[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graywing
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:51

Een beetje zenuwachtig stond Graywing op. Over het algemeen was hij heel zeker van zichzelf, maar nu werd hij een beetje nerveus. Futuresong had hem gevraagd om vandaag de Thunderclan border te patrouilleren. Hij had al ontelbare keren deelgenomen in een patrol, maar hij had er nog nooit een geleid. Hij had Bearpaw en Ashbrook meegevraagd. Ash had hem laatst bij het sparren nog een pak slaag gegeven, en Bearpaw stond ook wel zijn mannetje. Al iets zelfverzekerder liep hij op de twee katten af. "Zijn jullie er allemaal klaar voor?" Vroeg hij enthousiast. Zijn eerste patrol als leider zal in ieder geval gezellig worden.

Ashbrook, Bearpaw en eventuele indringers


[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 21:56

Op mijn gemak wachtte ik zittend op de leden van de patrol waar ik vandaag inzit. Zoals ik begrepen had gingen we bij de ThunderClan boundaries patrouilleren. Met een licht zelfverzekerde blik keek ik toe hoe Graywing op Bearpaw en mij afliep. "Zijn jullie er allemaal klaar voor?" vroeg hij enthousiast waardoor ik grinnikte. "De vraag is eerder of jíj er wel klaar voor bent, Graywing," plaagde ik hem op een speelse toon. Een beetje plagen kon geen kwaad toch?




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 11:56

Bearpaw knabbelde nog na op een botje van een muis. Hij had nog niet gejaag oops, maar goed... Het mocht omdat hij krachten moest hebben voor de borderpatrol met Thunderclan. Toen hij daar weer aan dacht tintelden zijn poten. Zijn eerste patrol. Zijn allereerste borderpatrol! "Zijn jullie er allemaal klaar voor?" Hé wat? Vlug stond hij op. Hij liet de botjes voor wat het was en stond met een paar pasjes naast Ashbrook. Hij had haar helemaal niet opgemerkt. "De vraag is eerder of jíj er wel klaar voor bent, Graywing," plaagde zijn mentor de kater. Speelde er iets tussen die twee of probeerde Ash weer "grappig" te doen. Bearpaw grinnikte zelf om zijn gedachten. "Dit is mijn eerste patrol!", voegde hij er enthousiast aan toe. Onnodige informatie, maar ja.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 16:44


Beide katten leken wel enthousiast, en Graywing grijnsde vrolijk. Het zou vast wel even gezellig worden. "De vraag is eerder of jij er wel klaar voor bent, Graywing," Plaagde Ashbrook, en Gray grinnikte. "Zijn de zenuwen zo duidelijk te zien?" Vroeg hij met een bang stemmetje. "Dit is mijn eerste patrol!", Meldde Bearpaw enthousiast, en de kater was blij om te zien dat de apprentice er een beetje zin had. "Dit is mijn eerste patrol als leider." Zei hij vrolijk. Zijn zenuwen waren grotendeels verdwenen dus het zou allemaal wel goed komen. "Zullen we vertrekken?" Vroeg hij met een zwaai van zijn staart, en op een drafje verliet hij het kamp.


[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 17:43

Een grinnik verliet de kater zijn lichaam toen ik die opmerking naar hem toegooide. "Zijn de zenuwen zo duidelijk te zien?" vroeg hij vervolgens met een bang stemmetje waarop ik vervolgens weer grinnikte aangezien t te horen was dat hij zijn bange stem in ieder geval overdrijfde. Mijn blik wendde af naar mijn apprentice naast mij toen ik hem hoorde grinniken "Dit is mijn eerste patrol!" riep hij enthousiast waardoor ik tevreden mijn ogen eventjes dichtkneep en ze weer opendeed, wat een schat was het toch ook om te zien. Stil keek ik toe hoe Gray en Bear een kort gesprekje hielden voordat Graywing uiteindelijk vroeg of we vertrekken zouden. Instemmend knikte ik en volgde de kater op een draftempo richting de uitgang van het kamp om vervolgens in het water te plonsen en naar de overkant te zwemmen. Mijn slanke lijf zich gemakkelijk door het water laten glijden. Met een paar stevige slagen van mijn poten was ik al snel aan de overkant waar ik even snel het overtollige water van mijn vacht afstreek.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 20:22

"Dit is mijn eerste patrol als leider." Bearpaw kreeg een grote glimlach op zijn gezicht. Yeej... "Zullen we vertrekken?" Hij knikte enthousiast en hupte van de ene poot naar de andere. Toen Ashbrook naar de overkant zwom plonsde hij vlug achter haar. Bij het diepe stuk ging hij eventjes kopje onder, maar hij sloeg wat roekeloos met zijn poten zodat hij snel weer boven kwam. Toen hij weer grond voelde rende hij naar Ashbrook. Ze was net klaar met zich uitschudden dus ging hij naast haar staan en schudde zijn vacht ook uit. Hij had een dikke vacht dus vlogen er lekker veel druppels van af. Hij grinnikte en sprong lachend een beetje verder.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 15:17

Verrast sprong ik op van mijn zittende positie toen ik weer dikke natte klodders water op me voelde landden nadat ik mezelf had ontdaan van het overtollige water. Fronsend keek ik naar de boosdoener die mij die spetters water had toegeworpen. "Nu ben ik weer nat," zei ik zielig tegen Bearpaw, mijn stem een beetje overdrijvend, wetend dat de jongere katten in de Clan het geweldig vonden als je een beetje met ze liep te dollen, in ieder geval de meeste.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 22:39

De grote kater legde het tempo niet te hoog zodat de andere twee katten hem makkelijk bij konden houden. Hij had van tevoren al bedacht dat ze de rivier over zouden zwemmen in plaats van over de steppingstones te gaan. Dan moesten ze te ver omlopen, en als het goed was waren de anderen ook niet bang voor een beetje water. Met gemak zwom hij naar de overkant, en schudde zich op de kant uit net zoals Ashbrook. Ook Bearpaw schudde zich uit, maar in zijn enthousiasme maakte hij zijn mentor weer nat. Gray grinnikte. "Nu ben ik weer nat," Reageerde Ashbrook zielig waardoor Graywing nog breder grijnsde. "Oh nee!" Riep hij sarcastisch.


[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimema 27 jul 2015 - 0:32

Ik kneep mijn ogen tot spleetjes toen ik een zekere Graywing achter mij hoorde grinniken toen hij een opmerking maakte over mijn weer natte vacht. Desondanks ik mijn ogen tot spleetjes geknepen had had ik ook een hele vage grijns op mijn gezicht staan. Onverwachts kwam ik overeind en deed een poging om de -waarschijnlijk- sterkere kater terug het water in te duwen.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimema 27 jul 2015 - 9:26

Ripa sloop het Riverclan territory op, hij zou gaan aanvallen. Voor Claw, tot hij in zijn neus gaten een bekende geur. Het was een Riverclan geur, waarschijnlijk weer wat van zijn verleden. Hij wist namelijk te weinig, hij wilde en moest dit voor Claw doen. Hij moest de meeste katten gaan verwonden, hij voelde het natte gras tot zijn lichaam komen. Hij hoorde stemmen, deze stemmen klonken als spelen. Apprentices of kittens, hij keek door de bosjes toe. Hij zag een Apprentices, ook 2 krijgers. Hij had zijn klauwen uit geslagen en tuurde in het rond, hij sloop wat weg van de drie katten en besloot er voor maar te komen staan. Hij sprong de bosjes uit, hij had een serieuze blik naar alle drie de katten. Dit was niet zijn slimste idee, ”wie wilt er als eerste onder mijn zwaarden vallen.” Siste hij uit dagend en stond in aanvals houding. Zijn schouders staken boven zijn rug uit, zijn tanden waren ontbloot. Hij was klaar voor zijn aanval, maar ook als hun zouden aanvallen. Drie tegen één, zeker zou hij dit verliezen alleen wilde hij ze wel alle drie verwonden. Ze zullen allemaal pijnlijk hun bloed verliezen, ook zullen ze van de wonden lijden. Zijn spieren waren gespannen, zijn haren lagen nog plat alleen zijn oren waren al in zijn nek geschoven. Hij zal niet zomaar verliezen, eerst zou hij vechten. Vechten voor Claw, hij wilde geen emoties meer dat maakte hem zwak. Hij moest niet meer denken aan wat hij moest doen, hij moest er maar voor gaan.

OCC: May I?


[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2gxnp75[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 10pvxmw[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 10pvxmw[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2hqc5lx[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimema 27 jul 2015 - 12:13


Ashbrook gaf hem een harde zet, en zonder enige weerstand te bieden liet de kater zich in het water vallen. Even ging hij kopje onder maar kwam gelijk weer boven. "Zie je Bearpaw?" Riep hij. "Je mentor brengt de hele patrol in gevaar!" Snel klom Graywing weer op de kant, maar verstijfde onmiddellijk. Achter Bearpaw en Ashbrook zag hij een andere kat opduiken. De kater had de leeftijd van een jonge warrior of een oude apprentice, maar hij droeg een halsband. Bloodclan dus. En hij had nog een rekening te vereffenen met Bloodclan, twee zelfs. ”wie wilt er als eerste onder mijn zwaarden vallen.” Siste de kat. Of de kater was heel dom of het was een val. Graywing hoopte het eerste. De kater wierp Bearpaw en Ashbrook twee veelbetekenende blikken toe. Ze zouden de kater omsingelen terwijl Graywing voor hem ging staan, en zo nodig de eerste klappen op zou vangen. Hij was de grootste, sterkste en oudste van de groep, en dat was dus het minste wat hij kon doen. Graywing liep op de kater af. "Hier heb je een vrijwilliger." Siste hij.


[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Hyperactive years
Gender:
Rank:
Sneep
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 11:35

Sneep was net op onderzoek uit in het bos toen ze rumoer hoorde, ze was dus weer eens in Clanterritory beland. ze rook drie katers en een poes. twee katers en de poes hoorden bij elkaar, maar die andere kater hoorde hier ook niet. rustig liep ze naar ze toe en ze begon te spreken hallo allemaal, make way! al die katten stonden in de weg, ze wist dat er hier lekker wild was, en die katten konden het zomaar afschrikken met hun geschreeuw!



Pearlfog~Dreamflame~Chess~Shykit~Ashkit~Peacepaw~Tearheart~ƧƝЄЄƤ
Theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 19:12

Een geamuseerde lach verliet mijn mond toen Graywing het water inviel, waarschijnlijk had hij die niet aan zien komen, precies waar ik op gehoopt had. "Zie je Bearpaw?" Riep hij. "Je mentor brengt de hele patrol in gevaar!" eindige hij zijn zin waardoor ik geamuseerd grinnikte. "Ben ook zó kwaadaardig" sprak ik met een grijns en wilde net vragen of we verder zouden gaan totdat een vreemde maar ook bekende geur mijn neus binnendrong. Bloodclan. Mijn haren sprongen gelijk overeind waarna ik mij een ruk omdraaide en snoof geërgerd toen ik zijn woorden hoorde. Ik zag hoe Graywing mij en Bearpaw een veelbetekende blik toewierp waaruit ik begreep dat hij de jonge bloodclanner zou afleidden terwijl mijn apprentice en ik hem konden omsingelen. Ik gaf een onderhand onzichtbaar knikje naar hem om aan te geven dat ik het er wel mee eens was. "Hier heb je een vrijwilliger." sprak Graywing en ik gaf Bearpaw een zwak knikje dat hij de andere kant van de kater moest nemen. Geruisloos en -hopelijk- onopmerkend probeerde ik langzaam en onzichtbaar te verplaatsen zodat de kater omsingeld raakte. Verbaasd viel mijn blik op een andere kat die ons territoria had binnengedrongen, een kittypet zo te ruiken. Wat in StarClan's naam deed een kittypet hier in de wildernis. "Hallo allemaal, make way!" riep hij waardoor mijn staart haar puntje heen en weer zwiepte. Great, nog een indringer, dat kon er helemaal bij komen. Alhoewel was de kittypet hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging. Het was een kittypet after all. Afwachten keek ik naar Graywing, benieuwd wat hij nog meer van plan was.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not   [RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 12:35

De rode poes sprong van boom tot boom en keek naar beneden ze wilden het niet hard op zeggen maar ze was Ripa gevolgd ze was gewoon beniuwed wat hij deed ook had ze niks anders te doen en wilden ze weer eens wat beleven, al had ze wel moeite met de bomen beklimmen ze had al een paar schramen op haar lichaam die nog niet helemaal dicht waren plus was ze niet echt goed in klimmen, wat er voor zorgde dat ze de bruine tabby uit het oog verloor na een tijdje zoeken had ze hem weer gevonden maar hij was niet allen hij had zich in een wat leek op een riverclan patrol gevoegd twee riverclan katers en een kittypet? De  poes begon te grinniken ze kon niet goed horen wat ze zeiden maar ze wist vrij wel zeker dat het niet vriendelijk was, de poes klom met moeite uit de boom en sprong voor de bruine kater 'Twee tegen een is een beetje oneerlijk vind je niet?' grinnikte ze ze keek naar ripa en gaf hem een knikje ze had beloofd om hem te helpen en dat deed ze dan ook, besides deed ze dit ook wel een beetje voor zich zelf.

may i cut in? :3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RC Borderpatrol] Let's kick some ass, or not
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: