Risk [Open] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Risk [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 13:15

Nog steeds wist hij niet zeker hoe het kwam dat hij zo'n indruk maakte op Noa-pardon, Risk. Echt zeker of hij dit fijn vond of niet wist hij niet, omdat hij ergens verwachtte dat hij de kater uiteindelijk teleur zou stellen, als hij zulke verwachtingen had. De zwarte kater schudde het van zich af, ze zouden wel zien.
"Dat is geweldig. Van af nu ben ik Risk."De woorden van de Risk haalde hem uit zijn gedachtes, ja, hij had gelijk. Hij glimlachte. "Mooi. Laten we Claw, de leider van de clan, gaan zoeken, dan kan hij je toelaten." De zwarte kater draaide zich met een zwiep van zijn staart om, het was hem aardig gelukt om Claw's naam normaal uit te spreken. Hij wilde Risk niet te veel beïnvloeden, dat hij het niet op Claw had, lag waarschijnlijk aan hem.
Nog éénmaal keek hij achterom. "Dit is je laatste kans, weet je zeker dat je bij de Elite wilt?"


Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] - Pagina 2 DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 17:45

Van af nu zou hij dus Risk heten. Kijk dat was een veel betere naam. Daar kon hij trots op zijn. De zwarte kater glimlachte naar hem en Risk keek trots terug. "Mooi. Laten we Claw, de leider van de clan, gaan zoeken, dan kan hij je toelaten."Zei Jinx. Het crème witte katje knikte. Hij benieuwd wie hoe Claw er uit zou zien. Risk verwachte dat de leider hem niet zomaar binnen zou laten. En dat het nog lang zou duren voor ze hem zouden accepteren. Iniedergeval niet tot dat hij bewezen had dat hij van nut was. De zwarte kater was opgestaan en een stukje vooruit gelopen. Risk stond ook op en Jinx keek hem van over zijn schouder aan. "Dit is je laatste kans, weet je zeker dat je bij de Elite wilt?"Vroeg hij. Risk knikte. "Heel zeker." Met die woorden liep hij richting de zwarte kater toe. En zou hem volgen , op naar de , leider.    


Risk [Open] - Pagina 2 1zz3tro
Risk [Open] - Pagina 2 RiskRisk [Open] - Pagina 2 BleakRisk [Open] - Pagina 2 SolarRisk [Open] - Pagina 2 Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 18:31

"Heel zeker." Miauwde Risk. Jinx knikte en begon op een rustig tempo te lopen, opweg naar het territorium van de Elite. Claw's geur kon hij nog niet onderscheiden, hopelijk zou hij ergens in de buurt zijn. Dat zou namelijk mooi uitkomen. "Ik weet niet precies wat Claw van je gaat vragen, maar het is normaal dat nieuwe katten een kittypet vermoorden voordat ze bij de Elite kunnen. Echter ben je daar misschien te jong voor, maar bereid je voor."Waarschuwde hij deze kater. De twijfel of dit wel een slim idee was, had hij weggeschoven. Deze kater was oud genoeg om zelf te beslissen. Zelfs als Jinx hem niet had verteld over de Elite, zou hij het waarschijnlijk er zelf wel heen zijn gegaan.
De kater zwiepte ietwat geërgerd met zijn staart, waar was die verdomde leider toch?


Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 21:27

Kalm at hij het konijn op, die hij tussen zijn poten had neergelegd. Hij scheurde er steeds een reep vlees van af en schrokte dat naar binnen. Pas toen hij al het vlees van de botjes af geschraapt had likte hij zijn lippen en borst schoon. Voordat hij de botjes oppakte om naast zijn barn te begraven. Hij stapte zijn barn uit en liet zijn nagels uit zijn hulzen glijden. Het zand was mul, omdat hij er wel vaker dingen begroef. Dus koste het hem niet zo veel moeite om de botjes onder de grond te krijgen. Daarna maakte hij het gat weer dicht en kwam overeind. Zijn gitzwarte vacht glom in het zonlicht en er zaten nog wat bloedspeters op zijn vacht van het konijn die hij gevangen had. Hij had geen zin om zich helemaal te wassen, dus liet hij het maar zo. De blik in zijn groengele ogen gleed over het kamp, deze meeste katten waren op pad waardoor er een kille rust hing over het kamp. Ook hij sjouwde het kamp uit, met zijn oren gebruikelijk in zijn nek en een grimas om zijn lippen. Zijn ogen stonden koud en kalm terwijl hij verder liep. Hij stopte echter met lopen toen de geur van Jinx zijn zintuigen prikkelde, vermengt met een andere geur. De geur van een zwerfkat en meteen kwamen zijn haren omhoog. Begon die Jinx nou terug te vallen in zijn oude gewoontes? Wantrouwen verscheen in zijn ogen terwijl hij naar het tweetal toe sjouwde. “Wat heeft dit te betekenen?” Zijn stem klonk nog steeds kalm, zonder ook maar een greintje van het wantrouwen wat in zijn ogen doorschemerde. Hij kon zijn stem heel goed op één toon houden, zeker wanneer iets hem niet zinde.



Risk [Open] - Pagina 2 Eki8z
Risk [Open] - Pagina 2 ZrDY9U2Risk [Open] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 20:51

Ze hadden geluk, op een of andere manier; de sterke geur van zijn leider, Claw vulde de straat en na een kort moment verscheen de andere kater. Het was bijzonder hoe ze veel van elkaar weg hadden, dezelfde vacht kleur en ogen. Toch waren ze net een beetje ander, voornamelijk als het ging om hun bouw. Wat duidelijk maakte dat ze geen familie waren.
Zoals gewoonlijk liet Claw geen enkele emotie doorschemeren in zijn ogen. Dat bewonderde hij ergens wel, gezien hij wist hoe moeilijk het was om je niet te laten leiden door je emoties. "Wat heeft dit te maken?" Alles aan hem was kalm, ijzig kalm. Maar Jinx wist wel dat de kater hem waarschijnlijk wantrouwde, er vanuit ging dat hij wat in zijn schild voerde.
Een geamuseerd grijnsje sierde zijn lippen. "Hallo daar, Claw." Miauwde hij kalmpjes, waarna hij met zijn pluizige staart naar Risk wees. "Mag ik je voorstellen aan Risk? Hij heeft interesse op de Elite te joinen." Afwachtend keek Jinx naar Claw, zich afvragend hoe deze zou reageren.


Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] - Pagina 2 DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 21:45

Jinx knikte op Risk zijn laatste bevestiging en samen begonnen ze richting zijn nieuwe thuis te lopen. Inmiddels begon de zon op te komen. Hij wist niet prcies wat hem te wachten stond. Maar makkelijk zou het niet zijn. Nee , hij zou zich een weg naar boven moeten beuken.  "Ik weet niet precies wat Claw van je gaat vragen, maar het is normaal dat nieuwe katten een kittypet vermoorden voordat ze bij de Elite kunnen. Echter ben je daar misschien te jong voor, maar bereid je voor."Bereide Jinx hem voor op wat kon komen. Risk knikte. Het feit dat hij misschien een kittypet moest vermoorden vond hij niet heel erg. Of het hem ging lukken was de tweede vraag. Het duurde niet lang voordat ze er waren. Hij keek om zich heen en nam de omgeving goed in zich op. Benieuwd waar hij zich de komende nachten zou bevinden. Risk zijn aandacht werd al snel getrokken door een andere zwarte kater. Jinx liep er op af en hij volgde. Het zou dus de leider moeten zijn. Een beetje bewonderd keek hij naar de halsband met honden tanden die de kat om had. Dat zou hij later waarschijnlijk allemaal nog wel uitgelegd krijgen. “Wat heeft dit te betekenen?” Vroeg hij kalm. Risk keek opzij naar Jinx. Die leek geamuseerd te grijnzen. Maar dat zetten hij al snel uit zijn gedachten. Hij kon maar beter blanco de Elite betreden. Totaal zonder voorkeuren. "Hallo daar, Claw."Begroeten de zwarte kater hun leider. "Mag ik je voorstellen aan Risk? Hij heeft interesse op de Elite te joinen."Risk knikte instemmend. Hij verwachten niet dat Claw hem zo maar even van harte welkom binnen liet. Waarschijnlijk zou het anders gaan. Maar hoe? Daar zou hij zo achter komen.


Risk [Open] - Pagina 2 1zz3tro
Risk [Open] - Pagina 2 RiskRisk [Open] - Pagina 2 BleakRisk [Open] - Pagina 2 SolarRisk [Open] - Pagina 2 Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:15

“Hallo Jinx.” Sprak hij even kalm en neutraal als Jinx hem begroet had. Toen de andere zwarte kater hem voorstelde aan de kat die hij bij hem had, gleed zijn blik naar Risk. De kat was nog jong, waarschijnlijk kon hij net Young One worden en ze waren Young One’s nodig. Dus sprongen zijn oren afwachtend maar nieuwsgierig opzij terwijl hij de kat in zich opnam. Hij zette zijn lijf weer in beweging en liep met rustige en ruime passen om de jonge kater heen. Hij zag er goed uit en als hij het goede karakter had konden ze hem zeker gebruiken. Voor de kop van Risk stond hij stil. Zonder wat te zeggen ging hij zitten en staarde hem aan. De blik in zijn groengele ogen boorden zich zonder pardon in die van de jonge kater. Het duurde een hele tijd voordat hij wat zei, maar ondertussen nam hij de reacties van de zwerfkat in hem op. Claw was scherp en er ontging hem niet veel, elk klein dingetje wat kon duiden op zwakte zou hem opvallen. “Zeg eens Risk en denk erom dat je eerlijk bent. Ik zie het als je tegen me liegt.” Zijn stem klonk nog steeds kalm, maar in zijn ogen kon je zien dat het geen grapje was dat hij elk woord wat hij zei meende. “Zou je katten doden als ik zou vragen, zal je in de rivier springen als ik het vroeg?” Onbewogen bleef hij zitten, alleen zijn bek bewoog als hij sprak.



Risk [Open] - Pagina 2 Eki8z
Risk [Open] - Pagina 2 ZrDY9U2Risk [Open] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 19:52

Er lag duidelijk belangstelling de geel-groene ogen van de kater. Dat deed Jinx goed. De kater was namelijk van plan zijn weg naar boven te vechten in de Elite, hij zou zoveel mogelijk tanden proberen te bemachtigen, te doen wat hij kon doen. Normaal trok hij zich niet veel aan van andere katten, maar de manier hij werd behandeld was walgelijk. Geen greintje respect kreeg hij van wie da ook, hij was simpelweg een aanhangsel van Zira, meer niet. Dat kon zijn eer niet echt hebben.
Claw stond op en liep zonder woorden om Risk heen, het was duidelijk dat hij hem volledig in zich op nam, hem keurde. Uiteindelijk ging de zwarte kater voor Risk zitten, zijn ogen scherp op de jonge kat gericht, waarna hij ijzig kalm tegen hem begon te spreken. Jinx ging zitten en keek nieuwsgierig wiebelend met zijn oren toe, benieuwd hoe dit zou aflopen. Nu kon hij Risk niet meer helpen, daar had hij simpelweg de macht niet voor. Hier had hij Risk echter meer dan eens voor gewaarschuwd, dus kon deze het niet meer op hem schuiven mocht het mis gaan.



Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] - Pagina 2 DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 22:00

"Mag ik je voorstellen aan Risk? Hij heeft interesse op de Elite te joinen." Vertelde Jinx aan de leider. De crème witte kater knikte instemmend. Dat wilde hij inderdaad. Hij merkte dat Claw hem bekeek en liet dat rustig toe terwijl hij in het niets staarde. Zittende , maar goed recht op en paraat om in actie te komen. De zwarte kater stond op en liep en rondje om Risk heen. De kitten verroerde zich niet. Risk was er van overtuigd dat de leider het recht had om hem zo goed mogelijk te keuren. En dus zou hij alles in zetten om aan die eisen te voldoen. Claw ging voor hem zitten en keek hem recht in de ogen aan. Risk keek terug in de groen gele ogen van de kater. In zijn ijsblauwe kijkers was geen glimpje emotie meer zichtbaar. Er viel een lange ongemakkelijke stilte. Waarin hij wat er op dit moment gaande was nog eens goed kon overdenken. Zo meteen zou het duidelijk zijn. Was hij goed genoeg om een kans te krijgen? Of te zwak? Zodra hij toe gelaten zou worden wilde hij zich bewijzen ook.“Zeg eens Risk en denk erom dat je eerlijk bent. Ik zie het als je tegen me liegt.” Sprak Claw. Liegen , niet dat hij het van plan was. Maar toch hij liet de woorden goed op zich inwerken. Nooit liegen , echt nooit.  “Zou je katten doden als ik zou vragen, zal je in de rivier springen als ik het vroeg?”Vroeg de kater hem. Risk dacht goed na over zijn antwoord. Net ene deel was interessant. Hij zou graag ingezet willen worden als moord machine. En leren doden op commando. Het leek hem geweldig om iets voor Claw te kunnen betekenen. En dan het tweede gedeelte. Dat was een beetje zo'n als puntje bij plaatje komt vraag. Hij kon niet precies weten hoe hij op dat moment zou handelen. Maar Risk begreep waar de vraag op neer kwam. Zou hij ooit een bevel weigeren? Nee, nooit zou hij zo'n schande op zijn geweten willen hebben. Risk keek Claw recht in de ogen aan en zei: "Ja , ik zal andere katten doden als u het mij vroeg. Ik zal in een rivier springen als u het mij vroeg."    


Risk [Open] - Pagina 2 1zz3tro
Risk [Open] - Pagina 2 RiskRisk [Open] - Pagina 2 BleakRisk [Open] - Pagina 2 SolarRisk [Open] - Pagina 2 Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 10:02

Kalm wachtte hij op het antwoord van de jonge kater. Hij had nog steeds niet bewogen. Pas toen Risk hem antwoorde kwam er een geamuseerd grijnsje om zijn lippen. “Heel goed Risk, heel goed.” Zei hij nadat hij de stilte nog even had voort laten duren. “Maar houdt altijd je eigen wil. Zelfs als ik jou iets vraag denk er zelf ook even bij na. Als ik je vraag om iemand te vermoorden, dan verwacht ik dat je dat doet. Alleen als ik vraag aan je om in de rivier te springen, dan verwacht ik dat je daar eerst zelf even over nadenkt. Je bent geen hond toch Risk? Bedenkt altijd zelf wat je ermee bereikt.” Toen bracht hij zijn lijf weer in beweging en stond op. “Bij deze wil ik je welkom heten in de Elite. Ik geef je de kans om jou plekje te veroveren, maar dat moet je helemaal zelf doen. Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar als het je lukt zullen we een sterke member van je maken.” Hij wenkte hem met zijn staart en keek daarna naar Jinx. “Gaan jullie mee naar het kamp?” Hij liep al voor hen uit er vanuit gaand dat ze heb zouden volgen.



Risk [Open] - Pagina 2 Eki8z
Risk [Open] - Pagina 2 ZrDY9U2Risk [Open] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 11:36

Jinx keek geïnteresseerd toe terwijl Risk antwoordde. De kater dacht diep na, koos zijn woorden zorgvuldig maar gaf toen kennelijk het juiste antwoord. Claw gaf hem nog een tip, maar stond toen op en sprak de woorden uit. “Bij deze wil ik je welkom heten in de Elite. Ik geef je de kans om jou plekje te veroveren, maar dat moet je helemaal zelf doen. Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar als het je lukt zullen we een sterke member van je maken.” Een klein grijnsje sierde zijn snuit en hij knipoogde bemoedigend naar Risk, als om hem te feliciteren. Het was het jonge katje gelukt, vanaf nu mocht hij zich een Elite kat noemen. Bij de volgende ceremonie zou hij waarschijnlijk een mentor krijgen... Jinx fronste kort even. “Gaan jullie mee naar het kamp?” Na hem aan te hebben gekeken liep Claw al verder, Jinx volgde hem braaf en bracht zijn zwarte poten in beweging. Kort twijfelde hij, maar verbrak toen toch de stilte. "Claw, is het goed als ik de training van Risk op me neem?"Vroeg hij zijn leider, het leek Jinx wel interessant om deze kater onder zijn hoede te nemen. Echter was er nog de vraag of Claw dat toe zou staan, immers was Jinx nog steeds nieuw hier.


Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
Risk [Open] - Pagina 2 DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 21:13

Risk was benieuwd of hij wel goed geantwoord had. Tot zijn opluchting grijnsde de zwarte kater. “Heel goed Risk, heel goed.” Hij was diep vereerd dat de kater dit tegen hem zei. De meeste katten hadden hem verjaagd. Of het kleine beetje voedsel wat hij dan na een dag werken bij elkaar had afgepakt. Mensen hadden hem op straat laten staan. Verjaagd en met stenen bekogeld. Het was dan ook niet gek dat het vertrouwen in anderen bij Risk laag lag. Dat de leider van zijn mogelijke nieuwe thuis zei dat hij iets goed had gedaan was voor hem iets heel bijzonders. “Maar houdt altijd je eigen wil. Zelfs als ik jou iets vraag denk er zelf ook even bij na. Als ik je vraag om iemand te vermoorden, dan verwacht ik dat je dat doet. Alleen als ik vraag aan je om in de rivier te springen, dan verwacht ik dat je daar eerst zelf even over nadenkt. Je bent geen hond toch Risk? Bedenkt altijd zelf wat je ermee bereikt.” Risk luisterde aandachtig naar de woorden van Claw. Hij had gelijk. Door in een rivier te springen of zo iets dergelijks bereikte je niet veel. "Nee meneer. Ik zal voortaan over het nut van de opdracht na denken." Beloofde hij. Vervolgens stond de kater op. “Bij deze wil ik je welkom heten in de Elite. Ik geef je de kans om jou plekje te veroveren, maar dat moet je helemaal zelf doen. Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar als het je lukt zullen we een sterke member van je maken.”Sprak hij. Risk keek hem vol verbazing en dankbaar aan. Hij kon haast niet geloven dat dit echt gebeurde. Het feit dat ze hem een kans hadden geven zou hij dankbaar benutten. Hij wilde de Elite immers niet teleur stellen. Hij zou een nuttige aanwinst moeten worden. “Gaan jullie mee naar het kamp?”Vroeg Claw. Risk knikte. Vervolgens stond hij op en volgde zijn leider. De knipoog van Jinx was hem niet ontgaan. Zodra er een moment voor kwam zou hij de kater uitbundig bedanken voor de kans die hij hem gegeven had. Gezamenlijk liepen ze richting kamp. Risk was benieuwd hoe het kamp er precies uit zou zien. En waar hij zou slapen. "Claw, is het goed als ik de training van Risk op me neem?"Verbrak Jinx plots de stilte. Risk keek op. Tot nu toe kende hij eigenlijk nog geen andere elite katten dan Jinx en Claw. Vooralsnog leek hem Jinx een goede mentor. Afwachtend keek hij de twee aan. Benieuwd wat Claw hier over te zeggen had.    


Risk [Open] - Pagina 2 1zz3tro
Risk [Open] - Pagina 2 RiskRisk [Open] - Pagina 2 BleakRisk [Open] - Pagina 2 SolarRisk [Open] - Pagina 2 Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 13:39

Risk kreeg een goedkeurend knikje toen hij zei dat hij de volgende keer over het nut van de opdracht nadacht. Verder ging hij er niet meer over door, hij had er voldoende over gezegd. Toen begon hij te lopen en zijn oor draaide naar Jinx toen de andere zwarte kater hem iets vroeg. Hij draaide zijn kop en keek hem aan. “Ik zal er over nadenken. Ik houdt je  in gedachten voor de volgende  ceremonie Jinx.” Het was geen nee, maar ook nog geen ja. Zo lang zat Jinx nog niet bij de Elite en hij moest er even goed over nadenken. De kater had Risk bij de Bloodclan gebracht, dus dat was al een heel sterk punt om er mee in te stemmen, maar hij wilde er nog even over nadenken tot aan de ceremonie. Inmiddels liepen ze het kamp binnen en Claw zigzagde om wat nesten heen die rondom het kamp lagen. In het midden van het kamp stopte hij en keek hij om naar Risk. Met zijn staart zwiepte hij naar de Young One’s tower. “Hier mag jij een slaapplek gaan uitzoeken. Je zult er om moeten vechten en je plekje verdedigen anders pakken ze het je zo weer af.” Even gleed zijn blik nog naar Jinx, maar toen liep hij weg. “Tot ziens.” Hij sjouwde naar zijn barn en glipte naar binnen. Het donker omsloot hem en hij was alleen met zijn gedachten.

[Claw is topic uit. Willen jullie je dan beide ook even aanmelden in het ceremonie topic voor aankomende vrijdag?]



Risk [Open] - Pagina 2 Eki8z
Risk [Open] - Pagina 2 ZrDY9U2Risk [Open] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Risk [Open] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Risk [Open]   Risk [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:47

De zwarte kater leek het niet precies zeker te weten, wat Jinx ergens wel begreep. Toch hoopte hij op een ja, hij had die vervelende drang zich te bewijzen tegenover zijn leider en de clan. Hij maakte zichzelf wijs dat het alleen maar was om meer respect te krijgen van andere leden, maar natuurlijk was dat niet de volledige waarheid.
“Ik zal er over nadenken. Ik houdt je in gedachten voor de volgende ceremonie Jinx.” Was het antwoord. Jinx knikte, ach, ze zouden wel zien. Risk had hier redelijk weinig over te zeggen, maar Jinx betwijfelde of hij het erg zou vinden om door hem getraind te worden. Momenteel was hij namelijk de enige-naast Claw dan- die hij kende in de Elite.
Ze stapten het kamp binnen en hun zwarte leider vertelde Risk waar zijn slaapplaats was en sjokte toen weg naar zijn eigen schuur. Even keek Jinx hem na, maar al snel draaide hij zich met een zwiep van zijn staart om naar Risk. "De eerste dag kan je meteen laten zien wie je bent en wat je kunt, wees niet bang je mond open te doen, dat zal je alleen maar respect opleveren, althans, zolang je sterk in je schoenen staat. Voor de rest kan ik niets meer voor je doen, succes, Risk." Hij knipoogde naar het jonge katertje en verdween toen ook. Dit zou Risk zelf moeten uitvogelen.


-Ook Jinx is het topic uit c;


Risk [Open] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Risk [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: