This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is'nt what I expected {Brat}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 14:49

Hurricane´s gezicht klaarde op toen de poes glimlachte ´Zo jij hebt veel honger' Hurricane keek haar met een ondeugend eblik aan. ´Dat heb ik altijd, en weet je wat ik het lekkerste vind?¨ Hij keek haar speels aan. ´Pittige BloodClankatten!´ Met een srpong belande hij op haar en beet speels in haar oor. Hij rolde ervanaf. ´Bah, je smaakt vies.´ miawde hij lachend. Hij stond op. Ik ben altijd in om wat herrie te shoppen miauwde ze lachend. 'Lead the way' Hurricane grinnikte en zigzagde tussen een paar straten, soms keek hij achterom of de poes hem nog kon bijhouden.

Nu wordt het leuk xD



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:07

´Dat heb ik altijd, en weet je wat ik het lekkerste vind?¨ Hij keek haar speels aan. de poes keek hem met een opgetrokken wenkbrouw aan 'Oh wie dan?' vroeg ze speels ´Pittige BloodClankatten!´[/b] Met een srpong belande hij op haar en beet speels in haar oor. Hij rolde ervanaf. ´Bah, je smaakt vies.´ miawde hij lachend. de poes lachte met hem mee ' Oh you really know how to charm a girl' de kater rende opeens weg 'Oh i see what you're doing!' de poes rende hem lachend achter na ' you can out run me!'


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:23

'If you can catch me your a God.' miauwde hij met een uitdagende toon. Met lange, snelle passen rende hij verder. Snel keek hij naar achteren en zag de poes achter zich aan rennen. Hurricane stak zijn tong uit. 'Catch me grandma!' daagde hij uit. Plots voelde hij iets nats en voor hij het wist viel hij in de rivier. Gelukkig kwam het tot zijn buik maar omdat hij erinviel zat het tot zijn kin. 



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:32

'If you can catch me your a God.' miauwde hij met een uitdagende toon. de poes  begon te lachen en ging harder rennen Hurricane stak zijn tong uit. 'Catch me grandma!' daagde hij uit.' Ren harder!' de poes deed wat haar gezegt was en ging harder rennen maar net toen ze op hem wilden springen was hurricane in een rivier gevallen ' Dat krijg je er van als jij mij Grandma noemt!' grinnikte de poes waar ze vervolgens naar de kater toe sprong gelukkig was het watter niet zo diep.


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:35

'Dat krijg je er van als jij mij grandma noemt!' grinnikte de rode poes. Vervolgens sprong ze ook het water in, snel maakte hij haar nat met zijn staart. 'Nou, ik dacht dat we naar de kippem gingen maar jij bent ook een kip, hoor. lachtte hij toen hij vervolgens kippengeluiden maakte.

Flut :/



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:44

, snel maakte hij haar nat met zijn staart. 'Nou, ik dacht dat we naar de kippem gingen maar jij bent ook een kip, hoor. lachtte hij toen hij vervolgens kippengeluiden maakte. de poes grinnikte 'Moet jij dan de haan voorstellen?' lachte ze waarna ze vervolgens water in zijn gezicht gooide de poes lachte en maakte oop kippen geluiden ' Once again...'


flut ;p


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 20:46

Hurricane grinnikte 'Moet jij dan de haan voorstellen?' vorge de poes voordat ze water op hem gooide. Hij lachte en duwde haar het water in, maar gewoon zodat ze nog kon ademen. 'Afgesproken dan maar, ben jij mijn kip.' Hij lachtte en keek haar aan. Wacht, wat had hij net gezegd?

Flut, again, I'm killing myself xD



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 21:27

Hij lachte en duwde haar het water in, maar gewoon zodat ze nog kon ademen. 'Afgesproken dan maar, ben jij mijn kip.' Hij lachtte en keek haar aan, de poes was helemaal nat maar dat boeide haar niet even keek ze zwijgend de kater aan 'Zijn kip?' om de stilte te verbreken begon ze nerveus te lachen en gaf hem een por maar ze bleef zwijgen ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen

flut so sorry xxdx


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 21:38

Het was duidelijk te merken dat de poes het wat verwarrend vond toen hij dat zei. Door de nare gveoelens en de nerveusheid begon hij ook mee te lachen, maar het was een slappe lach dus was het een beetje wat zwak. Met een scheve glimlach keek hij haar aan. 'Kom op, ik hoor die irritante vleugelloze wezens al, en ik heb honger.' hij glimlachtte, hij had ook altijd honger.

Waarom noemen we dit niet een fluttopic? XD



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 23:41

Met een scheve glimlach keek hij haar aan. 'Kom op, ik hoor die irritante vleugelloze wezens al, en ik heb honger.' hij glimlachtte, de poes lachte terug 'Waar wachten we dan nog op?!' de poes stond op en gat hem een zacht duwdtje waar ze vervolgens op het droge sprong ze gaf hem een knikje ' Kom op dan?' lachte ze, nog steeds een beetje verneus maar minder.


geen idee xD


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 10:54

'Waar wachten we dan nog op?! Kom op dan?' lachtte de poes lichtelink nerveus. Hurricane knikte en keek een keer naar achteren voordat hij achter de poes aanrende. Hij voelde al het water of zijn mond glijden bij het ruiken van die beesten. Ja, een kip had hij echt nodig.

Waaah weer flut xD



This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 2nktoo1
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: This is'nt what I expected {Brat}   This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 11:20

Brat keek achter om en zag dat de kater achter aan rende, Als ze heel eerlijk was hield ze niet zo van kip ze waren luid ruchtig irritant moeilijk te pakken en al die veren ugh die bleven altijd haaken in je bek zo irritant! al hield ze wel van herrie schoppen en met hurricane tijd door brengen was ook altijd wel leuk 'Just go have fun' de poes knikte en keek weer achter op ze zag dat het water al in de mond lag van de kater de poes begon zachtje ta lachen echt iets voor hurricane.


This is'nt what I expected {Brat} - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is'nt what I expected {Brat}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: