clan vrienden (thunderclan darkfire)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 clan vrienden (thunderclan darkfire)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 14:22

goldenmoon lag opgerolt in het krijgers hol toen ze waker werd de dag ervoor was zo druk geweest dat ze zich niet kon herinderen dat ze was gaan slapen ze rekte zich uit en ging naar de openplek ze had honger maar zach dat de hoop met prooi zo klijn was dat ze besloot te gaan jagen ze klauterde het ravijn uit en liep richting de zonnerotsen toen ze daar aan kwam warn haar poten stijf ze deet haar mond open om de lucht te ruiken ze rook een ekster ging in jachthouding en sloop naar de heur toe omdat ze het beestje niet kon zien ze wou net springen maar hoorde het beestje piepen ze stond op en liep er naar toe darkfire had de ekster eerder te pakken goed gevangen miauwde goldenmoon zee had gehoord dat darkfire niet een van de vriendelijkste was uit haar klan en vogede er spotend bij alleen jammer dat het zo piepte nu kunnen we hier een paar dagen niet meer jagen de andere dieren zijn nu gealameerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 21:27

Heb je ooit misschien gehoord van punten? ze zien er zo uit: .. XD. Nee grapje, het lijkt nu één hele lange post, ook dat leest vervelend. en als je praat met je Char, gebruek je deze tekens : '' .....''
Let er de volgende keer op, oke?


Darkfire liep door de bossen heen. De ochtend was vroeg, vogeltjes tjilpte in de ochtendzon. Vele katten waren aan het jagen, andere waren op patrouille. Krijgers trainde hun leerlingen. Maar Darkfire niet. Hij had Brightpaw vandaag vrij gegeven, zodat ze misschien wat tijd met anderen kon besteden. Hij draaide met z,n oren om geluiden op te vangen, misschien kon er vandaag nog wel een grote houtduif langskomen. Daar had Darkfire eerlijk gezegd wel zin in, dan had je tenminste echt wat te eten inplaats van een kleine muis die zo op was. Darkfire opende zijn bek, hij liet zijn geur klieren werken en rook in de verte een vleug van een ekster. Geen houtduif maar dit was ook wel goed. Langzaam liet Darkfire zich in een jacht houding zakken, hij sloop geruisloos over de bosgrond. Zijn zintuigen gespitst, Darkfire zag beweging in de struiken. Even later kwam de ekster tevoorschijn, hij pikte wat korreltjes op en hupte heen en weer. ,,Perfect,, dacht Darkfire. Hij wiegde langzaam op zijn achterpoten en wachtte het prefect moment af. Nu! De kater zette krachtig af tegen de grond, hij belande tegen de Ekster die hij gelijk in zijn bek greep. Het beestje kwetterde van angst. Alleen de schreeuw om hulp van de vogel was niet lang te horen. Doordat Darkfire er snel een einde aan maakte. Hij proefde het verse bloed dat in zijn bek droop. heerlijk, hij had honger. Later die dag zou hij het wel opeten. opeens Kwam er een poes de struiken uit, die zo te zien haar aandacht ook op de vogel had willen gooien. Maar blijkbaar telaat was geweest.
''alleen jammer dat het zo piepte nu kunnen we hier een paar dagen niet meer jagen de andere dieren zijn nu gealarmeerd. '' Darkfire keek arrogant op en keek haar spottend aan. ''Een paar dagen is ook wel erg veel hoor, overdrijf niet zo zeg. En trouwens, zelfs een das had jou van verre al kunnen horen aankomen. Dus je had de ekster toch niet gevangen. '' Darkfire moest je niet uitdagen want dan kon je de bal groter terug verwachten.


clan vrienden (thunderclan darkfire)  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 21:50

goldenmoon keek darkfire aan met ogen dat niets zeiden. Ik weet dat ik overdrijf. maar ik dacht dat een krijger slimer zou zij geweest. Ze ging zitten en zei: Ik ben goldenmoon met een zachte stem. Ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan de ekster. Ik had eigenlijk toch meer zin in een houtduif. Ze keek de kater even aan en ging dan door met praten. Ik ken je leerling brightpaw, we heben een tijd samen in het leerlinge hol geleeft misschien ken je me beter als goldenpaw. Ik heb gezien dat je drie dagen geleden niet op de naam seremonie was. Ik vin dat niet erg maar ik probeer mijn clan leden beter te leren kennen sinds ik krijger ben. Ook al vind ik dat ik het krijger zijn niet verdien. Ze begon zich te wassen, en wachte op een antwoord


Laatst aangepast door Goldenmoon op ma 13 jun 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : twee woorden aan elkaar geschreven veranderd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 22:12

''Ik weet dat ik overdrijf. maar ik dacht dat een krijger slimmer zou zij geweest. Ze ging zitten en zei: Ik ben goldenmoon met een zachte stem. Ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan de ekster. Ik had eigenlijk toch meer zin in een houtduif. Ik ken je leerling brightpaw, we heben een tijd samen in het leerlinge hol geleeft misschien ken je me beter als goldenpaw. Ik heb gezien dat je drie dagen geleden niet op de naam ceremonie was..'' Zei de poes. Darkfire keek haar geïrriteerd aan. Haar houding beviel hem totaal niet. Jaja een houtduif zeker?! wat een dominante tante. Hij grauwde wat in z,n keel. maar hij zei tenslotte. Mijn naam is Darkfire. Ik wist niet eens dat er een ceremonie was geweest. En wat zou het?! Het interesseert me toch niet. Ik zou er verder niks aan hebben ik heb dus al een leerling. En wat bedoel je eigenlijk, Brigtpaw is niet amper een kit meer. Ze moet nog veel leren. Goldenpaw, de naam komt me misschien vaag bekend voor.'' Met spottende ogen liet hij zijn blik over haar glijden, hij haalde z,n neus op. ''Ik vin dat niet erg maar ik probeer mijn clan leden beter te leren kennen sinds ik krijger ben. Ook al vind ik dat ik het krijger zijn niet verdien.'' Hij keek haar alleen aan en zei bot. '' hmh, Nee dat zie ik.''


clan vrienden (thunderclan darkfire)  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 11:27

Toen darkfire eindelijk antwoord had gegeven. Keek goldenmoon hem strak aan. Ze dacht na: "darkfire is zo te zien niet één van de liefste". Om toch een antwoord te geven op zijn antwoord. (Dat haar een beetje iriteerde). " Siste ze: "Wat bedoel je daar mee". Ze stopte met zich te wassen. Goldenmoon keek naar de ekster dat darkfire had gevangen. Omdat ze al van de dag er voor niet had gegeten, kwam het water in haar mond. Maar dat wou ze niet laten zien aan de zwarte kater. Goldenmoon wou haar eigen prooi vangen. "Wat denkt die kater wel"Dacht ze na. Een grom kwam in haar keel. Maar verdween al snel. tenslotte zei ze tegen darkfire: " je kent mij zeker niet? De meeste katten weten al hoe ik ben maar jij." Ze keek hem aan met een vragende blik nu en bleef recht zitten met haar staard over haar boten gelegt. Terwijl ze wachte tot dat de kater antwoord gaf.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 12:26

Darkfire grauwde wat. Hij zwiepte geïrriteerd met z,n staart. "Wat bedoel je daar mee?" Een valse en spottende grijns kwam op Darkfire,s gezicht. Hij lachte wat vals en zei, Precies zoals ik het zeg. Van wie heb jij wel geen training gehad? Die jachthouding van net leek op een hups van een poesiepoes!'' Darkfire zag dat Goldenmoon naar de ekster keek. Ze had een hongerige blik in haar ogen. Ze liet het ongemerkt zien. Al zei Darkfire er niks over. Hij bleef haar alleen aan kijken met een strakke blik. " Je kent mij zeker niet? De meeste katten weten al hoe ik ben maar jij." Darkfire gromde wat in z,n keel en snauwde, ''Waarom zou ik je willen kennen?! Ik mag je nu al niet. Je weet niet beter dan de kont van een tweebeen!. Maar als je zo graag wilt zeggen hoe of wie je degelijk bent, 'veras me.'' Met een sluwe blik keek hij haar aan. Deze poes had hij alleen enkele keren zien lopen in het kamp. Hij interesseerde zich niet zo veel in andere katten. De meest uit de Donderclan waren watjes. Ze hadden geen enkel gevoel voor het duister. Niemand maar dan ook niemand was zoals hij. Alleen Grayclaw, die kon hem begrijpen. Maar het probleem was dat Grayclaw in de Schaduwclan zat. Deze poes deed hem denken aan een naïeve leerling. ze was kort geleden krijger geworden dat kon je duidelijk zien. Vlamachtige ogen keken door haar heen.


clan vrienden (thunderclan darkfire)  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 12:59

Darkfire had een antwoord gegeven op haar vraag. Goldmoon was niet verast door zijn antwoord. "Goed ik zal je vertellen hoe ik ben". Zei ze met een stem waarin je een kleine lach kon horen. "Ik ben geboren bij een golden moon. De nacht is daarom ook mijn favoriete tijd stip. Ik heb verschillende kantjes net als mijn vacht". Ze keek even naar de kater en ging toen door." Ik kan lief, aardig, sluw , neidig en grof voegde ze er aan toe met een schorse stem. Het is te zien hoe ik me voel en hoe de katten doen tegen mij. Meestal brobeer ik aardig te blijven. Maar dat lukt niet altijd, ik ben een kat die een beetje alle karakters heeft. Daar is mijn naam ook op gebazeert. Natuurlijk ook op het fijt dat ik als eenigste bij een golden moon ben geboren. Goldenmoon stopte met spreken en dacht even na over wat darkfire had gezegt." een poesiepoes, de kont van een twee been". Toen zei ze met een scherpe stem:"een poesiepoes hé". je denkt dat ik getraint ben door fireheart. ZE keek hem aan met glanzende groene ogen. "Nee ik ben niet getrain door hem. Haar staart zwiep ondeugend geen en weer. Ze keek de krijgers kat aan met halfgesloten ogen, En dacht: " welk antwoord zul je nu geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 20:18

"Goed ik zal je vertellen hoe ik ben". Darkfire keek haar wat ongeitreseert aan. Maar luisterde naar wat ze te zeggen had. "Ik ben geboren bij een golden moon. De nacht is daarom ook mijn favoriete tijd stip. Ik heb verschillende kantjes net als mijn vacht" Darkfdire keek iet wat op. Hij zei, '' Dan is dat iets wat we gemeen hebben. Ik ben ook graag het liefst s'nachts op pad.'' de poes ging verder. Ondertussen likte Darkfire z,n rug met lange halen. Maar z,n oren waren gespitst. Zodat je kon zien dat hij luisterde. " Ik kan lief, aardig, sluw , nijdig en grof voegde ze er aan toe met een schorre stem. Het is te zien hoe ik me voel en hoe de katten doen tegen mij. Meestal probeer ik aardig te blijven. Maar dat lukt niet altijd, ik ben een kat die een beetje alle karakters heeft. Daar is mijn naam ook op gebazeert. Natuurlijk ook op het fijt dat ik als enigste bij een golden moon ben geboren.'' Darkfire was klaar met Zijn wasbeurt. Net als de poes met haar té lange verhaal. Darkfire keek haar alleen met een nietziende blik aan. Hij sprak enkel. ''Oke, dus veel kleurtjes. Veel karakters. Het zal ook wel weer niet. Nou zoals je al weet is de naam Darkfire, mijn vacht staat ook in de naam van mijn persoonlijkheid. Ik ben erg duister en trek mij graag terug in mijn eentje. Meer valt er niet over me te zeggen voor jou. '' "een poesiepoes hé". je denkt dat ik getraint ben door fireheart.Nee ik ben niet getrain door hem'' Darkfire keek haar zuchtend aan. Waarom zou ik dat denken?, het maakt mij toch niet uit.


clan vrienden (thunderclan darkfire)  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:21

Goldenmoon luisterde wat de kater zei. "Oke dan is het goed" zei ze met een zachte stem. "Tenminste iets wat we gemeen hebben hé". "Mischien zouden we nog eens goede vrienden kunnen worden". Ze keek hem aan met hongere ogen. "Maar nu ga ik verder gaan jagen, ik kan een hele kat op". Ze dacht na: Mischien zouden ze samen kunnen jagen. He... ze stopte even met praten om een vaste stem tekrijgen. Goldenmoon zou niet onder doen voor deze krijgs kat. "Heb je zin om mee te gaan jagen" vroeg ze toen haar stem vaster was. "Of zullen we vanacht afspreken om te gaan jachen; gezien dat van ons alle bij het lievelings tijdstip is. Ze keek naar z'n rode ogen. Dat ze eigenlijk bewonderde, hij was de eenigste kat die ze kende met rode ogen. Goldenmoon kwam recht en keek hem aan met stralende groene ogen. Ze verwachte dat hij op alle bij de verzoeken nee ging zeggen. Dus dwaalde haar blik even af naar het rivierclan teretoria. Ze bleef kijken naar daar en niet meer naar de zwarte krijger voor haar. Maar ze wachte vol verwachting op een antwoord, terwijl ze langzaam ook weer in gedachten verzonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 10:49

"Oke dan is het goed,"Tenminste iets wat we gemeen hebben hé " Darkfire had een norse uitrukking op z,n gezicht. Hij maakte een walgende beweging. Maar de poes was nog niet uitgepraat. "Mischien zouden we nog eens goede vrienden kunnen worden". Een lage grommerige toon kwam uit Darkfire,s keel. ''Vrienden? Vrienden?! ha! laat me niet lachen. Ik heb geen vrienden en die heb ik ook niet nodig!.'' Darkfire had het niet op deze poes, dus vrienden zou hij niet snel met haar worden. "Maar nu ga ik verder gaan jagen, ik kan een hele kat op" Darkfire keek haar spottend aan, hij zwiepte z,n staart heen en weer. En hief zijn hoofd arrogant omhoog. "Heb je zin om mee te gaan jagen" '' Leuk geprobeert poesje, maar ik zei het al eerder. En ik verander niet van die mening.'' "Of zullen we vanacht afspreken om te gaan jachen; gezien dat van ons alle bij het lievelings tijdstip is'' Darkfire,s houding veranderde nu. Wat geintreseerder, keek hij haar aan. Maar hij zei aleen kortaf. [i] ''Overtuig me maar muizenbrein, wat was je van plan?''.[i] De poes leek nu in gedachte te zijn. Hij wachte nog enkele seconden op antwoord. Anders zou hij vertrekken.

*Het zijn niet echt rode ogen, maar vlamkleurige ogen. Meer oranje.*+ mijn insp? gone.


clan vrienden (thunderclan darkfire)  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
clan vrienden (thunderclan darkfire)  DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: clan vrienden (thunderclan darkfire)    clan vrienden (thunderclan darkfire)  Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 20:32

Wat de kater zei irieterde haar een beetje. Maar ze liet het niet merken. Toen ze vroeg om aftespreken snachts leek hij al wat geintreseerder; "Overtuig me maar muizebrein, wat was je van plan?" Dat wist ze al langer. "Naar de slangerotsen gaan." Zei ze net zo kort af als de kater. Daar kwamen niet veel katten omdat ze bang waren voor de aders. Maar als je de daar niet soms ging jagen dan pas wwas je een muizenbrein. Zoals darekfire haar noemde. Ze keek de krijger aan, het kon haar eigenlijk niet veel meer scheelen wat hij zou doen. Als hij mee ging ewel dan ging hij mee. Zo niet zou ze wel alleen gaan. "Zo wat doe je." Zei ze met een harde stem. Ze tond op en liep een rondje, haar poten waaren nog wat stijf. Toen bleef ze staan voor hem. Er kwam een kleine lach op haar snuit. Wat probeerde ze eigenlijk te berijken met deze arogante kater. Maar ja ze had het nu gevraagt dus. Ze dacht na: "Of ben je ook zo'n watje die niet durft door de aders." Maar dat zou ze niet zeggen, ookal had ze er heel veel zin in. Maar nu wachte ze op een antwoord. Ookal wou ze meteen weg. Ze was een kat met veel geduld. Maar ze honger dus nu momenteel niet. Haar staart zwiepte ongeduldig geen en weer.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
clan vrienden (thunderclan darkfire)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: