[ O P E N ] Mornin' sun



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [ O P E N ] Mornin' sun

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snatcher
Member
[ O P E N ] Mornin' sun DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimema 27 jul 2015 - 14:36

De grijze kattin begroef haar klauwen langzaam in de vochtige aarde, en zucht ontsnappend uit haar mond. Snatcher merkte de laatste tijd dat ze veel minder een ochtendpersoon was dan dat ze normaal was. Vroeger was ze nog wel lustig om een nieuwe dag te beginnen, met een buik die haar lichtjes motiveerde een prooi te vangen voor het ontbijt. Nu spendeerde ze haar ochtenden in haar nest, kop op haar poten gelegd, amberkleurige ogen gesloten. Ze had gewoon geen put om ook maar even op te staan. Gelukkig was de dag lang genoeg, en hoewel ze vandaag ook later was gestart dan normaal, ze had nog ruim de tijd iets te vangen. Bovendien, ze was hongerig, dus ze was op zich wel gedreven iets eetbaars te vinden. De poten van de grijze poes werden uit de grond gehaald en aangespoord voort te gaan lopen, haar pootkussentjes zouden het dempen voor nu moeten doen, en dat zou goed genoeg moeten zijn. Ze stak haar donkere neusje in de lucht, en pikte vaag de geur op van een muis. Nu de honger haar in zijn ban had, trippelde ze met een ietwat snellere pas dan voorheen op de bron van de geur af. Zodra ze merkte dat de geur sterker was, zakte ze door haar poten. Haar kleine gestalte maakte het haar makkelijk zich tussen het hoge gras te verschuilen, terwijl ze vooruit sloop. Het geritsel was nu duidelijk te horen, signalerend dat haar ochtendmaal zich niet ver van haar positie bevond. In een flits duwden haar achterpoten zich van de aarde af, landde haar rechter voorpoot op het knaagdier, en werd het afgemaakt na een hoge, schrille doodskreet. De grijze poes ging er goed voor zitten en nam een hap uit het vlees. De huid knapte en het zoete bloed stroomde haar mond binnen. Het was heerlijk, ze had die smaak zeker gemist. Ook al had ze het de dag ervoor nog gegeten. Ze hief haar kop op na een paar happen, in het rond kijkend. Ze was het niemandsland binnen getreden, merkte ze op. Ze opende haar bek, en pikte vaag de geur van een soortgenoot op. Gealarmeerd door de geur stond ze op, waarbij haar haren langzaam van haar huid op rezen. Door het bloed kon ze niet ruiken wat voor kat dit was, en sinds ze in deze plaats was zou het iedereen kunnen zijn. In ieder geval stond ze klaar een eventuele vijand af te weren.


[ O P E N ] Mornin' sun XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
[ O P E N ] Mornin' sun Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 11:03

Met een dode dikke duif in zijn bek lag hij voor zijn barn. Hij had de duif gevangen toen de zon net zijn intrede had gedaan en hij had besloten het beest voor zijn barn op te eten. Zo kon hij toekijken hoe de Elite langzaam ontwaakte, dat was het beste moment om de katten te bekijken. Hij kon dan zien in wat voor humeur iedereen was en wie hij aan moest spreken en bij wie dat niet nodig was. Aan het eind van de dag had dat toch geen zin meer, dan had hij er altijd meer aan om een praatje te gaan maken. Zo hield hij het reilen en zeilen van de Bloodclan in de gaten, zodat hij in kon grijpen dreigde het mis te gaan. Voor de rest van de dag was hij vaak buiten het camp te vinden en met hele andere dingen bezig. Met smaak at hij zijn prooi op en likte zijn vacht schoon toen hij klaar was, daarna stond hij op en begroef de restjes van de duif naast zijn barn bij de rest van het afval wat hij altijd daar begroef. Hij rekte zich even uit en maakte een rondje door het camp, waarbij hij langs alle nesten liep. Het zou hem meteen opvallen als er iets veranderd was, maar dat leek niet het geval. Dus verliet hij Twoleg place en liep in de richting van Roguegebied. Zijn oren stonden wat naar achteren gedraaid zoals gewoonlijk en er lag een kille emotieloze blik in zijn groengele ogen. Hij had zijn bek een stukje open om de geuren in zich op te nemen, hij stopte dan ook toen een Bloodclan geur zijn zintuigen prikkelde. Hij bewoog zijn oren ietsje en trok daarna met zijn snorharen, voordat hij tot de conclusie kwam dat het Snatcher was, een Elite member. Ze had hem nog niet opgemerkt en ze rook naar muis. “Hallo Snatcher.” Sprak hij kalm terwijl hij zichzelf weer in beweging bracht en naar haar toe liep. “Goede jacht gehad?” Vervolgde hij.



[ O P E N ] Mornin' sun Eki8z
[ O P E N ] Mornin' sun ZrDY9U2[ O P E N ] Mornin' sun 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
[ O P E N ] Mornin' sun DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 7:53

Snatcher liet haar haren weer zakken zodra ze doorhad dat er het een Clangenoot was, haar Leader nog wel, die zich een weg door het hoge gras baande, blijkbaar naar haar toe. De grijze poes likte gauw haar poot om de restjes bloed van haar bek af te vegen. Niet dat het de geur weg zou nemen, maar op zijn minst zou ze er een stuk netter uitzien zonder een met bloed besmeurd gezicht. “Goedendag, Claw.” antwoordde ze met een klein, respectvol knikje. Ze had nooit veel respect voor de Leaders die na Icy kwamen gehad, maar sinds Claw op de troon zat had ze zich voorgehouden dat ze zou proberen zich aan te passen. Haar jonge, arrogante zelf had altijd al geweigerd veranderingen aan te nemen, en ze had er nog steeds moeite mee. Vooral toen Lítill aan de macht kwam had ze er moeite mee, en had dan ook nooit een beetje respect voor de kat getoond. Ze knikte ja als antwoord op zijn vraag. “Ik heb mezelf maar mijn nest uit geschopt en me voorgehouden dat ik wat moest gaan doen. Ik wil iets voor deze Clan betekenen, niet als een half verwaarloosde kittypet op een hoop mos liggen.” Het laatste gedeelte van haar zin kwam er ietwat brommend uit. Ze irriteerde zich behoorlijk aan haar eigen gedrag de laatste tijd. Ze was er zeker van dat ze meer kon dan dit, maar het wilde er niet echt uit komen. Nu het bloed weg was, begon haar geur al wat meer dingen op te pikken, en zo te ruiken kleefde er een lichte geur van gevogelte aan de mond van Claw. “Zo te ruiken heb jij ook iets weten te eten deze ochtend.” zei ze droogjes in een poging een gesprek te beginnen met de zwarte kater. Het was niet dat ze iets beters te doen had of zoiets. De Clan was de laatste tijd erg bezig met het zogenaamde 'kitnappen' van kits uit de Clans, maar Snatcher had niet bepaald zin een kamp binnen te rennen en van alle kanten te worden besprongen. “Heb jij een of andere dagplanning, Claw? Leadergedoe? Ik heb geen idee wat je als een Leader zou doen, behalve je katten in de smiezen houden en dingen regelen ofzo.” Ze haalde haar schouders lichtjes op. Niet dat ze het op een onbeleefde manier bedoelde, maar ze meende het wel, ze wist echt niet wat hij zou moeten doen als Leader.


[ O P E N ] Mornin' sun XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
[ O P E N ] Mornin' sun Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 22:02

Er ontstond iets van goedkeuring in zijn blik voor zover dat kon bij de grote zwarte kater toen Snatcher hem respectvol toeknikte, daarvoor kreeg ze een klein bijna onzichtbaar knikje terug. Dat gebaar was al heel veel voor zijn doen en daar moest je zuinig op zijn.  Hij grinnikte toen ze zijn vraag beantwoorde. “Het wordt inderdaad meer gewaardeerd als je iets gaat doen, anders gaan andere katten misschien ook een beetje bevreemd kijken. Alhoewel ik zeker weet dat jij wel van je af kunt bijten.” Anders had ze het niet al zo’n tijd volgehouden in de Bloodclan. Katten die het leven in de Elite niet aankonden verdwenen meestal opeens, weggelopen of vermoord. Toen ze terug kwam op het onderwerp ochtendmaal keek hij haar weer aan. “Jazeker, een dikke duif.” Er lag iets van humor in zijn ogen, maar toen hij zich afvroeg waarom verdween het ook weer, want hij kon daar eigenlijk geen antwoord op verzinnen. Hij had die zin wel grappig gevonden, maar hij haatte het als hij lol had om zichzelf dat sloeg namelijk nergens op. Dus dwaalde zijn blik even over de omgeving om de irritatie van zich af te schudden, voordat zijn blik zich op haar vestigde. Hij bewoog wat geamuseerd met zijn oren naar haar volgende woordenstroom. “Ik was van plan met Summer te gaan trainen en dan misschien vragen of wat katten met mij mee willen om hondentanden te verzamelen voor de halsbanden. Dan is de dag ook alweer bijna om en kan ik rond  gaan vragen of er nog iets bijzonders is gebeurd. Er zijn veel dingen waar je je mee bezig moet houden Snatcher. Strategieën bedenken, katten in toom houden en om je heen blijven kijken. Ik heb meer vijanden dan vrienden.” De grijns verscheen weer om zijn lippen. “En jij, heb jij al een dagplanning?” Vroeg hij toen.



[ O P E N ] Mornin' sun Eki8z
[ O P E N ] Mornin' sun ZrDY9U2[ O P E N ] Mornin' sun 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
[ O P E N ] Mornin' sun DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimema 3 aug 2015 - 1:54

Haar snorharen gingen lichtjes omhoog zodra ze het knikje doorhad, in een kleine grijns die aan haar mondhoeken trok, maar besloot er niets op te zeggen. Wie weet wat voor een reactie ze zou kunnen verwachten. Vast niets positiefs. Maar ze stelde zijn knikje op prijs, en sloeg tevreden een staart om haar poten heen. “Zou ik dat als een uitdaging moeten zien, Claw?” Ook zij grinnikte op haar beurt, voordat ze haar rug weer rechtte. “Maar ja, inderdaad, ik kan wel een paar katten hun plaats in deze Clan laten zien. Daarnaast volg ik jou ook niet uit wanhoop, dat is iets waarvan ik hoop dat jij dat ook doorhebt. Ik ben opgegroeid in deze Clan met Icy als mijn echte Leader, maar nu zij weg is zijn mijn opties vrij beperkt, is het niet?” Ze haalde onverschillig haar schouders op. “Begrijp me niet, ik respecteer je, je hebt het ver geschopt, alleen mijn reden om dat te doen verschilt van die van anderen.” Ze hield haar kin omhoog op een vastbesloten wijze, om te laten zien dat ze hier vrij serieus over was. Snatcher van de BloodClan was geen zwakkeling en dat zou ze laten zien ook. “Hmm, ik heb het meestal niet zo op vogels, maar als de Twolegs ze uit medelijden hebben volgestopt in de winter zijn ze nog wel te eten.” Ze snorde geamuseerd, hoewel Claw's geamuseerde bui leek te verdwenen als sneeuw voor de zon. Hoewel de grijze poes geen idee had wat er aan de hand was, besloot ze te wachten. Spreken is zilver, zwijgen is goud. “Ik kan je eventueel helpen met hondentanden, als je dat wilt? Ik heb nog geen dagplanning nee, iets wat zonder een Apprentice moeilijker is om in te vullen. Interessant, en Zira doet dan dezelfde dingen maar minder of zoiets? En misschien is dat maar beter ook, straks ziet iedereen je nog als zachtaardig.” Haar oren draaiden naar voren, als teken dat ze geïnteresseerd was.

OOC; Internet was weg :'0


[ O P E N ] Mornin' sun XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
[ O P E N ] Mornin' sun Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: [ O P E N ] Mornin' sun   [ O P E N ] Mornin' sun Icon_minitimema 3 aug 2015 - 8:59

Hij grinnikte zachtjes en keek haar aan. “Het leven is een spel Snatcher. Uitdagingen zijn er overal en elke uitdaging kan je verder brengen. Dus ja, zie het als een uitdaging.” Zijn ogen begonnen te fonkelen terwijl hij stopte met grinniken. “Ik ben blij dat je dat zegt, want ik heb het meeste aan de katten die mij niet volgen uit wanhoop. Katten doe het echt doen voor de Bloodclan, voor het imago van de Elite.” Hij stopte even met praten en staarde langs haar heen alsof opeens iets in de verte heel interessant was, maar er was niets te zien. Toen hij haar weer aankeek stonden zijn ogen anders, vastberaden. Het leek even dat hij niet meer naar haar geluisterd had, maar dat had hij wel degelijk. Hij had elk woord haarscherp in zijn geheugen opgeslagen. “Icy is de enige leider die ik ooit gerespecteerd heb en die het ook verdiende om gerespecteerd te worden, maar ik zal bewijzen dat ik het ook zo kan als zij het kon.”  Toen ging het gesprek naar vogels en hij knikte. “Dan zijn ze wel het lekkers inderdaad en deze was nog lekker vet.” Hij zat in ieder geval goed vol, maar dat was mooi want hij had een drukke dag voor de boeg. “Dankje Snatcher, het zou wel handig zijn als je wilt helpen. Zira ondersteunt mij waar nodig en als ik weer eens met een ideetje rondloop dan bespreek ik het met haar, al moet ik zeggen dat ze er meestal wel enthousiast over is.” Het grijnsje kwam terug om zijn lippen.



[ O P E N ] Mornin' sun Eki8z
[ O P E N ] Mornin' sun ZrDY9U2[ O P E N ] Mornin' sun 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ O P E N ] Mornin' sun
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: