ontmoeting (alleen goldenmoon)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ontmoeting (alleen goldenmoon)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 13:39

Sluw sloop Blacksoul door de struiken. Het was nacht, haar favoriete tijdstip. Haar vacht was zwart,inktzwart en haar ogen en neus ook. Haar zwarte kokers schoten heen en weer. Haar nagels ontbloot, ze was stiekem zonder dat iemand het wist, in haar eentje gaan patrouileren voor de Bloodclan. Ze liep langzaam door de struiken langs de grens, en ververste de geurmakeringen. Ze snoof en ontblootte haar tanden.Muis. Instinctief ging ze in jachthouding. Het was een dikke muis die scharrelde net over de grens van de donderclan. Blacksoul wist dat ze niet mocht jagen op de andere terretoria's maar de Bloodclan had het nodig. Met een stere en hoge sprong belandde ze op de muis en beet hem dood. Ze begroef hem vlakbij een spar, maar nog steeds op het donderterretrium. Blacksoul glipte de struiken in, en bleef even rusten om zich te wassen. De struiken waren dicht en vol doorns. maar Blacksoul har haar wintervacht op gezet dus voelde ze bijna niks. Het was wel heet, Blacksouls ogen schoten heen en weer en ze snoof in de lucht. Ze was nog steeds op het donderterretrium. Plotseling knapte er een takje, er kwam iemand aan...


ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 13:47

langzaam sloop goldenmoon door het bos opzoek naar prooi omdat ze net krijger was geworden dacht ze dat alles wel in orde was dus lette ziet echt op heuren opeens stond ze stil ze bleef staan en ging in jachthoding zitten ze rook een onbekende hoor geen windclan, rivirclan; of schaduwclan iets anders ze loop voor zichtig op de hoor af en verstopte zich in een kleut varens ze rook nu ook een muis en bloed goldenmoon keek rond zich maar zach niets ze bleef zitten en hopte dat niemand haar zou zien


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 15:56

(oke je moet goed op punten letten, aanhalingstekens zoals ', en ?, Hoofdletters, en 5 regels tekst, controleer ook eerst de spelling)

Blacksoul zag een kluit varens bewegen, en ze wist dat dit geen goed punt was om te vechten. Ze was op donderterretrium dat mocht zowieso al niet, ze had prooi gestolen en als het een patrouille was, kon ze zich maar beter uit de poten maken. Ze snoof de lucht op, nee dit was geen patrouille, het was maar een donderclankat. Ze voelde de spaning in de lucht. Ook rook ze de angstgeur van zichzelf en van de andere kat. Ze ging in verdegingshouding zitten. Als de kat haar aanviel zonder dat ze het wist, was het maar beter om alert te blijven. Blacksoul grinnikte, ze ging een spelltje spelen. Poot voor poot sloop ze naar een andere plek, waar ze opzettelijk de struik heen en weer schudde. Nu sloop ze de andere kant op, en halverwege liet ze een takje knappen. Ze ging weer terug naar haar eerste schuillplaats en ging zich rustig wassen. Toen sloop ze achteruit, richting haar terretorium, maar toen liet ze ook onpzettelijk een takje knappen. Blacksoul kreunde, ze was erbij.



ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 16:56

Goldenmoon zag opeens een struik bewegen ze zette zich klaar om aan te vallen.
Opeens hoorde ze een takje knakken aan de andere kant. Ze dacht na: dit moet een spelletje zijn heu, ik zal exstra voorzichtig moeten zijn. Weer hoor de ze een takje knakken deze keer wist ze zeker waar het was. Ze liep zo snel ze kon er naar toe. Ze sprong op een onbekende kat met de onbekende heur. Ze zette haar nagels stevig in de schouders en proberde haar buir te beschermen. De kat was sterk en schudde haar af. Goldenmoon viel met een plof op de grond, maar kwam meteen weer recht voor de andere kat kon aanvallen.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimema 13 jun 2011 - 9:42

(probeer 5 volle regels te schrijven)

Blacksoul voelde een gewicht op haar schouder. De kat die aanviel probeerde haar schouder te bewerken.Woest schudde ze hem van zich af. De kat viel een eindje van haar weg. Woest rende ze op de kat af. De poes was al overeind gekomen en was snel hersteld. Blacksoul probeerde zijn schouder te bewerken. Ze krijste toen de kat in haar poot beet. Woest ging ze in sluihouding naar achteren.'Jij bent nog niet van me af, wie je ook bent'. Siste Blacksoul, ze draaide zich om en sprintte het donkere bos in, haar terretorium. Toen ze net over de grens was bleef ze staan om op adem te komen. Haar poot prikte en deed verschrikkelijk veel pijn. Ze probeerde het vuil dat erop was gekomen eraf te halen, zo ontstak het niet zo snel. Ze begon zich te wassen en rekte zich daarna uit. Plotseling hoorde ze een takje knappen, kwam de poes nu achter haar aan?


ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimema 13 jun 2011 - 11:45

De onbekende kat rende op goldenmoon af. De kat proberde haar schouders te bewerken, maar ze beet in in de poot van de kat. De onbekende poes ging in sluihouding naar achteren en siste: " Je bent nog niet van me af, wie je ook bent. De kat draaide zich om en liep naar het bos. Goldmoon zat daar nu met schouders die bloede. Ze ging zitten en rook muis. Goldenmoon volgde het spoor en kwam aan bij een spar. Daar onder was een verse hoop aarde. Goldenmoon roef in de aarde, en vond de muis die ze had geroken. Het was een dikke muis en de clan had het nodig. Ze wou de muis wel mee pakken, maar dat mocht niet volgens de krijgerscode. In Plaas daar van nam ze de muis en ging achter de poes aan, die ze had bevochten. Ze vond haar snel door de bloed geur. Ze ging naar de poes toe en smeet de muis voor haar. Goldenmoon siste:"hier wij eten geen gestolen prooi. Ze keek de kat dreigend aan. Ze wou terug naar haar teritorium. Maar iets zij dat ze moest blijven. Ze maakte zich zo groot mogelijk, en ze bereide zich voor op een tweede aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimema 13 jun 2011 - 16:27

De kat wierp haar haar gevangen muis toe.'' Hier wij eten geen gestolen prooi.'' Siste de kat. Blacksoul zag dat ze zich voorbereidde op een tweedde aanval.''Doe maar rustig hoor,ik bijt niet.'' Antwoorde Blacksoul hoonend maar koeltjes. Ze boog zich over de muis en at hem rustig op. Ze gaapte en krabde even met haar poot in haar nek.'' Die beet in mijn poot heb je goed gedaan, ik zal zeker geen twee dagen meer kunnen jagen.'' Antwoorde Blacksoul giftig. Ze stond op, likte over haar schouder en ging toen de struiken in. Ze wist dat er nu een kat in het kamp op wacht stond. Als die kat van de donderclan nou even bleef staan kon zie andere kat gaan halen en laten bewijzen dat er een kat had gejaagd op hun terretorium. Ze gaapte en liep hinkend terug naarhet kamp. Ze stond even stil, de wind speelde met haar vacht. De maan was helder, en Blacksoul knikte ernaar alsof het een hoogwaardige krijger was. Ze riep de naam van de krijger die de wacht had, ze vertelde hem het verhaal en snel waren al weer richting de plek waar ze had gevochten, Blacksoul grijnsde gemeen.


ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimema 13 jun 2011 - 16:45

Goldmoon keek naar de kat die begon te eten aan de muis. Ze was bang in de val gelokt te worden. De zwarte kat ging weg. Goldenmoon wachte even tot dat ze zeker was dat de kat weg was. Daarna ging ze terug naar haar teretorium, Ze ging zitten op een open plek waar ze de maan goed kon zien. Ze keek er even naar en begon daarna haar schouderwonde schoon te likken. Toen ze klaar was genoot ze even van het licht van de maan. Goldenmoon zou er eewig willen blijven. Maar dat kon niet. Opeens zach ze weer beelden door haar hoofd. Van haar kindertijd. Goldenmoon schudde haar hoofd om helder te worden. Ze ging ligen en bad tot de sterrenclan: " waarom kriig ik de beelden van mijn kindertijd ik wil die tijd liefst vergeten. Opeens hoorde ze twee katten op zich af komen. Ze rook de zelfde geur als toen ze die kat op haar teretorium gevonden en bevochten had. Ze zag twee katten, De poes die ze had bevochten en nog een andere kat. Goldenmoon zei in haar gedachten. Oh was ik hier maar nooit gekomen. Ze maakte zich klaar op een aanval, en siste: ' Ik kan jullie toch wel aan. Dat hoopte ze toch


Laatst aangepast door Goldenmoon op di 14 jun 2011 - 18:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimema 13 jun 2011 - 20:08

Goldenmoon schreef:
Goldmoon keek naar de kat die begon te eten aan de muis. Ze was bang in de val gelokt te worden. De zwarte kat ging weg. Goldenmoon wachte even tot dat ze zeker was dat de kat weg was. Daarna ging ze terug naar haar teretorium, Ze ging zitten op een open plek waar ze de maan goed kon zien. Ze keek er even naar en begon daarna haar schouderwonde schoon te likken. Toen ze klaar was genoot ze even van het licht van de maan. Goldenmoon zou er eewig willen blijven. Maar dat kon niet. Opeens zach ze weer beelden door haar hoofd. Twee katten die naar haar toe kwamen. Ze kon niet zien welke. Goldenmoon schudde haar hoofd om helder te worden. Ze ging ligen en bad tot de sterrenclan: " waarom kriig ik die beelden van u, terwijl ik niet begrijp wat ze betekenen. Waarvoor wilt u me waar schuwen. Opeens hoorde ze twee katten op zich af komen. Ze rook de zelfde geur als toen ze die kat op haar teretorium gevonden en bevochten had. Ze zag twee katten, De poes die ze had bevochten en nog een andere kat. Goldenmoon zei in haar gedachten "oh sterrenclan waarom luisterde ik niet beter naar het teken dat u me gaf. Het waren de twee katten die ze had gezien in haar hoofd. Ze maakte zich klaar op een aanval, en siste: ' Ik kan jullie toch wel aan. Dat hoopte ze toch

Goldenmoon, alleen medicijnkatten krijgen beelden van Starclan, of andere katten met hoge uitzondering(Oftewel, met toestemming van de admin) Dit gelieve voortaan niet meer doen!

Mvg,

Honeyfeather


ontmoeting (alleen goldenmoon) UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 22:42

Blacksoul gaf een teken aan de andere kater. Deze liet zich terugglijden in de schaduw maar bleef daar zitten te wachten op een nog een ander teken. Blacksoul rekte zich gemakkelijk uit.''Ik kan jullie toch wel aan.'' Siste de andere kat. Blacksoul zag dat ze twijfelde en rook een kleine angstgeur.'' Wie zegt dat ik ga vechten?'' Zei Blacksoul koel en ze richtte haar kille blik op de poes. Haar ogen waren ijs. Ze keerde de poes de rug toe en liep naar de kater die verscholen in het struikgewas zat.''Je kan gaan, vertel hier niemand over.'' Zei Blacksoul tegen de kat. De kat verdween in het diepe donkere struikgewas.''Het spijt me dat ik gejaagd heb op Thunderclan terretorium. Ik zal voorzichtiger zijn voortaan.'' Sprak Blacksoul zonder een greintje medeleven. Haar blik was nog steeds koel maar iets verzacht.''Hoe heet je eigenlijk?'' Sprak Blacksoul weer. Ze ging zitten en wastte behendig haar kop en rug. Weer keek ze naar de kat die nog geen kick had gegeven.Ze zuchtte en begon opnieuw haar rug te likken om de overeindstaande haren van frustratie neer te leggen.''Ik val je niet meer aa, het enige wat ik wil weten is hoe je heet jonge Warrior.'' sprak Blacksoul naar enkele minuten.


ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 10:49

"Wie zegt dat ik ga vechten?" Zei de de kat voor haar. Even liep die weg en na even kwam ze weer terug. Goldenmoon rook dat de andere geur weg ging. Maar ze bleef op haar hoede. "Het spijt me dat ik gejaagd heb opthunderclan terretorium. Ik zal voorzichtiger zijn voortaan." Ging de poes verder. De ogen van de poes stonden als ijs. "Hoe heet jij eigenlijk?" vroeg ze verder. Toen ging de poes zich wassen. Goldenmoon ging recht op zitten, met haar staard over haar poten gelegd. "Ik val je niet meer aan, het enige dat ik wil weten is hoe je heet jonge worrior." Goldenmoon recht in de poes haar ogen. "Goldenmoon." zei ze kil. "Jij?" vroeg ze toen kort af. Ze keek even naar de maan. Haar blik verrade niets van gedachten. Een zachte blies deed de bladeren ritselen. Dat was ver het eenigste dat je hoorde, samen met de zachte ademhaling van de twee poesen. misschien was dit niet de nacht die ze verwacht had. Maar het was eigenlijk toch een goede nacht. Ze keek in de ogen van de andere poes. Ze wist niet zeker of de kat meende wat ze zei of niet. Maar dat liet ze niet merken. Misschien was dit ook het begin van een mooie vriendschap. Maar misschien ook niet. Ze wist niet wat ze moest verwachten van deze poes. Dus wachte ze geduldig op haar antwoord. Maar terwijl bleef ze kijken in de ogen van de poes


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimedo 30 jun 2011 - 2:36

'Goldenmoon' Zei de poes kil.'Jij?''Blacksoul' Sprak Blacksoul nog koeler dan haar. Goldenmoon keek naar de maan, en Blacksoul kon niks van haar gezicht wijsmaken. een zaacht zomerbriesje woei door hun vachten en daarna was het muisstil. Blacksoul kon nu aan Goldenmoon zien dat ze aan het twijfelen of aan het nadenken was. Goldenmoon keek haar recht in de ogen aan, Blacksoul keek koel terug.'Mooie warriornaam Goldenmoon.'Sprak Blacksoul uit eindelijk na een lange stilte. Ze zei de naam nog een keer zacht in zichzelf. Haar naam was ten verre van mooi of goed. Blacksoul. Zwartziel letterlijk vertaalt, niet mooi. Ze dacht eens diep na. Een vriendschap zou gevaarlijk worden, maar ze was al gevaarlijk en een waaghals. Ze keek een beetje rond. Ze stonden weer bij de sparren en het was een zwoele zomeravond. De maan scheen helder, hij was bijna vol. Ze miste de grote vergaderingen, maar Bloodclan mocht daar niet heen, dan verraadde ze de clan en dan werd ze hier ook uit verbannen. Ze zuchtte en liet haar kop neerzakken op haar poten.'Is het een goed idee om elkaar morgen nog te zien, het is hier te gevaarlijk en ik wordt een beetje moe van dat gezit.' Sprak Blacksoul. Nu keek zij de poes recht aan met haar, zoals altijd, Kille, ijskoude blik. Maar iets diep van binnen warmde haar ogen op.


ontmoeting (alleen goldenmoon) Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
ontmoeting (alleen goldenmoon) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting (alleen goldenmoon)   ontmoeting (alleen goldenmoon) Icon_minitimedo 30 jun 2011 - 15:30

"Blacksoul." sprak de poes. Ze keek haar aan alsof ze niet wist wat ze moest denken. 'Mooie warriornaam Goldenmoon. sprak ze na een tijdje. Ze keek de poes rustig aan. "Dankje, jou naam is ook niet mis. Ik bedoel het post bij je vacht, neus en ogen." zei ze vriendelijk terug. Veer keek ze terug naar de maan. Een koele zomer bries kwam door haar vacht waaien. Het was nu zo vredig geworden. 'Is het een goed idee om elkaar morgen nog te zien, het is hier te gevaarlijk en ik wordt een beetje moe van dat gezit.' zei de poes toen. Ze verstoorde de rust en vrede. Ze keek haar kil aan, maar diep in de ogen kon je warmte zien. "Hmm.... Mischien is het niet zo'n goed idee om aftespreken." Zei ze zonder emotie. "Maar voor mij is het goed." Zei ze toen vriendelijker. "Ik word ook moe van te zitten." Zei ze toen grappent. "Maar hier terug of ergens anders en waneer?" Vroeg ze toen sirieus. Dit was geen grapje mischien zou ze een nieuwe vriend kunnen krijgen. ZAe keek de poes zacht aan. Haar vacht gloeide op in het maan licht. "Het is fijn je te ontmoeten blacksoul." Zei ze toen het weer even stil was. Nu keek ze terug naar de maan en spitste haar oren. Om het antwoord te horen van blacksoul.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontmoeting (alleen goldenmoon)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: