[idee] Mentor krijgen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [idee] Mentor krijgen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
[idee] Mentor krijgen Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 11:28

Hoi,

Ik zie vaak op warrior cats dat het maken van een ceremonie vaak één keer per maand gebeurt. Dat is natuurlijk hartstikke logisch; de bespelers van de clanleiders hebben het ook druk in reallife.
Nu is het toch jammer als je net na de ceremonie een account aanmaakt (apprentice account) en je dan een hele maand of langer nog geen mentor hebt. Dan kan het ongemakkelijk zijn om de vraag "waar is je mentor" in de RPG te moeten beantwoordden, want het kan natuurlijk eigenlijk niet dat je karakter geen mentor heeft.

Nu had ik een idee om dat probleem op te lossen. Nu is dit best een grote aanpassing, dus ik weet niet of jullie dat wel willen en of het wel handig is.

Mijn idee was dat je je als warrior (zoals gewoonlijk) op het ceremonietopic in kan schrijven om mentor te worden. Komt er dan een nieuw account van een apprentice in de clan (dat kan je dus zien aan het aanmeldingstopic) wordt er een random opgegeven mentor uit het ceremonietopic gekozen om de mentor te worden van de apprentice. Zo heeft het nieuwe account gelijk een mentor, zodat dit beter loopt in de RPG.  
Dit kan de clanleider doen. Die stuurt dan een mailtje naar het account van de nieuwe apprentice én naar de mentor met wie ze gaan trainen.
Nu kan je natuurlijk als je vorige mentor inactief is niet zomaar een mentor krijgen. Dit zal nog op de oude manier gaan, omdat een clanleider niet kan zien wie er inactief is en wie niet. ALS DE CLANLEIDER GEEN TIJD HEEFT, HEEFT HIJ GEEN TIJD. Dit gaat ook zo bij de ceremonies (die komen ook wel is wat later) of bij het aanmeldingstopic. Natuurlijk moet je soms nog steeds even geduld hebben als de persoon geen tijd heeft.
Natuurlijk wordt er nog wel een ceremonie aangemaakt, met hierin de namen van alle apprentices (dus ook de nieuwe accounts!) = dus gewoon net zoals de ceremonies van nu.

Hopelijk is het te snappen, en leg ik het niet verschrikkelijk uit xD.
Nogmaals, het is maar een idee, en het kan natuurlijk hartstikke onhandig zijn.

x, Loïs

Extra toevoegingen:
Aankruisen of je gelijk een apprentice wilt of pas bij de ceremonie.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[idee] Mentor krijgen 2hh0j8y
[idee] Mentor krijgen 10pvxmw[idee] Mentor krijgen 10pvxmw[idee] Mentor krijgen 10pvxmw[idee] Mentor krijgen 2gxnp75[idee] Mentor krijgen 23mrb6w[idee] Mentor krijgen 2hqc5lx [idee] Mentor krijgen E8v3o2[idee] Mentor krijgen 34nodx3[idee] Mentor krijgen Vmwrhy [idee] Mentor krijgen 23h0tfk[idee] Mentor krijgen 10pvxmw[idee] Mentor krijgen 10pvxmw


Laatst aangepast door Zira op di 2 jun 2015 - 13:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
[idee] Mentor krijgen Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 11:37

Ik denk dat het een leuk idee is. Je bedoelt een soort wachtlijst dus?
Maar wat wel jammer is aan het idee is dat er zo minder apprentices zich zullen aanmelden bij de echte ceremonie zelf. Hierdoor worden ceremonies korter en ook dus minder 'belangrijk'.
En tussen welke tijden kan je zoiets doen? Als iemand bijvoorbeeld 2 dagen voor de ceremonie vraagt voor een mentor van die lijst, omdat hij/zij niet even 2 dagen kan wachten. Dan kan het niet, maar als er net een ceremonie is geweest 2 dagen geleden, dan zou het wel kunnen. Dat moet dan ook weer worden geregeld. :'D


Well I’ll be damned
[idee] Mentor krijgen 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[idee] Mentor krijgen XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 11:40

Ik heb een beetje een dubbel gevoel over dit haha.
Aan de ene kant is het een super leuk idee en ik snap echt waar je vandaan komt. Als ik net een ceremonie heb geplaatst en iemand meld zich aan met een nieuw apprentice account voor de volgende voel ik me echt schuldig dat ik diegene niet even snel een mentor kan geven maar aan de andere kant betekend dit alleen maar dubbel werk en meer uitzoeken de gehele maand door. Iets dat niet geheel vol te houden is zeker niet naast school/werk enzo.

Hoewel het een super leuk idee is wat zou kunnen werken op een kleinere site is WC er vrees ik te groot en te druk voor om echt goed te ordenen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtail
Member
[idee] Mentor krijgen DPKsfdL
Loïs
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Ashtail
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 11:44

De ceremonie's worden niet korter, omdat de apprentices wel genoemd worden ^^

En Mimi, op zich is het niet al te veel uitzoeken: Je pakt gewoon de eerste mentor uit de lijst en stuurt deze op de apprentice af. het enige wat misschien wat werk is is dat je moet opschrijven/onthouden welke apprentices dit zijn, want dan kan je die ook in je ceremonie stoppen. c:


[idee] Mentor krijgen 2aj767m
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[idee] Mentor krijgen JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 12:10

Als dit in werking komt denk ik wel dat er een vraag moet staan bij het aanmelden als mentor of dat je het er mee eens bent dat je ineens een apprentice erbij zou kunnen krijgen.
Sommige mensen vinden het misschien niet zo leuk als ze al veel werk hebben met e.g. posten en rl etc. en er dan ineens een overwachte leerling extra bij komt.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[idee] Mentor krijgen Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 13:52

Oh, dat is inderdaad slim Liz!
Net zoals dat je nu kan aankruisen of je twee apprentices wilt of niet, maar dan of je gelijk een app wil of niet x3


[idee] Mentor krijgen EHnbxOu        0        [idee] Mentor krijgen 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[idee] Mentor krijgen Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 22:53

Misschien een paar teamleden die hier een mening over hebben? C:


[idee] Mentor krijgen EHnbxOu        0        [idee] Mentor krijgen 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
[idee] Mentor krijgen LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 23:15

Ik ga hier morgen eens goed naar kijken. Ga nu naar bed want ik moet morgen 06:00 op. (:


[idee] Mentor krijgen QHTBjCa
[idee] Mentor krijgen Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[idee] Mentor krijgen Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 11:00

Is goed hoor! c:


[idee] Mentor krijgen EHnbxOu        0        [idee] Mentor krijgen 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrakit
Member
[idee] Mentor krijgen 5cwg1
Rebecca
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {3 Week}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zebrakit
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:26

Ik vind het echt een goed idee, zeker leuk als het realiseerbaar is ^.^


[idee] Mentor krijgen 9HCRBlH
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullmask
Member
[idee] Mentor krijgen DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons ☠
Gender:
Rank:
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: [idee] Mentor krijgen   [idee] Mentor krijgen Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 20:57

Oké, dat is positief dan c;


[idee] Mentor krijgen Dpcscy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[idee] Mentor krijgen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: