A stranger in TC.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A stranger in TC.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 19:47

Emerald rekte zich uit en stapte haar hol uit. De zon scheen op haar vacht. Wat hield ze van Newleaf... Ze rende een stukje om haar spieren los te maken toen ze haar gevecht herinnerde. Mrauw! Gilde ze uit toen ze iets te enthousiast sprong. Haar prooi was op en jagen leek haar geen goed idee. Ze had nog steeds geen alliantie gevonden. In Riverclan maakte ze alleen geen kans. Die vissen glipte telkens uit haar klauwen. Windclan wou ze nog even bevriend houden omdat ze daar dichtbij zat. Thunderclan was de beste optie. Na een tijdje bereikte ze moe het dichte woud. Geirriteerd liep ze verder. Ze was nu moe en gehinderd door haar voetkussentje. Steeds dichter kwam ze in het territorium. Ze probeerde een eekhoorn maar die was haar te snel af. Moe plofte ze neer. Ze rolde op haar rug en keek naar de nieuwe bladeren. Het Thunderclan territorium was verreweg haar favoriet. Even later stond ze weer op. Ze keek tevreden op toen ze prooi vond. Het was nog vers! De kat wou het waarschijnlijk later opeten. Ze bekeek de muis. Niet erg groot maar ze moest het er mee doen. Met een gevulde maag liep ze verder. Ze merkte tot haar schrik dat ze vlak bij het kamp was en dat een kat recht op haar afliep...


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:31

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Misschien haar fout dat ze haar prooi even had laten liggen nadat ze het gevangen had, maar Firepaw had niet verwacht dat er bij terugkomst geen muisje meer op haar lag te wachten, maar een rogue. Een rogue die waarschijnlijk haar muis had opgegeten, want ze rook er verdacht veel naar. De rode vacht van het jonge poesje schoot overeind en ze keek de vreemdeling met een scherpe blik aan. "Wat doe jij zo dichtbij ThunderClan kamp?! En heb jij nou mijn muis opgegeten?" kwam er op felle toon uit. Dat de ander een stuk ouder was maakte haar niet zo veel uit. Firepaw had nooit makkelijk haar mond gehouden wanneer ze iets vond of in een bepaalde situatie gegooid werd. Ze kon behoorlijk fel uit de hoek komen voor een jonge apprentice.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:36

''Oh hallo kleintje'' mompelde de poes verveeld. ''Sorry was die van jou?'' zei ze op dezelfde verveelde toon. Emerald voelde zich slaperig en had helemaal geen zin in gedoe. ''Ik vang zo wel een nieuwe voor je.'' mauwde ze. 'En wat maakt het uit dat ik hier zit? Zou ik dat erg moeten vinden?' antwoordde ze geïrriteerd.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:44

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
De vreemdeling had het lef om verveeld en geïrriteerd tegen haar te lopen praten, alsof ze zelf een warrior was en Firepaw de apprentice die haar kwam lastigvallen. "Ik neem geen prooi aan van indringers," zei ze toen haar werd aangeboden een nieuwe voor haar te vangen. "En jij zou dat niet erg moeten vinden, maar het is tegen de regels. Rogues horen niet op ThunderClan territorium te komen," maakte ze duidelijk met nog altijd dezelfde scherpe toon in haar stem. Als er nu een patrouille het kamp zou verlaten had deze poes echt een groot probleem.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:48

"Ik neem geen prooi aan van indringers," ''Nou mij best. En word het niet tijd om terug naar je mentor te gaan? Je bent al lang weg.'' mauwde ze. Zo snel als ze kon wierp ze een blik op het kamp. De doorntunnel bleek leeg. Maar wat als er een patrouille langs zou komen? Zo hoopte dat de leerling haar zenuwachtige blik niet had opgemerkt.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:00

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Firepaw vernauwde haar ogen bij de opmerking van de rogue. "Oh je weet dus dondersgoed dat je regels overtreed!" concludeerde ze toen ze was uitgesproken. Dat ze wist dat ze een mentor moest hebben, betekende dat ze wel enige kennis had over de Clans. "Ik ben zelfstandig genoeg om zonder mentor het kamp uit te kunnen," voegde ze er vervolgens aan toe.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:11

"Oh je weet dus dondersgoed dat je regels overtreed!'' Emerald lachte schamper bij deze opmerking. 'Denk je echt dat ik dat niet zou snappen?' miauwde ze verontwaardigd. 'En wat wou je eraan doen? Je maakt een grapje zeker. "Ik ben zelfstandig genoeg om zonder mentor het kamp uit te kunnen," voegde ze er vervolgens aan toe. ''Ik hoop dat je het niet in je hoofd hebt gehaald me aan te vallen? Want wat denk je; een ervaren rogue tegen een apprentice die eruit ziet als een kittypet? Wie zou er winnen?'' antwoorde ze spottend.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:49

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
"Van een domme rogue kan je niks verwachten," zei ze toen de vreemdeling duidelijk maakte dat ze echt wel doorhad hoe het er hier aan toe ging. Firepaw's oren schoten in haar nek bij de kittypet opmerking. "Moet jij nodig zeggen, jij bent hier degene zonder Clan," beet ze de poes toe. "Ik hoef slechts te roepen en er staan hier warriors, ik ben niet dom, vreemdeling," vervolgde ze.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 7:10

"Moet jij nodig zeggen, jij bent hier degene zonder Clan," beet ze de poes toe. ''En daar ben ik blij mee! Ik zal nooit naar iemand luisteren! En waarvoor zou ik een clan nodig hebben?'' verdedigde ze. "Ik hoef slechts te roepen en er staan hier warriors, ik ben niet dom, vreemdeling," vervolgde ze.
''Ík zei het toch! Zo zelfstandig ben je dus niet. Ik was toch maar een domme rogue?'' riep ze triomfantelijk uit.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:29

Zodra ze het kamp uitstapte overviel haar de geur van rogue.
Ja hoor, de dassen waren zo goed als weg, kwam er een rogue aanval - of in ieder geval iets waar ze onderzoek naar ging doen.
Met een grimas op haar gezicht volgde ze het overduidelijke geurspoor en al snel had ze de boosdoener gevonden; een wit met bruine poes, duidelijk een rogue. Tot haar verassing was ook Firepaw, een wat jongere apprentice, met de ander en ietwat vragend trok Swift haar wenkbrauw op, al liet ze die al gauw weer zakken. De rode apprentice kon er vast niets aan doen.
Ze waren aan het praten over zelfstandigheid en domme rogues. Interessant. Met al haar spieren nog aangespannen ging Swift tegenover de poes zitten en keek haar strak aan. "Wat moet dat hier?" Vroeg ze, streng maar zacht.


A stranger in TC. 2zrj4nr
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:36

''Oh nog een apprentice'' zuchtte ze. ''Jullie vallen me toch niet aan he met jullie kleine donzige pootjes? Straks krijg ik nog een schrammetje!'' antwoordde ze sarcastisch. Jullie laten me onmiddellijk met rust, ik jaag hier wat en kom voor een maan lang niet terug. Goed?


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:09

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Firepaw fronste iets. "Zelfstandig zijn betekent ook weten wanneer je iets niet zelf aankunt," zei ze toen de rogue beweerdre dat ze helemaal niet zo zelfstandig was. Haar oortjes draaide zich even naar Swiftpaw toen die ten tonele verscheen, maar haar ogen bleven op de rogue gericht. "Je bent wel snel in onderschatten, rogue" beet ze haar toe toen ze sarcastisch begon over het feit dat zij haar toch niet veel konden doen.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:20

"Je bent wel snel in onderschatten, rogue" Nee dat ben ik niet, ik weet gewoon wanneer ik het gepast kan gebruiken. Voor jullie twee ben ik niet bang. De poes wierp nu een duidelijk zenuwachtige blik op de doorntunnel. Als een van de twee poezen het in hun hoofd kreeg een paar warriors te roepen was ze erbij! Erg gevaarlijk leek die rode haar niet maar zeker wel slim. Ze hoopte dat het nog niet bij haar op gekomen was.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:47

''Oh nog een apprentice. Jullie vallen me toch niet aan he met jullie kleine donzige pootjes? Straks krijg ik nog een schrammetje!'' Ja, hier had die kat het toch even voor zichzelf verpest. Swift hield er niet van als ze onderschat werd. Haar ogen spuwden vuur toen die in de groene van de rogue boorden.
"Je bent wel snel in onderschatten, rogue" Haar ogen schoten naar Firepaw, en knikte haar toe. Deze rogue zou niet weggaan met een vriendelijk gesprek, dus moest het maar anders.
''Nee dat ben ik niet, ik weet gewoon wanneer ik het gepast kan gebruiken. Voor jullie twee ben ik niet bang.'' De nagels van Swift ontblootten zich toen ze merkte dat die rogue wél zenuwachtig was voor warriors, maar niet voor haar, één van de beste apprentices!
In één vloeiende beweging kwam ze overeind van haar zittende positie en ze vuurde haarzelf af, waarbij ze haar nagels langs de zij van de bruine kattin liet gaan maar ze sprong snel genoeg weer weg om eventuele nagels van de ander te ontwijken, en seinde met haar hoofd naar Fire dat die ook mee kon vechten of anders hulp kon halen.


A stranger in TC. 2zrj4nr
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 21:58

Emerald hapte naar adem. Ik doe niet graag kleintjes kwaad. Haar snelheid was bijna onnatuurlijk. Bijzonder sterk was ze niet maar haar behendigheid maakte dat gelijk weer goed. Ze sprong en landde vlak voor de apprentice en zwiepte haar met een poot een paar voslengtes weg net als Riverclan katten met vissen doen. Ze was totaal gefocust op de poes die haar had aangevallen. ''Probeer dat niet nog een keer'''siste ze.


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
A stranger in TC. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 22:11

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Het geduld van de twee ThunderClan apprentices begon duidelijk op te raken. Swiftpaw schoot al op de rogue af voor Firepaw nog iets kon zeggen. Terwijl de oudere kat zich focuste op de apprentice, vloog Fire haar aan van de andere kant. Misschien was het hopeloos geweest in haar eentje, met twee stonden ze toch al een stuk sterker. En bovendien zou het kabaal van vechtende katten vast wel wat bekijks trekken.
F I R E P A W


A stranger in TC. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimema 1 jun 2015 - 15:23

Emerald werd totaal verrast. Ze had niet gedacht dat die ander ook zo stom zou zijn. Vlug wierp ze de rode poes af. Wat ze niet verwacht had was dat de nagels van de Thunderclan apprentice bijzonder scherp waren. Mrrrauw! Gilde ze akelig verrast. Snel klapte ze haar mond dicht. Op deze manier zou ze warriors lokken!


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 17:43

Gelukkig begreep Firepaw haar hint slash teken en sprong ook zij op de rogue af, die ze meteen een harde klap in haar zij gaf. Hierdoor produceerde de rogue een hoge miauw en met een soort grijns van triomf keek Swiftpaw naar de onbekende poes, die nu toch wel erg in het nauw gedreven was.
De geluiden van een gevecht zouden warriors lokken, en met zijn tweeën zouden zij en Fire wel winnen. De tortie ontblootte haar tanden en beet hard naar het oor van de bruine poes, waar ze zo hard mogelijk aan trok. Hierbij krabbelde ze zo hard mogelijk naar de borst van de kattin en sprong daarna weer weg, waarbij ze de hoge bomen invloog, zodat de ander haar niet makkelijk kon raken.


A stranger in TC. 2zrj4nr
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
A stranger in TC. DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: A stranger in TC.   A stranger in TC. Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:03

Deze keer was Emerald goed voorbereid. Ook al raakte de apprentice haar, ze kon haar ook weer afschudden. Toen de twee doorgingen met aanvallen raakte ze behoorlijk geïrriteerd. Wat dachten die poezen wel? Ze zou nooit zomaar net als een Bloodclanner een kitten of apprentice zomaar pijn doen. Maar deze twee moesten ophouden. Met gemak sloeg ze haar klauwen in de boom en klom naar boven. Kort beet ze de poes en duwde haar uit de boom. Niet om haar ernstig kwaad te doen, maar als teken om te stoppen. Luister, ik heb geen zin in dit gevecht waarvan we allang weten wie gaat winnen. Als jullie je mond houden en terug gaan naar het kamp doe ik niks.

(Dit topic is nog steeds open.)


A stranger in TC. 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A stranger in TC.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: