New start I guess (Brat)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New start I guess (Brat)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 16:08

Hunter was nog niet zo lang lid van Bloodclan. Eigenlijk nog maar pas. Hij was gewoon het zoveelste nieuwelingetje. Tenminste, zo dacht hij er zelf over. Hij moest zich alleen bewijzen aan de rest.
Tot nu toe moest hij alleen nog even denken hoe. Ook verveelde hij zich momenteel kapot. Misschien kon hij beter eens vriendjes gaan maken. Of knappe poezen versieren...

+Brat
OOC: moet beetje inkomen dus is nogal flut .-.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 16:51


Met een duivels lachje keek brat recht naar het dode muisje die ze gevangen had ze zat er een tijdje mee te spelen tot het opeens stopte met ademen, 'Raar misshien kreeg hij een HARTAANVAL?' lachend nam de poes een bij van het diertje hij smaakte goed erg vers, Al had de poes niet echt honger dat had ze eigenlijk nooit ze moest zich zelf echt dwingen om sterk te blijven opeens trok een kat haar aandacht hij rook naar bloodclan al had Brat hem nooit gezien ' Is hij new ofzo?' brat stond op met de muis in haar mond en leip naar de kater toe ' Hey hey  en hoe heet jij?'
ook flut x3


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:44

Alsof het lot vond dat hij weer een poes nodig had, kwam er zojuist eentje aangelopen. Of eerder gezegd, uit de hemel gevallen. Een klein grijnsje speelde rond zijn lippen en hij ging voor haar zitten. 'Hey hey en hoe heet jij?' vroeg ze, wat vrij logisch was. Bijna niemand in Bloodclan kende hem. 'De naam is Hunter, ik jaag tenslotte veel op poezen.' Smoooth, al zei hij het zelf. Nee, een enorme versierder was hij niet. Hij dramde ook niet door als het op versieren aankwam. Als hij doorkreeg dat poezen het vervelend vonden stopte hij gewoon. Of hij was weer in een melige bui ofzo.
Hunter onderzocht te poes voor hem eens. Gewoon kort. Ze had een mooie rode vacht en een witte borst. Verder had ze cyaanblauwe ogen die het plaatje eigenlijk gewoon compleet maakte. Naar zijn mening was ze zeker een prachtige poes.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 20:50


 'De naam is Hunter, ik jaag tenslotte veel op poezen.' zei de kater Smooth,Brat keek de kater verbaasd aan ze had wel eens gehoord van player's maar nog nooit dat eentje het toegaf nou ja dat was ook niet helemaal waar misshien was hij gewoon opzoek naar een partner ' Die ga jij niet worden daar ben je helemaal nog niet klaar voor!' bart rolde even met haar ogen ze had niet in de gaten dat de kater haar aan het bestuderen was, Brat keek de kater strak aan 'Came to check me out?' vroeg ze kil de rode poes ging zitten 'Nou waar zijn mijn manieren ik ben...Brat aangenaam hunter ben je new in bloodclan? ik heb je nog nooit eerder gezien' de poes likte haar poot af. ' No time for love'


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 21:21

De poes keek Hunter kort verbaasd aan. Waarschijnlijk omdat hij niet subtiel was met toegeven dat hij player was. Nou... Hij was geen grote player, maar hij keek wel meer om naar poezen dan de gemiddelde kater. Vlug onderzocht hij de poes voor hem eens goed en hij moest beamen dat ze echt een knappe poes was. Maar waarschijnlijk zat ze zelf niet echt op zijn flirtacties te wachten. 'Came to check me out?' vroeg ze kil. Nee, ze stond dus totaal niet op zijn geflirt te wachten. 'Nou waar zijn mijn manieren ik ben...Brat aangenaam hunter ben je new in bloodclan? ik heb je nog nooit eerder gezien' stelde ze zichzelf waarop ze vervolgens vroeg of hij nieuw was. 'Yep, ben hier nog maar pas,' antwoordde hij. 'Heb je misschien tips voor me? Gewoon tips voor in de clan zelf dan,' vroeg Hunter maar. Flirten ging niet werken dus dan ging hij maar een gewoon gesprek voeren. Dat kon hij ook best.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimema 20 jul 2015 - 17:10

'Yep, ben hier nog maar pas,' antwoordde hij.  Brat knikte op de worden van de kater 'Waar kom je dan normaal vandaan kom je uit een clan of zo iets?' vroeg de poes nieuwsgierig ze vond het leuk om nieuwe dingen te weten nou vooral omdat al haar stemmetjes daar op uit waren dingen weten informatie en al dat soort dingen 'Heb je misschien tips voor me? Gewoon tips voor in de clan zelf dan,' vroeg Hunter maar. Flirten ging niet werken dus dan ging hij maar een gewoon gesprek voeren.vroeg hij vervolgens
Brat moest even nadenken op de vraag van de kater ze wist zelf soms niet eens hoe ze moest gedragen in de clan en daar buiten dus hoe kon ze hier antwoord op geven? 'Nou..Blijf gewoon je zelf en als je iets niet pikt van een andere kat moet je dat gewoon laten blijken' zei de poes een beetje onzeker ze hoopte dat ze hem een goed antwoord gaf ze wist het niet echt zeker, Brat ging zitten
en likte haar poot af 'Maar je vind je weg wel'


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimema 20 jul 2015 - 20:09

'Waar kom je dan normaal vandaan kom je uit een clan of zo iets?' vroeg Brat toen. Uit een clan... Nee gelukkig niet. 'Nee ik was een rogue,' legde Hunter uit. Hij zat eerst eigenlijk ook bij een troep katten. Echt een troep was dat. Letterlijk en figuurlijk. Vreemde tijden waren dat, maar het had hem wel hard gemaakt en wat spieren opgeleverd. Deze clan was zoveel beter dan dat. 'Nou..Blijf gewoon je zelf en als je iets niet pikt van een andere kat moet je dat gewoon laten blijken' Het klonk onzeker, alsof ze niet zeker was van haar eigen advies. Hunter glimlachte vriendelijk naar haar, als teken dat ze niet zo onzeker hoefde te zijn. 'Bedankt, dat helpt me goed,' zei hij. Gewoon niet laten kennen dus en verder jezelf blijven. Eigenlijk was hij er wel bang voor dat deze katten hoopten dat je vrij slecht was. Maar dat was blijkbaar niet zo. Je moest alleen van moorden houden en je eigen mannetje kunnen staan. 'Maar je vind je weg wel' vervolgde ze en Hunter knikte. 'Vast wel,' zei hij er nog achteraan. Vervolgens keek hij haar weer aan. 'Hoe lang zit jij nou eigenlijk al bij deze clan?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij wilde eigenlijk wel meer weten over de poes. Daarbij was hij sowieso snel nieuwsgierig. Vooral als katten dingen voor hem achterhielden. Iets waar hij trouwens echt een hekel aan had.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 10:41

Hunter glimlachte vriendelijk naar haar, als teken dat ze niet zo onzeker hoefde te zijn. 'Bedankt, dat helpt me goed,' zei hij. De poes zuchten ze was al bang dat ze hem een verkeerd antwoord gaf maargelukkig bleek dat niet het geval te zijn ' Vraag hem waarom hij naar bloodclan kwam' de poes glimlachte lichtjes naar de kater ' Dus waarom heb je besloten om je bij bloodclan aantesluiten was het rouge leven zat?' de poes keek de kater nieuwsgierig aan ze zou nooit rouge willen worden dat was gewoon niet voor haar ze moest katten om zich heen hebben en bij die clan katjes te gaan no never ever never gewoon  niet  'Vast wel,' zei hij er nog achteraan. Vervolgens keek hij haar weer aan. 'Hoe lang zit jij nou eigenlijk al bij deze clan?' vroeg hij nieuwsgierig. brat lachte op een raarre toon ' Ik ben hier geboren'

flut ;p


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 11:18

' Dus waarom heb je besloten om je bij bloodclan aantesluiten was het rouge leven zat?' vroeg ze, de nieuwsgierigheid was duidelijk in haar ogen te zien. 'Ik ben gewend om in troepen... Eh, ik bedoel clans te leven. Of eigenlijk gewoon met heel veel katten om me heen te zijn. Rogue zijn is zo saai en eenzaam en daar houd ik niet zo van.' legde Hunter uit terwijl hij terug glimlachte naar de poes. Vervolgens lachte ze kort na zijn eerdere vraag. ' Ik ben hier geboren' legde ze uit. 'oh,' merkte Hunter droogjes op. 'Dat moet vast fijn zijn. Tenminste, de clan ziet er in mijn ogen perfect uit om in te leven.' vervolgde hij, terugdenkend aan zijn verleden. Ja dit leven hier moest veel beter zijn.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 11:41

'Ik ben gewend om in troepen... Eh, ik bedoel clans te leven. Of eigenlijk gewoon met heel veel katten om me heen te zijn. Rogue zijn is zo saai en eenzaam en daar houd ik niet zo van.' legde Hunter uit terwijl hij terug glimlachte naar de poes.  Brat sloeg haar staart over haar poten heen ze snapte de kater wel zij hield er ook niet van om alleen te zijn ze moest gewoon katten omzich heen hebben ' Snap ik ' miauwde de kater kalm  'oh,' merkte Hunter droogjes op. 'Dat moet vast fijn zijn. Tenminste, de clan ziet er in mijn ogen perfect uit om in te leven.' vervolgde hij, brat knikte het leven in bloodclan was nou niet perfect al zou ze ook niet willen vertreken.


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 12:38

' Snap ik ' reageerde de poes kalm op zijn uitleg waarom hij niet Rogue was gebleven. Hunter viel het op dat het clanleven hier vast geweldig moest zijn. Veel beter dan zijn oude situatie tenminste. De poes knikte alleen even op zijn opmerking. 'Zijn er nog meer clans? Of is dit de enige in de buurt?' vroeg de kater toen nieuwsgierig. Niet dat hij deze clan dan zou verlaten om in een betere clan te komen. Dat was gewoon dom. Maar als er meerdere clans waren dan wist hij dat ook weer. Kwam hij tenminste niet zo dom over.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 10:43


'Zijn er nog meer clans? Of is dit de enige in de buurt?' vroeg de kater toen nieuwsgierig,Brat keek de kater verbaasd aan meende hij dit nou? kende hij de andere clans niet?! 'Mousebrain' de poes rolde kort met haar ogen en keek de kater weer aan 'Weet je dat dan niet? Nou je hebt Thunderclan Riverclan schadowclan and windclan' miuawde de poes een beetje lacherige ze had nog nooit een kat ontmoet die niet van de andere clan, hihihi best grapig eigenlijk


flut ;p


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 21:11

Hunter kreeg zo het idee dat hij een domme vraag had gesteld. Waarschijnlijk was dat ook zo omdat Brat kort met haar ogen rolde voor ze antwoord gaf.'Weet je dat dan niet? Nou je hebt Thunderclan Riverclan schadowclan and windclan' legde ze uit. Hunter knikte kort als teken van begrip. 'Ik kom niet van hier. Geen idee hoe alles hier werkt,' legde de tabby kater uit met een klein glimlachje. 'Maar mogen die clans elkaar of haten ze elkaar?' vroeg hij vervolgens weer verder. Het kon zijn dat ze in een of andere harmonie leefde en goed samenwerkte. Of dat ze elkaar misschien wel haatten en elkaar aanvielen. Hij had werkelijk geen idee.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
New start I guess (Brat) QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 14:43

. Ik kom niet van hier. Geen idee hoe alles hier werkt,' legde de tabby kater uit met een klein glimlachje.  vroeg hij vervolgens weer verder. de poes keek de kater lachend aan 'OOhh dus jij komt hier net vandaan he?'  de poes grinnikte ' Ik dacht al' miauwde ze kalm met een grote glimlach 'Maar mogen die clans elkaar of haten ze elkaar?' vroeg hij vervolgens weer verder, De poes moest even nadenken ze had eingelijk geen idee ze lette niet veel op de andere clan's 'Ik zou het niet durfen zeggen maar ik denk het niet er zijn al veel gevechten geweest' miauwde ze zachtjes ze zou het echt niet weten clan waren ook zo RAAR


New start I guess (Brat) VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
New start I guess (Brat) DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: New start I guess (Brat)   New start I guess (Brat) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 15:30

De poes tegenover hem keek hem lachend aan. Waarschijnlijk hadden ze hier ook nog nooit een kat gehad die niet uit dit gebied kwam. De meesten waren waarschijnlijk rogues geweest die geen doel hadden in hun leven of hier gewoon geboren waren. Ik dacht al' zei Brat met een grote glimlach.
Vervolgens leek het Hunter wel slim om een beetje wat meer over de andere clans te weten. 'Ik zou het niet durfen zeggen maar ik denk het niet er zijn al veel gevechten geweest' miauwde ze zachtjes als antwoord. Ach, hij zag zelf anders wel als hij eens een clankat tegenkwam. Hij was niet zo bang voor vreemde katten. 'Wat is er trouwens met een clancode of zoiets? Ik hoorde dat sommige zich eraan irriteerde en het belachelijk vinden, maar wat houdt het eigenlijk in? Hebben we die hier ook?' vroeg hij vervolgens weer. Als hij ergens in het kamp ronddwaalde dan hoorde hij sommige wel eens praten dat ze een kat hadden ontmoet die een of andere clancode had. Inmiddels was hij er wel nieuwsgierig naar geworden en misschien wist Brat wel meer erover.


New start I guess (Brat) 10pvxmwNew start I guess (Brat) 2gxnp75
New start I guess (Brat) Ivv2uw
Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New start I guess (Brat)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: