Sometimes decisions are necessary



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes decisions are necessary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
Sometimes decisions are necessary Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimema 6 jul 2015 - 20:37

Langzaam opende hij zijn groengele ogen. Hij had slecht geslapen en hij wist diep van binnen wel waarom. Soms moest je beslissingen maken die jou dierbaarste pijn zouden doen en dat maakte hem onrustig. Zijn dochter was pissig op hem en misschien had hij wel iets gebroken wat hij niet meer kon maken, maar hij wist dat hij de enige juiste beslissing had gemaakt. Zira werd gerespecteerd en ze zou doen wat ze moest doen om hem bij te staan. Hij kon haar vaak niet uitstaan, het grootste deel van de tijd niet en hij wist zeker dat er vaak hevige discussies zouden ontstaan. Maar ze deed het goed in de Elite en daarnaast stiekem vond hij die steken onder water wel leuk. Hij hield nou eenmaal van spelletjes en voor een discussie liep hij ook zeker niet weg. Het gaf hem uitdaging en het hield hem scherp waardoor hij zijn eigen taken bij kon houden. Toch had hij iets moeten doen waar Yu subtiel gezegd niet blij mee was en hij hoopte dat ze het uiteindelijk zou begrijpen, of in ieder geval zou in zien waarom hij het gedaan had. Hij had er lang over nagedacht het was niet iets wat hij zomaar even had gedaan. Hij zuchtte even en likte zijn gitzwarte vacht schoon totdat hij weer glansde. Toen stapte hij naar buiten om op de plek te gaan zitten waar Yu hun op zonhoog verwachtte. Het was nog geen tijd, dus ging hij zitten een kille blik in zijn groengele ogen. Hij wist niet wat hij er van moest verwachten en misschien wilde hij dat ook helemaal niet weten. Er bekroop hem een gevoel die hij terug probeerde te dringen. Hij hield van zijn dochter, zijn kittens waren de enige katten waar hij echt gemeend om gaf. Als zij afstand van hem zou nemen dan wist hij niet wat hij ging doen. Hij trok even wat ongemakkelijk met zijn oren, maar toen zat hij weer stil. Hij staarde voor hem uit terwijl de emoties weer uit zijn blik verdwenen.

[Alleen Yu en Zira]



Sometimes decisions are necessary Eki8z
Sometimes decisions are necessary ZrDY9U2Sometimes decisions are necessary 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sometimes decisions are necessary Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 21:34



Ze was misschien veel eerder opgestaan dan nodig was, maar slapen lukte haar toch niet. Ze was te rusteloos. Eerst moest ze dit afhandelen, anders zou ze nooit meer slapen. Yu stond bij de kampingang, wachtend op de zon die zijn tijd nam om omhoog te klimmen. Haar vader, haar eigen vlees en bloed, had haar verraden. Ze begreep heus wel dat er een nieuwe commander nodig was. Ze begreep ook dat er niet heel veel ervaren elite members waren. Maar van alle katten had hij Zira gekozen. Zira. De poes die haar het leven zuur had gemaakt, die veel te dichtbij haar vader kwam. Moonwhite had de zwart-witte poes lang geleden al van haar familie lijst afgekruisd. Cloud was familie, maar ze zag hem niet vaak waardoor hij meer als een vriend dan een broer voelde. Ze had enkel Claw, die altijd haar vader was gebleven, die haar de elite had binnengelaten, die van haar hield. Hij beschermde haar, hij gaf om haar, en zijn blik verzachtte als hij haar aankeek. Dus waarom... Waarom had hij haar zo verraden? Misschien moest ze nog een keer apart met haar vader praten. Yu gefrustreerd sloeg haar klauwen in de grond. Ze vertrouwde Zira niet. Ze wilde enkel haar vader wegnemen, haar alleen achterlaten. De young-one wist ook wel dat haar vader zijn gedachten niet zou veranderen, maar ze wilde hem horen. Ze wilde zijn redenen horen. Dan kon ze een besluit nemen.
De kattin keek op, en zag haar vader. Ondanks alles hield ze nog steeds van hem, daarom deed het haar ook zo'n pijn. Ze knikte haar vader toe. "Nu moeten we enkel nog wachten op Zira." Haar stem was killer dan ze had bedoeld, maar ze hield een strak gezicht.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sometimes decisions are necessary Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sometimes decisions are necessary Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimedi 7 jul 2015 - 21:55


Ze moest opstaan. Maar waarom ook al weer? Zira was het vergeten, wist het niet meer - wilde het misschien ook niet meer weten. Er was een reden en een dringende ook, maar het maakte Zira allemaal niet zo veel uit. Het liefste wat ze nu wilde was slapen, ze was gewoon nog te slaapdronken om haarzelf wakker te maken.
Toen schoot het haar opeens te binnen. Meteen kwam ze overeind en haalde snel een paar halen met haar tong over haar borst. Zira knipperde woest met haar ogen tegen het zonlicht van de opkomende zon - niet heel fel maar wel een heel verschil met in de barn. Toen ze het tweetal zag zitten liep ze naar hen toe. Haar staart zwiepte ter begroeting en ze ging rustig zitten. "Goeiemorgen," miauwde ze.

{ Sorry, kort, maar ik heb echt hoofdpijn atm :')


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Sometimes decisions are necessary 2hh0j8y
Sometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 2gxnp75Sometimes decisions are necessary 23mrb6wSometimes decisions are necessary 2hqc5lx Sometimes decisions are necessary E8v3o2Sometimes decisions are necessary 34nodx3Sometimes decisions are necessary Vmwrhy Sometimes decisions are necessary 23h0tfkSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Sometimes decisions are necessary Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:44

Het deed hem pijn, het stak hem echt en daardoor had hij zin om op zichzelf te mopperen. Hij moest sterker zijn dan dat, hij was tenslotte de leider van de BloodClan. Maar diep van binnen was hij ook maar een kat, een gebroken kater die zijn pijn afschermde achter een muur van kilte. Yu was de enige die het voor elkaar kreeg om daar iets door heen te breken en zijn emoties naar boven te halen, emoties die hij zorgvuldig weer weg probeerde te stouwen. Toch voelde hij het maar al te goed toen ze niet op de manier tegen hem sprak als ze altijd deed. Hij bromde wat, maar echt antwoord op haar opmerking gaf hij niet. Het liefst legde hij zijn kop op die van haar om haar duidelijk te maken dat hij om haar gaf en dat het echt in het belang van de Elite was dat hij deze keuze had gemaakt, maar hij kon het niet. Hij wist dat Zira er straks aankwam en het laatste wat hij wilde was dat zij hen zo zou zien. Dus bleef hij wat stijfjes voor hem uitstaren. “Hallo Zira.” Sprak hij toen de Commander bij hen kwam zitten.  Er was niet aan hem te zien dat hij zich niet op zijn gemak voelde, enkel dat zijn spieren wat strakker stonden dan normaal onder zijn gitzwarte vacht. Hij zette zijn kaken op elkaar en dwong zichzelf om zijn masker weer op te zetten, waardoor het sarcastische grijnsje terug om zijn lippen kwam.



Sometimes decisions are necessary Eki8z
Sometimes decisions are necessary ZrDY9U2Sometimes decisions are necessary 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sometimes decisions are necessary Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 22:45



Een enkel moment schoot het door haar kop om hem te vergeven, want ja, ze wist dat ze hem ongelofelijk veel pijn deed. Een enkel moment. Het was alsof ze ergens een gebroken kater zag. Dit gevoel verdween echter als sneeuw voor de zon toen Zira er aan kwam en haar vader een sarcastisch lachje vertoonde. Nee. Zo makkelijk kwam je er niet van af. "Goed we zijn hier nu allemaal. Ik ga ervan uit dat jullie beide zich niet afvragen waarom we dit überhaupt doen, niet?" Yu ging recht zitten. "Ik zou ook alleen met Claw kunnen spreken, maar ik dacht dat het misschien nuttig was voor jou om te horen." Ze liet haar kille, groene blik even op Zira rusten. Ze was niet van plan om huilend en al haar frustraties uit te spreken, nee, ze zou kalm blijven. In elk geval tot de kattin hier nog was. De young-one draaide zich naar haar vader. "Claw," Haar stem emotieloos, zoals ze hem zo vaak had horen doen, ze had het foutloos overgenomen. "Je hebt me, wel, verraden. Zou je het even willen uitleggen?" Ze toverde haar zoetste glimlachje op haar snuit, en kneep haar ogen dicht.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sometimes decisions are necessary Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sometimes decisions are necessary Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 8:52

“Hallo Zira.” Miauwde Claw tegen haar, zijn toon helemaal niet meer zo overtuigd van zichzelf zoals gisteren. Toch kreeg hij weer een lachje op zijn gezicht, maar het was een sarcastische; hij wilde hier niet zijn net zoals haar. Van Yu kreeg ze geen begroeting, zoals verwacht. Eigenlijk had Zira nooit iets fout gedaan bij Yu; het ding mocht haar gewoon niet. "Goed we zijn hier nu allemaal. Ik ga ervan uit dat jullie beide zich niet afvragen waarom we dit überhaupt doen, niet?" Begon de zwart-witte poes en geïrriteerd rolde Zira met haar rode ogen. Wat ging dit allemaal lekker formeel, zeg. "Ik zou ook alleen met Claw kunnen spreken, maar ik dacht dat het misschien nuttig was voor jou om te horen." De blik van Yu kwam op haar en met een verveelde blik keek Zira terug. Langzaam maar zeker werd 't een staargevecht. Toen draaide de poes zich om naar Claw. "Claw," begon ze, haar toon was net zo kil als die van Claw. "Je hebt me, wel, verraden. Zou je het even willen uitleggen?" Bijna, bijna moest Zira grinniken. Oh my, echt verraden zeg, wat een problemen! Bijna wilde ze zeggen, 'Meid, wat een problemen heb je toch!' maar hield zich in. Dat zou hun band niet beter maken. Maar oh, wat kon die Yu zich aanstellen. Dus, je moet nu naar iemand luisteren die je niet mag, wat erg!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Sometimes decisions are necessary 2hh0j8y
Sometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 2gxnp75Sometimes decisions are necessary 23mrb6wSometimes decisions are necessary 2hqc5lx Sometimes decisions are necessary E8v3o2Sometimes decisions are necessary 34nodx3Sometimes decisions are necessary Vmwrhy Sometimes decisions are necessary 23h0tfkSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Sometimes decisions are necessary Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:38

Hij keek naar zijn dochter, naar haar frustratie. Het leek bijna alsof een moeder haar kittens streng ging toespreken, typisch. Hij knarste zijn tanden over elkaar terwijl hij rustig probeerde te blijven. Hij was gek op haar alleen ze ging nou wel heel ver. “Yu.” Begon hij op dezelfde manier als dat zij hem aangesproken had. “Ik heb jou niet verraden. Verraad zou zijn als ik jou de rug toe zou keren en je weet dondersgoed dat ik dat nooit zou doen.” Ondanks alles verzachtte zijn blik ietsje. “Het is het beste voor de Elite dat Zira Commander is geworden en als leider heb ik de verantwoordelijkheid om te kiezen voor hetgene wat de Elite staande houdt.” De zachtheid verdween weer uit zijn blik en hij staarde haar even aan, maar toen gleed zijn blik naar Zira. “Daarentegen geld onze afspraak nog steeds en die zou ook  niet kwijtgescholden worden. Ik denk dat Zira de wond in haar buik nog heel goed kan herinneren.” Hij grijnsde even droogjes naar haar en vestigde daarna zijn blik weer op Yu. “Ik zal nooit iets doen om jou te treiteren, maar soms moeten er keuzes gemaakt worden.” Opnieuw knarste hij zijn tanden over elkaar. Eigenlijk was hij kwaad, kwaad op de situatie niet op zijn dochter. Haar houding stond hem niet aan en ze moest niet te ver gaan, maar hij was niet kwaad op haar. Het was allemaal nogal ingewikkeld en hij probeerde het uit te leggen, maar daar was hij nou eenmaal niet zo’n ster in als hij van binnen kookte.



Sometimes decisions are necessary Eki8z
Sometimes decisions are necessary ZrDY9U2Sometimes decisions are necessary 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Sometimes decisions are necessary Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 22:23



Misschien was ze dramatisch, maar ze wist gewoonweg niet hoe ze het anders moest uitleggen. “Yu.” Ze kon zien dat hij niet geamuseerd was, in tegenstelling tot Zira. “Ik heb jou niet verraden. Verraad zou zijn als ik jou de rug toe zou keren en je weet dondersgoed dat ik dat nooit zou doen.” Yu hield haar blik aan, al zag ze haar vader een seconde verzachtten. “Het is het beste voor de Elite dat Zira Commander is geworden en als leider heb ik de verantwoordelijkheid om te kiezen voor hetgene wat de Elite staande houdt.” Ja hoor, dat begreep ze ook wel. Ze kon er best mee leven dat Zira commander was. HHet waren andere dingen die haar dwars zaten. “Daarentegen geld onze afspraak nog steeds en die zou ook niet kwijtgescholden worden. Ik denk dat Zira de wond in haar buik nog heel goed kan herinneren.” Ze kon het niet laten om te grijnzen, dat was een van de enige dingen die ze goed had gedaan. “Ik zal nooit iets doen om jou te treiteren, maar soms moeten er keuzes gemaakt worden.” De kattin herstelde zich, en keek weer op met een koele expressie. Ze zou een andere toon aanslaan. Goed, vanbinnen zat nog een krijsend prinsesje dat haar zin wou, maar dat zou nu niet werken. Dan zou ze het anders aanpakken. "Ik vind het enkel een tikje jammer dat je het mij niet eerst heb verteld. Desondanks dat ze een goed member is, neemt het niet weg dat ze iets meer voor je voelt." Ze ademde diep in. "Na een aardige traumatische jeugd kan je je voorstellen dat ik enigszins bang ben voor vervanging, omdat jij het enige was dat ik had." Handig was het niet dat Zira dit hoorde, maar die had nu wel de kans om geen huilende kit te zien, maar een volwassen kattin. "Daarbij was Zira eerst een last, en was de deal puur zakelijk." Haar blik verscherpte. Als het goed is wist haar vader precies wat ze bedoelde. Hij hield om met katten te spelen, maar zoiets zou ze niet toestaan. Haar aller grootste angst was haar vader verliezen, nog erger; aan een andere kat. Als hij iets met Zira kreeg zou ze vergeten worden. Wie neemt er een oude muis als er een nieuwe wordt aangeboden? Ergens wist ze ook wel dat Claw van haar hield en haar niet snel zou vervangen, maar ach. Ze was een jonge poes.



What's more wrong - that I too wish to be great
Sometimes decisions are necessary Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sometimes decisions are necessary Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 16:32

“Yu.” Begon Claw even kil en Zira moest eigenlijk grinniken, maar hield zich stil. Oo, zij was overduidelijk niet de enige die zich aan Yu irriteerde. Die young one was gewoon een pubertje die nergens tegen kon; een fase. “Ik heb jou niet verraden. Verraad zou zijn als ik jou de rug toe zou keren en je weet dondersgoed dat ik dat nooit zou doen. Het is het beste voor de Elite dat Zira Commander is geworden en als leider heb ik de verantwoordelijkheid om te kiezen voor hetgene wat de Elite staande houdt.” Het oortje van Zira bewoog heen en weer. Kijk, dit beviel haar nou. Er werd duidelijk gezegd dat ze sterk en goed was - iets waar ze, toen ze nog jonger was, een moord voor gedaan zou hebben. Wat ze in feite ook gedaan had, je moest namelijk wel iets doen om de sterkste te worden. “Daarentegen geld onze afspraak nog steeds en die zou ook niet kwijtgescholden worden. Ik denk dat Zira de wond in haar buik nog heel goed kan herinneren.” Ietwat geïrriteerd trok de commander met haar lip, zodat haar hoektand zichtbaar werd. Ze hield er niet van als haar zwaktes werden getoond. “Ik zal nooit iets doen om jou te treiteren, maar soms moeten er keuzes gemaakt worden.” Zira keek achterom. Hoe lang ging deze preek precies duren, want zij wilde weg! Hier schoot toch niemand mee op.
"Ik vind het enkel een tikje jammer dat je het mij niet eerst heb verteld. Desondanks dat ze een goed member is, neemt het niet weg dat ze iets meer voor je voelt." Deze opmerking liet woedde aanwakkeren bij Zira en haar ogen stonden dus ook woedend toen ze Yu aankeek. "Na een aardige traumatische jeugd kan je je voorstellen dat ik enigszins bang ben voor vervanging, omdat jij het enige was dat ik had." Een traumatische jeugd, hm? Wat was er gebeurd, had haar mammie haar soms een keer op haar staart getrapt? Boohoo. "Daarbij was Zira eerst een last, en was de deal puur zakelijk." Nu trok Zira haar bek open. "En toen bewees ik mij een goede member," Was haar bitse antwoord. Geïrriteerd tikte ze met haar staart op de grond. "Luister, kid, je hebt misschien problemen met mij maar heb nou is geen problemen met de keuze van je vader. Het zij zo, leer ermee leven." De laatste woorden had Zira geciteerd van Claw zelf toen hij haar aanzette. "Het is niet dat ik je anders zal behandelen als anderen," Gromde ze vervolgens. Nee, dat was dat kleine mormeltje het niet waard.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Sometimes decisions are necessary 2hh0j8y
Sometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 2gxnp75Sometimes decisions are necessary 23mrb6wSometimes decisions are necessary 2hqc5lx Sometimes decisions are necessary E8v3o2Sometimes decisions are necessary 34nodx3Sometimes decisions are necessary Vmwrhy Sometimes decisions are necessary 23h0tfkSometimes decisions are necessary 10pvxmwSometimes decisions are necessary 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Sometimes decisions are necessary Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes decisions are necessary   Sometimes decisions are necessary Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 9:09

Gatverdamme, wat een vervelende situatie was dit. Normaal interesseerde het hem niet wat anderen van hem dachten, nou de enige kattin waarbij hem dat wel interesseerde kwaad op hem was, wist hij dat hij heel goed op zijn woorden moest letten.  Had hij haar nou verwend of was het redelijk dat ze zich gekwetst voelde? Hij staarde haar aan toen ze weer begon te praten en knipperde een paar keer met zijn ogen, meende ze dat nou… Woest sprong hij overeind en zwaaide gefrustreerd met zijn staart. “Een tikje jammer? Weet je wat ik nou jammer vind.” Er was verontwaardiging in zijn groengele ogen ontstaan. “Dat mijn eigen dochter het überhaupt denkt dat ik haar ooit zou vervangen. Ik dacht dat je wel beter wist Yu. Bedankt voor je vertrouwen.” Hij begon steeds meer te sissen. Het was maar goed dat dat het moment was waarop Zira haar bek open trok anders was hij kwaad weggelopen. Hij ging niet meer door over het feit dat Zira Commander was geworden. Hij had door dat dit veel dieper lag. Het was niet het probleem dat Zira een hogere rang gekregen had, Yu was stinkend jaloers. “Jij bent mijn dochter Yu en wanneer dringt het nou een keer tot je door dat jij onvervangbaar bent. Ook al veranderd alles om ons heen, jij blijft mijn dochter.” Zijn oren lagen plat in zijn nek en zijn ogen fonkelden. “Een beetje meer begrip zou op zich fijn zijn.” Zijn stem klonk kil en hij draaide zich van haar af. Zijn blik richtte zich op Zira. Hij was echt pissig en dat was duidelijk aan hem te zien.



Sometimes decisions are necessary Eki8z
Sometimes decisions are necessary ZrDY9U2Sometimes decisions are necessary 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes decisions are necessary
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: