Family Chesterlie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Family Chesterlie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 12:38

Topic is: |OPEN|

en is het huis van de eigenaars van Dawn.

Gisteren werd Dawn geboren, het was weer zo'n warme zomerse dag. Agatepetal (mama) had maar één kitten gekregen, dat was Dawn... Ze hadden een kattenhuis gekregen om in te verblijven, mama lag bij Dawn en bood hem haar melk aan. Hij had een klein hongertje dus dronk hij maar, meteen hierna viel hij in slaap. Vandaag werd hij wakker doordat de zonnestralen op zijn vacht schenen. Hij beseft dat het ochtend was en zag zijn baasjes naar beneden komen. Ze waren nog niet omgekleed, ze gingen alle drie aan tafel zitten en begonen te eten...
Nadat ze klaar waren legden ze een lekker verse vis op een bordje. Zijn mama ging ernaar toe en at hem helemaal op. Hierna kwam ze terug naar hem en gaf ze hem melk. Zijn mama nam hem uit het huisje en begon hem schoon te likken, daarna waste ze ook zichzelf.
Ze bracht hem weer het huisje in en liet hem slapen...


Laatst aangepast door Dawn op wo 5 aug 2015 - 0:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:07

Het was een koude avond,de wind blies hard en de regen viel met grote spatten op Tigersnow's langharige vacht. hij schudden zijn grote kop heen en weer toen een druppel op zijn neus viel, even stond hij stil en nam de frisse lucht in zijn neus hij spreidde zijn kaken om de lucht beter te proeven, twolegs! zijn haren schoten overeind. hij was de twolegplace in gelopen, hij keek om zich heen. alle lichten van de nesten van de twolegs waren gedoofd, hij spande zijn spieren aan en sprong een hek op. en legde zijn staart om zijn poten, hij keek nieuwsgierig naar de glazen deur, een grijs lijfje stond bij de deur. ik sprong soepel van het hek af en sloop dichter bij, het kleine grijze lichaam. het was een kitten! opgesloten nog wel, hij liep naar de deur van de twoleg nest en keek de kleine katertje in zijn blauwe oogjes, precies dezelfde kleur als zijn ogen.


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:18

Het was een koude en regenachtige avond... Dawn had net nog leren lopen en stond voor de grote glazen deur naar buiten te gluren... Hij genoot van het geluid dat de regendruppels maakten toen ze tegen de deur aanvlogen. Plots zag hij een gestreepte kater dichterbij sluipen, de kater bleef voor de deur staan en keek hem recht in de ogen... Dawn keek terug naar de natgeregende kater en zag dat zijn ogen dezelfde kleur haddden als de zijnen. Hij miauwde vriendelijk naar de natgeregende kat en legde zich daarna voor de deur neer.


Laatst aangepast door Dawn op ma 3 aug 2015 - 15:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:26

De kleine katertje mauwde, en ging voor de deur liggen. hij leek niet vrolijk, ik keek om me heen en zag een raam op een kiertje staan. ik trippelde naar de raam en keek er eventjes naar toen ik sprong.  zijn grote lijf wurgde door de kleine ingang in, hij sprong soepel naar binnen en liep met grote stappen naar de katertje toe. hij keek de kleine kitten aan met een vriendelijk lach op zijn gezicht, nu pas dring de de kater hem door dat die in een twoleg nest zat. wat heb ik gedaan! hij hoorde gebonk. er kwam een twoleg aan en drukte op een raar ding, dat er licht werd, me haren schoten overeind, en me me tanden zichtbaar. de twoleg kwam krijsend naar de twee katten rennen, hij pakte de kitten in zij  nek vel en sprong naar de raam en wurgde me door de kleine kiertje, ik sprong naar de beneden en plofte hard neer. en stond snel op toen de deur open vloog van de twoleg, ik sprong op de hek en ging er vandoor. met de kleine kater tussen mijn tanden

- toestemming van BrightWind om hem mee te nemen


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 18:19

[Gezien vanaf de fictieve moeder (Agatepetal) van BrightWind]

Agatepetal keek liefdevol naar haar kleintje en zag hem de deur uitstaren.
Ze legden zich in het kattenhuis en viel als een roosje inslaap.
Plots hoorden ze iets door het raampje dat openstond, ze keek en zag een enorme kater het huis binnenkomen. Ze zette zich klaar voor de aanval toen plots haar baasje naar beneden kwam.
Het baasje zag de indringer in haar huis een schreeuwde mega luid. De kater nam Dawn bij zijn nekvel en maakte dat hij weg was... Het gebeurde allemaal zo snel dat Agatepetal geen tijd had om te reageren... Ze liep meteen achter de kater achterna door het bare weer...


Laatst aangepast door Dawn op ma 3 aug 2015 - 15:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 18:49

Verhaal gaat veder bij het rogue territorium.
https://www.warriorcatsnl.com/t25351-hello-little-one-brightwind


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 20:10

[Gezien vanaf de fictieve moeder (Agatepetal) van BrightWind]

Agatepetal werd wakker, ze had een nachtmerrie gehad. Ze was de gestreepte kater helemaal gevolgd tot in het dennenbos dat ze een paar dagen eerder had verkend. Nadat ze de kater was kwijtgeraakt had ze in een boom gewacht op het eerste daglicht maar tijdens het wachten was ze inslaap gevallen. Een rammellend geluid kwam opdagen, meteen ging ze in vechthouding staan. Tot haar verbazing merkte ze dat het geluid uit haar buik kwam, ze had zich nog nooit hongerig gevoeld en hierdoor was dit geluid nieuw voor haar. Toen dacht ze aan BrightWind en hierna weer aan de honger. Beschaamd gaf ze toe aan de honger en zocht ze een prooi. Ze hoorde een muisje piepen achter een struikje, ze zette zich in sluiphouding en besloop het muisje langs achteren. Ze wou net springen als het muisje haar hoorde en snel wegrennde. Ze liep er als een wilde achterna en sprong erop, het muisje was opslag dood van de klap en ze dankte de natuur voor dit feestmaal. Agatepetal had al eerder muis gegeten maar een muisje zo lekker als deze had ze nog nooit geproefd, nadat ze alles zorgvuldig had opgegeten snoof ze de geuren van het bos op. Haar partner had haar geleerd hoe ze verschillende geuren het best kan onderscheiden, die technieken paste ze nu toe. Ze rook de geur van muizenbloed, de geur van de naalden van de dennenbomen, plots rook ze een geur van een kater. De geur was van een tijdje geleden en was al merendeels weggespoeld door de regen. Ze zocht naar het pad waar de geur naar leidde en volgde dit met nieuwe energie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 22:30

[Gezien vanaf de fictieve moeder (Agatepetal) van Dawn]

Agatepetal had het spoor gevolgd van de kater en kwam uit bij een grot verscholen achter een paar planten. Ze snuffelde in de lucht en merkte dat ook een kleine kater in de grot was. Ze sloop dichterbij en probeerde te horen wat er in de grot gebreurde... Ze moest hier heel voorzichtig zijn, haar partner had haar over het bos verteld en zelf vond ze het het beste dat Dawnhet nooit te weten zou komen, maar dat is waarschijnlijk nu al te laat. Het enige wat nu telde was dat Dawn en zij hier levend en wel wegraakten...


Laatst aangepast door Dawn op do 30 jul 2015 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:19

-Eerder

Plots werd Brightwind bij zijn nekvel gepakt en terug in de richting van zijn mama gedragen. Ze lag op de grond te bloeden, haar wonden waren ernstig. Brightwind rende naar Agatepetal toe en gaf haar likjes. "Verlaat mij niet mama" zei hij. "Ik zal mijn best doen lieveling" kreunde ze. "Als ik het niet haal ga dan naar onze baasjes... Zij zullen je verzorgen!" Brightwind gaf haar weer lekjes ook op de wonden... "Kunnen we naar huis mama?" vroeg hij. "Ja ik denk het wel zij ze" ze stond recht en verbeet alle pijn die ze had, zonder een kik te geven liep ze naar Tigersnow en zei: "Bedankt om me te redden, bedankt om voor hem te zorgen, maar niet bedankt om hem mee te nemen!"... Brightwind gaf Tigerstorm lekjes en bedankte hem...

Meer;  Klik hier
_______
-Nu

Het was vroeg in de ochtend en de zon was al wakker, dus stond Dawn op. Hij liep naar buiten en rende achter een vogeltje aan. De vogel vloog richting het bos en Dawn draaide zich meteen om. Hij had helemaal geen zin om die plek nu in te gaan... Hij ging weer naar binnen en likte zijn mama op haar kopje, ze werd wakker en likte hem terug. "Goedemorgen" zei hij. "Hallo Dawn" antwoorde ze. Hij keek raar op bij het horen van die naam... Agatepetal zag het en zei: "Je bent nu vijf weken oud dus besloot ik je eindelijk een naam te geven, het was een schande dat ik dat nog niet gedaan had." Dawn was gerustgestellend en zei zijn nieuwe naam een paar keer in zichzelf op. Natuurlijk wist zijn mama niet dat Tigersnow hem de naam Brightwind had gegeven, daar had hij nog niks over gezegd. Maar nudat zijn mama een nieuwe naam had bedacht ging hij het ook helemaal niet meer vertellen. Hij hoopte dat Tigersnow het goed maakte in het bos. "Dus nu ben je exact vijf weken en daarom begint nu je training, vanaf nu leer ik je hoe je voor jezelf moet opkomen." miauwde Agatepetal. "Ook zal ik je leren te jagen en sluipen." Dawn keek blij dit te horen op toen hij een beetje water dronk, "Leuk, erg fijn" ronkte hij hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:53

Morgen zou die dan eindelijk dan een nieuw territorium zoeken, eentje die ver weg was. waar die alleen kon zijn met Blackswirl. de wind blies zachtjes door zijn haren, en nam een geur mee. hij snoof en rook een vogel. meteen volgde die de geur, en zag een vogel op de grond naar een worm aan het happen was. hij liet zich in de jachthouding zakken en sloop dichterbij, hij kwam steeds dichterbij, net voor die op de vogel wou springen. knapte er een takje onder zijn poot. de vogel schrok en vloog weg. wat dom van hem! hij was al een paar dagen niet helemaal zich zelf, hij keek om zich heen. pas nu zag die dat die vlak bij Brightwind nest was. zou hij eventjes kijken hoe het met hem ging? even twijfel die. maar liep toch naar de hek. hij sprong soepel op de houten hek, en keek naar de deur. zouden ze er zijn? even bleef die zitten, maar sprong daarna van de hek en liep naar de deur. ik loerde naar binnen. BrightWind ben je daar? zei hij zachtjes, hij wou brightwind nog een keertje zien voordat die vertrok.


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 22:46

Dawn lag in de sofa toen hij iemand hoorde fluisteren "Brightwind ben je daar? Hij herkende de stem en rende meteen naar buiten, daar op het hek van zijn tuin zat de groote gestreepte kater, Tigersnow! "Hallo daar, hoe gaat het" vroeg Dawn terwijl hij richting het hek liep, hij sprong naar boven en gaf een kopje aan Tigersnow...


Laatst aangepast door Dawn op wo 29 jul 2015 - 23:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 22:51

hallo daar, hoe gaat het? vroeg de kitten, toen de meteen op tigersnow rende en hem een kopje gaf. hij gaf een lik over zijn kop, met mij gaat het prima, hoeist met jou brightwind? je bent echt groot geworden zeg! hij lachte en spinde even toen die in zijn ogen keek. hij was best verdrietig toen die kitten had gekozen om terug te gaan naar de twolegs samen met zijn moeder. maar daar had hij niet over te beslissen, had was zijn leven.


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 22:58

"Met mij gaat het prima, hoe ist met jou Brightwind? Je bent echt groot geworden" zei Tigersnow lachend. "Super, ik leer nu hoe ik moet jagen en sluipen en ben er al best goed in" vervolgde Dawn.
"Waar gaan jullie nu ongeveer jullie territorrium zoeken? Dan kan ik je nog eens komen opzoeken wanneer ik er klaar voor ben" vroeg Dawn snorrend. Agatepetal keek naar buiten en zag haar kitten praten met de gestreepte kater, ze was stiekem blij hem terug te zien. In het bos kon je nooit niet weten of iemand nog leefde tegen de tijd dat je hem weer zag. Ze liep naar het bordje waar een kippenhart was opgelegd. Ze rook aan het vlees en at het vluchtig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:11

super, ik leer nu hoe ik moet jagen en sluipen en ben er al best goed in zei de kitten blij, waar gaan jullie nu ongeveer jullie territorium zoeken? dan kan ik je nog eens komen opzoeken wanneer ik er klaar voor ben zei kleine kater. even keek hij verdrietig, het was onmogelijk hem te vinden. hij zelf wist namelijk niet eens waar die heen ging, alleen een ding wist die wel. ver, ver weg. samen met blackswirl. hij staarde voor zich uit., als je je hart volgt vind je me wel zei hij lief en keek hem weer vriendelijk aan. zou ik je een paar vechttrucjes leren? dan kan je volgende keer je moeder reden als er iets gebeurd zei hij met een glimlach. hij keek even naar de zon, half verwegen. genoeg tijd om hem een paar kleine trucjes te leren. hij moest natuurlijk wel op tijd naar blackswirl toe.


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Family Chesterlie 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:11

Rina sprong van de boom af. Ze had genoeg gezien en gehoord en keek de twee katten aan. 'Goededag.' miauwde ze met een zwiepende staart. Met trage, korte passen liep ze dichterbijer. Rina keek naar de kleine kater, eindelijk nog een kittypet. Het enige wat ze in haar leven had gezien waren alleen BloodClankatten of Clankatten. Rogues kwamen hier nauwelijks. Die grote kater was een rogue. 'Is deze kitten niet van jou?' vroeg de poes. Ze liep een stapje naar voren, gewoon wat nieuwsgierig. Dat kon geen kwaad, toch?




Family Chesterlie 2u9gvm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:19

"Als je je hart volgt vind je me wel" miauwde Tigersnow "zou ik je een paar vechttrucjes leren? Dan kan je volgende keer je moeder reden als er iets gebeurd" Dawn wou net antwoorden als een andere poes aakwam lopen. "Goedendag" miauwde ze. Ze vroeg Tigersnow: "Is deze kitten niet van jou?" terwijl ze dichterbij kwam. Dawn keek naar de rosse poes, ze zag er goed gevoed uit en rook niet zo veel anders dan hem. Agatepetal hoorde plots een andere stem en keek door de ruit, een nieuwe poos zat op het hek. Ze liep rustig naar buiten en bestudeerde de rosse kat, ze wist dat ze ook een kittypet was en dat ze dus waarschijnlijk geen kwaad in de zin had. Ze bleef op de grond en beantwoorde Rina's vraag. "Neen, deze kitten is van mij... Tigersnow is een goede vriend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:28

Tigersnow knikte naar de oranje poes, dat klopt alleen een goeie vriend. en keek de poes lief aan. en gaf een lik over de bol van de kitten

-srry dat zo kort is x3


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 23:58

Toen Tigersnow hem een lik had gegeven zei Dawn's mama dat het tijd was om terug naar binnen te gaan... Morgen zou het een lange dag worden en dus moest hij goed uitgerust zijn. Dawn gaf Tigersnow een kopje en een knikje aan de rosse katin, hij sprong het hek af en liep naar binnen. Zijn baasjes deden de schijfseur dicht maar lieten het kattendeurtje open staan. Dawn legde zich neer in de zachte sofa en deed zijn oogjes dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 0:01

Toen de poes zei, dat Dawn naar binnen moest. gaf de kitten een kopje en liep naar binnen, hij zou deze kitten echt missen. misschien was het tijd om vader te worden? hij sprong van de hek af, toen de katten naar binnen was, hij keek nog naar de andere poes. hij zal haar wel een andere keer spreken, hij moest nu weer terug naar blackswirl. hij knikte even naar de rossige poes. en liep weg


Family Chesterlie S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Family Chesterlie DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Family Chesterlie   Family Chesterlie Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 19:25

Het regende pijpenstelen maar terwijl was de lucht ook droog en warm. Agatepetal en Dawn trainde voor de laatste keer in de tuin, de jachttechniek van Dawn moest nog een beetje verfijnd worden. Ook al regende het immens hard toch wou hij zijn training niet stop zetten omwille van een beetje regen.
Integenstelling tot andere poesiepoezen was hij helemaal niet bang meer voor de wildernis en het bare weer. Een halve dag had hij geoefend en net toen hij gedaan had, stopte ook de regen. Hij glipte naar binnen en dronk het hele bakje met water leeg, hierna legde zijn baasjes ook nog een gevogelde in zijn bakje. Hij was klaar om morgen alleen het bos in te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family Chesterlie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: