Clangame - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clangame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 20:08

Foxkit glimlachte naar Puddlekit. "Puddlekit, hoe wil je heten?"

Edit by Roughpaw: One-liners zijn niet toegestaan, gelieve hier op te letten en rekening te houden met de lengte van de posts van anderen.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 2 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Clangame - Pagina 2 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 20:11

Er was wat commotie aan de gang buiten de nursery, en het zag er heel leuk uit. Na een korte aarzeling - wie weet werd haar vachtje wel vuil als ze meedeed!- besloot de jonge, zwarte kitten toch mee te gaan doen. Ze wandelde naar buiten, en keek de groep rond. De meesten kende ze enkel van gezicht, en niet bij naam. "Ikke.. Ook!", zij ze, en haar kittenblauwe oogjes keken de andere leden van de groep aan. Om eerlijk te zijn had ze geen flauw idee wat ze aan het don waren, maar het leek best wel leuk.



Clangame - Pagina 2 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 20:15

Hij keek Foxkit aan... Tsja? Hoe wou hij heten? Dat was best wel een moeilijke vraag... "Uhm, Puddle... Pud.... Puddleghost. Ja, puddleghost." Wauw, wat was hij geweldig! Puddleghost, dat was echt wel een toffe naam. Angstaanjagend, niet?


Clangame - Pagina 2 Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 22:21

Toen ze straal werd genegeerd door de rest van de kits, knipperde ze even. Daarna verduisterde haar blik en zette ze een stap naar voren, waarna ze met een ijzige blik verder liep aan de kits voorbij. Dan was ze maar een rogue, op haar eentje, alleen. Buiten de clans. Kortstondig draaide ze zich om en krulde ze zich op in de schaduw van een steen. Haar blik gericht op het doffe zand rond haar... Pfff.


Clangame - Pagina 2 G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Clangame - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 23:15

Ik reageer even voor Foxkit als jullie het niet erg vinden (Te lui om weer op zijn acc te komen xD)

Foxkit spitsten zijn oren toen hij een poesje voorbij zag lopen genaamd Tigerkit. Het is de betere Tigerkit versie. "Hey Tigerkit" miauwde hij "Kom je naar FoxClan of naar RaptorClan?" Hij hoopte dat ze zijn Clan koos, of geen van beide kon ook, kon ze lekker een eigen Clan bedenken. Hij keek haar vriendelijk aan.




Clangame - Pagina 2 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Clangame - Pagina 2 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 0:37

Raptorkit negeerde Foxkit, pas toen Polarkit tegen hem sprak krulde zijn lippen weer op. Ondertussen ving hij wel de gekozen warrior namen op. Hij zelf heette gewoon Raptorstar, wat heel gaaf klonk in zijn ogen. "Tigerkit moeten we ook als warrior hebben," klonk Polarkits stem. Raptorkit knikte instemmend, hij wist meteen over wie ze het had. Male-Tigerkit natuurlijk. Maar nu voelde hij een soort strijd naar Foxkit toe, dus mocht elke kitten zich wel bij hem voegen. "Mijn naam zal Polarbite zijn." Hij grijnsde. "Goede keuze," miauwde hij met een grijns. "Ik wil bij Raptor!" Hoorde hij plots. Raptorkit keek op en meteen begonnen zijn ogen weer te stralen. "We spelen clannetje, toch?" Raptorkit lachte. "Ja, dat spelen we inderdaad, Mouse..?" Miauwde hij, nadrukkend op haar naam, ze mocht namelijk een volle naam kiezen. "Wil je warrior of medicine cat zijn?" Vroeg hij met een grijns. "Ik hoor bij Raptor!" Hoorde hij vervolgens. Dat was Weaselkit. Hij was ook helemaal welkom. Waarna Weaselkit het nog eens. Raptorkit knikte. "Welkom in Raptorclan," miauwde hij. "Oh, en ik ben een Queen," zei hij. Raptorkit trok een wenkbrauw op. "Euh, ja, best," miauwde hij. Hij ging nu geen leden verjage, maf of niet maf. Vervolgens hoorde hij Flowerkit nog wat zeggen. De sukkel. Raptorkit rolde met zijn ogen en hoorde vervolgens een andere zwarte kitten. Sweetkit, als hij het goed had. "Ikke.. Ook!" Raptorkit stond op en stapte op de kitten af. "Welkom, wil je bij RaptorClan horen? De sterkste en snelste van het woud?" Vroeg hij met een glimlach terwijl hij haar aankeek.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Clangame - Pagina 2 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Clangame - Pagina 2 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 1:08

Foxkit draaide met zijn ogen Eerder gezegd het tegenovergestelde, de zeakste en luiste Clan. Maar Foxkit schepte niet op, dat haatte hij. Eerlijk gezegd wist hij niet wat dit voor nut had. Niemand mocht kiezen op de beste Clan, gewoon de vriendelijkste Clan. Het verbaasde hem ook niet dat Mousekit hem koos. Foxkit keek naar Flowerkit, hij knikte haar toe en likte bemoedigend zijn brsot, dit zal nog is een uitdaging woden.




Clangame - Pagina 2 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Clangame - Pagina 2 Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 2:20

Polarbite luisterde met een zeldzaam glimlachje naar het geroezemoes. Dat glimlachje was er toen haar broertje kwam. Ze hield haar boze ogen in - weg eigenlijk, van Mousekit - om de aandacht niet te trekken van Raptorkit. Haar groene ogen keken de hare dus even aan en gingen toen snel naar de anderen. "Welkom, wil je bij RaptorClan horen? De sterkste en snelste van het woud?" Ze glimlachte breed. "Én van het hoogland," voegde ze er trots aan toe.



Clangame - Pagina 2 CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 10:45

"Hey Tigerkit" zei een stem. Kort keek ze op en zag ze een roskleurige kit staan. Kort wiebelde ze met haar oortjes, maar verder zei ze niet veel. "Kom je naar FoxClan of naar RaptorClan?" Haar blik ging even van Foxkit naar Raptor en terug. Daarna ging haar blik even over de leden van beide 'clans'. Ergens wilde ze bij Raptor om hem iets te bewijzen... Maar aan de andere kant had je Puddle en Lizard. Ze werd hier een beetje verscheurd over het feit of ze haar vrienden boven haar nieuwe visie moest kiezen. Nuja, het was maar een spel... Toch? Waar zat ze eigenlijk over te zagen... Kort knikte ze en kwam ze overeind waarna ze al snel naar de kant ging van 'Foxclan'. "Mijn naam word Tiger..." Uhm ze keek even naar haar pootjes. "Tigershadow," knikte ze even. Ja, dat vond ze wel een leuke naam.


Clangame - Pagina 2 G0fnix8l_o
Es ist ratsam, welke Blumen zu entfernen
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 11:10

"Hey Tigerkit. Kom je naar FoxClan of naar RaptorClan?" vroeg Foxkit. Toen begon Raptor op te scheppen. Flower bleef Tiger strak aanstaren terwijl Raptorkit en Polarkit aan het fantaseren waren over hun "supersnelle" clan. Maar, terug naar de namen, (als deputy moet je wel weten hoe iedereen in de clan heet natuurlijk) Puddlekit werd Puddleghost en Tiger Tigershadow. Oké. Ze zette de stem op van een vrouwelijke deputy. "Puddleghost, Tigershadow, grens patrouille, nu," zei ze streng. Ze liep naar Foxkit-star. "Puddleghost en Tigershadow gaan op patrouille, dus geen van ons kan weg... Anders is het makkelijk voor de RaptorClan om ons kamp overhoop te gooien," fluisterde ze. Ze keek even achterdochtig naar de kant van RaptorClan. "Dat zie ik hun wel doen." Nadat ze dat had gezegd stapte Flowerheart naar Puddle en Tiger. "Grens met RaptorClan graaag, ik vertrouw ze niet." Het lukte haar om serieus te blijven kijken, maar schoot steeds als ze begon te praten bijna in de lach.


Clangame - Pagina 2 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 11:42

Yellowkit keek van een afstandje naar het spelende groepje kittens, ze wild super graag meedoen maar er waren zoveel kittens die ze niet kende. Misschien vinden ze me stom omdat ik me te laat aanmeld... of ze vinden me dik, of zwak of... Doorbijten Yellow doorbijten! Ze liep naar het groepje toe. 'Hey jongens! Zei ze vrolijk. Mag ik ook meedoen? Ik zal goed mijn best doen in de clan die ik kies. Vervolgde ze. Ze keek vragend naar de anderen.


Clangame - Pagina 2 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 11:45


Foxkit knikte en vervolgens liep hij naar Lizardkit toe "Lizardmallow, maak je klaar, er kan ieder moment een aanval komen." Hij keek naar de lucht, dit spelletje kon nog is leuk worden. Hij keek romd zich heen en zag Everstar nergens, maar sommige krijgers keken hun aan, Foxkit slikte even. Het valt niet mee zo bekeken te worden, maar zo kon iedereen zien hoe goed ze in vechten waren. Hij keek naar Yellowit "Tuurlijk mag je meedoen, aarom niet?" miauwde hij naar haar even uit zijn rol als leider. "Kies maar gewoon welke Clan je wil."


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 2 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 11:50

Yellowkit verbaasde zich over hoe aardig Foxkit star tegen haar deed. Zonder twijfelen zij ze 'Raptorclan, en vraag me niet waarom.' Ze wilde graag in de clan bij Raptorstar omdat ze een crush had op zijn vriend: Tigerkit. Ze wilde indruk maken zodat Raptor kon vertellen hoe cool ze was. Ze keek wat aardiger naar Foxstar 'Niets persoonlijks hoor.'


Clangame - Pagina 2 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Clangame - Pagina 2 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 12:58

Lizardkit had even haar blik laten vallen op de voorbij lopende warriors en grijnsde even, waarna ze zich snel recht trok toen ze haar naam hoorde. Jha, de kruiden. De medicine cat van de Foxclan trippelde naar de struiken die de grens van het kamp aangaven en plukte daar enkele blaadjes van af. Ze nam van elke struik wel wat mee en kwam dan ook met een kleurrijke voorraad terug naar het 'kamp'. "De kruiden zijn er," mauwde ze met een kleine twinkeling in haar oogjes en schoof ze iets meer in de schaduw van de Nursery. Haar blik bleef even bedenkelijk op het hoopje kruiden hangen. Ze moest nog iets doen. Haar oogjes schoten open toen ze wist wat het was. Sorteren. Dat deed Sparrowfeather ook altijd. Dat had ze gezien toen ze haar sneeën in haar poten had laten behandelen. Lizard legde elke soort van 'kruiden' bij elkaar en legde er vervolgens een klein steentje op, om te vermijden dat de wind ze terug door elkaar zou blazen. Even draaide ze zich zijdelings om, waardoor ze kort door haar ene poot zakte, en knikte kort naar Foxstar, als teken dat alles klaar was voor een mogelijk gevecht tussen hen en de Raptorclan.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Clangame - Pagina 2 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Clangame - Pagina 2 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 13:22

Haar kitteblauwe oogjes tinkelden en ze keek de kater aan - Raptorkit was zijn naam, toch? Hij stelde voor dat ze zich bij zijn clan, RaptorClan, voegde; de sterkste en beste van het woud. Sweetkit knikte enthousiast en piepte; "Ja! Ikke.. Stewk!" Moest ze nu ook een naam bedenken? Dat was wat de meesten deden, in ieder geval. De zwarte poes dacht even na en zei toen; "Naam.. Sweetblack!", dat was logisch toch, black, van haar vacht, en haar moeder had haar Sweet genoemd. Geen idee waarom eigenlijk, maar ze vond haar best. "En.. Ik.. Wawwiow van.. Waptowclan!"

Tag; Raptorkit (&co)



Clangame - Pagina 2 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 13:37

De kleine poes liep naar Lizardmallow. Flowerheart knikte kort naar hun medicine cat. "Jou den is hier achterin, omdat je dan veilig bent... Snap je dat? Dat daar is de warriors den, daar slapen Tigershadow, Puddleghost en ik. Dat is de leader den. Van Foxstar," legde ze kort de dens uit. Daarna liep ze naar haar den met een muis die ze had gepakt van de prooihoop toen niemand keek. Ze begon te eten. Het smaakte eigenlijk best wel goed. Meteen nam ze nog een hap. Toen Flower het muisje ophad, liep ze naar Foxstar. "Foxstar? Ik wil RaptorClan aanvallen voor zij dat doen.. Mag dat? Dan leg ik Puddleghost en Tigershadow wel uit dat we gaan aanvallen."


Clangame - Pagina 2 21bouqe
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ
I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 13:55


Foxkit knikte naar Flowerkit en naar Lizardkit, Puddlekit en Tigerkit waren sterke kittens..eh...warriors. Foxkit miauwde duidelijk en luid "FoxClan AANVALLEN!!" hijkeek op Lizardkit goed beschermt was en besloot maar dicht bij de medicine den te blijven zodat niemand de medicine cat zou verwonen, want da was natuurlijk tegen de regels. Ugh, warrior code dit, warrir ode dat, die warrio code mag in zijn reet gstopt worden.


And I've been crying out for help.
I know I bite but I mean well
Can you see my disguise
I'm different inside

Clangame - Pagina 2 2hf18ip
I am all alone, I'm surrounded by the fears
Haunted with shackles now they send me straight to tears
I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die
Oh no! They're getting near...

Help me...
Meet Fox
Rina -> Willowstorm -> Foxkit

Theme & Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 15:14

Yellowkit huppelde naar Raptorstar toe. Oke, en nou cool doen Yellow! 'Hey Raptorstar, ik wil me bij jou clan aansluiten. Wat voor rank moet ik hebben?? Zei ze met zo'n laag mogelijke stem. Jij mag wel voor mij kiezen hoor, mij maakt het niets uit. Voegde ze er lief knipperend met haar ogen aan toe. Wat zou Mousekit jaloers zijn, ze bedoelde het niet verliefd maar een beetje slijmen kan geen kwaad.


Clangame - Pagina 2 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarhaze
Member
Clangame - Pagina 2 Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Age: 43 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 15:22

Ze waren ver in de minderheid maar sterker. Yellowkit kwam er ook bij. 'Hey Raptorstar, ik wil me bij jou clan aansluiten. Wat voor rank moet ik hebben??' Polarbite keek naar de poes. Hmmm... Jij mag wel voor mij kiezen hoor, mij maakt het niets uit.' Ze schraapte haar keel. "Yellowtalon, jij bent een warrior, ga samen met Sweetblack voorop naar de grens met Foxclan. Probeer ze tegen te houden, als het dat niet lukt kom je het camp rugdekking geven. Mouse jij verdedigt Weasel... Weaselfur. Ik en Raptorstar zullen ondertussen het kamp verdedigen." Ze keek even naar Raptorstar en dan naar al hun andere leden. Polar had formeel geklonken, maar nu rezen haar haren overeind. Ze bleef echter wel rustig en keek naar de Foxclan. "Mét of zonder klauwen en tanden?"



Clangame - Pagina 2 CClTb1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Clangame - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Clangame   Clangame - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 15:30

Yellowtalon knikte en rende naar de grens toe. Wat is dit spannend! Ze hoorde Polarbite in de verte vragen 'Met of zonder klauwen en nagels?' Ze hoopte maar dat Raptorstar zou zeggen zonder maar ze was er vrijwel zeker van dat Raptor een kans op een écht gevecht niet voorbij liet glippen. Ze stopte voor de grens. Ze wachtte braaf tot Sweetblack er ook aankwam maar voor de zekerheid liet ze haar nagels al uit haar klauw schieten. Je weet maar nooit...


Clangame - Pagina 2 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clangame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: