Nest Hijacking



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nest Hijacking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 10:42

Nu de kitten de Nursery uit mocht van zijn moeder, was hij ook best vaak uit de benauwde, kleine den vol met slapende queens en kittens die niet wilden spelen. Hij had genoeg energie voor twee en die energie moest hij gebruiken, wilde hij een sterke kitten worden dan zou hij zichzelf nu al moeten trainen om later als Apprentice uit te blinken en zijn mentor trots te maken. Wat zou het fantastisch zijn als hij al wat meer zou weten over het gebied, over de jaagvaardigheden en over het vechten, dan kon hij een goed antwoord geven op de vragen van zijn mentor. De arme kitten probeerde dat dan ook, maar hij had geen idee wat hij moest leren. Hij had nog nooit een echte training gezien en had geen idee hoe jagen moest en hoe vechten moest. Daarom deed hij ook maar gewoon wat, achter zijn balletje aanrennen en zijn uithoudingsvermogen misschien wat vergroten, maar echte jaagvaardigheden leerde hij er niet mee. Als kitten was hij nog veel te luid met lopen, nog veel te roekeloos en niet precies genoeg om een muisje te kunnen vangen. Maar dat maakte niets uit, hij was immers nog maar twee manen oud. Dat zou hij in de loop der tijd wel van iemand te leren krijgen, misschien dat Shrewstar in zag hoe erg hij zich hier verveelde en hem eerder apprentice maakte - een uitzondering voor hem wilde maken. Na het lange gespeel, zowel in zijn eentje als met anderen, was hij uiteindelijk toch nog best moe geworden. Maar in plaats van dat hij naar de nursery liep, liep hij slaapdronken naar een andere den. Waar hij zich in het eerste de beste warme nest neerlegde, niet eens geneigd om om zich heen te kijken en te ontdekken dat hij zich niet in de Nursery bevond maar in de Warriors den.

Eerste post Ashdrizzle
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:19

Oh wat was hij toch moe geweest toen een of andere senior warrior een koude neus in zijn vacht had geduwd en hem had verteld dat hij uit zijn 'luie nest' moest komen om mee te gaan met de eerste patrouille die er die dag werd gehouden. Ashdrizzle had natuurlijk de meest zure blik ooit op die kat geworpen en was al mokkend en sjokkend meegegaan. Bij elke stap dacht hij weer een beetje meer aan zijn heerlijke warme en zachte nest en zakte zijn humeur weer een beetje lager.
Totdat.. er werd gemeld dat er niets aan de hand was bij de grenzen en ze weer terug mochten. Dit keer leek elke stap weer een last van zijn schouder te laten glijden en leek hij wel over de grond te zweven. Als eerste barstte hij door de ingang van het kamp en glipte meteen de warrior's den in, zonder een blik te werpen op de prooistapel, want zijn maag rommelde zachtjes. De kater dook langs de nog slapende warriors en wilde zich net in zijn nest gooien, toen er een klein zwart wit balletje in lag. Ashdrizzle fronste en begreep niet waarom starclan er voor koos hem steeds te pesten. Dit was geen van zijn kittens, Aurorapaw was de enige met die aftekeningen, maar die was misschien wel twee of drie koppen groter. De grijze kater zuchtte en had geen zin om veel moeite te doen. Dus duwde hij het kittentje maar opzij en ging in zijn nest liggen. Psst.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:35

Zoals iedere kitten dat deed, en de meeste andere katten ook, had hij zich opgerold tot een klein bolletje. Als een twee manen oude kitten zag dat er veel kleiner uit dan menig ander warrior, hij viel dus duidelijk op in het nest. Niet dat Lightkit er last van had, want hij was heerlijk in slaap gevallen in het warme nest, dat zijn lichaam helemaal leek te verhitten zoals het altijd gebeurde in de Nursery. Hij ging er dan eigenlijk ook vanuit dat hij in het nest van zijn moeder was gaan liggen, te slaapdronken geweest om door te hebben dat dit niet de Nursery was, maar de Warrior Den. Opeens werd zijn heerlijke slaap verstoord door een plotselinge duw in zijn rug, waardoor hij bijna het nest uit werd gelanceerd. De koude grond wekte hem uiteindelijk - al dan niet volledig. Slaperig keek hij op, wat licht kreunend toen hij opstond en met zijn oogjes knipperde. Een diepe gaap rolde over zijn lippen en hij ging gerust weer terug liggen. Nu ervan uitgaande dat zijn moeder erbij was, rolde hij zich tegen de vacht van de kater op. Te moe om ook maar even te realiseren dat de kater waartegen hij zich nu op krulde helemaal niet leek op zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:42

Hij was bijna weer in slaap gesust, wat een wonder was, want hij had in een redelijk frisse ochtend moeten lopen en rennen, wat meestal wel de slaap uit iemands kop jaagt. Misschien was het het constante gedenk aan zijn nest geweest, dat ervoor zorgde dat hij nu bijna al was weggezonken in een heerlijke slaap. Toch kroop er iets tegen hem aan en een van zijn ijzig blauwe ogen opende zich langzaam. De kitten. Hij was niet weggegaan, nee, hij wurmde zich nu tussen zijn vacht. De kater slaakte een laag gebrom, maar hij voelde zich nog even te moe om op te staan en het ventje mee te nemen naar zijn juiste nest. Dus sloeg hij zijn grijze staart om de kitten, om die dan toch enigszins te beschermen tegen de kou.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:46

Hij had zich heerlijk tegen de kat aangelegd en zou alweer bijna in slaap zijn gevallen als de kater niet laag gebromd had. Zachtjes bromde hij terug, denkend dat het zijn moeder was die even gestoord werd door zijn plotselinge bewegingen. Dat deed hij wel vaker als ze een brommend geluid maakte natuurlijk, al deed zij het meestal in haar slaap. Met zijn ogen nog steeds gesloten bleef hij rustig tegen de vacht van de kater aanliggen, die hem de nodige warmte bood om weer lekker in slaap te kunnen vallen. Pas toen de kat echter zijn staart over hem heen had gelegd, werd diens geur bij hem duidelijk. Alles behalve de heerlijke geur van zijn moeder, of die van Burningkit. Zijn gouden ogen werden opengemaakt en meteen vertrokken die zich tot dunne spleetjes. "Hey, jij bent mijn moeder niet." Merkte hij op, nog steeds een beetje moe om te realiseren dat dit niet zijn nest was. Nee, in tegendeel zelfs, hij dacht dat deze kater nu in zijn moeders nest lag en bij hem was gaan liggen. Hoe durfde hij wel niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 16:53

Hij bewoog nog wat, irritant, maar hij was dat wel gewend geweest, toen Hailkit een keer bij hem was komen liggen. "Hey, jij bent mijn moeder niet." Klonk er opeens, met een hoog stemmetje, de kitten was wakker geworden. Weer werd er slechts een oog geopend en keek hij neer op het kleintje, niet veel moeite doende om hem goed in het oog te krijgen. "Jij bent mijn kitten niet, maar toch lig je in mijn nest." Zei hij normaal terug. Hij zou nooit gemeen doen tegen een kitten, als het niet nodig was, tho.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 17:49

De kitten staarde de kater strak aan, niet van plan om te bewegen totdat de kater begon met spreken en iets zei over dat dit zijn nest was. Hoe bedoel hij, zijn nest? Had hij een nest in de Nursery. Lightkit leek niet eens aandacht te trekken aan zijn omgeving, veel kon hij toch niet zien door de dunne staart van de kater die zijn blikveld voor een groot deel verpeste. "Jouw nest? Ik wist niet dat volwassen katers ook in de nursery sliepen." Bromde hij naar de kater terug, niet van plan zijnde meteen vriendelijk tegen hem te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:15

"Jouw nest? Ik wist niet dat volwassen katers ook in de nursery sliepen." Een sarcastische lach gleed over zijn lippen en hij hief zijn staart op van de kitten. De dag waarop hij in een nursery zou liggen.. die zou nooit bestaan. "Kijk maar eens goed om je heen, kleintje," Antwoordde hij. "ruik maar eens goed. Ruik je ergens je moeder? Of melk?" Hij hief sarcastisch een wenkbrauw op. "Dit is je geliefde warme nursery niet eens."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:24

Helemaal van onder de indruk dat hij zich totaal in zijn recht bevond hier, dat de kater gewoon op de verkeerde plek in het verkeerde nest was gaan liggen - dat van hem nog wel, bleef hij hem met zijn gouden oogjes aanturen. Hij wilde slapen en had geen zin om dat te doen met deze vreemde kater, was toch raar? Plots haalde de kat zijn staart omhoog zodat Light een betere kijk op de zogenaamde Nursery kon richten. Tot zijn grote verbazing rook hij de warme, soms bedrukkende, nursery geur niet, maar een geur die hem nog nooit eerder was opgevallen. De geur van slapende warriors, dit was geen Nursery, nee, dit was de Warriors den! Hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan nu, maar bleef er van de buitenkant vrij kalm onder. Koeltjes luisterde hij toe wat de kater zei. "Oh.." Mompelde hij. "Ik denk dat ik me vergist heb dan," zonder nog verder aankondiging rolde hij uit het nest. "Al zal het niet lang duren voordat ik hier ook mag liggen! Ik ben heel hard aan het trainen voor wanneer ik apprentice mag worden." Dat verklaarde zijn vermoeidheid ook, een gaap rolde over zijn lippen heen. Ja, deze den zou binnenkort ook zijn slaapplaats zijn. Nadat hij een apprentice was geweest, wat hij over 4 manen zou worden als het goed was. En dan zou alles snel gaan, dan zou hij laten zien wat voor een goede apprentice hij was en zou Shrewstar hem vast al met 10 manen warrior maken. Zoals enkel een top apprentice dat werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:32

De kitten merkte het op, gelukkig, en ging niet verder in zijn redelijk vervelende gedrag. Ashdrizzle rolde kort met zijn ogen. "Oh.." Daar kwam het inzicht waar hij op had gehoopt. "Ik denk dat ik me vergist heb dan," Really? De tweekleurige kitten kroop uit zijn nest. "Al zal het niet lang duren voordat ik hier ook mag liggen! Ik ben heel hard aan het trainen voor wanneer ik apprentice mag worden." Toch wel weer een beetje geamuseerd grinnikte de grijze tabby. "Echt waar? Nou kijk maar eens rond voor een goed plekje, dan." Antwoordde hij met een kleine grijns rond zijn lippen. "Maar aan wie heb ik de eer? Ik moet natuurlijk de naam weten van de toekomste warrior van onze clan, right?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:38

Zoals een kitten zou doen op een opmerking zoals die van de grijze tabby voor hem, liet Light zijn kijkers ook daadwerkelijk door de den glijden. Er waren verschillende open plekken, maar hij zou niet weten of die over 8 manen nog steeds zo open waren, misschien zou hij het een en ander moeten verschuiven wilde hij zijn perfecte plek vinden. Hij bedacht zich dat het wel fijn zou zijn bij de uitgang van de den te liggen, maar toch weer niet helemaal. Gewoon dichtbij, zodat hij niet te ver door de slapende katten hoefde te lopen om bij zijn nest te komen of van zijn nest vandaan te gaan. Op de vraag naar wie hij was, keek hij de grijze tabby weer aan. Een glimlach verscheen vervolgens op zijn gezicht, zijn naam was zeker iets waar hij blij mee was. Lightkit. Hij vond het een mooie naam, iets dat bij hem paste en hij kon wedden dat zijn naam later vast super stoer zou worden. "Lightkit," reageerde hij dan ook op de grijze tabby. "Ik ben de zoon van Runningvole." Hij had geen idee of die naam de kater iets zei, maar aangezien in een clan iedereen elkaar bleek te kennen - afgezien van de jonge kittens dan - zou de grijze tabby haar vast wel ooit ontmoet hebben, of op zijn minst van haar gehoord hebben. "En wie bent u?" Misschien was het wel zo netjes om even beleefd te zijn tegen deze kater, hij kon hem misschien nog wel nuttige dingen leren voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:42

De kitten leek iets van blij te zijn met de vraag die hem gesteld werd. "Lightkit," Het leek wel een klein wonder te zijn dat hij een normaal antwoord gaf en geen brommend commentaar, ach het was nog een kitten. "Ik ben de zoon van Runningvole." Ah. De kitten deed hem al aan iemand denken. "De dochter van Shrewstar, right? Dus jij bent een kleinkind van haar?" Vroeg hij met nog steeds die geamuseerde toon. "En wie bent u?" Oh, daar kwam opeens beleefdheid om de hoek kijken. Dit deed Ashdrizzle wel even fronzen, want een paar minuten geleden was het ventje nog helemaal beledigd geweest. "Ashdrizzle." Antwoordde hij met een stijf knikje.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Nest Hijacking ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 14:46

De grijze tabby leek zijn moeder ergens van te herkennen, al was het maar het feit dat ze de dochter was van Shrewstar, zijn grootmoeder dus. Zachtjes knikte hij, een klein feitje waar hij natuurlijk trots op mocht zijn. Niet veel katten konden hun oma clanleader noemen - op het nestje van Snowynight en Thrushdive, zijn oom, na dan. "Dat klopt ja, Shrewstar is mijn oma." Hij was trots op zijn oma, dat ze zoveel had bereikt in haar leven en zich nu de clanleader van Shadowclan mocht noemen. Nieuwsgierigheid borrelde in haar op. "Weet jij toevallig hoe ze clanleader is geworden?" Hij wilde het best graag weten, misschien zou hij er nog iets van kunnen leren ook, voor later. De kater stelde zich voor als Ashdrizzle, Light moest toegeven die naam nog nooit gehoord te hebben. Lichtjes knikte hij, proberend de naam zo goed mogelijk aan zijn geur en uiterlijk te koppelen. Hij wilde geen blunders maken met namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Nest Hijacking 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Nest Hijacking   Nest Hijacking Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 20:20

"Dat klopt ja, Shrewstar is mijn oma." Natuurlijk wist het ventje wel wie zijn oma was. Ergens zag Ashdrizzle hem wel opscheppen, tegenover zijn nursery vriendjes, dat hij zo'n belangrijke oma had. "Weet jij toevallig hoe ze clanleader is geworden?" Pfoe. Ashdrizzle keek nadenkend naar zijn poten. "Pfoe, toen was ik volgens mij net apprentice geworden.." Het leek alweer zo'n tijd geleden. "Heeft je moeder dat je nog nooit verteld dan?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Nest Hijacking VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nest Hijacking
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: