Right Round



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Right Round

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparrow
Member
Right Round  DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Right Round    Right Round  Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 18:36

Met snelle passen verliet Sparrow het bouwvallige schuurtje. Het was niet veel, maar het beschermde hem evengoed tegen de elementen dan een hol dat zou doen. Zolang de mensen maar niet terugkwamen zat hij daar goed. De kleine kater had zich de afgelopen maanden goed aangepast aan het leven als rogue, en het was hem goed bevallen. Hij kon gaan en staan waar hij wilde, en het zelfstandig jagen was een kleiner probleem geweest dan hij had gedacht. Het leven als rogue ging tot nu toe heel goed voor hem.

Eerste post voor Farai
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Right Round  Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Right Round    Right Round  Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 21:03

Haar maag knorde en de jonge kitten gromde geïrriteerd. De honger knaagde aan haar, maar ze was nog niet zelfstandig genoeg om daadwerkelijk wat te vangen. Ze wist dat ze terug kon gaan naar haar ouders, maar dat zou nogal laf lijken.. Nee, ze zou een enorme reis maken, om haar moeder te laten zien dat ze het heus wel alleen kon. Echter bleek de uitvoering van haar heldhaftige idee toch iets lastig dan ze had gedacht. Ze had samen met Omen wat gejaagd, maar het was niet echt genoeg geweest om haar in leven te houden. Maar, hield ze zichzelf voor, ze zou wel wat vinden.
De jonge kitten merkte een andere kat op, wat verderop dan haar. Ze besloot haar jacht technieken op deze vreemdeling te oefenen en sloop ze stil als ze kon op hem af. Toen ze echter dicht bij hem in de buurt kwam stond ze op een takje.
Nouhou


You thought I was a pet,
Right Round  Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
Right Round  DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: Right Round    Right Round  Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 21:48

Toen de kleine kater verder van zijn schuilplaats vandaan was hoorde hij plotseling wat geritsel. Subtiel ademde hij diep in en rook de geur van een andere kat. Een rogue zoals hij, maar de kat had ook nog de zachte moederlijke geur van een kit. Hij hoorde geen herrie of gezeur, het natuurlijke geluid van kits, dus dacht hij dat het kleine ding hem misschien niet had opgemerkt. Stug liep Sparrow door tot hij geluid van een brekende tak hoorde. Een beetje traag keek hij op en zag een jong poesje staan. Even wist de kater niet goed wat hij moest zeggen aangezien hij al sinds zijn eigen kittentijd geen kits had gezien. "Ehm... Hey." Stamelde hij. Wat moest hij hier nou weer mee. "Is je moeder niet toevallig in de buurt of zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Right Round  Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Right Round    Right Round  Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 15:43

De kater hief langzaam zijn kop en keek haar aan. Shit, hij had haar dus echt door. Dat was jammer.
Ze baalde ervan dat haar jacht technieken dus niet zo op en top waren, dat betekende dat ze nog hard zou moeten trainen. "Ehm... Hey." Stamelde de kater. Farai keek hem schaamteloos aan. "Hoi"groette ze hem terug, waarna ze haar ogen over zijn lichaam liet glijden. Hij was stukken groter, dus ouder, en bezat een bruin gestreepte vacht. Wat echter het opvallendst was, was dat er twee littekens zijn linkeroog tekenden. De jonge kitten vroeg zich af waar die vandaan kwamen. "Is je moeder niet toevallig in de buurt of zo?"zwaar beledigd keek ze hem aan. "Misschien, dat ga ik jou niet vertellen"Er lag een ietwat arrogante blik in haar ogen. "Bovendien ben ik op zwerftocht! Ik heb haar helemaal niet nodig!"De arrogantie maakte echter al snel plaats voor nieuwsgierigheid. "Wie ben jij eigenlijk? Ik heet Farai."


You thought I was a pet,
Right Round  Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
Right Round  DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: Right Round    Right Round  Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 16:45

"Hoi" Begroette het poesje hem, en Sparrow knikte. Ze was duidelijk nog erg jong, maar de kater, die totaal geen ervaring met kittens had, kon er niet echt een leeftijd bij plakken. Toen hij zijn vraag had gesteld keek ze hem zwaar beledigd aan. Had hij weer iets verkeerds gezegd? "Misschien, dat ga ik jou niet vertellen" Zei ze met een arrogant stemmetje. "Bovendien ben ik op zwerftocht! Ik heb haar helemaal niet nodig!" Zwerftocht? Was dat weer een Rogue ding? Hij wist het echt niet. "Wel..." Zei hij een beetje onverschillig. "Sorry, I guess." Hij wist niet zo goed hoe hij met kits om moest gaan, en eerlijk gezegd had hij ook geen zin om het te leren. "Wie ben jij eigenlijk? Ik heet Farai." Zei de kit nu op een wat meer nieuwsgierige toon die hem wat meer aanstond. "Mijn naam is Sparrow." Zei hij. De naam paste bij hem. Klein en schuw. "Maar ehm, ben je hier echt helemaal alleen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Right Round  Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Right Round    Right Round  Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 19:49

Na haar beledigde blik en woorden verontschuldigde de kater zich. Dat was mooi meegenomen, hoewel Farai hoe dan ook niet lang boos op hem zou zijn geweest, daar was haar aandachtsspant te kort voor. De poes vroeg de vreemdeling hoe hij heette en stelde zich voor. "Mijn naam is Sparrow."De poes keek hem aan, haar kop schuin gedraaid. "Sparrow, zoals het vogeltje?"vroeg ze hem nog steeds nieuwsgierig.
"Maar ehm, ben je hier echt helemaal alleen?"Ze knikte trots. "Yep! Helemaal, m'n moeder en broertje had ik al een tijdje niet gezien... Dus ging ik eropuit om de wereld te ontdekken en mijn familie te laten zien dat ik heel sterk en zelfstandig ben!"Ze keek trots en vrolijk, maar toen verdween die blijdschap. "Het jagen gaat alleen nog niet zo heel goed... "


You thought I was a pet,
Right Round  Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Right Round
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: