Hello There Senpai {Jinx}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello There Senpai {Jinx}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 20:08

Het was een koude nacht, niet dat Hurricane het koud zal noemen, maar de koude briesjes en de warme lucht maakte de avond perfect. Hij snoof dediepe bosgeuren in, krekels kon je overal horen, de maan hing maar half aan de hemel. De sterren maakten het licht dat zijn vacht zilver kleurde, compleet. Het was een zware dag geweest, maar Hurricane kon wel er weer doorheen. Plots rook hij een andere geur, het rook naar de BloodClan, maar de zwakke geur van ee kittypt toonde aan dat het de vorige Kittypet was, Jinx. Hurricanekeek op, niet in staat voor een discussie of gevecht, al was hij wel toe aan wat gezelschap, als het maar geen irritant gesprekje werd.

Hello There Senpai {Jinx} 1073y9l

- Alleen Jinx



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 22:37

Het was een mooie, heldere avond. De wolken hadden besloten niet de hemel te verzieken, waardoor de sterren en de maan goed zichtbaar waren. Dit zorgde ervoor dat het kunstmatige licht van de mensen eigenlijk helemaal niet nodig was, de maan en de sterren verlichten al het pad van de zwarte kater.
Wat in gedachtes verzonken liep hij doelloos rond. De laatste tijd was veel gebeurt en verranderd, hij was echter er nog niet uit of dit op de goede of de slechte manier was. Misschien ook wel geen van beiden, bedacht hij uiteindelijk. Aan alles zat een goede en een slechte kant, hmm.
Het geluid van ademhaling haalde hem uit zijn gedachtes. Tot zijn schrik zag hij een zwarte kater, een stuk jonger dan hem. Even was hij versteend, iets van herkenning fonkelde in zijn ogen. Hij herkende die ijsblauwe ogen, maar kon er niet helemaal bij waarvan.
Hij had deze kat al eerder ontmoet, en mocht hem nu niet bepaald. Alleen omdat hij die ijskoude ogen herkende, besloot hij toch maar even dag te zeggen. Rustig liep hij op hem af. "Goedenavond"Sprak hij koel, gravend naar de naam van deze kat. "Gurricane, was het toch?"miauwde hij ietwat twijfelend, niet zeker of hij de naam goed herinnerde.


Gurricane
sorrynotsorry


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 22:41

Verveeld keek Hurricane koeltjes naar de kater, het was die Sjinx ofzo, de kater die hij laatst ontmoet had die met de commander zat te chanten. "Goedenavond" begon de kater koeltjes. "Gurricane, was het toch?" Hurricane negeerde de sarcastiche gedachtes dat hij wel nu niet wou zeggen. "Hurricane." verbeterde hij met een emotieloze blik. Hij keek weer naar de maan die een klein stuk opgeschoven was. Ookal kon Hurricane het vermijden, de twee hadden net dezelfde vacht, pikzwart en halflang. Als de ogen hetzelfde waren kon je enken dat ze broers waren. Maar Hurricane kon zich niet voostellen dat ze broers waren, hij had alleeen maar een zusje.



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 23:50

Meteen werd hij verbeterd door de jongere kater. Kennelijk was het Hurricane, niet Gurricane. Orkaan in het engels, hmm, als je het Jinx vroeg klonk Gurricane toch beter. Jinx betwijfelde überhaupt of dit de echte naam van de kater was, waarschijnlijk niet. Het zou hem niets verbazen als de kater deze naam had aangenomen omdat het 'cool' klonk. Hmpf.
Er was toch iets aan deze kater dat aan hem knaagde; die ijzig blauwe ogen. Even was hij stil, terwijl hij diep nadacht.
Plots dacht hij terug aan die ene keer dat hij zijn vader had gezien. Zijn vader had zijn moeder verlaten toen die te horen kreeg dat ze kittens verwachte. Hij had zijn vader nooit gezien, totdat deze eens kwam toen Jinx nog maar een paar manen oud was, zijn vader had willen weten hoe het met zijn moeder ging.... Ja, zijn vader had dezelfde ogen gehad.
Jinx fronsde en keek de kater aan. "Je vader, wat was diens naam?"Vroeg hij ietwat random


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimema 13 jul 2015 - 0:00

Met een droge uitdrukking op zijn gezicht keek Hurricane hem aan. Plots keek zijn gezicht ietwat verward toen de kater plots vroeg "Je vader, wat was diens naam?" Hurricane miauwde wat bot "Waarom wil je dat weten?" Hij keek naar zijn poot, er zat was mos tussen zijn klauw. Hij pulkte het eruit en draaide met zijn ogen. Om te voorkomen dat die 'Jinx' over de rooie ging en een zakdoekje nodig had miauwde hij. "Hij is echt een idioot. May he rot in hell." Hurricane liet zijn haat uitdrukkingen, iemand zou moeten horen hoe slecht zijn vader wel niet was geweest. Zijn moeder vermoorden, humpf! "Als kittypet heette hij Shadow, vroeger als RiverClanwarrior Shadowspeaker." Hij gromde bij die naam. Ookal leek hij sprekend op zijn vader. Zo'n slechte kater wou hij nooit worden.



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 14:07

"Waarom wil je dat weten?miauwde hij wat bot. Jinx had al zo'n reactie verwacht, maar reageerde niet. Wachtend of deze kater het hem nu ging vertellen of niet. De kater haalde een stukje mos tussen zijn poten vandaan en sprak toen weer "Hij is echt een idioot. May he rot in hell." Een klein, haast onmerkbaar grijnsje was zichtbaar op zijn zwarte snuit. Dat klonk nogal herkenbaar. "Als kittypet heette hij Shadow, vroeger als RiverClanwarrior Shadowspeaker." Jinx was kort stil, toen het besef hem raakte. "Verdomme."gromde hij tussen zijn kaken door en keek toen niet al te blij naar Hurricane. "Nou beste Hurricane, dat betekend dat wij halfbroers zijn." Het was nu niet heel erg duidelijk of hij hier blij mee was of niet, waarschijnlijk dat laatste. "Mijn vader was ook Shadowspeaker, of Shadow, wat jij wilt." Wat nors staarde hij voor zich uit. "Is hij dood?"


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 14:49

Hurricane keek emotieloos de andere kant op, alsof het hem niet boeide. Zijn oren spitsten toen de kater ¨Verdomme.¨ gromde. Hoezo verdomme? "Nou beste Hurricane, dat betekend dat wij halfbroers zijn." Hurricane keek geschokt op, als een bij gestoken keek hij de kater paniekerig aan. ¨Wat?! Is dit soms een grap?!¨ grome hij. "Mijn vader was ook Shadowspeaker, of Shadow, wat jij wilt." Hurricane schudde verward met zijn kop. "Is hij dood?" vroeg hij opeens. ¨Zelfs ik weet het niet. Maar wat kan mij die stomme vlooienbaal schelen.¨ Hij haalde zijn schouders op. ¨Heeft hij jouw moeder ook pijn gedaan?¨ Hij zag weer die flashback.



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 23:09

Als een wesp gestoken keek de zwarte kater hem aan. ¨Wat?! Is dit soms een grap?!¨ Jinx keek de andere kant uit. Lekker aardig Schoot er wat sarcastisch door zijn kop, waarna hij antwoordde dat zijn vader dezelfde naam had gedragen als die van Hurricane. Wat hen dus half-broers maakte. Het was ook niet zo raar, de twee leken best wel op elkaar.
Jinx vroeg Hurricane of zijn vader nog leefde. ¨Zelfs ik weet het niet. Maar wat kan mij die stomme vlooienbaal schelen.¨hij haalde zijn schouders op. ¨Heeft hij jouw moeder ook pijn gedaan?¨ Jinx zijn nagels schoten kwaad in de grond terwijl zijn oren in zijn nek lagen. "Ja"was zijn ietwat pijnlijke antwoord, de herinneringen aan zijn moeder stonden hem nog goed bij. "Niet fysiek, hij liet haar achter toen hij te horen kreeg dat ze zwanger was. Op een dag kwam ik hem eens tegen, toen ik wat jonger was. Hij wilde weten hoe het met m'n moeder was.. Ik viel hem aan, ik had hem af moeten maken." Een bittere glimlach sierde zijn lippen. "Ik herkende je aan zijn ogen, ze waren al even blauw."


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 12:00

"Ja" miauwde de zwarte kater. "Niet fysiek, hij liet haar achter toen hij te horen kreeg dat ze zwanger was. Op een dag kwam ik hem eens tegen, toen ik wat jonger was. Hij wilde weten hoe het met m'n moeder was.. Ik viel hem aan, ik had hem af moeten maken." Hurricane keek naar de grond, spijtig het naar boven gehaald te hebben. "Ik herkende je aan zijn ogen, ze waren al even blauw." Hurricane's klauwen gingen uit zijn hulzen, grrr wat haatte hij dat iedereen zijn vader in hem zagen. "Dat is wat ik het meest haat, ik werd altijd uitgescholden voor player, ze dachten dat ik mijn vader was." Hij slaakte een diepe zucht "Mijn vader wou ons vermoorden, maar mijn moeder had zich opgeofferd en ze werd vermoord. Ik werd naar een ander huis gebracht." hij slaakte nog een zucht



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 20:38

"Dat is wat ik het meest haat, ik werd altijd uitgescholden voor player, ze dachten dat ik mijn vader was." De nagels van de kater waren uit zijn hulzen geschoten en hij slaakte een diepe zucht. Een bittere grijns kwam op zijn snuit. Gelukkig had hij nooit veel met zijn vader te maken gehad, slechts één keer had hij hem gezien en dat was dus uitgelopen op vechten. "Mijn vader wou ons vermoorden, maar mijn moeder had zich opgeofferd en ze werd vermoord. Ik werd naar een ander huis gebracht." nogmaals zuchtte hij. Jinx legde kwaad zijn oren in zijn nek. "Ik haat hem"Er lag geen greintje woede in zijn stem. Enkel ijzige kilte. "Mocht hij zijn lelijke kom ooit nog laten zien, maak ik hem af."miauwde hij droogjes, waarna hij opstond. "Maar goed, broertje. Zullen we iets nuttigers gaan doen dan zitten janken over onze vreselijke jeugd en gaan jagen?"


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 15:03

Hurricane knikte "Maar even dat je het weet, de Clan mag niet weten over onze afkomst. Anders worden we allebei mee getreiterd voor de rest van ons leven." hij knipperde met zijn ogen, nogsteeds was dit echt niet zomaar te beseffen. Jinx, was zijn halfbroer! Dit owrdt lang wennen. "Laten we maar wat gaan jagen." reageerde hij. Hurricane sprong van de schutting en belandde naast de zwarte kater



Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 15:23

Maar even dat je het weet, de Clan mag niet weten over onze afkomst. Anders worden we allebei mee getreiterd voor de rest van ons leven." Jinx lachte hard. "Ze hoeven dit niet te weten, natuurlijk niet. Al betwijfel ik of iemand daadwerkelijk ons zou treiteren. Genoeg katten zijn niet volledig Bloodclan hier" Hij klapte zijn nagels even uit. "Immer zouden diegenen er spijt van krijgen."Een vals grijnsje sierde zijn snuit. "Laten we maar wat gaan jagen." De kater sprong naast hem en Jinx knikte. "Natuurlijk"Zijn ogen vonden de zijne. "Waar wil je heen?"


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Hello There Senpai {Jinx} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 0:22

"Ze hoeven dit niet te weten, natuurlijk niet. Al betwijfel ik of iemand daadwerkelijk ons zou treiteren. Genoeg katten zijn niet volledig Bloodclan hier. Immer zouden diegenen er spijt van krijgen." De kater klapte zijn nagels uit zijn hulzen. Hurricane grinnikte, je kon merken dat ze veel gemeen hadden. ´Juist ja, dan zullen we zien wie hier echt getreitert hoort te worden als diegene een oor of oog mist.´ Hij grinnikte weer maar dit keer vals. "Natuurlijk. Waar wil je heen?" vroeg de kater terwijl hij in zijn ogen keek. ´Misschien een paar kippen vangen?´ stelde hij voor. Hij vond het altijd leuk met prooi te spelen. Vooral als ze lijden of bang zijn.




Hello There Senpai {Jinx} 2nktoo1
Hello There Senpai {Jinx} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Hello There Senpai {Jinx} Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Hello There Senpai {Jinx}   Hello There Senpai {Jinx} Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 16:13

Hurricane grinnikte bij zijn woorden. Een klein grijnsje speelde op Jinx zijn lippen. Zijn woorden waren ietwat grappend bedoeld, toch meende hij ze wel. Hij gaf iedereen de kans om hem belachelijk te maken, alleen zouden ze daar wel de gevolgen van moeten verdragen. ´Juist ja, dan zullen we zien wie hier echt getreitert hoort te worden als diegene een oor of oog mist.´ Zijn half broertje grinnikte ietwat duisters. "Precies." Stemde Jinx in, waarna hij voorstelde te gaan jagen. Dit vond de andere kater wel een goed idee. Jinx vroeg hem waarheen hij wilde gaan, waarna hij hem aankeek. Het was ietwat vreemd om zijn broer hier te hebben, om in dezelfde ogen als die van zijn gehate vader te kijken. Hij wist echter dat Hurricane niet hetzelfde was, althans, dat hoopte hij. 'Misschien een paar kippen vangen?´stelde hij voor. Jinx grijnsde. "Waarom ook niet, die domme beesten zijn nergens goed voor." Hij likte zijn lippen af, bovendien smaakten ze goed. De kater oriënteerde zich even en wees toen met zijn staart naar een huis wat straten verderop. "Als ik het me goed herinner hebben ze daar kippen."


Hello There Senpai {Jinx} Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello There Senpai {Jinx}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: