Fresh kill ►



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fresh kill ►

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skullstripe
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 18:21

Like a gentelman
like the waves, like the shining moon, like me...

Skullstripe wandelde door het gebied. Zijn spieren rolden onder zijn witte en crèmekleurige vacht. Een zoete geur drong zijn neus binnen. De geur van een poes. Skullstripe ging zitten, sloeg zijn donkere staart rond zich heen en plantte een charmante glimlach op zijn gezicht.

SPT ~ Eerste post Squirrlepaw


Fresh kill ► 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelpaw~
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons ~
Gender:
Rank:
Squirrelpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:29


Squirrelpaw at het laatste stuk muis door. Hmm lekker sappig. Ze Legde haar oor tegen de grond. Squirrel hoorde pootstappen van een kat. Wanneer ze terug voor haar keek was er een kater die naar haar lachte. "Euhm, hallo, wie mag jij wel zijn?" Vroeg ze. Squirrel hief haar pootje op en begon het te lekken.


~Wagbright~Spinpaw~
Fresh kill ► Step0002
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullmask
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons ☠
Gender:
Rank:
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:57

De geur van zijn broer was zeker niet te missen, en met een geamuseerde grijns liep Skullmask op deze geur af.
Zozo, die had een poes aan de haak geslagen. Squirrelpaw, als hij het niet verkeerd had. Het was al een wat oudere poes, volgens mij nog ouder dan hen twee, een echte vangst dus. Met een charmante glimlach liep de kater naar de apprentice toe en sloeg zijn bruine poot over haar schouder.
"Hallo daar, schoonheid." Miauwde hij met een glimlach, terwijl hij een schuine grijns wiep op zijn broer.


Fresh kill ► Dpcscy
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullstripe
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 12:04

Like a gentelman
like the waves, like the shining moon, like me...

Skullstripe glimlachte. Wat een poes... "Euhm, hallo, wie mag jij wel zijn?" Hij grijnsde zijn scherpe tanden bloot. "Ik ben..." "Hallo daar, schoonheid.", werd hij onderbroken door zijn broer. Hij grijnsde terug voordat hij zich weer tot de knappe poes wendde. "Ik ben dus Skullstripe en dit is mijn broertje Skullmask."


Fresh kill ► 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelpaw~
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons ~
Gender:
Rank:
Squirrelpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 18:27


Squirrelpaw voelde zich een beetje onwennig tussen de katers. Ze werd verlegen toen een kater haar een schoonheid noemde. De twee katers hadden dezelfde voornaam. Skull is een schedel. Eng woord. "Ik, ik ben Squirrelpaw. Jullie mogen me Squirrel noemen." Squirrel keek naar de grond. Ze ontmoette de blauwe ogen van de broertjes.


~Wagbright~Spinpaw~
Fresh kill ► Step0002
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullmask
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons ☠
Gender:
Rank:
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 20:22

"Ik ben dus Skullstripe en dit is mijn broertje Skullmask." Zijn poot werd smooth van de kattin haar rug gehaald en hij grijnsde lieflijk naar haar, want ze leek nogal ongemakkelijk te worden bij het woordje schoonheid. "Ik, ik ben Squirrelpaw. Jullie mogen me Squirrel noemen." Skulls ogen schoten overeind en hij keek naar zijn broertje met een goedkeurende blik. Zo zo, ze mochten haar bij haar afkorting noemen. Improvement. "Nou, Squirrel- darling." Miauwde Skullmask met een flirterige knipoog naar haar. "Hoe gaat het deze dag vandaag?"


Fresh kill ► Dpcscy
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullstripe
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ►
Gender:
Rank:
Skullstripe
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 14:43


"Ik, ik ben Squirrelpaw. Jullie mogen me Squirrel noemen." Hij grijnsde breed. Een bijnaam. "Nou, Squirrel- darling." Miauwde Skullmask met een flirterige knipoog naar haar. Hij gaf de poes een duw en trok zijn wenkbrauwen op. "Hoe gaat het deze dag vandaag?" De grote kater wikkelde zijn staart rond zijn poten. "Je mag me Skull noemen hoor.", miauwde hij lachend om zijn eigen grapje.


Fresh kill ► 28wmeis
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelpaw~
Member
Fresh kill ► DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons ~
Gender:
Rank:
Squirrelpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Fresh kill ►   Fresh kill ► Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 16:59


Squirrelpaw voelde zich even ongemakkelijk. Maar toen Skullstripe haar een duwtje gaf, snapte ze dat zijn broer een flirter was. Of was de kater echt verliefd? Squirrel lachte met Skullstripe mee. Ze snapte het grapje van hem. "Wat doen jullie hier eigenlijk? Zo twee knappe katers?" Miauwde ze met een klein, vriendelijk lachje.


~Wagbright~Spinpaw~
Fresh kill ► Step0002
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fresh kill ►
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: