Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Battle Born (Graywing + open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Graywing
Member
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Battle Born (Graywing + open)   Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 20:05


Langzaam maar zeker kwamen de twee katers vooruit. Graywing's hoofd begon een beetje op te klaren, maar hij had het gevoel dat Smokegaze steeds meer op hem steunde. "Dat zal de clan een hoop gestress en paniek besparen. Mogelijk mijn dood, lost als nog vrij weinig op. W-want ja, wat moet de clan zonder mij?" Zei de gestreepte kater met een vermoeide lach. "Zonder mij... had je die das toch niet verslagen," Graywing glimlachte vrolijk en knikte. "Wat zouden we toch zonder jou moeten." Zonder jou had ik die das nooit aangevallen. Zonder mij was je hem alleen aangevlogen en was je nu dood geweest. Maar de zwarte kater hield zijn mond. Hij zei meestal maar gewoon wat de ander wilde horen, vooral als die ander zwaar gewond was, of een opgeblazen ego had. "Alsjeblieft hé..." Smokegaze haalde diep adem. "Welke vriendinnetjes?" De kater toverde weer een echte grijns op zijn gezicht, en had het niet door dat hij een gevoelig onderwerp aansneed. "Ik herken een echte casanova als ik er een zien." Zei hij vrolijk. "Zo'n knappe kater als jij heeft wel een vriendinnetje of vier. Ik heb er zelf wel zes." Plagerig knipoogde hij naar de ander.


Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Battle Born (Graywing + open)   Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jun 2015 - 23:03

Of Smokegaze een opgeblazen ego had? Best wel. Maar dat sierde hem. Onzekerheid paste niet bij deze kater. Dat was als een kat en een muis, sneeuw en zon, water en vuur, of te wel, dat ging niet samen. "Wat zouden we toch zonder jou moeten." Smokegaze grijnsde vermoeid. Hij maakte er een spelletje van, zo heel hoog was hij ook niet van zichzelf. Maar hoog genoeg om anderen te laten weten dat hij zeker wel een volle ego had. "Zonder mij zou je een eenzame k-kater zijn, beste vriend," miauwde hij met een knipoog, waarna zijn poot weer ruw over de grond heen sleepte. Dat deed pijn. Hij beet op zijn lip en merkte dat hij steeds meer tegen Graywing aan ging leunen. "Al weet ik ook niet wat we zonder jou zouden moeten," zei hij terug, zich er wel van bewust dat deze kater hem een stapje verder van Starclan had gehouden. De slimste was de robuuste kater namelijk niet.
Vervolgens snee Graywing een minder plezante onderwerp aan. "Ik herken een echte casanova als ik er een zien." Smokegaze schudde met zijn kop. "Zo'n knappe kater als jij heeft wel een vriendinnetje of vier. Ik heb er zelf wel zes." Hij grinnikte. "Ik ben meer een hard-to-get type," antwoordde hij vermoeid en misschien wat kortaf. Dit was zeker niet zijn favoriete onderwerp.


Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 YeIsY95
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Battle Born (Graywing + open)   Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 14:29

"Zonder mij zou je een eenzame k-kater zijn, beste vriend," Zei Smokegaze met een knipoog, en Graywing grijnsde vrolijk. "Dat is waar." Zei hij. "Maar ja, zonder jou heb ik altijd mijn zes vriendinnetjes nog." Hij zette wat extra kracht onder zijn schouder zodat hij de andere kater wat beter kon ondersteunen. Hij kreeg het nu ook een beetje zwaar, maar hij deed zijn best het niet te laten merken. Op het moment moest hij Smokegaze erdoorheen helpen, en later zou hij weer aan zichzelf kunnen denken. "Al weet ik ook niet wat we zonder jou zouden moeten," Graywing grijnsde een beetje onwennig en keek naar de grond. De clan zou waarschijnlijk beter af zijn zonder hem. Ze hadden alleen maar last van een kater die weigerde op te groeien, en gewoon helemaal niets serieus nam. "Jullie zouden je vast wel redden." Zei hij op zijn normale opgewekte toon. Anderen hadden er niets aan als hij zielig ging lopen doen. Dat had hij in zijn jeugd wel geleerd. "Ik ben meer een hard-to-get type," Zei Smokegaze kortaf, en Graywing besloot dus het onderwerp een beetje te laten gaan. "Niet echt mijn ding." Zei hij daarom met een brede grijns.


Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Battle Born (Graywing + open)   Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 11:53

Weer kwam er een geamuseerde snuif uit zijn neus toen Graywing antwoordde met zes vriendinnetjes. "In... your dreams," reageerde hij met zwaar vermoeide stem. Hij vroeg zich af hoelang Graywing dit zelf nog vol ging houden. Smokegaze was één en al spier en spier en dat woog zwaarder dan vet. Hierna zei Smokegaze dat de clan ook niet zonder hem zou kunnen, waarop Graywing een dom antwoord gaf. "Jullie zouden je vast wel redden," waren de woorden van de kater. Zo vermoeid als hij was rolde Smokegaze alsnog met zijn ogen. "Nou, d-dat slaat ook weer nergens op," murmelde hij terwijl hij merkte dat zijn poten zwaarder begonnen te worden. Ook merkte hij op dat het kamp dichterbij kwam. Toen ging het weer over poezen, waarop Smokegaze kortaf had gereageerd. Hij was niet zoals zijn vader. Hij zei ook dat hij meer een hard-to-get type was. Niet zoals zijn vader; elke beste poes op zijn pad. "Niet echt mijn ding," was het antwoord van Graywing daarop. "Hehe, ja, dat kan," miauwde hij. Hierna zweeg Smokegaze, meer uit vermoeidheid dan door het onderwerp.

Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 V9y2R1j


Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 YeIsY95
Battle Born (Graywing + open) - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battle Born (Graywing + open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: