Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashbrook
Member
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 22:33

Met een tevreden blik keek ik naar de grote waterval die zich vlakbij mij bevond. Het geluid wat het vallende  water veroorzaakte aardig wat kabaal waardoor een indringer mij zonder moeite onhoorbaar kon besluipen, ik had echter hier nog nooit een vijandige Clan gezien dus ik ging er vanuit dat dat niet gebeuren zou, anders had ik problemen. Ontspannen had ik mijn voorpoten in het water hangen dat zich bij de waterval bevond. Het koude water koelde mijn lichaam wat af van de hitte die deze dagen elke dag speelde, vreselijk. Het was altijd of té heet of juist weer té koud. Een diepe zucht verliet mijn longen terwijl ik mijn kopje liet dalen en deze op mijn voorpoten neerlegde, Mijn felblauwe ogen halfopen terwijl ze naar de waterval staarde.

-1st post Smokegaze




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 2:35

Zijn gesprek met Petalcloud enkele dagen geleden, had hem toch aardig van slag gekregen. Hij was wat onrustiger en deed erg hard zijn best niet door te draaien in zijn onrust. Om de boel weer duister te bekijken, als of íédereen hem weer zou zien als Smoketear, de slechte Smoketear, die gene die hij niet was. Hij was Smokegaze, een loyale en goede warrior, een zorgzame warrior en een vriendelijke warrior. Met hem kon je dollen en gek doen, met hem kon je serieus zijn, met hem kon je bevriend zijn. Hij was geen verrader, geen player en al helemaal geen moordenaar. Hij was niet de slechte kant van zijn vader. Die gedachten herhaalde hij de hele tijd in zijn kop terwijl zijn poten hem naar de waterval toe brachten. Toen het harde geluid hem uit zijn denken haalde keek hij op en zag hij een poes staan. "Oh, hallo Ashbrook!" Miauwde hij luid om boven het geborrel van de waterval uit te komen. Het was niet gek dat zijn poten hem hier naar toe hadden gebracht, ondanks zijn herrie was de waterval rustgevend.


Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ YeIsY95
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 18:59

Regelmatig kneep ik mijn ogen zachtjes dicht en deed ze weer langzaam open om aan te duidden dat ik tevreden was met de atmosfeer die de waterval bracht ookal gaf deze aardig wat herrie. Verbaasd ging ik zitten terwijl mijn ogen weer wijd open waren toen ik een stem achter me hoorde. Nieuwsgierig draaide ik mijn hoofd naar achteren om vervolgens weer wat te ontspannen toen ik merkte dat het Smokegaze was, het was geen rogue of bloodclanner of wat dan ook die ik afgelopen tijd wel eens tegen was gekomen in het territorium, niet bepaald een pretje als je het mij vraagt. "Oh, hallo Ashbrook!" miauwde de kater met zijn unieke oranje ogen luid om boven de herrie van de waterval uit te komen. Ik maakte een geamuseerd geluidje door de moeite die ie moest doen om boven de herrie van de waterval uit te komen. Om mezelf de moeite te besparen kwam ik overeind en rekte ik me even uit voordat ik dichter naar de bruine kater toekwam. "Hey Smokegaze" sprak ik op alsnog een iets luidere toon dan normaal maar het was te doen, in ieder geval beter dan constant te moeten schreeuwen om boven het geluid van de waterval te komen. Ik zag geen bedreiding in mijn mede-clanner waardoor ik weer door mijn poten heen zakte en weer in het stevige zomergras ging liggen om vervolgens hem weer aan te kijken. "Hoe gaat het?," vroeg ik met een glimlach, proberend een gesprek met hem aan te knopen nu hij hier toch was.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 17:14

Smokegaze zag hoe Ashbrook opstond om vervolgens naar hem toe te lopen. Ja, dat bespaarde zeker wat moeite wanneer je iemand terug begroetten wou. Dan hoefde je niet te schreeuwen, gezien dit wel nodig was bij de waterval. Het geruis van het water was zeker een overheersend geluid. "Hey Smokegaze," miauwde Ashbrook ook toen ze dichter bij hem gekomen was. "Hoe gaat het?" Vroeg ze. Smokegaze haalde zijn schouders op. "Wel oké," miauwde hij rustig. Liegen kon hij niet, dus hij kon niet zeggen dat het goed ging met hem, dus liet hij het daarbij. Nu hij toch op deze plek was, was hij wel wat rustiger geworden. Ashbrook was dan ook geen onaangenaam gezelschap. "Hoe is het met jou, dan?" Vroeg hij vervolgens aan haar.


Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ YeIsY95
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 17:35

"Wel oké," miauwde de kater rustig nadat ik hem gevraagd had hoe het met hem ging, "Wel oké?" vroeg ik hem verward waarna ik mijn hoofd ietsjes vragend schuin houd. "Is er iets waarmee je zit dan?" vroeg ik aan hem. Ik had niet echt gemerkt dat er iets gaande was in de clan, of misschien was het iets waar hij zelf mee zat.

"Hoe is het met jou, dan?" had hij vervolgens gevraagd aan me waarna ik zwakjes glimlachte naar hem. "Het is natuurlijk een hele opgave om gelijk bij de eerste keer twee leerlingen onder je hoede te hebben dus ik ben wel blij dat Iceshimmer ook meehelpt met het trainen van de leerlingen," miauwde ik. "Voor de rest gaat t wel z'n gangetjes hoor" verzekerde ik hem.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 1:59

Natuurlijk had hij kunnen verwachten dat Ashbrook op hem door zou vragen, maar het hinderde hem niet. Hij twijfelde enkel of hij de volle waarheid zou vertellen of het enkel bij een deel zou houden. Ashbrook leek hem dan wel te vertrouwen, dus koos hij voor het eerste. "Je kent de verhalen van Smoketear vast wel," begon hij. "Ik wordt voortdurend met hem geconfronteerd en dan vooral het negatieve gedeelte van hem... anderen schrikken dan van me als ik onverwachts kom en dan is het omdat ik op hem lijk," vertelde hij. "Ik had het al wat achter me gelaten en me er bij neer gelegd. Echter had ik een aantal dagen geleden een zwaar gesprek er over met Petalcloud, ex apprentice van Smoketear en toen hadden we daar een conflict over. Dit zit gewoon weer in mijn kop, meer ook omdat ik een vader figuur best wel heb gemist en er voortdurend op zo'n manier mee wordt geconfronteerd," het verbaasde Smokegaze dat hij zich zo blootstelde tegen over de poes. Maar het deerde hem niet, dus dacht hij er ook niet al te veel over na.

Vervolgens vroeg Smokegaze aan Ashbrook hoe het met haar ging en zij vertelde over het trainen van apprentices. "Het is natuurlijk een hele opgave om gelijk bij de eerste keer twee leerlingen onder je hoede te hebben dus ik ben wel blij dat Iceshimmer ook meehelpt met het trainen van de leerlingen," vertelde ze. Smokegaze knikte, "dat is inderdaad fijn," stemde hij er mee in. "Voor de rest gaat t wel z'n gangetjes hoor," sloot ze af. Smokegaze glimlachte. "Ik ben blij omdat te horen," miauwde hij met een glimlach.


Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ YeIsY95
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:57

Afwachtend keek ik de kater aan naar wat hij te zeggen had. Het leek of hij even twijfelde wat hij zou gaan doen maar uiteindelijk toch besloot om te vertellen. "Je kent de verhalen van Smoketear vast wel," vroeg Smokegaze aan me waarna ik knikte. Het waren meestal niet bepaald positieve verhalen.
"Ik wordt voortdurend met hem geconfronteerd en dan vooral het negatieve gedeelte van hem... anderen schrikken dan van me als ik onverwachts kom en dan is het omdat ik op hem lijk," sprak hij vervolgens waardoor ik hem medelevend aankeek. Het leek mij echt vreselijk om dat door te gaan. Vooral omdat je je er zelf niets aan kon doen. Naar mijn gevoel was Smokegaze gewoon een loyale goed werkende warrior. Ikzelf heb Smokegaze nooit echt persoonlijk gekend, heb hem vroeger wel eens in mijn jongere kittentijd zien rondlopen maar dat zijn allemaal vage herinneringen van me, dus vandaar dat ik niet geschrokken was toen Smokegaze ineens achter me stond.
"Ik had het al wat achter me gelaten en me er bij neer gelegd. Echter had ik een aantal dagen geleden een zwaar gesprek er over met Petalcloud, ex apprentice van Smoketear en toen hadden we daar een conflict over." sprak hij waardoor ik fronste. Had Petalcloud hem er op aangesproken dat hij zoveel op zijn vader leek en dat daardoor iedereen hem ook zoals zijn vader zag? Een laffe actie van der, vind ik zelf. Je moet niet naar het uiterlijk kijken maar naar het innerlijk, en om Smokegaze dan nog eens zo rot te laten voelen over iets waar hij niets aan kon doen vond ik gewoon uitermate een laf iets van der. "Wat een laffe zet van der." miauwde ik met een diepe frons, "Je kan er gewoon niets aan doen dat je zoveel op hem lijkt, en om je daar dan weer mee te confronteren is gewoon onnodig van der geweest naar mijn gevoel." vervolgde ik terwijl het puntje van mijn staartje heen en weer zwiepte.
"Dit zit gewoon weer in mijn kop, meer ook omdat ik een vader figuur best wel heb gemist en er voortdurend op zo'n manier mee wordt geconfronteerd," miauwde hij hierna waardoor ik hem begrijpelijk aankeek. Ik stond vervolgens op en trippelde wat dichter naar hem toe vervolgens gerustellend een enkele keer met mijn tong over zijn wang heen te schrapen om vervolgens wat meer naar zijn schouder toe te werken. "Katten kijken teveel naar het uiterlijk," zei ik tussen de likken die ik gaf aan zijn vacht heen. "Als ze zich gewoon op t innerlijk konden focussen zouden ze je waarschijnlijk nooit geconfronteerd hebben met het negatieve gedeelte van je vader." zei ik met een zacht zuchtje, wetend dat dit helaas niet zo was, al hoopte ik dat mijn woorden zijn gedachtes wat gerust zouden stellen.

Nog steeds was ik de kater zijn vacht aan het temmen terwijl ik vertelde over de apprentices Bearpaw en Lionpaw die ik samen met Iceshimmer trainde. "Dat is inderdaad fijn," stemde Smoke ermee waardoor ik eventjes tevreden mijn ogen dichtkneep en weer opendeed. "Heb jij ooit wel eens een apprentice gehad?" vroeg ik aan hem.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ   Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 17:51

Wat luchtte het eigenlijk uit om even zijn hart te luchten bij de poes. En het voelde nog comfortabel bij haar ook, dus niks mis mee. Haar reacties waren ook fijn, heet steunend en meelevend en dat waardeerde hij zeker. "Katten kijken teveel naar het uiterlijk," zei Ashbrook en Smokegaze keek haar aan. "Als ze zich gewoon op t innerlijk konden focussen zouden ze je waarschijnlijk nooit geconfronteerd hebben met het negatieve gedeelte van je vader," zei Ashbrook. "Dankjewel, dit doet me goed," snorde hij terwijl hij haar een dankbaar kopje terug gaf. Haar troost was fijn, iemand die wel vriendelijk tegen hem deed. "Focus jij je op mijn innerlijk?" Vroeg Smokegaze toen met een glimlach. "En hoe zie je me dan?" Vervolgde hij zijn vraag. Hij was wel benieuwd hoe Ashbrook hem dan zag. Hij wist eigenlijk alleen maar dat anderen hem zagen als Smoketear. Niet iedereen. Graywing was een leuke maat van hem, Futuresong deed ook normaal tegen hem en was familie. Zijn directe tante gaf ook veel om hem en deed normaal. Butterstar waardeerde hem waarschijnlijk ook wel. Thistleclaw deed de laatste tijd nogal vreemd tegen hem en verder was het allemaal negatief naar zijn weten.
"Heb jij ooit wel eens een apprentice gehad?" Vroeg Ashbrook toen, toen Smokegaze het onderwerp naar haar toe had gedraaid. Het alleen maar over hem hebben was ook zo vreemd. "Nee eigenlijk niet," miauwde hij. "Bij de volgende ceremonie hoop ik een apprentice te krijgen," miauwde hij toen. En toch ging het weer over hem.


Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ YeIsY95
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uɴʙᴇʟɪᴇᴠᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜ ɴᴏɪsᴇ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: