I can be cute.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can be cute.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Satsui
Member
I can be cute. YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 19:10

Doodsbang liep hij uit de barn gevuld met kittens en moeders, het pikkedonker in. Hij vond het niet leuk, anders zijn dan een ander. Waarom had hij geen moeder? Of vader? Wat verward liep hij een andere schuur in, niet precies wetend waar hij was. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en zag daar, heel slecht maar toch, een zwarte kat liggen. Op een of andere manier voelde hij vertrouwt, ook al kende hij hem niet. Wat twijfelend liep hij erop af en rolde zich op tegen de buik aan. Zo warm.~


Hehehehehee, hii Juless


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I can be cute. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 21:57

Hij schrok zich kapot. Hij wist niet of dat kwam door de droom die hij had gehad of het feit dat iemand zijn barn binnen kwam, of dat het een combinatie van beide was. De droom was over zijn zoon Clouddust gegaan die vermoord werd door een hond en hij had niets kunnen doen. Hij had het gevoel gehad alsof hij aan de grond vast zat en toen had moeten zien hoe zijn zoon werd gedood. Net op het moment dat de hond naar de keel van Cloud gegaan was werd hij opgeschrikt door een verandering in zijn barn. Hij was een lichte slaper, dat was ook wel nodig als je zoveel vijanden had als hij. Het nare gevoel van de droom stroomde door zijn aderen en had er voor gezorgd dat zijn oren plat in zijn nek lagen en er een kille en rusteloze fonkeling in zijn groengele ogen lag. Hij had al een sneer op zijn lippen liggen en zijn nagels al ontbloot om de kat aan te vliegen die binnen kwam, maar hij verstrakte toen hij zag dat het een kitten was. Hij sloot zijn ogen en probeerde te kalmeren, want hij had geen zin om een kitten uit te kafferen omdat hij zich niet lekker voelde.  Toen Satsui tegen hem aan kwam liggen was hij weer voldoende gekalmeerd om hem niet bij zijn nekvel te grijpen en hem zijn barn weer uit te slingeren. “Hallo Satsui, kan je niet slapen?” Hij keek naar hem. “Je mag hier eigenlijk niet komen kleintje.” Er lag toch een lichte prikkeling in zijn stem terwijl hij naar de jonge kater keek, maar toen zuchtte hij zacht en legde zijn kop op zijn voorpoten.

(Hallootjes =D)



I can be cute. Eki8z
I can be cute. ZrDY9U2I can be cute. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
I can be cute. YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimewo 8 jul 2015 - 23:17

De stem van Claw klonk zo... zo... Warm? "S-sorry. Ze... Ze houden niet op." Traantjes vulden zijn ooghoeken. "Ik kan niet door het geluid heen slapen." Het was midden in de nacht, en doodstil. Maar voor hem niet... Want het doodstille buiten deed zijn stemmetjes juist omhoog komen. Satsui trilde, hij begreep niet wat er aan de hand was, en het maakte hem bang.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I can be cute. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:19

Hij tilde zijn kop weer op toen de jonge kitten tegen hem begon te praten. Hij spitste zijn oren en luisterde scherp, maar hij verwachtte niets te horen. Een uil vloog over duidelijk op jacht naar een prooi aan de roep te horen, maar hij hoorde geen geluid uit het kamp. De elite was in diepe rust en zo ook de barn met de moederkatten en kittens. “Wie houden niet op Satsui?” Hij wende zijn blik naar de kitten en keek hem aan. Toen Satsui begon te trillen sloeg hij zijn staart om hem heen en trok hem in zijn warme vacht. Hij had nou eenmaal een zwak voor kittens en al zou hij dat nooit toegeven, ook aan zichzelf niet, hij kon er niets aan doen. Al kon hij zich rot aan ze irriteren en ook flink op ze foeteren, hij zou het nooit in zijn kop halen om één pijn te doen. Tenminste zolang het geen Clankat was, dan kon hij heel goed een bord voor zijn kop houden. “Wie hoor je?” Vroeg hij terwijl hij nogmaals zijn oren spitste, maar hij wist dat hij nog steeds niets zou horen. Als er rumoer was geweest, dan was hij daar allang wakker van geworden.



I can be cute. Eki8z
I can be cute. ZrDY9U2I can be cute. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
I can be cute. YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:23

Hij begon te snikken, en zwaarder adem te halen. Hij hoorde wat Claw zei, maar het duurde even voor hij antwoord gaf. Zo lang dat de kater opnieuw de vraag stelde. De kit stopte met trillen en alle andere bij-effecten, en begon te praten; "De demonen." Zei hij, duister en zacht. Het leek alsof er een hele andere kit lag, met een kille blik in zijn ogen.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I can be cute. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:55

Hij had al een beetje het voorgevoel gehad dat Satsui anders was als de andere kittens in de barn. De manier waarop hij zijn barn binnen was gekomen en over de stemmen begonnen was, had de kitten stemmen in zijn kopje? Hij dacht dat hij daar wel eens een keer over gehoord had, maar helemaal zeker weten deed hij dat niet meer. Hij lachte hem niet uit, maar keek enkel geïnteresseerd naar de transformatie de Satsui door leek te maken. “Weet je wat je dan moet doen.” Zei hij na een korte stilte. “Je moet ze heel streng toespreken. Zeg maar dat jij de baas bent en als jij wilt slapen dat zij dan geen lawaai mogen maken. Kun je dat Satsui?” Hij dacht razendsnel na en schakelde meteen. Hij was niet snel onder de indruk en misschien kon hij hem op deze manier helpen.



I can be cute. Eki8z
I can be cute. ZrDY9U2I can be cute. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
I can be cute. YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:41

Hij keek ongeamuseerd op naar de kater, dacht hij dat het zo makkelijk was? Hij begon hevig met zijn kop te schudden, en bleef het woord nee herhalen. "Nee, nee... Dat kan ik niet!" Riep hij en stond op, draaide een rondje en plofte weer neer. Het zou toch niet helpen, ze waren eng, en alles wat hij deed keerde ze tegen hem.


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
I can be cute. DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:53

Met een zucht draaide Acid zich om zodat ze op haar rug lag. Ze staarde naar de sterrenhemel. Hij was goed te zien vandaag - vannacht. Het gras prikte in haar rug. Ze was de tower uitgelopen om buiten te liggen aangezien ze niet van het opgesloten gevoel hield van een gebouw. Hierdoor kon ze wel goed de geluiden van om zich heen horen en dus ook een schreeuwende stem van een kitten. Her en der om zich heen hoorde ze ook wat gemompel en Acid kwam langzaam overeind, om vervolgens haar oren te splitsen. Waar kwam dat geluid vandaan? "Van leider's barn. Wat gebeurd?" Miauwde haar sestra en Acid rolde haar ogen naar boven, om te proberen in haar brein te kijken. Hierna giechelde ze. "Vast niet zoiets," miauwde ze tegen de stem in haar kop terwijl ze het beeld van Claw die een kitten dééd uit haar hoofd verbande. Toch liep ze naar de barn toe en schraapte met haar nagels langs de deur, zodat hij wist dat ze eraan kwam. hier zag ze een kitten die overstuur leek en ze glimlachte naar hem. "Wat is, Korotun?" Miauwde ze zachtjes tegen het witte katertje.


I can be cute. ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I can be cute. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimeza 11 jul 2015 - 19:39

Hij haalde zijn massieve schouders op toen de kitten zei dat dat niet kon, dan wist hij het ook niet. “Alles kan Satsui, het is maar hoeveel wil je er in legt. Wil je wel echt dat ze stil zijn?” De blik in zijn groengele ogen boorde zich in die van de jonge kater. Zijn nekharen resen overeind toen er een andere geur zijn barn binnen waaide. Met een ruk draaide hij zijn kop naar de opening in zijn barn terwijl er een kwade fonkeling in zijn ogen ontstond. “Ik kan mij niet herinneren dat ik jou heb uitgenodigd binnen te komen Acid.” Siste hij kil. “Zeker niet midden in de nacht.” Zijn stem had zijn normale ijzig kalme klank aangenomen terwijl hij haar strak aankeek. Langzaam krabbelde hij overeind.



I can be cute. Eki8z
I can be cute. ZrDY9U2I can be cute. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
I can be cute. YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 12:09

Satsui knikte hevig, tuurlijk wilde hij dat! Hij dook in elkaar toen hij wat krassen op de deur hoorde en de aanwezigheid van een ander voelde, was het echt? Zijn zicht was nog niet perfect als kit, dus hij had geen flauw benul wie of wat het was. Hij keek op naar de poes, wat vooral opviel waren haar felle ogen. Hij antwoordde niet maar keek haar enkel bang aan, wat wou zij nou weer van hem? Claw begon te spreken wat hem nogmaals in elkaar deed duiken, maar daarna keek hij gefascineerd naar zijn leider. Wow! Wat was hij cool zeg. Het jonge katertje keek toch iet verward toen hij opstond, moest hij nu ook weg? Maar hij... voelde zich net op zijn gemak!


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
I can be cute. DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 22:18

“Ik kan mij niet herinneren dat ik jou heb uitgenodigd binnen te komen Acid.” Brabbelde Claw. De taal klonk grappig, dus Acid begon te grinniken. “Zeker niet midden in de nacht.” Nacht, het was nu nacht. Ze keek naar beneden, naar de kitten, die haar angstig aanstaarde. "Ghet is oké, kit-ten." Miauwde ze. "Niet bang zijn." Hierna keek ze naar haar leider met wijde ogen. "Ik kan niet binnen komt?" Vroeg ze toen, waarna ze met haar poot naar de deur wees. Sinds wanneer mocht ze niet gaan en staan waar ze wilde? "Baby is... Sad." Miauwde ze daarna. "Moet vrolijk zijn."
- Laat, heel erg laat, sorry ;w;


I can be cute. ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I can be cute. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I can be cute.   I can be cute. Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 12:05

Hij knarste even zijn tanden over elkaar toen Acid onverstoorbaar verder ging. Hij staarde haar strak aan totdat ze haar blik van Satsui afwende en hem aankeek. Na haar vraag schudde hij langzaam zijn kop. “Nee, dat is zeker niet de bedoeling. Tenzij ik hier toestemming voor geef. Eén kat die mijn barn binnen komst stuiteren is al meer dan genoeg. Ik heb geen zin in een groep katten in mijn barn. Wanneer je toestemming hebt ben je uiteraard welkom, maar anders niet. Is dat begrepen?” Zijn stem klonk nog steeds kalm en rustig. Er klonk geen haat en nijd in en dat wilde hij ook niet overbrengen. Hij wilde gewoon dat het duidelijk was. “Ik probeer Satsui wel weer vrolijk te maken, volgens mij ging dat al heel goed.” Hij draaide zijn kop naar Satsui en keek hem aan. “Toch?” Vroeg hij toch nog maar even.



I can be cute. Eki8z
I can be cute. ZrDY9U2I can be cute. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can be cute.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: