pretige dagen (thunderclan fireheart)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 pretige dagen (thunderclan fireheart)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenmoon
Member
pretige dagen (thunderclan fireheart) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 15:12

goldenmoon zit op de zonnerotsen zich te wassen ondertussen luitert ze naar prooi of naar rivirclan krijgers. Na dat ze wakker wert uit haar verschrikkelijke droom, wou ze meteen gaan jagen. Want dat heeft de thunderclan wel nodig. na dat ze zich gewassen had ging ze verder langs de grens opeens ruikt ze een waterrat ze duikt in jachthouding en maakt zich klaar voor de sprong. Maar ze word afgeleid door een geluid. De waterrat heeft ook door dat er iets mis is en vlucht in de struiken weg. goldenmoon gaat zitten en wacht geduldig af tot er een kat uit de struiken komt. Het is fireheart de clan comadant. Zodra hij haar ziet komt hij op haar af. Goldenmoon zegt terweil hij naar haar komt: fijn dat je zo veel geluid maakt nu ben ik mijn prooi kwijt. Ze kijkt hem aan met half dicht geknepe ogen en een zwiepende staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
pretige dagen (thunderclan fireheart) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 15:29

Eigenlijk mag je niet beslissen wat de ander doet en dus ook niet dat Fireheart je jacht verpest, maar ik vond het wel een goed idee, dus voor nu speel ik even mee. Wink

De jonge ThunderClan deputy kwam nog half slapend de warriors den uit. Zijn groene ogen stonden nog wazig na een korte nacht vol dromen. Bluestar gaf hem steeds meer taken, dus het leven werd steeds zwaarder voor hem. Dat hoorde er natuurlijk bij als je deputy was, maar eraan wennen moest hij zeker. De vlamkleurige kater schudde zijn vachten even uit en liep de doorntunnel door. Vredig stapte hij door het bos, op weg naar de beek die hij even later bereikte. Met zijn tong likte hij een paar grote slokken water op. Het was koel en zorgde ervoor dat hij wat meer energie had. Vrolijk sprong hij verder, opweg naar de zonnerotsen. Het was een mooie dag om daar te liggen in de zon. Toen hij bijna op zijn favoriete plekke aankwam, hoorde hij een geluid en zag een poes staan. Goldenmoon van ThunderClan keek hem met samengeknepen ogen aan en verweet hem dat hij haar prooi had weggejaagd. Hij keek haar verontschuldigend aan. 'Sorry, Goldenmoon. Het was niet mijn bedoeling om jouw jacht te verpesten' zei hij tegen haar, waarna hij ging zitten in het zonnetje. De poes zwiepte met haar staart en was duidelijk boos op hem. Zijn groene ogen dwaalde even af naar de rivier en het land daarachter. RiverClan jaagde daar. Nu wist hij dat, als ThunderClan kat, vroeger was hij een kittypet geweest.


pretige dagen (thunderclan fireheart) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
pretige dagen (thunderclan fireheart) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 17:10

goldenmoon bleef even zitten en keek naar haar clan comadant die zich had verondschuldigt. Ze zucht en ging naar hem toe, ze zag dat hij keek naar het het land achter de rivir vaar de rivirclan leefden. Ze vroeg zich af waaraan hij dacht. Goldenmoon zuchte en zij tegen fireheart: het heeft niet sorry dat ik zo reagerde. Ik heb slecht geslapen
en heb sinds gisteren niets meer gegeten. Ze keek in z'n groene ogen. IK ga wel ergens anders gaan jagen. A...als je zin hebt om mee te gaan vroeg ze twijfelend, zou ik dat acsepteren. Omdat ik het nog niet gewoon ben aleen te jagen. Je weet dat ik net krijger ben geworden. Goldenmoon wachte op een antwoord.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
pretige dagen (thunderclan fireheart) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 17:21

De kater hoorde haar zuchten en bleef geduldig zitten toen ze naar hem toe kwam lopen. Met een vriendelijke glimlach wachtte hij op antwoord. Goldenmoon verontschuldigde zich voor haar gedrag en gaf een korte uitleg waarom ze meteen kwaad was geworden. Fireheart glimlachte even wachtte tot ze was uitgesproken. 'Als je nog niets hebt gegeten lijkt het me een goed idee dat we wat gaan jagen ja. Ik ga graag met je mee' zei hij vriendelijk tegen haar, waarna hij opstond. Zijn groene ogen gleden nog een laatste maal over het RiverClan territorium. Er was niemand te zien. Maar goed ook, aangezien ze de laatste tijd prooi resten hadden gevonden langs de grenzen van ThunderClan territorium. Hij wilde er zeker van zijn dat er geen RiverClan katten waren die nog meer prooi zouden stelen. De jonge kat draaide zich om en keek vervolgens naar de lapjespoes. 'Waar wilde je gaan jagen?' vroeg hij rustig. Het was groenblad, dus er was prooi in overvloed. De Clan was goed gevoed en de prooistapel elke dag goed gevuld. En toch kon je niets laten verslappen. Na groenblad zou bladval komen en ze hadden alle voorraad nodig om bladkaal te overleven. Het was maar goed dat de Clan een beetje aankwam, anders zouden niet veel katten het volgende zachte seizoen zien.


pretige dagen (thunderclan fireheart) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
pretige dagen (thunderclan fireheart) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 17:41

goldenmoon luisterde naar fireheart. Ze was bang dat hij nee zou zeggen op haar voorstel samen te gaan jagen. Ook omdat ze fireheart niet zo goed kende. Vroeger wou ze zijn zoals hij een kat die trouw en toch niet altijd deed wat bleustar( thunderclan leider) zei. Nu was ze zelf krijge ook al vond ze dat ze dat niet verdiende. Maar fireheart hadja gezegt op het voorstel en gevraagt waar ze zouden gaan jagen. Even dacht goldenmoon bij de hoogsparren daar zat vaak veel prooi. Maar ze dacht toen aan het verhaal dat haar moeder had verteld, fireheart is een poesipoes. Hij komt van de tweebenen. Goldenmoon toen noch goldenkit, zei daar op altijd vind ik niet erg. Kies jij maar zij ze tenslotte, behalve als je het niet erg vind bij de hoogsparren te gaan jagen. Goldenmoon keek hem aan met ogen dat niets zeiden, en dacht toen als we naar de hoogsparren haan kan ik hem mischien een paar vragenstellen over zijn vroeger leven.


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
pretige dagen (thunderclan fireheart) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 17:56

Fireheart wachtte geduldig op haar voorstel. Hij zag aan de poes dat ze even nadacht over waar ze heen konden gaan. Het duurde niet lang voor ze hem zei dat hij het mocht uitkiezen. Toen ze haar zin afmaakte keek hij haar aan. Ze dacht zeker dat hij het er moeilijk mee had om zo dichtbij de tweebenen te komen. Hij was daar immers ooit vandaan gelopen. Toch voelde Fireheart helemaal niets dat hem ervan weerhield om naar de hoogsparren te gaan. 'De hoogsparren is goed hoor' zei hij tegen haar, om vervolgens vooruit te stappen. Het gras kriebelde onder zijn poten, zijn kussentjes ruw door het af en toe ruige terrein. Nee deze kat was niet meer de poesiepoes die hij ooit was geweest, dit was een ware krijger en nu zelfs deputy. Altijd had de jonge kater zich willen bewijzen en dat was hem tot nu toe ook aardig gelukt. Rustig stapte hij het bos door, niet te snel, zodat hij wist dat Goldenmoon niet te ver weg raakte. Toen hij bij de hoogsparren was aangekomen draaide hij zich weer om en keek of de poes er ook was. De lucht zat vol met prooi geur, alleen het nadeel van deze plaats was wel dat er zo weinig beschutting was. Als er gevaar dreigde, of een tweebeen hun kant op kwam, dan zouden ze een heel eind moeten rennen om zich te kunnen verschuilen in de bossen.


pretige dagen (thunderclan fireheart) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
pretige dagen (thunderclan fireheart) DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: pretige dagen (thunderclan fireheart)   pretige dagen (thunderclan fireheart) Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 18:14

Goldenmoon keek naar fireheart. In zijn ogen kon ze zien dat hij wis waaraan ze dacht. Uitijndelijk zij hij: De hoogsparren is goed hoor, en ging voor op. Goldenmoon wachte even en ging toen achter hem aan. Ze wou fireheart wel vragen hoe zijn vroegere leven was maar durfde het niet, dus bleef ze een paar vose lengtesvan hem af. Toen firehaert al bij de hoogsparren was, zat goldenmoon vol in haar gedachten over haar droom. Ze kwam aan bij fireheart en zei toen: waarom heb je, je poesiepoes leven opgeheven voor de clan. Ze keek in z'n ogen en dacht weer aan haar droom. Goldenmoon hoopte dat hij het niet door had waaraan ze dacht. Maar ze wou eigenlijk ook dat hij het wel door had. Zonder op zijn antwoord te wachten zei ze: sorry ik bedoelde het niet zo. Je hoeft geen antwoord te heven als je dat niet wil". Ze ging zitten en legde haar staard over haar poten. "Ik was één van de katten die niet erg vond, dat je in de clan kwam." Ze keek even naar de lucht en toen weer naar fireheart. "Want je bent nu toch een prima krijger." Dat vond zij toch, want je had ook katten van de clan die dat niet vonden. Ze keek weer naar de lucht en spiste haar oren. Om te horen wat fireheart ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
pretige dagen (thunderclan fireheart)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: