprentice af. "Zo, dus jij bent de ongelukkige." Zei hij plagerig. "Ik ben Graywing."


Riverclan Ceremonie [28-05-15] 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 18:28


» Enthousiast trippelde de leerling het hol uit bij het horen van een aankondiging van een ceremonie. Zal het nu eindelijk zo ver zijn? Zal hij nu een mentor krijgen? Hij kon haast niet wachten. Hij zou leren jagen en vechten als het dier waar hij naar vernoemd was. Zijn moed zal hem door de trainingen heen loodsen en dan zou hij opgroeien tot een groot krijger. Ja, dat ging gebeuren. Ook al stonden hem nog flink wat trainingen te wachten.
De hele ceremonie leek aan hem voorbij te vliegen. Het enige wat hem zijn aandacht erbij liet houden was het op een gegeven moment horen van zijn eigen naam. ''Bearpaw je hebt het zwaar gehad en je bent verwond daarom heb ik besloten voor nu om jou twee mentoren te geven. Deze zullen jou zeker weten helpen. Ik verwacht dat ondanks dat je moet herstellen zij jou verder trainen. Deze twee warriors zullen Ashbrook en Iceshimmer zijn. Daarnaast zullen jullie beide Lionpaw trainen. Voor jullie beiden is dit de eerste keer dat jullie een apprentice hebben. Jullie mogen zelf beslissen of jullie ze alsnog apart gaan trainen maar ik stel voor om samen te trainen.'' Ashbrook, dat was de eerste naam die hem gehoord had. Meteen speurde hij de open plek af naar de kat met het bruine masker. Ja, daar zat hij. Trippelend stond hij te wachten tot zijn leidster was uitgesproken, waarna hij met een vaart naar de gemaskerde poes toe trippelde. ''Ik ben Lionpaw,'' stelde hij zichzelf voor. Zijn borst had hij trots vooruit staan en zijn kin stak omhoog. ''Ik beloof dat ik mijn best zal doen!'' Voegde hij er spinnend aan toe.

[EDIT: Oeps, sorry Ash ;'D Ik heb het even aangepast, hihi.]




::


Laatst aangepast door .Lionpaw op do 28 mei 2015 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 19:12


Geen zin in een sheet xD.
Oh en Ashbrook is een poes ^-^ »

Bearpaw stapte de den uit. Huppelen kon hij spijtig genoeg nog niet, maar dat zou snel weer wel kunnen. Hij keek op toen hij Butterstar zag staan en allemaal katten rond haar. Hij glimlachte ondeugend. De ceremonie, hij was al begonnen, maar niet zo lang. ”Zoals jullie al weten ben ik samen met enkele warriors langs Everstar gegaan om verhaal te halen. Everstar weigerde hulp aan te nemen het moment dat ik het aanbood. Ik heb haar tot de volle maan gegeven om van de dassen af te komen anders zullen wij onze tanden laten blinken en aantonen hoe sterk Riverclan wel niet is. Ik wil van iedereen horen als er iets gebeurd omtreft de dassen voor de volle maan. Ik wil geen enkel ongeluk meer met deze rot beesten. Gebeurd dit wel gaan wij direct over tot actie.” Hij gromde luid mee. Het volgende ging over hem... ”Daarnaast attendeer ik de Border patrols er op om een extra oog op sunningrocks te houden. Thunderclan is te actief voor mijn wil. En ze hebben schijnbaar hun oog op Starclan verloren. Swiftpaw en Bearpaw hebben dit beide meegemaakt en tot mijn spijt is Cloudkit dit fataal geworden.” Hij keek naar Swiftpaw en knikte haar toe. Het enige dat er niet goed vanaf was gekomen was zijn oog. Hij had een verminderd zicht en een rood, dik litteken. ”Bearpaw je hebt het zwaar gehad en je bent verwond daarom heb ik besloten voor nu om jou twee mentoren te geven.” Hij keek verbaast op. Leuk. ”Deze zullen jou zeker weten helpen. Ik verwacht dat ondanks dat je moet herstellen zij jou verder trainen. Deze twee warriors zullen Ashbrook en Iceshimmer zijn. Daarnaast zullen jullie beide Lionpaw trainen. Voor jullie beiden is dit de eerste keer dat jullie een apprentice hebben. Jullie mogen zelf beslissen of jullie ze alsnog apart gaan trainen maar ik stel voor om samen te trainen.” Een grote en brede glimlach hing rond zijn lippen. Hij knikte naar de leider, maar bleef uit respect nog even zitten. De ceremonie ging door en werd dan afgesloten: ”Als laatste wil ik nogmaals mijn dankbaarheid tonen aan Swiftpaw en Bearpaw, jullie hebben jezelf al bewezen als volwaardig Riverclan katten en hoewel jullie wonden moeten genezen hoop ik dat jullie dit niet jullie training laten beïnvloeden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Thunderclan dit nooit meer zal doen. Jullie wonden zijn niet voor niets.” Zijn grijns werd nog beter waardoor zijn oog pijnlijk begon te trekken. Het kon hem niet meer schelen. ”Bij deze sluit ik de Ceremonie af. Succes met jullie training Gloomypaw, Bearpaw, Swiftpaw en Warpaw.” Hij knikte weer naar zijn leider voordat hij zich draaide en naar Ashbrook liep. Lionpaw was er al. ''Ik beloof dat ik mijn best zal doen!'' Hij ging naast de zwart-witte kater zitten. "Ik beloof het ook Ashbrook.", miauwde hij opgewonden. Ashbrook wist natuurlijk al van zijn hele plan. Hij keek rond naar Iceshimmer. "Is zij ook leuk?" Hij keek met grote ogen weer naar zijn mentor. Ashbrook als zijn mentor, zijn dag kon niet meer stuk.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 1:28



Zodra hij hoorde dat de clan bijeen geroepen werd trok er een geïrriteerde trek over het gezicht van de massieve zwartwitte kater. Toch stond hij op en voegde zich bij de rest van de warriors om vervolgens vooraan te gaan zitten. Niet dat ze hem tegen moesten houden want hij liet zich niet wegjagen van zijn plek. Toch luisterde hij maar half, her kon hem niet echt veel schelen wat er gebeurde. Toch keek hij even op zodra er mentoren werden aangewezen. Wat had hij toch een medelijden met sommige anderen. Maar zodra hij zijn eigen naam hoorde in combinatie met die van een apprentice snoof hij terwijl hij omhoog kwam, zich even uitgebreid uitrekkend. Dat mormel alles leren was simpel, maar het laatste daagde de grote kater toch wel even. Als hij die kater mocht aanpakken op zijn manier kreeg hij er wel discipline in. Hij stapre naar voren en keek strak neer op zijn 'geweldige' nieuwe apprentice. ''Dit gaat nog leuk worden zo.'' Merkte hij alleen op terwijl zijn neus die van de jongere kater raakte. Niet dat hij echt een moment ervan maakte want meteen erna draaide hij zich alweer om. ''Ik verwacht je voor het opgaan van de zon buiten het kamp. Zo niet, dan ga je het wel voelen.'' Sprak hij koud en liep terug naar zijn plek zonder verder op te kijken en al zittend zijn staart om zich heen krulde.



Riverclan Ceremonie [28-05-15] AWHYB0X
Riverclan Ceremonie [28-05-15] Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 11:57

Warpaw kwam het kamp in gelopen met een muis tussen zijn kaken. Hij had een hekel aan dit gebied, waarom konden ze niet wat meer bos en weide hebben? Maar nee, ze hadden enkel een klein bosje en oud Thunderclan gebied voor hem open staan om in te jagen. Yay. Natuurlijk was het ook de bedoeling dat hij kon vissen, maar dat geluk had hij niet. Zuchtend legde hij zijn muisje op de prooistapel en schudde zijn calico pels uit. Hij pitste zijn oren toen hij de stem van de flame point poes hoorde. Een ceremonie, wat leuk. Simplefligth was nu al een tijdje blind en hij verwachtte dat hij deze ceremonie een nieuwe mentor kreeg. Niet dat hij er veel van verwachtte, het was hem maar al te duidelijk dat de clan volzat met zwakke katten die hem niet eens onder zijn poot konden krijgen. Hij snoof dus ook spottend terwijl hij zijn blik hief richting de leidster. Ze begonnen natuurlijk in positieve zin; de dooie. Vervolgde met een hoopje das en eindigde met een sausje van gewonden en een dode kit. Gezellig. Toen deze blije gedachtes over waren was het punt aangebroken waar hij bij op moest letten. Mentors. Sommige kregen een nieuwe, andere werden nu pas en apprentice en kijk, daar was hij. Hij had volgens haar goede weten een strengere mentor nodig en Snowkiller werd met deze taak vereerd. Dat was toch zo’n bal zwart wit fluff? En ja hoor, zijn vermoedens werden bevestigd toen een grote kater zijn richting op kwam. Evengoed uit verplichting tikte hij zijn neus tegen die van zijn nieuwe mentor aan en zwiepte met zijn felgekleurde staart. ‘Ik kan niet wachten’ reageerde hij even koel bij de woorden van zijn mentor. Hierna draaide hij zijn oren in een beledigend gebaar naar achteren en hief zijn kop weer naar de doorgaande ceremonie. Dit werd zeker interessant.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 17:46

Nadat de stem van de Leider door het kamp luidde, was de prachtige poes richting het geluid gaan lopen en gaan zitten. Nog net volgde ze dat er een warrior bij Starclan was gevoegd, voordat ze even met haar felgele ogen rond keek. ”Zoals jullie al weten ben ik samen met enkele warriors langs Everstar gegaan om verhaal te halen. Everstar weigerde hulp aan te nemen het moment dat ik het aanbood. Ik heb haar tot de volle maan gegeven om van de dassen af te komen anders zullen wij onze tanden laten blinken en aantonen hoe sterk Riverclan wel niet is. Ik wil van iedereen horen als er iets gebeurd omtreft de dassen voor de volle maan. Ik wil geen enkel ongeluk meer met deze rot beesten. Gebeurd dit wel gaan wij direct over tot actie.” Iceshimmer fronste even, ze had niet echt zin in een gevecht, maar ze begreep de leider wel. Het was niet hun probleem dat er dassen waren. Waarom waren die zwart-witte beesten er überhaupt? ”Daarnaast attendeer ik de Border patrols er op om een extra oog op sunningrocks te houden. Thunderclan is te actief voor mijn wil. En ze hebben schijnbaar hun oog op Starclan verloren. Swiftpaw en Bearpaw hebben dit beide meegemaakt en tot mijn spijt is Cloudkit dit fataal geworden.” Met grote ogen keek de warrior naar de leider. Een kitten, ze gromde zacht. Dit was een van de dingen die ze niet aan kon. Kittens die zomaar vermoord werden, alsof de Warrior Code niet bestond. ”Bearpaw je hebt het zwaar gehad en je bent verwond daarom heb ik besloten voor nu om jou twee mentoren te geven.” Iceshimmer was het stiekem wel eens met dat besluit, twee warriors had de jonge kat wel verdiend.”Deze zullen jou zeker weten helpen. Ik verwacht dat ondanks dat je moet herstellen zij jou verder trainen. Deze twee warriors zullen Ashbrook en Iceshimmer zijn. Daarnaast zullen jullie beide Lionpaw trainen. Voor jullie beiden is dit de eerste keer dat jullie een apprentice hebben. Jullie mogen zelf beslissen of jullie ze alsnog apart gaan trainen maar ik stel voor om samen te trainen.” Iceshimmer zocht met haar ogen naar Ashbrook, het leek haar ook verstandiger om gewoon de twee apprentices samen mee te nemen. Het was dan ook nog eens gezelliger en makkelijker. Samen wist je altijd meer. Iets wat zij misschien moeilijk vond, kon Ashbrook waarschijnlijk wel en misschien wel andersom. ”Als laatste wil ik nogmaals mijn dankbaarheid tonen aan Swiftpaw en Bearpaw, jullie hebben jezelf al bewezen als volwaardig Riverclan katten en hoewel jullie wonden moeten genezen hoop ik dat jullie dit niet jullie training laten beïnvloeden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Thunderclan dit nooit meer zal doen. Jullie wonden zijn niet voor niets.” Iceshimmer was het weer eens met deze woorden. Haar staart zwiepte ze dan ook even om haar voorpoten terwijl ze nog even naar de laatste zinnen luisterde. ”Bij deze sluit ik de Ceremonie af. Succes met jullie training Gloomypaw, Bearpaw, Swiftpaw en Warpaw.” Beide leerlingen bleken eerst naar Ashbrook te gaan, waardoor de zilvere warrior opstond en ook haar weg naar hun vervolgde. Langzaam ging ze naast Ashbrook staan voordat ze naar de twee apprentices keek. Ze was niet zo heel bekende Warrior in de Riverclan, sinds ze bijna altijd uit het kamp was, bezig met jagen. "Hallo, Lionpaw, Bearpaw en Ashbrook." Zei ze met een kleine vriendelijke glimlach. "Ashbrook mij lijkt het leuk om er zo snel mogelijk met z'n allen op uit te gaan. En Bearpaw, goed om te horen dat we een sterke apprentice in ons midden hebben. Die de warrior code al kent." Complimenteerde ze hem. Daarna gaf ze nog een vriendelijk glimlachje naar de Apprentice die ze niet zo goed kende, met de naam Lionpaw. Ze had de laatste opmerking die ze had gehoord van Bearpaw genegeerd. Niemand kende haar echt dus kon niemand echt vertellen of ze leuk was of niet. Heel even wiebelde me haar oortjes voordat ze besloot er toch op te reageren. "En ik denk dat je er vanzelf wel achter komt of ik aardig ben of niet." Grapte ze luchtig.


Riverclan Ceremonie [28-05-15] Fvidkj
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 13:42


"Hallo, Lionpaw, Bearpaw en Ashbrook." Bearpaw schoot bijna een meter in de lucht toen ze plots voor hem stond. "Ashbrook mij lijkt het leuk om er zo snel mogelijk met z'n allen op uit te gaan. En Bearpaw, goed om te horen dat we een sterke apprentice in ons midden hebben. Die de warrior code al kent." Hij keek haar met grote ogen aan voordat hij zijn rechtopstaande haren plat likte. "En ik denk dat je er vanzelf wel achter komt of ik aardig ben of niet." Toen zijn kapsel weer in vorm zat sprong hij recht. "Ashbrook kan al heel goed vissen en u hebt coole ogen en Lionpaw is al ouder dus leuker kan het niet worden... toch?", miauwde hij met een scheve kop en een groote glimlach.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 13:10

Een brede glimlach speelde met mijn lippen toen ik hoorde dat ik ook een leerling aangewezen kreeg, twee om precies te zijn. Lionpaw en Bearpaw. Natuurlijk kende ik Bearpaw en zijn enthousiasme om de beste warrior ooit te worden al waardoor ik er zeker weten van was dat dit een leuk leer process zou gaan worden. Zowel voor Iceshimmer en ik, omdat het onze eerste apprentices zijn, als voor Bearpaw en Lionpaw. Ik stemde er zeer zeker voor in dat we samen er op uit zouden trekken, vooral omdat het onze eerste keer was dat we een apprentice hadden gekregen en er zo samen het beste uit de twee konden gaan halen.

Vrijwel meteen zag ik Lionpaw op mij af trippelen toen hij mijn herkenbare uiterlijk had gevonden. De meeste katten in de RiverClan hadden niet zulke aftekeningen als ik had waardoor hij mij snel gevonden had. Ook zag ik Bearpaw met een enthousiaste blik op zijn grumpy gezicht aankomen wat er wel grappig uit zag, maar tegelijkertijd ook aardig schattig, het leek wel of die kater het nooit niet naar zijn zin had. Ik keek om mij heen, zoekend naar Iceshimmer die waarschijnlijk wel snel naar mij toe zou komen aangezien de twee apprentices dat zelf ook deden. Al snel spotte ik de zilverkleurige kattin die al was opgestaan om naar mij toe te komen.

''Ik ben Lionpaw,'' zei het zwarte-witte katertje  ''Ik beloof dat ik mijn best zal doen!'' zei hij snel er achteraan met een spinnende klank in zijn stem waardoor ik grinnikte. "Oh ja? Is dat zo Lionpaw?" vroeg ik hem plagend toen hij zo enthousiast bezig was. "Ik beloof het ook Ashbrook," zei de langharige kater er snel achteraan alsof die bang was dat ik begon te denken dat hij dat niet zo doen. "Dat wist ik al voordat je überhaupt een mentor had gekregen Bear," grinnikte ik naar hem, doelend op zijn grootste plannen voor de toekomst.

"Hallo, Lionpaw, Bearpaw en Ashbrook." Zei ze met een kleine vriendelijke glimlach. "Ashbrook mij lijkt het leuk om er zo snel mogelijk met z'n allen op uit te gaan. En Bearpaw, goed om te horen dat we een sterke apprentice in ons midden hebben. Die de warrior code al kent." kwam de zilverkleurige warrior Iceshimmer ons ter begroeting waardoor er een glimlach op mijn gezicht ontstond. Het was fijn om een mede-warrior naast je te hebben bij je eerste keer als mentor zijnde. Niet veel mentoren hadden deze gunst gekregen waardoor ik er uitermate blij mee was.
Ik keek toe hoe ze een luchtige grap maakte over Bearpaw zijn opmerking waardoor ik grinnikte, soms leek het wel of hij alles wilde weten over je hele leven, van geboorte tot op de dag van vandaag.

"Ashbrook kan al heel goed vissen en u hebt coole ogen en Lionpaw is al ouder dus leuker kan het niet worden... toch?", zei hij met een grote glimlach op zijn gezicht geprint en hield zijn kop wat scheef waardoor ik knikte, "Het zal vast hartstikke leukworden Bearpaw," verzekerde ik hem en ik keek vervolgens naar Lionpaw om ook hem bemoedigend toe te knikken, hem er van verzekeren dat het ook voor hem leuk zal worden.
Toen het gesprek even stil viel besloot ik maar om de stilte weer te breken. "However," begon ik "Als jullie morgenochtend iets na zonsopgang klaar staan voor de apprentice den kunnen we gelijk beginnen met jullie trainingen, en denk maar niet dat Iceshimmer en ik ze mild zullen houden. Anders wordt je nooit wat jij in je gedachten heb Bearpaw"  grapte ik met een geamuseerde blik in mijn ogen, de kater nog even wat pushend om de grootste wariror ooit te worden.



O O C ;; aaa ik ben zo kapot slecht in het zien of een ceremonie topic er staat of niet ;-; vergeef me.
Ik zal wel een topic aanmaken voor de eerste trainingen, ik stuur jullie allen een PM met het linkje zo gauw die klaar is (':




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Riverclan Ceremonie [28-05-15] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [28-05-15]   Riverclan Ceremonie [28-05-15] Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 17:51


"Het zal vast hartstikke leuk worden Bearpaw," Bearpaw knikte glimlachend. Yeey! "However," begon Ashbrook "Als jullie morgenochtend iets na zonsopgang klaar staan voor de apprentice den kunnen we gelijk beginnen met jullie trainingen, en denk maar niet dat Iceshimmer en ik ze mild zullen houden. Anders wordt je nooit wat jij in je gedachten heb Bearpaw" Hij keek naar haar op met glinsterende oogjes. "Ik heb er al zin in!", piepte hij. Hij grijnsde breed. "En ik zal nu al oefenen met jouw techniek." Hij draaide zich om en rende naar de camp ingang. "Daaag!"


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riverclan Ceremonie [28-05-15]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: