Party is over {Hellhound}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Party is over {Hellhound}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fortuna
Member
Party is over {Hellhound} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 15:11

Fortuna liep tussen smalle straten naar de Twoleg Place. Het was een leuke, maar vermoeiende dag. Het ging om jagen, vechten en defensie. Maar nu ging het om slapen. Fortuna's zwarte vacht had een witte, gladde gloed van de regen. Misschien mocht ze onder een boom schuilen, de barn leek bij haar veel te benauwd. Fortuna sprong op een boom en maakte zich klein de donder en bliksem viel tweemaal achter elkaar vlak naast de boom. Met haar vacht recht overeind sprong ze de boom uit en ging razendsnel schuilen achter een schuur. Lekker dan, zo ging iedere dag, van een dodelijk heet weer, naar een regenbui. Misschien wenste ze dat het kouder werd toen het heet weer was. Maar een plensbui was een beetje te overdreven. Kittypets beweren dat het de schuld van de tweebenen waren, maar hoe hebben hun ermee te maken? Bepalen de tweebenen wat voor weer het is? Haar aandacht richtte zich op een rode kater 'Hey kom maar ook schuilen, geen kat wil natte poten.' miauwde ze luid over de donder heen.

- Hellhound only


Party is over {Hellhound} F7679810Party is over {Hellhound} 6r6hafParty is over {Hellhound} Rm66qa Party is over {Hellhound} K00uqParty is over {Hellhound} 17coyhParty is over {Hellhound} Rm66qaParty is over {Hellhound} Vno93lParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} Vmwrhy
Party is over {Hellhound} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Party is over {Hellhound} Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:22

In een woord; doorweekt. De kater had net in een open stuk van het Rogue gebied gelopen toen de eerste druppels ter aarde daalde. Aangezien er in de buurt geen schuilplaatsen waren geweest was hij maar gewoon door gelopen. Dat resulteerde in zijn grote bos vacht die doorweekt was geraakt. De hoeveelheid vacht maakte het lopen ook een stuk zwaarder en onhandiger. De straaltjes water liepen van zijn vacht terwijl hij door de straten liep. Hier en daar sloeg er bliksem in in de buurt. 'Hey kom maar ook schuilen, geen kat wil natte poten.' Klonk een kattinnenstem. Zoekend naar de brom van de stem keek de kater in het rond. Zijn ogen vielen op een zwarte kattin onder een boom. Op zijn dooie gemakje liep hij er naar toe, de Elite geur die ze bij zich droeg drong langzaam zijn neusgaten binnen. "Veel nut zal het niet hebben, ik ben van oor tot klauw doorweekt." Mompelde de kater terwijl hij bij de kattin onder de boom ging zitten.


Party is over {Hellhound} Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Party is over {Hellhound} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 17:35

Fortuna keek hem schaapschtig aan toen de kater naar haar toe liep. Het dak bood geen luxe beschutting maar beter dan niets. "Veel nut zal het niet hebben, ik ben van oor tot klauw doorweekt." Fortuna keek emotieloos "Ja dat weet ik, iedereen is het." Ze liep dieper naar binnen omdat haar oren al nat genoeg waren. "Dus mister..." vragend knikte ze naar hem omdat ze zijn naam niet wist, hij kon toch wel zijn naam zeggen? Want dat kon geen kwaad. Met haar staart zwaar op de grond ging ze zitten en begon ze zichzelf schoon te likken tot de kater antwoord gaf.


Party is over {Hellhound} F7679810Party is over {Hellhound} 6r6hafParty is over {Hellhound} Rm66qa Party is over {Hellhound} K00uqParty is over {Hellhound} 17coyhParty is over {Hellhound} Rm66qaParty is over {Hellhound} Vno93lParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} Vmwrhy
Party is over {Hellhound} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Party is over {Hellhound} Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 18:22

"Ja dat weet ik, iedereen is het." Zei de kattin voor ze dichter naar de stam van de boom liep. Hoe dichter je bij de stam ging staan hoe droger je bleef. Uiteindelijk zou de regen echter wel tot het diepste van de boom doordringen en zou je toch wel nat worden. Schuilen onder een boom ging, maar niet voor een enorm lange tijd. "Dus mister..." Vroeg de kattin al knikkend om zijn naam. "Hellhound, aangenaam misses..." Stelde hij zich zelf voor en vroeg haar naam op de zelfde manier als dat zij zijn naam had gevraagd. De kattin begon de regen van haar vacht te likken, handig zo'n korte vacht. Met zijn vacht was daar geen beginnen aan.


Party is over {Hellhound} Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Party is over {Hellhound} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 18:30

Fortuna begon zich lichtelijk geïrriteerd te raken door de regen. Kon het nooit is normaal weer zijn? Gewoon niet te warm en niet te...nat. "Hellhound, aangenaam misses..." stelde hij zich voor voordat hij dezelfde poging als zijnvroeg. 'Oh Hellhound, een hele stoer en angstaanjagende naam.' miauwde ze met een overdrijvende bange, maar zware stem. Ze probeerde hem niet beledigen maar Fortuna hoopte dat de kater de humor in zag. 'Ik ben Queen Fortuna, oftewel, uwe majesteit.' grapte ze, en ging verder met het drooglikken van haar vacht, wat niet veel nut had. Kennelijk hadden de bladeren dat onderdak aanboden het begeven en druppels vielen langzaam op haar kop en vacht. Grommend vloekte ze iets onverstaanbaars.


Party is over {Hellhound} F7679810Party is over {Hellhound} 6r6hafParty is over {Hellhound} Rm66qa Party is over {Hellhound} K00uqParty is over {Hellhound} 17coyhParty is over {Hellhound} Rm66qaParty is over {Hellhound} Vno93lParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} Vmwrhy
Party is over {Hellhound} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Party is over {Hellhound} Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 19:35

Nu de kattin verder van hem vandaan was gaan zitten schudde de rosse kater wat van het water uit zijn vacht. 'Oh Hellhound, een hele stoer en angstaanjagende naam.' Zei de kattin met een duidelijk overdreven stem. De Elite kat rolde enkel een keer met zijn ogen. Hij was niet degene die de naam had gekozen uiteindelijk. 'Ik ben Queen Fortuna, oftewel, uwe majesteit.' Stelde ze zich voor waarna ze verder ging met het droog likken van haar vacht. "It's a pleasure to meet you my lady," zei de kater meegaand met de humor van de kattin terwijl hij een soort buiginkje maakte door een van zijn voorpoten schuin naar achter te schuiven.


Party is over {Hellhound} Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Party is over {Hellhound} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 22:29

"It's a pleasure to meet you my lady," miauwde de kater, voordat hij een klein buiginkje maken. 'You shall be," miauwde ze met een echte deftige stem, vervolgens zwiepte ze met haar staart en sprong ze op een rots. 'Vanaf nu aan, kroon ik je tot ridder Hellhoundicus" Grapte ze, maar Fortuna deed haar best sirieus te doen, wat aardig lukte. 'Met de eer dat ik je geef, zal jij iets voor mij moeten vangen, anders hak ik je hoofd eraf en hang ik het als trofee.' Stiekem giechelde ze wat, maar haar blik bleef deftig sirieus.


Party is over {Hellhound} F7679810Party is over {Hellhound} 6r6hafParty is over {Hellhound} Rm66qa Party is over {Hellhound} K00uqParty is over {Hellhound} 17coyhParty is over {Hellhound} Rm66qaParty is over {Hellhound} Vno93lParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} 2i0b29yParty is over {Hellhound} Vmwrhy
Party is over {Hellhound} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Party is over {Hellhound} Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Party is over {Hellhound}   Party is over {Hellhound} Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 18:53

'You shall be," zei ze zwarte kattin waarna ze met een soepele sprong op een grote steen sprong. 'Vanaf nu aan, kroon ik je tot ridder Hellhoundicus." Vervolgde Fortuna haar act. Hellhoundicus? Wat? 'Met de eer dat ik je geef, zal jij iets voor mij moeten vangen, anders hak ik je hoofd eraf en hang ik het als trofee.' Beviel ze hem vervolgens. Een paar keer knipperde de rosse kater langzaam. Yeah right. "Well my lady I'll tell you this. I don't obey orders if I disagree with them." Vertelde Hellhound rustig terwijl hij de kattin strak aankeek. Desondanks het een grap was wilde hij toch even dat ze het wist.


Party is over {Hellhound} Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party is over {Hellhound}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: