I'm here because I live here (Tigersnow)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm here because I live here (Tigersnow)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
NeverGirl
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
ChocoEva
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
NeverGirl
BerichtOnderwerp: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:32

Grijnzend sleepte Nevergirl het lijk van een rogue mee richting de plek waar ze alle dode rogues plaatste: vlak voor een twolegnest waar heel veel kittypetkittens opgroeiden. Grijnzend gooide ze het verse lijk over het hek. Ze kroop een struik in en keek toe hoe een paar kittypets naar buiten stapten, het lijk zagen en bang begonnen te piepen. Door haar gelach rolde ze de struik uit. Een twoleg stapte naar buiten en keek geïrriteerd naar het lijk. Daarna beende ze op de kattin af. Ze pakte Never op en staarde naar de halsband. "Ieeh, wat zijn dat!" riep een klein poesje. "Tanden!" riep een ander. Never grijnsde, maar keek kwaad naar de twoleg die haar halsband afdeed en in een struik gooide. Never sloeg de twoleg en ontsnapte toen de greep verslapte. De kattin rende de struik in en deed haar halsband om, waarna ze bij het nest wegrende. Toen ze het nest niet meer zag stond ze stil en ging ze zitten. Ze staarde naar haar halsband. Echter deed een geritsel haar al na enkele seconden opkijken. Een kat.


I'm here because I live here (Tigersnow) Neveros

Extra:


Laatst aangepast door NeverGirl op vr 24 jul 2015 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:38

Tigersnow was net klaar met een gevecht een andere rouge ze zat onder de bloedspetters en haar oor lach open, die arme kater dacht dat ze haar plek kan stelen maar dat had die mis. ze had totaal geen zin om haar zelf schoon te likken, ze had meer zin om kittypets terroriseren, ze liep richting het noorden waar een paar tweebeennest stonden. ze dribbelde naar de tweebeennesten met haar staart in de lucht, het was een bewolkte dag en er stond een harde wind. ze rende door, ze stopte. er kwam een kattengeur in haar neus terecht, en een geur van bloed. ze volgde de kattengeur en kwam bij een struik terecht, ze liep door de struik er zaten overal doornen de prikte in haar vacht maar liep door. de kattengeur was nu dicht bij, ze ging in de jachthouding en sloop veder ze stak haar kop door het einde van de struik en zag daar een bruine tabby poes zitten.


I'm here because I live here (Tigersnow) S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
NeverGirl
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
ChocoEva
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
NeverGirl
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:47

Kort keek ze terug in de richting van het twolegnest waar ze vandaan kwam, en ze zag dat de twoleg eindelijk weer zichtbaar was. Een grijns sierde haar lippen terwijl de twoleg rondkeek. Ze was duidelijk opzoek naar de tabby. Ze wist dat achter haar een kat zat, maar bleef voor de lol nog even staren naar de twoleg, waarna ze zich supersnel omdraaide en op de grijze poes sprong. "Je moet nooit, maar dan ook nooit, een BloodClanner bespieden," siste de kattin terwijl ze probeerde in de nek van de grijze kattin te bijten. Grijnzend voelde ze hoe het bloed tussen haar tanden door naar de grond droop, terwijl zij de poes pijn deed. Toen ze vond dat de poes genoeg pijn had geleden liet ze los en sprong ze behendig terug naar haar plekje. Ze deed alsof ze afwezig was, terwijl al haar spieren zich aanspanden, klaar om weg te duiken mocht de poes haar aanvallen.


I'm here because I live here (Tigersnow) Neveros

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 21:05

De bruine tabby poes keek naar een twoleg, en sprong daarna vlug haar rug op en beet in haar nek.
je moet nooit maar dan nooit, een bloodclanner bespieden siste ze. ze liet los, voor dat ze iets terug kon doen. de poes keek haar afwezig aan. ik stapte de struik uit en bleef voor de poes staan,
me staart zwiepte heen en weer. ik trok me lip naar achter zodat me scherpe tanden zichtbaar werden, en liet een diepe grom uit me keel komen. me oren plat tegen me kop. toen de twoleg de richting op kwam van haar en de bloodclanner. ik zag dat de twoleg haar arm naar de bloodclanner ging. ik sprong en beet in de arm van de twoleg, ze gooide me op de grond, ik rende weg, de twoleg kwam krijsend op me af rennen. ik draaide me om en rende op haar been af en beet op me aller harst en zette me lange kromme nagels in der been, ik proefde de bloed in mond. ik liet los en rende snel weg, ik keek nog snel om als misschien de bruine tabby poes me volgde. of als ik er alleen vandoor ging.

I'm here because I live here (Tigersnow) 2yl7nyd


I'm here because I live here (Tigersnow) S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
NeverGirl
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
ChocoEva
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
NeverGirl
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 21:10

Nevergirl keek toe hoe de twoleg krijsend wegrende. Kalm bleef ze zitten. Dit had ze wel vaker gezien. Ze vroeg zich af wat de grijze poes zou doen. Maar als ze verwachtte dat Never achter haar aan zou gaan had ze het mis. Ze viel katten aan als ze te dichtbij kwamen. Ze rende niet achter hen aan. Ze zag dat een kittypetkitten de twoleg was gevolgd en nu voor haar neus stond, spelend met de tanden aan haar paarse halsband. Ze doodde de kitten zonder genade en rende een klein eindje in de richting van de grijze kattin, waarna ze het lijk voor de neus van de poes gooide en vals lachte. "He, cutie! Ooit gehoord van BloodClan? Nu wel!" Ze lachte en dook voor je het wist weer op de rug van de grijze poes.


I'm here because I live here (Tigersnow) Neveros

Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 21:23

Tigersnow zag dat de bloodclanner op haar afrende met een kitten in haar bek, ze gooide het slappe lichaampje op de grond he, cutie! ooit gehoord van bloodclan? nu wel! ze lachte en sprong weer op haar rug. dit keer hield ze zich vast. ik zette me af en liet me zelf vallen op de grond. zodat de kattin op haar rug half geplet zou worden. ze rolde over de grond, en sprong op de bruine poes.ze zette haar nagels diep in haar poten, zodat ze niet snel kon ontsnappen ze beet in haar keel. en hield even vast tot ze de bloed van de poes proefde. ze liet poes iets loser, en zette haar klauw op haar buik. ze stak haar klauwen in haar buik en trok haar poot naar beneden zodat er een wond kwam op de buik.ja ik heb wel eens van de bloodclan gehoord, en jij ooit eens van mij? ze liet de poes los en lachte, ze liep weg met haar staart in de lucht gestoken. volgende beter keer oppassen als je iemand aanvalt. misschien zij ook sterk. ze gaf nog snel een knipoog en verdween

I'm here because I live here (Tigersnow) 2yl7nyd

-srry dat er een einde aan maak heb ruzie met me moeder.. :l



I'm here because I live here (Tigersnow) S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
I'm here because I live here (Tigersnow) DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow)   I'm here because I live here (Tigersnow) Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 21:27

je kan wel nog iets schrijven zodat ik zomenteen nog kan terug tiepen.
ruzie is namelijk gaan liggen ^^
dus wil je nog veder? kan je nog achter de poes aan rennen ofzo.


I'm here because I live here (Tigersnow) S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm here because I live here (Tigersnow)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: