pb aan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 pb aan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Badwolf
Member
pb aan DPKsfdL
Juno
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Badwolf
BerichtOnderwerp: pb aan   pb aan Icon_minitimema 6 jul 2015 - 20:30

Hoi! ik heb best veel acc's en dus kwam ik op een idee dat misschien handig is, Als er bij de character sheet of bij iets anders bij het profiel een vakje komt met "pb's aan of Bekendste acc" Dan kunnen mensen een pb aan dat acc sturen, Ik weet niet of dit haal baar is. Maar het leek mij wel fijn^^


pb aan T8oioh
Voice & theme:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
pb aan Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: pb aan   pb aan Icon_minitimema 6 jul 2015 - 20:34

Dat kan lijkt mij niet, dat zou je dan zelf moeten doen door een linkje in je onderschrift te plaatsen naar je bekendste account.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
pb aan 2hh0j8y
pb aan 10pvxmwpb aan 10pvxmwpb aan 10pvxmwpb aan 2gxnp75pb aan 23mrb6wpb aan 2hqc5lx pb aan E8v3o2pb aan 34nodx3pb aan Vmwrhy pb aan 23h0tfkpb aan 10pvxmwpb aan 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
pb aan 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: pb aan   pb aan Icon_minitimema 6 jul 2015 - 21:13

Als je zo'n balkje bedoelt als 'real name'?
Het lijkt me dat het dan een beetje rommelig wordt. Een vetgedrukt tekstje in je signature lijkt me wel genoeg en anders is het rondgaan van accounts toch niet zo veel werk? :')


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
pb aan VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
pb aan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: