∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: ∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015   ∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 21:05

∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 BloodClan_icon_by_starsightsw2007
BloodClan hondentandenceremonie


 Er speelde van alles in zijn kop, maar dat waren geen dingen om met de clan te delen. Tenminste op dat moment nog niet, dus ijsbeerde hij eerst een tijdje wat heen en weer voordat hij zijn barn verliet. Hij moest even zijn rust weer vinden om de Elite op een normale manier toe te kunnen spreken. Hij sprong boven op het muurtje en liet een luidde miauw over het kamp gaan. Hij wachtte totdat de katten zich voor hem verzameld hadden. “Goed.” Zijn stem klonk kil zoals altijd alsof er niets aan de hand was. De blik in zijn groengele ogen was emotieloos terwijl zijn blik over de katten gleed. “ Ripa en Demon. Jullie mogen jullie tanden bij mij op komen halen in mijn schuur.” Hij keek de katten aan die hij opgenoemd had.  “5 voor Ripa en 1 voor Demon. Wees op tijd.” Hij stopte even met praten en keek nogmaals over de katten heen. “Ik heb wat ideetjes in mijn kop. Ideetjes die misschien wel heel interessant kunnen worden. Let dus een beetje op de komende tijd.” Hij grijnsde, daarna draaide hij zich om en sprong van het muurtje af. Met grote passen sjouwde hij terug naar zijn schuur en ging zitten, wachtend op de katten. Ja, hij was van plan grote dingen te veranderen. Nog meer veranderingen waar ze zich naar moesten schikken, maar wel goede veranderingen. Hele goede.

Hondentanden:



∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 Eki8z
∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 ZrDY9U2∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015   ∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 7:52

Ripa lag ergens in de zon, zijn wonden moesten nog helen van zijn gevechten. Hij had namelijk best wel veel gedaan sinds dat hij er was, hij zou vast wel tanden verzameld hebben en natuurlijk was vandaag de hondentandenceremonie. Hij was daarom aan het wachten tot hij weer katten kon verscheuren, scheuren stonden hem in de schouders, oren en andere delen van zijn lichaam. Zijn staart was zelfs gewond, hij zwiepte er mee. Hij ging recht op staan toen hij Claw zag verschijnen, hij liep naar het muurde toe. De gitszwarte kater stond erop, er bleken nog steeds ideeën door zijn kop heen te stromen. Ze zouden ook gelijk recht op de Clan kunnen afstromen maar dat was te gevaarlijk, hij klapte zijn klauwen uit en keek naar de kille groene ogen die hem zoals altijd door hem heen staarde. “Goed.” Begon zijn leider. Ripa boog toen hij zijn leider zag, hij had uiterste aandacht op. “ Ripa en Demon. Jullie mogen jullie tanden bij mij op komen halen in mijn schuur.” Claw keek over alle katten heen, de emotieloze blik. “5 voor Ripa en 1 voor Demon. Wees op tijd.” Vervolgde de leider. Even begreep hij het niet. Was de Hondentand ceremonie altijd zo kort? “Ik heb wat ideetjes in mijn kop. Ideetjes die misschien wel heel interessant kunnen worden. Let dus een beetje op de komende tijd.” Vervolgde Claw waarna hij weer verdween in zijn scheur. Ripa liep eerst naar de kater toe genaamd Demon, stap voor stap ging hij vooruit. Hij ging even naar de kat toe, "gefeliciteerd, kom je?" Zei hij tegen zijn Clangenoot. Daarna liep hij naar Claws scheur, daar zal hij even zijn tanden komen halen. Natuurlijk moest je daar wel genoeg tijd voor hebben, hij wachtte voor de deur en keek even naar binnen of dat Claw tijd voor hem had. Hij moest wel weer vlug op stap naar gewonden, hij had daarom al zijn klauwen ontbloot. Een beetje het gevoel weer in lopen, hij kneden even de grond.


∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 2gxnp75∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 10pvxmw∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 10pvxmw∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 2hqc5lx∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
∆ BloodClan hondentandenceremonie 07/2015
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: