[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RAZA'S DOOD] Knife.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Jinx
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 22:01

Zira was eerlijk, iets wat hij waardeerde, en vertelde hem dat hij inderdaad moest oprotten... Op een iets nettere manier dan. Op zijn verzoek om Raza een mooie rustplaats te geven antwoordde ze niet. Hij nam het haar niet kwalijk, immers was hij er vrij zeker van dat ze het wel zou doen. Ze waren clangenoten, dat had op z'n minst toch wel een betekenis? Hij wist dat dat in de bos clans zo was, maar of de Bloodclan dat deed, kon hij niet met zekerheid zeggen.
Hij wilde net vertrekken toen er gekrijs achter hen klonk. Ruw draaide hij zich om, om hetzelfde mens dat Raza dit had aangedaan te zien. Haat vulde zijn ogen, het liefst had hij dit mens wat aangedaan, maar hij wist dat dat nogal onnozel was. "Ugh, ik ben zo terug."Zira rende richting het kamp en kwam even later terug zonder het lijk van Raza. "Ik leid haar wel af, dan kunnen jullie naar je kamp toe. Ik ken de weg hier goed en weet wel hoe ik haar kwijt moet raken." miauwde hij simpel, ze konden het niet opnemen tegen een mens, vooral niet nu deze een moordwapen had. Misschien leek Jinx zijn daad dapper, dat was het echter niet en zo bedoelde hij het ook niet. Het leek hem simpelweg het slimst, immers konden ze niet echt tegen een mens vechten.


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake.
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 22:20


Snake keek nogsteeds stokstijf, net voordwt het mens zijn moordwapen stak sprong ze opzij, het raakte de aarde ne het was ene erg diep gat. Snake's hart ging tekeer en beet in haar pols. Ze sprong weer opzij en hoorde de kittypet miauwen. "Ikleid haar wel af, dan kunnen jullie naar je kamp toe. Ik ken de weg hier goed en weet wel joe ik haar kwijt moet raken." Snake dacht na, was dit wel een goed idee? 1 foutje en Jinx kon er geweest zijn. "Doe voorzichtig" miauwde ze bijna onhooraar zacht. Wat zei ze nou net? Doe voorzichtig? Ze zijn niet eens vrienden! Of wel?


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pr3td
You seem like you're scared for snakes.
Voice.->Theme->Meet Snake
Flame ~ Snake
Hier niet klikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 23:27

Net toen ze terugkwam kwam Jinx met het geniale idee om de mens af te leiden zodat zij 'veilig' naar het kamp konden gaan. Verontwaardigd trok ze een gezicht naar hem. Net nu ze dat loodzware lichaam al weggebracht had en al terug was kwam meneer met dit geweldige idee. Ze schudde haar kop geïrriteerd. "Ja, nee, nu ben ik hier." Miauwde ze, haar toon ietsje monotoon waaraan je kon horen dat zie een beetje pissed was. "Doe voorzichtig." Klonk het toen opeens en vrijwel meteen na deze opmerking fronste Zira. Ze draaide zich om naar Snake, die net nog zo vijandig naar Jinx toe geweest was en ze voelde een irritante steek door haar buik. Het was jaloezie, ze kende dat gevoel maar al te goed. "Nee, ik laat deze kneus niet alleen achter." Gromde Zira. "We helpen hem, anders moet ik straks twee begrafenissen houden."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hh0j8y
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2gxnp75[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mrb6w[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hqc5lx [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 E8v3o2[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 34nodx3[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Vmwrhy [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23h0tfk[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake.
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 23:39

"Nee, ik laat deze kneus niet alleen achter." Snake keek haar vragend aan, dus nu pas reageert ze huh? Snake kon het spelletje ook spelen. Haar zwakke kant was weggevaagd door haar harde kant. "We helpen hem, anders moet ik straks twee begrafenissen houden." Snake grinnikte "Misschien zelfs dire, of misschien moet Claw het zelfs doen." Snake wist niet of de poes het bregeep maar dat kon haar niet schelen, voordat iemand wat zei sprong ze tussen de benen van het mens en klom via haar rug op haar hoofd, haar nagels diep erin geklemd en ze kon het mens horen krijsen. Jeetje zeg, zelfs een boze BloodClankat schreeuwt niet zo hard. Snake bleef zich aan haar hoofdhuid vastklampte tot het mens haar eraf trok. Met een harde plof viel de witte poes op de grond net naast het Thunderpath. Haar adem werd uit haar longen geperst. Muizenbrein, moest je maar niet zo snel reageren. zei een stemmetje in haar hoofd.


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pr3td
You seem like you're scared for snakes.
Voice.->Theme->Meet Snake
Flame ~ Snake
Hier niet klikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 13:36

Zira leek niet bepaald blij te zijn met zijn voorstel. "Ja, nee, nu ben ik hier."miauwde ze zo monotoon dat hij wist dat ze geïrriteerd was. Hij keek haar met één opgetrokken wenkbrauw aan. "Doe voorzichtig."de waarschuwing van Snake verraste hem nogal. Hoezo? Als hij het zich goed herinnerde, had deze poes hem net nog aangevallen, en nu boeide het haar wat of hem iets overkwam? Bijzonder. "Nee, ik laat deze kneus niet alleen achter." Het was Zira gelukt weer een grijns op zijn gezicht te toveren. "We helpen hem, anders moet ik straks twee begrafenissen houden." Snake grinnikte. "Misschien zelfs drie, of misschien moet Claw het zelfs doen." Hij lachte koeltjes. "Ik laat me niet zo snel afmaken door een mens."
De witte poes klom via de rug van het mens omhoog en zette haar nagels in diens hoofd. Het mens gilde het uit en gooide Snake hard weg. De witte poes knalde op de grond en leek even niet overeind te kunnen komen. Het mens greep haar kans en wilde op de witte kat aflopen met haar vlijmscherpe mes. Jinx sprong snel op en beet hard in het been. Hij ontweek een schop en haalde sissend uit naar haar arm. "Dit werkt niet, we kunnen haar niet aan." gromde hij terwijl hij nogmaals een uithaal ontweek.


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake.
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 14:01

"Ik kaat me niet zo snel afmaken door een mens." lachtte hij koeltjes. Hij hielp Snake door het mens af te leiden. Langzaam kwam Snake bij. Haar hoofd tolde, ze zag alleen gedaantes en stond wankelend op. Ze schudde haar kop en sprong weer op het mens, dat krijsde doordat Snake in haar hoofd beet. Dit werkt niet, wekunnen haar niet aan." hoorde ze de kater grommen. "Had da dan eerder gezegd!" snaiwde de witte poes. Doordat de BloodClanmember afgeleid werd schudde het mens haar weer af en liep op haar af. Snake kneep haar ogen dicht. Ze wist niet waar dit naartoe leidde.


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pr3td
You seem like you're scared for snakes.
Voice.->Theme->Meet Snake
Flame ~ Snake
Hier niet klikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 14:28

Hurricane trippelde verveeld rond, Zira had Raza's lijk naar de clan genomen en als een speer weer weggegaan. Hurricane belsoot haar maar te volgen. Hurricane rook BloodClan en Kittypet geur. Zeker die Jinx en die Snake. Maar Zira was er ook bij. Hij liep de struiken uit en zag dat een mens hun neer probeerde te steken. Hurricane keek volg afschuw en zonder na te denken sprong hij krachtig op het mens zodat die omviel. Nog even en dan was Snake er geweest. Hurricane siste, "If you mess with them, you mess with me!" maar hij wist dat het mens hem niet verstond. Zo slim zijn ze ook weer niet. Hurricane spring vsn het mens en krabte hem op zijn neus, dat werd een litteken.



[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2nktoo1
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 14:31


De blik van Jinx keek verrast bij de waarschuwing van Snake. Ja, zijzelf was ook verrast, dus besloot ze maar een opmerking te maken. "Nee, ik laat deze kneus niet alleen achter." Gromde ze, en haar ogen versmalden zich toen ze merkte dat er een grijns op Jinx zijn gelaat stond.  "We helpen hem, anders moet ik straks twee begrafenissen houden." Vervolgde ze. "Misschien zelfs drie, of misschien moet Claw het zelfs doen." Miauwde Snake eigenwijs en geïrriteerd keek Zira naar de witte poes. "Ik laat me niet zo snel afmaken door een mens." Miauwde Jinx voordat zijzelf het kon zeggen en een grijns verscheen nu ook op haar gezicht. "Je haalt me de woorden uit mijn mond, schat." Relaxed keek Zira toe hoe de member zich op het mens stortte en op de één of andere manier op het hoofd beland was. De mens gooide haar echter van zich af en een geamuseerd geluidje kwam uit Zira's bek. Ook Jinx viel aan maar die gaf het op. "Dit werkt niet, we kunnen haar niet aan." Zei deze, waarbij Snake antwoordde: "Had da dan eerder gezegd!" Toen kwam opeens Hurricane die de mens over haar neus krabte. Geïrriteerd keek Zira toe hoe iedereen zulke kneuzenaanvallen deed. Ze waren de Elite, ze konden veel beter in Scourge's naam!
Zira kreeg hier een beetje genoeg van. Achteloos richtte ze haar kop omhoog, om met haar rode ogen recht in die van de mens te boren. Deze keek terug naar haar, herkende haar, en liep naar haar toe. De tabby schoot nu ook naar voren, ontweek het mes dat op haar afgeslingerd werd en beet hard in de hand van de mens, die hierdoor haar mes moest loslaten. De commander krabde hard naar het gezicht die nu dichterbij was, omdat de mens was gebukt om haar mes op te pakken. Zira schopte het mes wat verder naar achteren en klom op de arm. Hierbij klauwde ze zichzelf vast en liet snel haar tanden in de nek van de mens zakken, zodat ze helemaal vast zat. De mens krijste in begon haar met haar andere hand te slaan - Zira liet niet los. Echter trok ze haar kop naar achteren, met haar tanden nog in de nek van de mens waardoor er een heel stuk vlees meegetrokken werd. De mens begon te snikken en er viel zout water uit de ogen op Zira's kop. Tranen. De commander liet de mens los en deze leek nu opeens veel minder stoer. Ze had wonden op haar hand, armen, benen, hoofd en nek. Snikkend liep ze weg.
"That's how you do it."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hh0j8y
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2gxnp75[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mrb6w[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hqc5lx [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 E8v3o2[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 34nodx3[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Vmwrhy [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23h0tfk[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 14:34

Hurricane had de poes bezig zien doen. "That's how you do it." Hurricane versmalde zijn ogen tot spleetjes en draaide met zijn ogen. Uitsloverig gedoe. "Je denkt dat je heel wat kan, hè? Dat je als commander zomaar dingen akn doen, laa me je wat vertellen. De BloodClan doet dingen van klein naar groot. Dat mens is gewoon aan het bluffen." Hem kon het niet schelen wat ze van hem vond. Hij begon zich een weetjewat te ergeren aan de commander. Jeetje zeg.



[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2nktoo1
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 15:13

"Je denkt dat je heel wat kan, hè?" Klonk het van achter haar en met een ruk draaide Zira zich om, waarbij ze recht in de ogen van Hurricane keek, de oh zo vrolijke kater van eerder. "Dat je als commander zomaar dingen kan doen, laat me je wat vertellen." Zijn brutale toon stond haar totáál niet aan en ze gromde zachtjes naar hem, haar ogen versmalden zich waarschuwend. "De BloodClan doet dingen van klein naar groot. Dat mens is gewoon aan het bluffen." Hierbij lachte Zira schamper. "Ja ze was ook zeker aan het bluffen toen ze Raza vermoord," siste de commander de member toe. "De Elite doet niet dingen van klein naar groot. Wij gaan ervoor zonder te twijfelen." Bromde ze, waarbij ze met haar klauw hard in het gezicht van de zwarte kat sloeg. "Je moet wat respect leren jochie," miauwde ze vervolgens en geïrriteerd keek ze naar Jinx. Fijn, had hij ook lekker kunnen meemaken hoe loyaal iedereen was.

{ Sorry, ik moest ff reageren x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hh0j8y
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2gxnp75[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mrb6w[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2hqc5lx [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 E8v3o2[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 34nodx3[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Vmwrhy [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23h0tfk[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 21:13

Zijn ogen vermalden weer. Maar vergroten toen hij uitgestrekte klauwen uitlsoegen naar zijn geIcht, hij ontweek het en hoorde de poes sissen. "Je moet wat respecht leren jochie" Hurricane vermslade zijn ogen weer, zijn staart nijdig heen en weer zwiepend. "Ten eerste, ik heet Hurricane. Ten tweede: dit is precies wat ik bedoelde, jij moet ook wat respect leren, zo gaat een commander met zijn clangenoten niet om. En ik heb genoeg respect, alleen geef ik het aan katten die het verdienen!" Hij wounin haar staart bijten en haar openkrabben, maar dan kreeg hij weer die heisa met Claw. Zijn heilige commander Omaar aangevallen! Ze verdiende het wel maar Hurricane negeerde verder, draaide zich nijdig om en liep weg. Vergolgens snauwde hij "Ik heb alles gezien, ik zag alleen Snake en Jinx in actie, je liet Snake gewoon later vermoorden en later als ik kwam begon je pas na te denken. Lekker commander ben jij!" En verdween tussen de varens



[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 2nktoo1
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [RAZA'S DOOD] Knife.   [RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 12:02

Jinx wilde dit gevecht niet aangaan en vervloekte binnensmonds Zira, al was het niet volledig gemeend. Als zij hem gewoon had laten gaan, had hij het mens weg kunnen leiden en was er niets gebeurd. Het zou een slimmere optie zijn geweest, want zelfs al zou dit mens weggaan nadat ze haar hadden aangevallen, snel zou ze terug komen met meer mensen.
Plots sprong er nogeen Bloodclanner uit de bosjes die zich op het mens richtte. Door de schrik viel het mens op de grond. De zwarte kat siste wat heldhaftigs naar haar, maar het mens was al snel weer opgestaan en zwierde rond met haar mes. Zira leek er echter genoeg van te hebben. Ze keek het mens recht aan en deze liep op haar af. Plots schoot de poes naar voren en beet in de hand, waardoor het mes viel. Ze klom omhoog en beet zich vast in de nek van het mens, die huilend om zich heen sloeg. Toen Zira eindelijk los liet rende ze schreeuwend weg. Ergens begon Jinx te begrijpen waarom Zira de commander was geworden, al vond hij nog steeds dat zijn plan slimmer zou zijn geweest. Koppig
"That's how you do it."miauwde Zira, de andere zwarte kater besloot echter zijn grote mond open te doen. "Je denkt dat je heel wat kan, hè? Dat je als commander zomaar dingen akn doen, laa me je wat vertellen. De BloodClan doet dingen van klein naar groot. Dat mens is gewoon aan het bluffen." Met een geamuseerde fonkeling in zijn ogen keek hij naar de zwarte kater, wetend dat deze hier niet zomaar mee weg zou komen. "Ja ze was ook zeker aan het bluffen toen ze Raza vermoord. De Elite doet niet dingen van klein naar groot. Wij gaan ervoor zonder te twijfelen."De sterke poes sloeg de kater hard in het gezicht. Jinx moes moeite doen zijn lach in te houden. "Je moet wat respect leren jochie," De zwarte kater was echter nog niet klaar. "Ten eerste, ik heet Hurricane. Ten tweede: dit is precies wat ik bedoelde, jij moet ook wat respect leren, zo gaat een commander met zijn clangenoten niet om. En ik heb genoeg respect, alleen geef ik het aan katten die het verdienen!" Het leek even alsof de kater haar aan wilde vallen, dat deed hij uiteindelijk toch maar niet. Slimme keus. "Als je zoveel moeite hebt met Zira, waarom stap je dan gewoon niet uit de Bloodclan?" miauwde hij droogjes. "Ik heb alles gezien, ik zag alleen Snake en Jinx in actie, je liet Snake gewoon later vermoorden en later als ik kwam begon je pas na te denken. Lekker commander ben jij!" de kater draaide zich na deze woorden om en verdween in de bosjes. Jinx leek ietwat nijdig, alleen hij mocht Zira beledigen. "Vertel me alsjeblieft dat niet alle katten in de Bloodclan zulke kneusjes zijn."


[RAZA'S DOOD] Knife. - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RAZA'S DOOD] Knife.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: