And who are you...?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And who are you...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 20:57

Bonepaw lag ergens, de plek wist hij niet. De naam 'Ripa' bleef door zijn hoofd spoken, hij had steeds een gevoel die bij hem op kwam. Een steek in zijn zij, de geur van bloed zetten het aan. Zijn klauwen ontbloten en hij wist niet hoe, hoe gingen zijn klauwen uit zijn poten. Hij wist echt niks meer, alleen had hij bloeden. Op deze plek lag en hij zelf mislukt was, hij had vele spieren. Hij had een bruin zwarte vacht, zijn ogen werden spleetjes. Hij had enorm last van zijn hoofd, de pijn leek in hem te boren. Hij stond op, niet wetend waar hij was. Zijn klauwen waren ontbloot op moord, hij rende naar voren. Niet naar de uitgang maar sloeg als een kip zonder kop tegen de wanden aan, veel hout sprong eruit. De splinters maakten wonden in zijn wonden, hij hijgden en wist niet eens waar om hij dit deed. Hij haalde een stuk hout los, waarna hij het verscheurden als of het zijn prooi was. Zelf schrok hij van zijn acties, hij sloeg het stuk hout daarna rechtstreeks naar de ingang. Hij moest kalmeren, dat wist hij nu zeker. Hij keek daarna kort naar de uitgang, hier door zou hij alleen maar meer bloed verlies lijden. Hij draaide zich om en ging met zijn rug tegen over de uitgang zitten, hij zetten zijn nagels in de grond en kreeg een grimas. Hij was een monster, urg. Wat was er met hem wat hem zo maakten, hij staarde naar de bovenkant van het huisje in stilten.

~Eerste post voor Yu


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 22:09



Misschien mocht dit. Misschien niet. Veel maakte het haar niet uit, na wat er was gebeurt moest ze die rotkat zien. Ze had hem gewaarschuwd. Hij had het zelf gezien. En toch, toch was hij naar de elite gekomen, die idioot! Waar was Jafar als je hem nodig had? Met lange en vlugge passen liep ze naar barn three. Bone zou het krijgen. Bijna stampvoetend kwam ze binnen, en meteen zag ze de thunderclanner zitten. "Jij." Siste ze. Yu was ziedend, en dat was te merken. Aan alles. Aan haar houding, haar woeste blik, haar nagels die in de grond boorde. Haar stem, kil en scherp. De kattin wachtte dan ook niet en pinde hem tegen de grond. Ze wou niemand aanvallen, maar woede maakte haar sterk. Bovendien was Bonepaw zwak, waarschijnlijk nog duizelig ook. "Wie the hell denk je wel niet dat je bent? Ik heb je gewaarschuwd, we moeten je niet, en toch kom je hier!" Ze verstevigde haar grip. "Verdomme, bij zonsopgang scheer je je hier weg! Misschien merkt hij het dan nog niet ook." Ze kon alleen maar laaiend staren, haar ogen als twee groene vonken. Oh, ze was kwaad. "Je. Hoort. Hier. Niet. Thunderclanner." De blik van de young-one fonkelde.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 10:23

Bonepaw hoorde voetstappen binnen  komen, hij draaide zich met een ruk op. Grommend staarde hij naar een zwart witte kat, hij had zijn klauwen nog steeds ontbloot. De pijn over zijn lichaam, dat was hij vergeten. Hij zwiepte kwaad met zijn staart en zag hoe de kattin hem tegen de grond aan drukte, zijn fel rode ogen keken haar strak aan. "Jij." Siste de kat, hij zelf trapte haar met al zijn kracht van zich af. Hij bleef sterk, het was vreemd. Hij wist niks, hij likte kort zijn mond hoeken. Hier zou hij het bloed van de kattin mee op eten. "Wie the hell denk je wel niet dat je bent? Ik heb je gewaarschuwd, we moeten je niet, en toch kom je hier!" vervolgde de kattin als of hij zwak was. Zijn spieren waren massief, zijn kracht vloeide door zijn lichaam. "Verdomme, bij zonsopgang scheer je je hier weg! Misschien merkt hij het dan nog niet ook." Sprak ze alleen kon ze maar laaiend staren, haar ogen als twee groene vonken. Hij stapte naar haar af met flinke stappen haalde hij uit naar haar gezicht, hij wist niks meer. Waarom was ze kwaad, waarom viel hij haar aan. Waarom was dit zo moeilijk om te begrijpen. Hij haalde nog een paar keer naar haar gezicht uit tot hij bloed zag. Een grijns verscheen over zijn gezicht, zijn ogen waren heel erg versmald. Hij was klaar om op haar te springen, toch trilde zijn poten maar bleef hij staan. "Je. Hoort. Hier. Niet. Thunderclanner." Sisten de kattin, deze keer keek hij haar vreemd aan. Hij sprong naar haar toe met uitgeslagen klauwen om haar wonden te geven, alleen landde hij recht voor haar. Hij ging met zijn klauw rond haar kin, "wat bedoel je kat!" Riep hij met gesis. Wat wilde deze kattin eigenlijk van hem, hij was toch klaar om bloed van de kattin te stelen. Hij haalde nog een paar keer naar haar gezicht uit, hij sloeg nog eens met zijn staart. Kwaad, hij kende haar niet alleen ging er door zijn hoofd heen. Val haar niet aan, je kent haar. Waarvan, wist hij niet. Hij stopte met haar aanvallen, want dit was eerder zelf verdediging waarom hij haar aan viel. Hij sprong naar achteren en keek haar strak aan, "ik zal alleen maar voor Claw dienen en niet doen wat u zegt." Zei hij daarna wat rustiger. Hij ging daarna zitten, zijn klauwen waren nog steeds vreemd genoeg uit geklapt. Hij haalde kort zijn kin op, hij keek vragend naar de kattin. Ze zei dat hij een Thunderclanner was, wat was een Thunderclanner. Hij wist nog hoe hij Claw voor het eerst had ontmoet, hier op deze plek.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 17:33


Het meest van zijn klappen ontweek ze, maar een nagel net boven haar oog was niet te vermijden. "Wat probeer je, mij te verminken zoals jezelf?" Haar slanke en gladde lichaam wist zich onder hem weg te wurmen. Nagel onder haar kin. "wat bedoel je kat!" Meer klappen. Ze ontweek. "ik zal alleen maar voor Claw dienen en niet doen wat u zegt." Haar groene versmalden. Hij was helemaal de weg kwijt. Hoewel ze ook helft Moon was, waren haar ogen Claw. Even fel, even kil, even verzachtend. "Luister eens dienaar, Claw is koning. Drie keer raden." Hoewel Bone eerst haar vriend was, ging dit veranderen. Als hij geen vriend meer was, "Ik ben de prinses." Dan maar haar ridder. "Als je Claw dient, moet je ook beschermen wat hij lief heeft." Ze had wel een idee wat haar vader met de thunderclanner wou doen. Hij wist blijkbaar niks meer, hij was gereset. Dit betekende ook dat je hem kon veranderen. Dat was wat haar vader zou doen. De slanke kattin ging rechtop zitten, en sloeg haar staart om haar poten. "Ik ben Yu," De barn was verlaten, dus het was veilig. "Dochter van Claw."



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 19:02

Ripa staarde naar de kattin en sloeg zijn staart rond zijn lichaam, "Wat probeer je, mij te verminken zoals jezelf?" Sprak ze, hij negeerde haar en keek haar strak aan. Hij snoof even, ze ontweek bijna al zijn klappen. Hij bleef stil zitten, hij had nog steeds de bloedende wonden. Een litteken over zijn lichaam heen lopen, de kattins groene ogen versmalden. Hij ging recht zitten, helemaal toen ze haar mond weer wilde open. "Luister eens dienaar, Claw is koning. Drie keer raden." Sprak de kattin, dat begreep hij en knikte daarop. "Ik ben de prinses." Zei ze, hij keek haar vragend aan. "Als je Claw dient, moet je ook beschermen wat hij lief heeft." Sprak ze, hij keek haar als nog vragend aan. Hij sloeg zijn staart rond zijn lichaam heen. De kattin ging recht op zitten, hij besloot haar te geloven en boog zijn hoofd en liet zich naar de grond zakken. Zijn gloed rode ogen staarde haar aan, "Ik ben Yu," Stelde de kattin zichzelf voor, "Dochter van Claw." vervolgde ze. Hij liet zich nog dieper zakken en legde zijn oren in zijn nek, "Vergeef me prinses." Sprak hij waarna hij naar de grond staarde. "Hoe kan ik het ooit met U goed maken Yu?" Vroeg hij en bleef dicht tegen de grond aan, hij keek haar nog steeds aan. Hij moest respect tonen en dat deed hij ook, hij zal haar wel helpen. Hij zal alles doen om haar te beschermen, alleen haar stem klonk zo bekend. Hij bleef stil, "ik zal U beschermen." Zei hij tegen haar. Hij ging zich altijd wel lager dan haar maken, dat moest hij wel.


OCC: Niet in de war raken dat Bone de naam Ripa heeft, ik moet namelijk er aan nog wennen dat Bone Ripa heet xD


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 22:01



Hij boog voor haar. De tabby liet zich zakken en vouwde zijn oren in de nek. "Vergeef me prinses." Ze moest toegeven, ze was een beetje verbaast. "Hoe kan ik het ooit met U goed maken Yu?" "E-eh," Stamelde ze even. "Het is oke." "ik zal U beschermen." Haar oren spitste zich, ze was alert. In een klein moment had ze het voor elkaar gebokst. Ze had een beschermer. Een zekere kant kwam naar boven met ideeën voor misbruik, maar die onderdrukte ze. "Het enige wat je hoeft te doen is de elite niet vertellen dat ik de dochter van Claw ben." Hopelijk zou hij dat begrijpen. Toch was het raar om ineens iemand aan je poten te hebben, een beetje ongemakkelijk. Wilde ze dit wel? "Hey, sta 'ns op, je hoeft niet te knielen." Haar blik schoot alle kanten op. Oke, alles even op een rijtje zetten. 1: Bonepaw was in de elite, en bleef hoogstwaarschijnlijk. 2: Hij had geheugenverlies, en was dus geen Bonepaw meer. 3: Hij zag haar nu als een prinses die hij moest beschermen. Oke, oke. Een tikje twijfelend leunde de poes tegen de schuurwand aan. Wat nu? Zou ze het Claw vertellen? Wat zou Jafar denken? Peinzend ging ze onwillekeurig liggen, en gaf een lik over een van haar wonden.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 19:16

Ripa boog voor de kattin, zij was immers zijn leidster net zo als Claw. Hij keek haar met respect aan, hij moest dus zorgen dat alles met haar goed zou komen en alles wat ze zou doen gelijk aan Claw rapporteren. Zo als ze iets verkeerds deed dat hij er achter kwam, hij zou ook hele dagen met haar meelopen. E-eh," Stamelde Yu even. Hij keek haar vragend aan, was ze gevleid of zo. Hij moest daar niet aan denken, vast wist ze misschien niet wat ze wilde. "Het is oke." Vervolgde de kattin rustig. Hij knikten en keek haar aan, ze had haar groene ogen die hem aanstaarde. Zijn vacht ging met de wind mee, het was wel in de Barn three waar hij moest blijven. "Het enige wat je hoeft te doen is de elite niet vertellen dat ik de dochter van Claw ben." Sprak ze, waarbij hij eerzaam knikte. Hij zou de kattin zijn bescherming willen bieden maar ook meer, hij zou haar helpen en bewonderen van haar."Ik zal uw geheim voor me houden en ik zal u beschermen met mijn leven Yu." Sprak hij met een respectvol knikje. Hij zei in de plaats van Princes al Yu, om het ook echt te beloven. "Hey, sta 'ns op, je hoeft niet te knielen." Sprak ze luid, hij deed zijn oren naar achteren en stond op. Hij keek haar aan, hij wist niet waar hij over moest praten. "sorry mijn leid- Yu." Antwoorde hij daarna, hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn lichaam. Hij was een stuk gegroeid en ook sterker geworden, hij moest nog leren dat hij zich niet als een beest moest gedragen bij andere katten maar dat zal hij hopelijk wel leren.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 21 jun 2015 - 17:06


"Ik zal uw geheim voor me houden en ik zal u beschermen met mijn leven Yu." Weer was ze een beetje ongemakkelijk. Ze was niet zo bekend met het formele gedoe. "sorry mijn leid- Yu." Ze schudde haar kop lichtjes. De kater kwam omhoog, en torende boven har uit. De zwart-witte poes fronste. Wanneer was dat gebeurt? Geërgerd keek ze de andere kant op. Ze moest iets zeggen, ze wou deze stilte niet. "Weet je al waar je slaapt?" In principe was hij oud genoeg om in een barn te slapen, maar hij had geen hondentanden, geen kittypet vermoord en geen halsband. Misschien wou Claw hem hier houden, ze wist het niet. Yu twijfelde of ze weg zou gaan. De kattin stond op, en maakte lichtjes aanstalten, om de reactie van de kater te zien.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 21 jun 2015 - 19:40

Ripa staarde naar de kattin, rustig met een strakke blik. Hij zal haar dienen, net zo als hij Claw zal doen. Hij zag hoe de slanke prachtige poes op stond en hem aanstaarde, een beetje ongemakkelijk keek ze. Ook staarde ze weg, hij keek haar vragend aan maar bleef stil. "Weet je al waar je slaapt?" Vroeg ze waarna ze wilde weglopen, hij liep vlug naast haar en sprong gelijk voor haar om haar niet zomaar weg te laten gaan. "Voorlopig hier, maar blijf." Zei hij met een serieuze blik, hij wiebelde met zijn oren en wilde haar niet opjagen alleen moest hij iets weten en omdat ze hem al kende. Zij moest veel over hem weten en hij zou dat ook maar graag te weten willen komen, "Yu ik wil U iets vragen." Vervolgde hij met een knikje. Hij voelde zijn hoofd borrelen, zijn zicht flikkerde soms nog tussen wit, zwart en kleur. Hij kon namelijk alleen zien als hij kleur zag, anders zag hij flitsen. Zijn ogen bloeden nog net als zijn wonden en de wonden op zijn hoofd, het prikten. Hij voelde zijn poten trillen van de pijn maar ook van zijn leegte. "Yu kan u mij vertellen wie ik ben? Waar ik ben? Hoe ik ooit was geweest? Ik zal nooit iemand meer begrijpen door deze waas." Vertelde hij en staarde omhoog waarna hij plaats gaf om voor haar de deur te nemen. Ze hoefde niet weg maar als ze wilde kon ze, hij was zo verward.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 14:55



Ineens stond hij voor haar. "Voorlopig hier, maar blijf." Aan de grond genageld bleef ze staan. Ze knikte enkel, en ging zitten. Goed. "Yu ik wil U iets vragen." Vragend trok ze met haar oortjes. Later zou ze hem vertellen dat hij het 'u' moest laten vallen, maar nu was ze te nieuwsgierig naar wat hij te vertellen had. De zwart-witte kattin staarde hem aan. "Wat is er?" Ze had deze hele situatie vrij snel veranderd. Eerst wou ze hem gewoon weg uit de elite hebben, maar bam. Ineens gehoorzaamde hij haar. "Yu kan u mij vertellen wie ik ben? Waar ik ben? Hoe ik ooit was geweest? Ik zal nooit iemand meer begrijpen door deze waas." Vertellen... wie hij was? Wat bedoelde hij daar mee? De kater versperde haar opnieuw de weg, en haar blik schoot naar de grond. Wie hij was. Oke. "Je heette eerst Bonepaw." Begon ze rustig. "Je was een thunderclanner, maar je was niet echt blij in een clan. Ik ontmoette je doordat je mij en mijn vriend bespiedde. Je werkte voor een kittypet, Skinny Love. Je bespioneerde voor haar." Ze keek hem aan. "Later ontmoette ik je weer, en we zaten toen vast in een grot door slecht weer. Je was altijd een springerig, vrolijk type. Beetje speels." Tenminste, dat was hoe ze hem kende. Afgezien van de momenten dat ze hadden gevochten. Haar ogen gleden naar boven. "Daarna heb ik je nog een keer ontmoet, je was toen net weg uit de clan. Je was gebroken. Gedumpt door ene Walnut. " Ze had haar verhaal gedaan, en keek hem recht aan. Misschien was dit te veel informatie, maar hij verdiende het om de waarheid te weten. Misschien was ze nog stukjes vergeten, maar dat kwam later wel.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 15:10

Ripa staarde haar aan, hij wist niet waar hij het moest brengen. Hij wist weinig, Claw redden zijn leven volgens Claw. Hij was een Thunderclanner volgens Claw, hij wilde dat nooit zijn. Die verrekte naam, die verrekte Clan. Misschien kon Yu, de prachtige kattin iets anders zeggen. Waarover hij zich trots kon voelen of beter dan deze ellenden, hij staarde haar vragend aan. Hij wist het niet meer, hij was verward. Hij wilde een Bloodclanner zijn een volle levende en geen Thunderclanner, iedereen zal hem haten. Alleen dat was al zo, "Je heette eerst Bonepaw." Begon Yu rustig. Hij staarde haar aan, die naam. "Je was een thunderclanner, maar je was niet echt blij in een clan. Ik ontmoette je doordat je mij en mijn vriend bespiedde. Je werkte voor een kittypet, Skinny Love. Je bespioneerde voor haar." Ze keek hem aan ter wel ze haar woorden uit haar mond liet gaan. Hij werkte voor iemand, hij staarde haar verward aan maar knikte. Wat was hij een oen vroeger, ene korte grom ontstond uit zijn mond. Kleine stukken in zijn leven kwamen in zijn gedachten, hoe hij door een kale kattin tegen de grond aangedrukt werd. Hij wreef over zijn wond die over zijn schouders liep, "Later ontmoette ik je weer, en we zaten toen vast in een grot door slecht weer. Je was altijd een springerig, vrolijk type. Beetje speels." Vervolgde ze, hij staarde haar aan en knikte. Nee, hij was dat niet. Hij was een Bloodclanner, dat zou hij worden. Hij zat even in een tweestrijd, hij was een vrolijke kater maar dat alles wilde hij niet zijn. "Daarna heb ik je nog een keer ontmoet, je was toen net weg uit de clan. Je was gebroken. Gedumpt door ene Walnut." Zei Yu daarna. Hij staarde haar aan en legde zijn poot op haar schouder, hij knikte weer. "Bedankt Yu." Zei hij zacht, hij sloeg met zijn staart waarna hij haar los liet en naast haar ging staan. "Maar weet dat ik Bonepaw niet ben, of nooit meer zou zijn." Siste hij kwaad, meer bedoeld tegen zichzelf. Hij vond het fijn dat ze dit vertelde maar wilde het liever niet weten, het was een eindeloze weg naar zijn gedachten. Alleen wilde hij dat niet meer weten, hij ontbloten zijn klauwen en sloeg daarmee in de grond. "Ik beloof u, om u te beschermen. Ik zal alles doen om U te helpen wat dan ook," Sprak hij en wiebelde met zijn oren, hij wist niet wat hij honderd procent meer zou doen. Hij zou hier blijven, hij moest zijn verleden vergeten en door gaan in het leven wat hij nu had.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 15:26



"Bedankt Yu." Hij sloeg zijn staart kort tegen haar aan. Wat deed hij? Ze schoof een klein stukje op. "Maar weet dat ik Bonepaw niet ben, of nooit meer zou zijn." Hij stond nu naast haar, maar leek behoorlijk kwaad. Ze hield haar kop schuin. "Dat vraag ik niet van je." Hij hoefde geen Bonepaw te zijn, hij hoefde niet iemand te zijn. Oh well. Misschien was het wel beter zo. Misschien had ze een ander verleden voor hem moeten verzinnen. Maar dan zou ze gewoon liegen, en dat wilde ze ook niet. "Ik beloof u, om u te beschermen. Ik zal alles doen om U te helpen wat dan ook," Yu schudde haar kop. "Ik kan voor mijzelf zorgen, weetje..." Yu keek hem aan, en fronste lichtjes. "En je hoeft me geen u te noemen. Je bent zelfs ouder."



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 15:41

Ripa staarde haar aan, hij keek haar aan. Een rustige blik was weer in zijn ogen gekomen, "Dat vraag ik niet van je." Sprak ze vloeiend. Hij keek haar aan en zag dat ze afstand had gehouden, hij nam daarna ook afstand. Dat was beter dan wat het was, hij haalde zijn hoofd op. Hij had dat niet van haar verwacht, alleen hij wilde zichzelf niet meer zijn. Hij versmalde zijn ogen maar knikten, "ik wil niet Bonepaw zijn, het is voor u eigen beter en voor mij." Sprak hij met ligt gesis. Hij wilde liever ook niet alleen zijn, hij werd er een beetje duizelig van. Yu schudde haar kop op het volgende wat hij sprak. Hij staarde haar aan, haar mooie ogen schenen door het zonlicht. "Ik kan voor mijzelf zorgen, weetje..." vervolgde ze en fronste lichtjes. Hij knikte, misschien had ze daarover gelijk. Hij boog weer voor haar, je kon horen dat het begon te regenen. Je kon het tikken op het dak van de scheur horen, zacht. "Wat kan ik dan doen om U te dienen?" Vroeg hij daarna en deed zijn kop omlaag, hij zei daarna niks en wachtte op haar antwoord. Ze was een dame, een dame met manieren. Hij moest rekening met haar houden ze was immers Claws dochter en zou haar dus moeten dienen. "En je hoeft me geen u te noemen. Je bent zelfs ouder." Zei Yu daarna. Hij knikte, als ze dat fijner vond zal hij er op letten. Hij zwiepten zijn staart om zijn lichaam heen, zij kende hem hoe hij vroeger was.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimema 29 jun 2015 - 22:23



"ik wil niet Bonepaw zijn, het is voor u eigen beter en voor mij." Siste hij. Yu knipperde even, maar knikte. Hij mocht zelf weten wie hij zou zijn. Toen ze vertelde dat ze voor zichzelf kon zorgen, boog de kater opnieuw. Geez, hij had wel een erg dikke schedel. Terwijl hij dat deed hoorde ze zacht getik. Regen. Hier en daar vielen er druppels naar beneden, dankzij de kieren tussen de planken. "Wat kan ik dan doen om U te dienen?" De poes trok haar blik weer terug. Ja, wat kon hij doen? Ze haalde zon beetje haar schouders op. "Niet zo veel, denk ik. Er voor me zijn." Jafar was haar vriend, maar ze had hem een tijdje niet gesproken. Met Lecter kon ze het wel vinden, maar echt goed kende ze hem niet. Ze kon prima alleen overleven, maar als je katten om je heen had die je mochten was het wat prettiger. Het begon harder te regen, maar het bleef warm. Een lentebuitje. Fijn. Ze wist niet wat ze moest zeggen, maar gelukkig was het niet stil. Daar had ze de regen voor.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 22:49

Het zachte getik maakte het moment erger, hij staarde haar aan. Zijn ogen op de hare gefocust, ze had een geur van bloed om zich heen hangen. Hij keek naar haar mooie zwart- witte vacht, ze opende haar mond en leek over dingen te twijfelen. Tot ze begon, "Niet zo veel, denk ik. Er voor me zijn." Zei ze, hij knikte erop. Hij begon langzaam dichter naar haar toe te komen, en staarde haar aan met zijn gloed rode ogen. "Ik zal zelfs dood voor je gaan, dus er voor je zijn is het minste wat ik kan doen." Sprak hij en legde zijn poot op die van haar, "dat beloof ik je." zei hij zacht en nam weer afstand. Hij wilde haar vertrouwen winnen, hij wist dat hij haar kon beschermen. Hij glimlachten, tot er een hard geluid als of de hemel scheurde klonk. Hij schrok en deinsde achteruit, wat was dat geluid. Zijn oren stonden gelijk overeind, hij glimlachten even en probeerde weer goed over te komen door rustig te gaan zitten als of er niks was.

OCC: Sorry voor de korte post


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 1:28


Hij stapte dichterbij. "Ik zal zelfs dood voor je gaan, dus er voor je zijn is het minste wat ik kan doen." Yu keek de andere kant op. "Eh, dat hoeft echt nie-" Ze voelde gewicht op haar poot. Wat dacht deze kater wel te doen? "dat beloof ik je." Gelukkig nam hij hierna afstand. De poes keek een beetje verbaasd. Waarom deed hij al die dingen? Oke, ze had gezegd dat hij haar moest dienen, maar dat was meer een grapje. Voor het eerst in een tijd zag ze weer een glimlach op zijn snuit. Hierdoor vergat ze haar ongemakkelijkheid even en glimlachte mee. Plots klonk er rommelende donder, die Ripa blijkbaar bang maakte. Hij deinsde in elk geval achteruit. Yu grinnikte zacht, maar bleef zelf ze staan. "Je hoeft me niet te beschermen, en je hoeft niet voor me te sterven."[/bm] Maakte ze duidelijk. Ze zuchtte. [b]"Je bent wel een hielenlikker, he? Eerst Skinny Love, nu Claw." Misschien had hij structuur nodig, of iemand om voor te leven.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimema 6 jul 2015 - 10:44

Ripa staarde naar de jonge kattin, hij had wel een gevoel dat hij haar mocht. Het voelde fijn, dat er iemand was die hij had gekend. Vertrouwend, hij zag de ongemakkelijke blik van Yu verschijnen. Hij staarde haar aan, vragend. Er waren weinig antwoorden, toch herinnerde hij iets van haar. Haar pit, haar stem. "Je hoeft me niet te beschermen, en je hoeft niet voor me te sterven." Maakte ze duidelijk. Hij staarde haar aan, hij opende zijn mond alleen begon zij weer. "Je bent wel een hielenlikker, he? Eerst Skinny Love, nu Claw." Sprak ze. Hij negeerde die opmerking en keek haar serieus aan, ”Als jij staat om op het punt op dood gaan, zal ik dood gaan voor je. Jij bent belangrijk, voor je vader.” Sprak hij en keek haar strak aan. De regen tikte op het dak van de Barn, hij zou haar altijd helpen en er voor haar zijn maar ook haar beschermen. Zijn rode ogen keken in de hare, opzoek naar antwoorden. Op zoek van wat zij dacht, ”ik zal nooit opgeven om jouw te beschermen.” Vervolgde hij om zijn besluit vast te stellen. Hij voelde regen op zijn kop vallen, hij schudde even met zijn kop alleen schrok hij weer van dat angstwekkende geluid en ging dicht tegen de grond aan. Zijn oren waren naar achter gevlogen, nog steeds was dat geluid er. Dat geluid wat hem bang maakten, vlug stond hij weer op en probeerde weer stoer over te komen. De grond onder zijn poten was modderig geworden, hij keek naar Yu. ”We kunnen naar buiten gaan? Het is toch al nat hier.” lachten hij en pakte modder in zijn poot, hij glimlachten. Hij legde daarna de modder weer terug op de grond en zwiepte met zijn staartje, hij wilde alles voor haar doen als zij maar vrolijk was. Als zij maar haar leven kon leven, zijn poten waren modderig.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
And who are you...? Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 15:14


”Als jij staat om op het punt op dood gaan, zal ik dood gaan voor je. Jij bent belangrijk, voor je vader.” Ze had boos kunnen worden om wat hij had gezegd. Ze had kunnen schreeuwen;'ik ben meer dan alleen mijn vader!'. Het was dezelfde reden dat zij en cCaw het geheim wouden houden voor de elite, zodat katten haar niet anders zouden behandelen. En dan gebeurde het nu toch. Maar dat deed ze niet. Ze was stil, en keek hem aan met een emotieloze blik. ”ik zal nooit opgeven om jouw te beschermen.” Yu rolde haar ogen, en opnieuw hoorde ze donder. De tabby schoot angstig tegen de grond, maar probeerde daarna weer stoer te doen. "Het is maar donder, niks om bang voor te zijn." sprak ze. ”We kunnen naar buiten gaan? Het is toch al nat hier.” De zwart-witte kattin zuchtte. Had ze daar zin in? Ach, wat zou het. "Prima." Ze liep naar buiten, maar genoot van de frisse geur die regen achterliet.



What's more wrong - that I too wish to be great
And who are you...? Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
And who are you...? DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: And who are you...?   And who are you...? Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 17:36

Ripa staarde de kattin aan en zag dat ze hem aanstaarde, hij zag in haar blik dat ze kwaad kon worden. Alleen deed ze dat niet, ze toonde geen emotie. Ze leek net een lege pop, die je met gemak omver kon duwen. Hij staarde met stilte haar aan wachtend op haar reacties, "Het is maar donder, niks om bang voor te zijn." sprak ze. Hij knikte, toch was hij niet gewend zo'n hard geluid. Hij sloeg zijn oren in zijn nek, zijn gevoel raakten verward met zichzelf. Hij had niemand, dat wist hij al. Hij was ooit een Clanner, zijn ogen richten op de lucht maar de stilte leek hem te vermoorden maar dat geluid maakte hem alleen maar bang. De zwart-witte kattin zuchtte, "Prima." Antwoorde ze. Hij stapten als eerste naar buiten, de modder kleefde aan zijn poten en hij staarde haar aan. Even voelde hij eraan, het voelde vreemd. Hij wist niet wat dit was, hij tilde zijn poot omhoog en begon het bruine spul aan zijn poot te likken. Tot hij de vieze smaak proefde, proestte hij het eruit. Het smaakte vreselijk als of er iemand zijn gedoe erop had gedaan, hij schudden zijn vacht en keek haar beschamend aan. Hij kwam weer tot zijn normale blik, hij wist niet wat de kattin van hem nu zou denken.


And who are you...? Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
And who are you...? 2gxnp75And who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 10pvxmwAnd who are you...? 2hqc5lxAnd who are you...? 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who are you...?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: