[OPEN] We're back



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] We're back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunset
Member
[OPEN] We're back  DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: [OPEN] We're back    [OPEN] We're back  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 11:38

De klauwen van de enorm grote kater sneden door het vlees van de twoleg die hem het kleine beetje eten gaf. Hij sprong de kooi uit, bovenop de twoleg die hen in deze kooien had gestopt. Angstig dribbelde Sunset heen en weer in haar kooi, terwijl ze het gejuich van twolegloze kittypets, gevangengenomen rogues en zelfs een paar clankatten hoorde. Opeens was het gejuich opgehouden, en ze bewoog haar blik naar Demon, die met bloederige klauwen over een twoleg heen leunde. Met grote ogen staarde ze naar hem, en hij opende de deur voor haar. Uitgeput stormden ze het gebouw uit, het daglicht dat ze zagen was verblindend. Maanden had ze dat niet gezien. Ze keek naar rechts, naar Demon, die er net zo uitgeput uitzag als zij. Eindelijk waren ze hier uit. Ze zaten opgesloten voor eeuwig in dat donkere hol. Alleen Demon was er een paar keer uitgehaald, samen met wat andere katten. Sommige katten kwamen niet meer terug, maar Demon altijd; meestal onder het bloed. Ze durfde het eigenlijk niet te vragen aan de kater. Ze waren zo lang ondervoed geweest. De she-cat wist nog dat zij een paar keer de kooi uit was gehaald, maar alles wat er was gebeurd was ze compleet vergeten. Ze wist wel, dat ze een grote hoeveelheid wonden en littekens erbij had, onverzorgd en pijnlijk. Haar verbrandde zij was ook nog niet geheeld, waardoor de sneden en krassen die ze had gekregen nog veel verschrikkelijker voelden en eruit zagen. Haar poten waren moe, ze had amper geslapen van de angst. Demon hinkte met een beschadigde poot in de lucht. Het fut had Sunset niet meer om iets te zeggen. Haar benen trilden zo erg dat ze bijna in elkaar zakte. Hoe zal het zijn met de Bloodclan? Wat wordt hun reactie op hun lange afwezigheid? Ze keek naar rechts, naar de kater naast haar. Hij wees met zijn staart naar verderop, waar ze het kamp zag. We zijn er bijna. Moe en als twee wandelende skeletten staken ze beiden de straat over. Voordat ze de ingang bereikten trok Sunset het niet meer, en zakte ze door haar poten, terwijl Demon hetzelfde deed.


Flutpostje, heb lang niet meer geschreven xd
Ik schrijf ook vanuit Demon, komt omdat ze beiden mijn acc zijn en beiden terug komen.



[OPEN] We're back  KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[OPEN] We're back  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] We're back    [OPEN] We're back  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:22

Onbekende geuren vulde haar neusgaten en alert keek de commander op. Haar kop schoot van haar poten af, waar hij zonet nog op gerust had, en meteen kwam de poes overeind. Ze kwam lenig haar barn uit en haar bloedrode ogen keken samengeknepen het kamp rond. Ze snoof opnieuw en kwam tot de conclusie dat er inderdaad een vreemd luchtje hing. Rondom haar leken katten niet al te bezorgd - het was immers de Elite, iedereen konden zij aan. Tenminste, dat was wat ze dachten. De dood van Raza had het tegendeel bewezen, en Zira kon nou niet zeggen dat ze dit erg vond. De Elite had wat opschudding nodig; ze moesten paraat staan voor ieder gevaar. Dit was dan ook de reden waarom Zira meteen overeind gekomen was om uit te zoeken van wie die geur was.
Ze volgde de geur en die leed haar meteen naar de uitgang van het kamp. Gelukkig maar, want anders was deze mogelijke bedreiging hun kamp in gekomen. Wat ze aantrof had ze niet verwacht. Er lagen twee katten op de grond, twee katten die verwond waren en nauwelijks te herkennen. Toch wist Zira het; het waren de twee vermiste members, Demon en Sunset. Ze had het niet erg gevonden van de laatste, die werkte haar toch alleen maar op haar zenuwen. Haar rode ogen keken afkeurend naar de twee katten. "Sta op," beval ze met een zucht. "Of ben je niet meer waardig voor de Elite?" Vroeg ze er vervolgens achteraan. Iedereen hier moest sterk zijn. Niemand wist waar de twee naartoe gegaan waren. Misschien waren ze wel op een romantisch tochtje geweest naar het roguegebied en beviel ze dat wel. Maar de geur die bij hen hing vertelde haar wat anders. Het rook naar mensen. Zouden ze kittypets geworden zijn? Bij deze gedachte haalde ze haar neus op. Dat was zelfs voor hen twee laag.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[OPEN] We're back  2hh0j8y
[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  2gxnp75[OPEN] We're back  23mrb6w[OPEN] We're back  2hqc5lx [OPEN] We're back  E8v3o2[OPEN] We're back  34nodx3[OPEN] We're back  Vmwrhy [OPEN] We're back  23h0tfk[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
[OPEN] We're back  DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] We're back    [OPEN] We're back  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:55

"Sta op," Met tot spleetjes geknepen ogen staarde Demon de tabby aan. Ze had bloedrodde ogen die hem fel aanstaarden. Hij kuchte even voordat hij probeerde overeind te komen. Toen hij eindelijk overeind stond, torende hij hoog boven de poes uit, hij was een van de grootste katers hier. "Of ben je niet meer waardig voor de Elite?" Demon lachte schor en keek naar de zwarte poes die nog naast hem op de grond lag. "Ik ben Demon, mij ken je toch wel?" Gelukkig had de kater zijn halsband omgedaan toen ze weg waren gerend, nou eigenlijk meer gestrompeld. Het mes dat hij op de achterkant had vastgemaakt een keer, toen hij die midden op straat vond, glansde nog even gevaarlijk in het zonlicht. "We waren door de twolegs meegenomen, ze hebben ons opgesloten. En..." Hij werd even stil, zijn stem viel weg door moeheid. Je kon zo zijn ribben tellen, hij was zo dun dat z'n lichaam was begonnen met het verbranden van zijn spieren. "..We kregen bijna geen eten, werden regelmatig onze kooien uitgehaald om in een ruimte gestopt te worden en te vechten voor ons leven tegen andere katten. Twolegs keken toe en juichden." Hij dacht aan de keren dat hij katten moest doden, hij hield van doden, maar niet op deze manier. "We hebben er vier maanden vast gezeten. vier maanden. Denk je dat we nog normaal kunnen lopen of vechten? ik kreeg misschien een of twee muisjes per dag." Hij gromde naar de poes, hij had werkelijk geen idee wie ze was. "Waar is de leider? Waar is Littíl?" Snauwde hij, kijkend om zich heen. "En Miles? waar is Miles? De deputy?"  Nog een keer keek hij om zich heen, opzoek naar de leider en zijn deputy. "Wie ben jij eigenlijk?"



[OPEN] We're back  Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
[OPEN] We're back  RCT9l[OPEN] We're back  Ew9Q7[OPEN] We're back  9s9Cz[OPEN] We're back  WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[OPEN] We're back  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] We're back    [OPEN] We're back  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 15:41

"Ik ben Demon, mij ken je toch wel?" Klonk het van de andere kat maar Zira veranderde niet van houding. Natuurlijk kende ze hem, maar dat betekende niet dat ze nu opeens heel vriendelijk ging doen. Het tegendeel juist, als ze geen goede reden hadden om zo lang weg te zijn, zouden ze de Elite uitvliegen. "We waren door de twolegs meegenomen, ze hebben ons opgesloten. En..." Haar wenkbrauw schoot de lucht in toen hij niet meteen doorpraten. Hállo, katten waren hier aan het wachten. Ze ontblootte haar tanden toen hij niet echt van plan leek te zijn om verder te gaan. Gelukkig ging hij verder. "..We kregen bijna geen eten, werden regelmatig onze kooien uitgehaald om in een ruimte gestopt te worden en te vechten voor ons leven tegen andere katten. Twolegs keken toe en juichden." Haar ogen vernauwden zich iets. Natuurlijk zag ze de schrammen en littekens van de katten wel, en ze waren natuurlijk hartstikke uitgehongerd. Er leek wel wat van dit verhaal te kloppen. "We hebben er vier maanden vast gezeten. vier maanden. Denk je dat we nog normaal kunnen lopen of vechten? ik kreeg misschien een of twee muisjes per dag." Met een ongeïnteresseerde blik keek ze hem aan. Nou nou, vier maanden was wel verschrikkelijk lang. Kuch. Toen Demon naar haar gromde, trok ze geïrriteerd met haar oortje waar een afschrikwekkend gat in zat. "Waar is de leider? Waar is Littíl?" Werd er naar haar toegesnauwd en Zira grinnikte. Dood. "En Miles? waar is Miles? De deputy?" Nu versmalde haar ogen. Zij was de commander. "Wie ben jij eigenlijk?" Er verscheen een blik van irritatie in haar ogen. "Littíl en Miles zijn dood. Claw is de nieuwe leider en ik, Zira, ben de nieuwe commander." Miauwde ze, het was makkelijk in haar stem te horen dat ze verschrikkelijk pissed-off was. Wanneer begonnen katten is respect voor haar te krijgen, zeg.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[OPEN] We're back  2hh0j8y
[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  2gxnp75[OPEN] We're back  23mrb6w[OPEN] We're back  2hqc5lx [OPEN] We're back  E8v3o2[OPEN] We're back  34nodx3[OPEN] We're back  Vmwrhy [OPEN] We're back  23h0tfk[OPEN] We're back  10pvxmw[OPEN] We're back  10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
[OPEN] We're back  DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] We're back    [OPEN] We're back  Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 16:17

Was zij de nieuwe deputy? Schaamte kroop omhoog, en hij knikte respectvol. Hij Had altijd wel respect voor hogere rangen. "het spijt me heel erg, sorry dat ik bot tegen je Was, ik wist niet dat jij de deputy Was. Excuses." zei hij met zijn hoofd omlaag. Een trots gevoel kroop in hem op. Vlak Was de leader geworden! Hij was zijn beste vriend geweest, Demon had hem advies gegeven en hij Had het opgevolgd. Hij herinnerde zich nog die keer dat ze samen 2 honden bevechtten. "hoe gaat het met claw? En hoe gaat het met zijn mate?" hij keek naar de poes naast zich, die langzaam omhoog kwam, maar toen ze Zira zag, werden haar ogen groot. "het spijt me dat ik zo o respectvol tegen je Was, Zira." voegde Demon er nog aan toe, "ik wist niet van de veranderingen van de rangen."



[OPEN] We're back  Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
[OPEN] We're back  RCT9l[OPEN] We're back  Ew9Q7[OPEN] We're back  9s9Cz[OPEN] We're back  WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] We're back
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: