Who the c*t are you!?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who the c*t are you!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Catchingfire
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
Juno
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 15 moons
Gender:
Rank:
Catchingfire
BerichtOnderwerp: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 9:31

Catchingfire liep richting the Little Creek. Het was mistig en er was niet veel te zien, dus basseerde ze de route op de geur van het donderpad. Ze snoof een keer heel diep en liep verder richting het zuiden. Eenmaal aangekomen merkte ze dat ze een muisje rook die na 5 seconden al dood was. Ze at hem op, ze zou later nog wel wat vangen voor de clan. Maar nu wou ze slapen ze was namelijk weggejaagd door katten die wouden dat ze zou gaan jagen dus zocht ze de eerste de beste boom op om in te slapen. Ze had een grote Eik uitgezocht die grote dikke taken hadt zodat ze er niet zo snel vanaf zou vallen.

~gesloten alleen voor Chess


"Cuz life's too short,
to always feel shut out and unloved"

Who the c*t are you!? Ekf8g
"By the clan I long to know"

Terug naar boven Ga naar beneden
Chess
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Older than ƬЄƛƭɪɱє
Gender:
Rank:
Chess
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 9:47

Chess was net langs het Thunderpath aan het lopen toen hij een kat rook. de geur kwam uit een boom, een eik. dus hij klom omhoog. een clankat dus dacht hij bij zichzelf toen hij de poes zag. hij klauwde zijn achterpoten on de tak en liep zich naar beneden zakken, tot zijn snuit vlak boven de kop van de poes hing, hallo schoonheid, wie mag jij dan wel niet wezen?


A True ɠєภtlє๓คภ Always help's a Lady in Need~ Prof. Layton
Who the c*t are you!? 2ilzlh1
Pearlfog~Sneep~Dreamflame~Peacepaw~Ashkit~Shykit~Tearheart~ƇӇЄƧƧ
theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchingfire
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
Juno
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 15 moons
Gender:
Rank:
Catchingfire
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 10:10

Toen ze net sliep hing er een blauwe kater met cyperse strepen. "hallo schoonheid, wie mag jij dan wel niet wezen?" Catchingfire schrok zich rot "WIE BEN JIJ!?" Schreeuwde ze. sprong op en Blies naar de kat. "Als je nog 1 stap dichterbijer komt klauw ik je ogen eruit!" Waarschuwde ze de kater.


"Cuz life's too short,
to always feel shut out and unloved"

Who the c*t are you!? Ekf8g
"By the clan I long to know"

Terug naar boven Ga naar beneden
Chess
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Older than ƬЄƛƭɪɱє
Gender:
Rank:
Chess
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 11:41

Chess grijnsde ik ben bang dat je me niet zou raken dame zei hij rustig. daarna trok hij zich weer omhoog op zijn tak, en begon hij zichzelf te wassen. ben ik toevallig uw territorium binnengedrongen? ik ben een rogue ziet u, ik luister niet naar regels. hij stopte met het likken van zijn lange staart. wat is uw naam? ik zal mezelf eerst voorstellen: ik ben Chess, voluit de Cheshire Cat.


A True ɠєภtlє๓คภ Always help's a Lady in Need~ Prof. Layton
Who the c*t are you!? 2ilzlh1
Pearlfog~Sneep~Dreamflame~Peacepaw~Ashkit~Shykit~Tearheart~ƇӇЄƧƧ
theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchingfire
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
Juno
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 15 moons
Gender:
Rank:
Catchingfire
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 11:51

"ik ben bang dat je me niet zou raken dame" Zei de kat. En met die woorden haalde catchingfire uit maar et was al te laat hij hadt zich weer opgetrokken. en begon zichzelf te likken. "ben ik toevallig uw territorium binnengedrongen? ik ben een rogue ziet u, ik luister niet naar regels. wat is uw naam? ik zal mezelf eerst voorstellen: ik ben Chess, voluit de Cheshire Cat." vulde hij aan. "Ja dat ben je inderdaad. Maar als JIJ een rogue bent ga dan uit dit territory of ik stuur de hele clan op je af! dat wil je toch niet? of wel soms?" Antwoorde ze. Ze blies naar hen. "Mijn naam is Cathingfire onthud dat maar goed want die naam zal je leven verwoesten als je niet weggaat!"


"Cuz life's too short,
to always feel shut out and unloved"

Who the c*t are you!? Ekf8g
"By the clan I long to know"

Terug naar boven Ga naar beneden
Chess
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Older than ƬЄƛƭɪɱє
Gender:
Rank:
Chess
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 11:59

ahh, maar ik ben niet bang voor je clan. Shadowclan toch? voordat ze hier zijn ben ik al weer weg. hij zuchtte, dit zou een lange dag worden. ik dacht dat clankatten in hun kamp sliepen zei hij grijnzend, maar ik zie dat ik het mis had. zijn grijns betrok een beetje. de naam Catchingfire kan mij niets doen, maar de poes van wie hij is misschien wel. dame, mijn leven kan je niet verwoesten. sprak hij rustig. Chess, je moet hier weg die kat gaat je vermoorden, dat zei ze net! zij een stem in zijn hoofd. nee Chess, je moet blijven, dit word leuk! straks kan je vechten, misschien iemand doden! zei een andere stem. hij schudde zijn kop, maar de stemmen bleven die zinnen herhalen. hij begon te trillen, hoe harder de stemmen schreeuwden, hoe harder hij schokte.


A True ɠєภtlє๓คภ Always help's a Lady in Need~ Prof. Layton
Who the c*t are you!? 2ilzlh1
Pearlfog~Sneep~Dreamflame~Peacepaw~Ashkit~Shykit~Tearheart~ƇӇЄƧƧ
theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchingfire
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
Juno
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 15 moons
Gender:
Rank:
Catchingfire
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 12:06

"ahh, maar ik ben niet bang voor je clan. Shadowclan toch? voordat ze hier zijn ben ik al weer weg." Zei hij "Dat zou misschien wel zo zijn maar de volgende keer zou je niet ze snel weg kunnen" Antwoorde ze bij de hand. Maar chess ging weer verder "ik dacht dat clankatten in hun kamp sliepen, maar ik zie dat ik het mis had" Hij lachde. Catch schrok ervan het was niet een normale warme lach. Nee. Deze lach was gewoon eng, onnatuurlijk. "Nu ik weet wat voor creeps hier kunnen rondlopen blijf in wel in het kamp ja!" Ze was bang voor deze kat. "de naam Catchingfire kan mij niets doen, maar de poes van wie hij is misschien wel. dame, mijn leven kan je niet verwoesten." Ze vond het nu écht te eng worden. "Wat wil je van me!?" vroeg ze gevolgd met een klauw die naar de oren van chess rijkten. "GA WEG!"


"Cuz life's too short,
to always feel shut out and unloved"

Who the c*t are you!? Ekf8g
"By the clan I long to know"

Terug naar boven Ga naar beneden
Chess
Member
Who the c*t are you!? DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Older than ƬЄƛƭɪɱє
Gender:
Rank:
Chess
BerichtOnderwerp: Re: Who the c*t are you!?   Who the c*t are you!? Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 12:13

hij schudde zijn kop nog een keer en de stemmen verdwenen, hij ontweek haar klauw makkelijk, en antwoordde haar vraag, ik ben gewoon een kat die op zoek is naar wat gezelschap, rogue zijn is best wel alleen soms.. hij zag dat de poes hem eng vond, waarschijnlijk gemeen zelfs. ik loop hier elke dag, maar nu moet ik gaan. kleine Alice wacht op me. met die woorden draaide hij zich om. rustig kuierde hij verder langs het pad, zijn hoofd recht, zijn staart omhoog. een laatste keer draaide hij zich om, hij grijnsde naar haar en fluisterde tot morgen... voor hij weer keerde en doorliep, tot het grasveldje bij de huismensnestjes, waar Alice op hem wachtte.


A True ɠєภtlє๓คภ Always help's a Lady in Need~ Prof. Layton
Who the c*t are you!? 2ilzlh1
Pearlfog~Sneep~Dreamflame~Peacepaw~Ashkit~Shykit~Tearheart~ƇӇЄƧƧ
theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who the c*t are you!?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: