A warning!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A warning!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: A warning!   A warning! Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 22:56

Lightningpaw rende door het bos met een bebloed lijf, later zou ze hara wonden inspecteren. Ze kwam aan bij het kamp en liep meteen door naar de leader's den. "Silverstar?" riep ze bij de ingang. Ze was buitenadem en hijgde voor de ingang. "ik moet met je spreken..." Ze was best bang voor wat er zou komen. Wat is er nou gebeurd met bonepaw? Gedachte's spookten door haar hoofd. Terwijl ze wachtte op een reactie van haar leader.

~het liefst alleen leader of medcat/medcat app + forest paw die reageren. topicje


A warning! Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
A warning! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: A warning!   A warning! Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 16:57

De grote zilverkleurige tabby was niet in de leader's den, maar hoorde het meteen toen Lightningpaw naar de grote rots rende en geschrokken om zijn naam riep. Hij draaide zich snel naar de jonge poes om en zijn ogen werden groot toen hij het bloed op haar witte vachtje zag. Haastig stapte hij van de prooistapel haar kant op. "Lightningpaw," bracht hij ongerust uit, om haar aandacht te trekken en een poging te doen haar te kalmeren. De arme kattin was volledig buiten adem. "Wat is er gebeurd?" Zijn blik stond ernstig. Een das, een vijandige patrouille? Bij het idee alleen al schoten de haren op zijn pels omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: A warning!   A warning! Icon_minitimema 22 jun 2015 - 13:05

Haar leader kwam niet vanuit zijn den maar van achter en keek lightningpaw met grote ogen aan. "Lightningpaw, Wat is er gebeurd?" vroeg hij aan haar. "Lightningpaw keek rillend haar leader aan. "Ik... Ik ben aangevallen door bonepaw..." Ze snapte nogsteeds niet waarom bonepaw niet luisterde naar zijn naam. "Hij viel me aan... Gewoon zomaar! uit het niets." Ze voelde zich licht in haar hoofd worden. En al helemaal als ze eraan dacht dat heel Bloodclan, thunderclan komt vernietigen. Ze slikte "En hij hadt een booschap voor jou..." Ze was best bang voor de reactie van silverstar


A warning! Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
A warning! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: A warning!   A warning! Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 21:16

Het arme poesje trilde. Ongerust vouwde Silverstar zich om haar heen en liet hij troostend zijn staart op haar rug rusten in een poging haar te kalmeren. Zijn ogen werden groot toen hij hoorde hoe ze aan haar verwondingen was gekomen. Bonepaw. Een grom rolde uit zijn borstkas, kwaad om het verraad van een eigen clanlid. En dit was niet de eerste keer dat hij zon verontrustend bericht had gehoord over Bonepaw. Dit kon zo niet langer..
"Ssh rustig maar, alles komt goed nu," mompelde hij sussend toen Lightningpaw van streek uitriep dat hij haar zomaar uit het niets had aangevlogen. "Jayfeather zal voor je wonden zorgen en Bonepaw zal je met geen klauw meer aanraken, dat beloof ik." De belofte lag zwaar op zijn hart, omdat hij wist dat het betekende dat hij iets moest gaan doen wat vreselijk tegen zijn gevoel in ging. Een maandje de elders den opruimen was niet genoeg om de misdaden van Bonepaw te rechtvaardigen. Silverstar prikte zijn oren omhoog toen Lightningpaw zachtjes zei dat ze een boodschap voor hem had. "Ik luister.." sprak hij met een serieuze blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: A warning!   A warning! Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 17:29

De kater was erg bezorgd om haar. met woordjes probeerde hij haar te sussen. "d... dit was de boodschap van bonepaw. "Wees voortaan gevreesd voor de Bloodclan en hun leider Claw want we zijn terug om jullie te vermoorden, meld jullie leider maar van mijn komst en dan zal ik haar met rust laten." Ze huilde. Het is mijn schuld! Als ik nou niet in het bos was geweest zouden ze ons niet anvallen. vervolgde ze. Ze durfde haar leader niet aan te kijken. Straks werdt ze verbannen... Dan hadt ze geen huis meer. Geen toekomst. Wat zou er dan van haar worden? zou ze een rogue worden? kittypet? of een bloodclanner? Nee dat nooit! ze zou nog liever opgegeten worden door een vos, dan dat ze zich bij bloodclan aan zou sluiten.


A warning! Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A warning!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: High Rock-
Ga naar: