Touchdown



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Touchdown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
Touchdown Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:38

Ze had de pesthekel aan dit weer.
Regen, grijze wolken, harde wind. Zó niet Newleaf/lente-achtig! Rot op met je vieze plakregen en laat de zon er is doorheen.
Met een geïrriteerde blik in haar ogen zat Zira aan het randje van de barn. De beste barn welteverstaan. Ze was één van de beste members van de Elite en daar was ze trots op ook.
De hele tijd was ze aan het bedenken of ze de regen in zou lopen en gewoon nat worden of dat ze droog maar saai in de barn zou blijven. Ze wist niet echt wat ze moest doen, dus besloot ze het eerste; waarom ook niet.
Een grimas verscheen op haar gezicht toen ze één van die irritante mormels, ook wel Young Ones genoemd, tegenkwam en ertegenaan botste. Well. Zira kuchte zachtjes en richtte haar rode ogen boos naar beneden. Het was Thistle.
"Kijk uit je doppen, uk." Miauwde ze en duwde zijn kop weg met haar poot.

[ 1e post Thistle.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Touchdown 2hh0j8y
Touchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 2gxnp75Touchdown 23mrb6wTouchdown 2hqc5lx Touchdown E8v3o2Touchdown 34nodx3Touchdown Vmwrhy Touchdown 23h0tfkTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
Touchdown DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:42

Thistle gromde, "Jíj botste tegen míj aan hoor! Kijk jíj maar uit je doppen, sufkop!" Het poesje wist dat ze eigenlijk de oudere katten moest respecteren, maar ja, deze was immers vervelend, en ze vroeg er om.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
Touchdown WEe05Touchdown DaOd6Touchdown 5sTa4Touchdown Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Touchdown Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 21:45

Oh.
Het mormel was geen hij, maar een zij. Toeval toeval. En het was ook nog is een zij met een grote bek. "Jíj botste tegen míj aan hoor! Kijk jíj maar uit je doppen, sufkop!" Met een grauw stapte Zira terug naar het zwarte mormel en keek naar beneden. Ze torende hoog boven de ander uit.
Haar nagels waren al uitgeklapt, zoals gewoonlijk, maar ze zou ze niet zomaar gebruiken. De vorige keer dat ze haar nagels had geslepen aan een Young One was het niet goed afgelopen. "Je moet respect hebben voor een member," siste ze zachtjes en ze keek nors naar het ding.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Touchdown 2hh0j8y
Touchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 2gxnp75Touchdown 23mrb6wTouchdown 2hqc5lx Touchdown E8v3o2Touchdown 34nodx3Touchdown Vmwrhy Touchdown 23h0tfkTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
Touchdown DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 22:47

Thistle keek Zira respectvol aan, ze wist dat zij fout zat, en het er uiteindelijk toch op neer zou komen. "Ik weet het, maar ik kon me even niet inhouden, het spijt me" De Young One keek Zira spijtvol aan, ze was oprecht spijtig, en hoopte maar dat ze het ook echt zou geloven.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
Touchdown WEe05Touchdown DaOd6Touchdown 5sTa4Touchdown Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Touchdown Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 20:24

"Ik weet het, maar ik kon me even niet inhouden, het spijt me" Het slappe excuus deed haar zachtjes grinniken. Haar rode ogen boorden zich in de rode van de ander. Raar, beiden hadden ze rode ogen, iets wat maar heel zelden voorkwam. Hopelijk kwam ze straks niet achter het schokkende feit dat dit mormel haar dochter was, of zoiets.
"Je moet leren jezelf in de hand te houden," begon Zira, en relaxt ging ze zitten, maar wel zo dat ze ieder moment kon opspringen om de brutale aap een klap te verkopen. "Wij bloodclanners moeten onze reputatie wel hooghouden, natuurlijk."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Touchdown 2hh0j8y
Touchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 2gxnp75Touchdown 23mrb6wTouchdown 2hqc5lx Touchdown E8v3o2Touchdown 34nodx3Touchdown Vmwrhy Touchdown 23h0tfkTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
Touchdown DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:34

Thistle keek de oudere poes aan, "Dat snap ik, Zira" Ze wou een goede BloodClanner worden, en zou dan ook alle tips opvolgen, als ze goed waren. "Hebben jullie nog een opdracht voor me?" De Young One wou alles zo snel, en zo goed mogelijk leren.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
Touchdown WEe05Touchdown DaOd6Touchdown 5sTa4Touchdown Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Touchdown Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimema 1 jun 2015 - 10:42

"Dat snap ik, Zira." De jonge kattin keek haar aan en met een beginnend grijnsje op haar gezicht staarde ze terug. Wat was die onderdanig, zeg, als je maar streng genoeg was. Dat vond ze wel leuk, het gaf haar een gevoel van macht.
"Hebben jullie nog een opdracht voor me?" De vraag van de Young One verraste haar, en haar ogen vernauwden zich in surprise. "Hoe bedoel je, een opdracht?" Vroeg ze, haar stem laag maar haar ogen niet vijandelijk. Het was alleen maar goed dat de ander wilde leren, niet? De Elite had meer van die leergierige aapjes nodig in plaats van gedemotiveerde pubertjes.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Touchdown 2hh0j8y
Touchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 2gxnp75Touchdown 23mrb6wTouchdown 2hqc5lx Touchdown E8v3o2Touchdown 34nodx3Touchdown Vmwrhy Touchdown 23h0tfkTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
Touchdown DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimema 1 jun 2015 - 22:20

Thistle keek opgewonden naar Zira, "Ehhm, een kat ontvoeren, iemand aanvallen, of zo iets, ik wil later namelijk net zo goed worden als jij, en Claw, en andere katten met een hoge rang" Het poesje wou een van de beste Elite worden.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
Touchdown WEe05Touchdown DaOd6Touchdown 5sTa4Touchdown Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Touchdown Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 11:20

De ander werd nogal vrolijk van haar vraag, blijkbaar.
"Ehhm, een kat ontvoeren, iemand aanvallen, of zo iets, ik wil later namelijk net zo goed worden als jij, en Claw, en andere katten met een hoge rang." Meteen schoot haar wenkbrauw de lucht in en ze keek naar de Young One. Zira had helemaal geen hoge rang; ze was gewoon sterk en één van de betere members van de clan.
"Zo zo, dus jij wilt sterk worden." Miauwde ze, en nam het kleine mormel is op. Ze was klein en leek in de ogen van de grote, sterke kattin veel te fragiel voor de Elite, maar dat viel in werkelijkheid best mee. "We kunnen beginnen met een kittypet opzoeken, maar je moet er zelf in vinden."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Touchdown 2hh0j8y
Touchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmwTouchdown 2gxnp75Touchdown 23mrb6wTouchdown 2hqc5lx Touchdown E8v3o2Touchdown 34nodx3Touchdown Vmwrhy Touchdown 23h0tfkTouchdown 10pvxmwTouchdown 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistle
Member
Touchdown DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Touchdown   Touchdown Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:08

Thistle keek Zira met grote opengesperde ogen aan, dit was haar eerste opdracht. "Echt? Ik ga meteen op zoek!" Het poesje keek om zich heen, Oh nee, ik moet eerst het kamp uit om een kittypet te vinden Dacht ze. Thistle liep het kamp uit, hopende dat ze een kittypet tegen zou komen, na even zoeken kwam een vieze niet-clangeur haar neusje binnen, is dit een kittypet? Dacht ze. Het poesje rende er op af, todat ze dicht bij genoeg kwam om de kat te zien, en vertraagde ze haar pas, en liep met een hooghartige pas op de vreemdeling af, ze moest wel sterk overkomen, of, in ieder geval, als een Elite.


{Leopardskin}{Thistle}{Bubbles}{Waterfly}
Klik hier op:
Touchdown WEe05Touchdown DaOd6Touchdown 5sTa4Touchdown Ru4uN
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Touchdown
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: