I was the king, once.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I was the king, once.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dazzlestrike
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 16:03

De amber gele ogen waren gericht op de nursery, de plek waar hij ooit de 'koning' was geweest. Maar ook de leader en hij had verschillende deputy's gehad. Maar niemand werd de leader zoals hij het was geweest. Het was leuk geweest en hij had het beleefd als echt. Nu was hij geen koning of leader meer, nu was hij gewoon Dazzlepaw, een apprentice. Maar hij werd wel gerespecteerd en hij was goed in de dingen die hij leerde. Misschien kon hij terug krijgen was hij had als een kitten wanneer hij warrior is en zo ver voelde dat niet meer.

OOC: Eerste post voor Soundpaw {SPT}


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

I was the king, once. 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 20:36

Vermoeid en chagrijnig kwam Soundpaw het kamp ingelopen. Het was haar gelukt om een schamele muis binnen te slepen maar meer ook niet. Veel prooi was er ook niet te vinden geweest, de meeste dieren zaten veilig verstopt in hun holletje, droog te wachten tot de regen ophield. De lucht was dreigend geweest en losgebarsten op het moment dat ze wou gaan jagen. Nu brak de zon weer door en kleine druppels op het gras schitterde door de weerkaatsing van de zon. Sounds poten kwam zacht neer op het vochtige mos terwijl ze naar de prooistapel trippelde. Met haar hoofd gebogen liet ze haar muis vallen en ze kon de veroordelende blikken haast voelen, iedereen die op haar neerkeek omdat ze niet kon jagen. ''Ik leg mijn prooi tenminste nog op de stapel, dat kan niet iedereen zeggen.'' Mompelde ze tegen zichzelf. Haar vacht was nog steeds drijfnat en ze liep een klein stukje verder toen ze het begon uit te schudden. De druppels vlogen van haar rode vacht af, en Sound draaide zich weer om toen ze klaar was. Een kat zat pal achter haar, die had ze waarschijnlijk helemaal nat gespetterd. ''Sorry, sorry, sorry.'' Riep ze snel, en ze liet een klein zuchtje horen, dit kon er ook nog wel bij.


I was the king, once. 2hrzs0j


Ben niet vaak online door onderstaande reden:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 14:41

Nog steeds zat Dazzlepaw daar, te dromen over toen hij een kitten was en te dromen naar de tijd dat hij een warrior zal zijn. Nu was hij gewoon nog apprentice, al was hij wel al elf moons, zo heel lang zou het niet meer duren, ook als hij keek naar hoeveel hij trainde en wat hij al kan. Natuurlijk was hij nog niet klaar, nog even door gaan. Maar hij verwachte klaar te zijn met ongeveer twee á drie moons. De perfecte leeftijd en dat was hij ongeveer gemiddeld, misschien boven gemiddeld met andere apprentices warrior geworden. Dat was zijn doel. Daarmee kon hij het respect winnen dat hij wou.
Ineens kreeg Dazzlepaw allemaal water over zijn dikke, rode vacht heen en geschrokken draaide hij zich naar de bron toe. De dader zelf had ook door wat ze gedaan had. "Sorry, sorry, sorry," klonk haar stem. Dazzlepaw grijnsde. "Haha, geeft niet hoor. Ik had het toch super warm," miauwde hij met een grijns. "Al ben ik geen Riverclan kat en dus geen fan van water," vervolgde hij met een grijns.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

I was the king, once. 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 11:22

De kat draaide zich snel om, maar grijnsde na Sounds verontschuldiging. Zijn fel gele ogen is het eerst wat opvalt, die haar diep aankijken. ''Haha, geeft niet hoor. Ik had het toch al super warm.'' Miauwde de kater en Soundpaw glimlachte. ''Al ben ik geen Riverclan kat en dus geen fan van water.'' Soundpaw knikte en bleef glimlachen. Ze was blij dat de kat het zo goed oppakte, maar ze had eigenlijk geen zin in gezelschap. ''Nee, begrijp ik.'' Miauwde ze. Aan de andere kant was gezelschap misschien wel wat ze nodig had, een beetje afleiding en nieuwe vrienden maken. ''Water is ook niet echt mijn favoriet.'' Lachte de rode poes. Dat was eigenlijk niet helemaal waar, ze vond water best wel fijn, wat verkoeling in de hete zon. Als er een kans was sprong ze dan ook graag in een klein watertje, al sprong ze er ook snel weer uit want ze had nooit officieel geleerd om te zwemmen. Ze ging zitten en keek achter Dazzlepaw langs de nursery in. De kleintjes waren vrolijk aan het spelen en anderen lagen loom voor zich uit te staren. ''Soms wou ik dat ik weer een kit kon zijn.'' Zei Sound dromerig.


I was the king, once. 2hrzs0j


Ben niet vaak online door onderstaande reden:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 15:22

Soundpaw kwam niet als de meest vrolijke poes op hem over. Maar hij gaf er weinig aandacht aan. Als het hem ging vervelen zou hij wel weer iets anders zoeken om te gaan doen. ''Water is ook niet echt mijn favoriet,'' reageerde de poes. Vervolgens keek de poes langs hem heen naar de nursery en Dazzlepaw volgde haar blik. ''Soms wou ik dat ik weer een kit kon zijn,'' miauwde zijn gezelschap dromerig. Dazzlepaw knikte instemmend. "Ja, inderdaad. Toen ik een kitten was zagen de andere kittens vaak als de leader, dat herinner je je vast nog wel," miauwde Dazzlepaw. Dat kon Soundpaw zich vast nog wel herinneren, gezien zij iets jonger was dan Dazzlepaw en ze zeker ongeveer vier moons samen kitten zijn geweest.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

I was the king, once. 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 22:47

Dazzlepaw knikte instemmend, en liet toen een verhaal horen. ''Dat herinner je je vast nog wel.'' Sloot hij zijn verhaal af. Een vaag plaatje van een rossige kit die de rest toesprak flitste even voorbij in haar gedachten en Soundpaw lachte. Haar ogen twinkelde en ze gooide haar hoofd achterover. ''Inderdaad, nu je het zegt!'' Miauwde ze, en ze keek de kater weer aan. Ze had niet veel contact gehad met Dazzle, maar dat wist ze nog wel. ''Leuke spelletjes waren dat.'' Grinnikte ze nog even. Haar slechte humeur was op slag voorbij. ''Is je macht nu net zo groot?'' Vroeg de rode poes plagerig, maar vriendelijk. Ze liet haat staart loom heen en weer zwaaien en haar puntige oren gingen iets meer overeind staan.


I was the king, once. 2hrzs0j


Ben niet vaak online door onderstaande reden:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimema 13 jul 2015 - 13:22

"Inderdaad, nu je het zegt!" Was de reactie van het rossige poesje. Dazzlepaw grijnsde bij het idee dat het toch nog herinnerd werd. "Leuke spelletjes waren dat." Nu lachte Dazzlepaw even. "Ja, voelde het alleen nooit als een spelletje aan," reageerde hij. "Is je macht nu net zo groot?" Vroeg Soundpaw. "Zou jij naar me luisteren als ik je toesprak óf zelfs vroeg om iets te doen," vroeg Dazzlepaw waarbij hij zijn kin ophief en de poes recht aankeek.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

I was the king, once. 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw
Member
I was the king, once. DPKsfdL
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Gender:
Rank:
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: I was the king, once.   I was the king, once. Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 16:07

''Zou jij naar me luisteren als ik je toesprak of zelfs vroeg om iets te doen?'' Vroeg Dazzlepaw, waarbij hij een beetje verheven keek. Soundpaw moest een beetje lachen, maar vroeg het zich daarna ook af. Echt goed kende ze deze kat nou ook weer niet, en ze hield haar hoofd een beetje schuin om hem beter te bekijken. Onaantrekkelijk was 'ie zeker niet, zijn bouw was stevig en zijn vacht glansde in dit licht. Ook zijn ogen vielen op, die haar strak bleven aankijken. ''Naar je toespraak zou ik wel luisteren, maar een opdracht? Zolang die zich in het kamp bevindt waarschijnlijk wel.'' Antwoordde de poes eerlijk.


I was the king, once. 2hrzs0j


Ben niet vaak online door onderstaande reden:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I was the king, once.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: