Prince {Fortuna}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Prince {Fortuna}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hurricane
Member
Prince {Fortuna} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 11:43

Vervolg

Hurricae soof de diepe nachtgeuren in, het was ee vredige, hete avond. De lantaarnpalen kleurden zijn pad en hij liep naar een kleine fontein. Dit was waar Fortuna afgesproken had, toch? Hurricane ging zitten en wachtte af op de zwarte poes. Zzijn ijsblawe kijkers gericht op ieder geluidje, het zachte geluid van vallende druppels en water van de fontein achter zich maakten het plaatje compleet. Je zou bijn denken dat dit een date was. Maar Hurricane wist ht niet zo goed, Fortuna of Brat? Brat was meer zijn style, maar Fortuna en hij waren allebei vastgeraakt in een raar huis voor reclamespots. Wat hun band hechter gemaakt had. Maar zelf wist Hurricane niet of hij de zwarte poesleuker vond dan de rode poes. Dat maakte zijn gevoelens in de war.

- 1e post Fortuna



Prince {Fortuna} 2nktoo1
Prince {Fortuna} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Prince {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:02

Fortuna liep naar het belichtte pad, ze had net een dutje gedaan dus was ze een beetje slaapdronken. Plots zag ze een zwart figuur wachten bij het fonteintje waar ze agesproken hadden. Blij miauwde ze in stilte: 'Hij is dus echt gekomen.' 
Sierlijk sprong de zwarte kattin naast hem en ging naast hem zitten. 'Ik dacht dat je niet wou komen.' miauwde ze. Iedereen kon zien dat hij wat had met Brat, maar die 'Brat' had al iets met Ripa. Maakte die rode poes niet dan dat ze een player was. Fortuna ging dichter bij hem zitten, zodat ze elkaars vacht raakten. Een beetje verlegen wat te doen hield ze haar staart bij zich en sloeg het om haar middel.



{Kijk wat Hurricane gedaan heeft, dankzij dat topic is ze nu soft geworden xD}


Prince {Fortuna} F7679810Prince {Fortuna} 6r6hafPrince {Fortuna} Rm66qa Prince {Fortuna} K00uqPrince {Fortuna} 17coyhPrince {Fortuna} Rm66qaPrince {Fortuna} Vno93lPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} Vmwrhy
Prince {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Prince {Fortuna} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:52

'Ik dacht dat je niet wou komen.' Hurricane spitste zijn oren, daar was de zwarte kattin. Haar grijze ogen staarden hem aan. Met ee sierlijke sprong belandde ze naast hem en schoof zich dichter naar hem toe. Plots voelde Hurricane het warmer worden. 'Tuurlijk kom ik, een belofte is een belofte.' miauwde hij een beetje stotterend door het verwarrende gevoel. Brat, hij zuchtte. 'Dus... Hoe was je dag?' vroeg hij. Zijn zwarte staart klopte nerveus op de grond.



Prince {Fortuna} 2nktoo1
Prince {Fortuna} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Prince {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 15:28

'Tuurlijk kom ik, een belofte is een belofte. Dus... hoe was je dag?'
Hij zuchtte. 'Is er iets?' vorge ze ietsje bezorgd. 'En ja, het was een verschrikkelijke, hete dag, maar ik heb het gehaald.' Ze glimlachte. De zwarte kattin keek hem aan en likte over zijn wang. 'Je was altijd grappig, Hurricane. Dat vond ik altijd zo leuk va jou. Maar waar is je humor heen?' ze legde haar kop op zijn schouders en keek naar de maan. Ze vond Hurricane al tijden leuk en misschien kon ze hem nu vertellen. Gewoon afwachten op het goede moment.


Prince {Fortuna} F7679810Prince {Fortuna} 6r6hafPrince {Fortuna} Rm66qa Prince {Fortuna} K00uqPrince {Fortuna} 17coyhPrince {Fortuna} Rm66qaPrince {Fortuna} Vno93lPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} Vmwrhy
Prince {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Prince {Fortuna} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:30

'Is er iets?' vroeg de zwarte katting bezorgt. Hurricane schudde zijn kop van nee. 'Gewoon wat moe, ik heb vandaag gevochten en dergelijke, you see?' legde hij uit. 'En ja, het was een verschrikkelijke, hete dag, maar ik heb het gehaald.' antwoordde de poes toen Hurricane vroeg over hoe het met haar dag was. Plots raspte de zwarte BloodClanpoes haar tong over zijn wang. Hurricane voelde een ijskoude tinteling over zijn hele vacht gaan. 'F-Fortuna. bracht hij een beetje sukkelig uit. 'Het voelt zo fout. miauwde hij in stilte. 'Je was altijd grappig Hurricane,' miauwde de poes. Hurricane kee nogsteeds verbaasd. 'Dat vond ik altijd zo leuk va jou. Maar waar is je humor heen?' Hij zuchtte, 'Mijn humor is binnen in me, het komt alleen eruit wanneer het wilt.' antwoordde hij. Plots legde de poes haar kop op zijn schouder. Hij zuchte nogmaals diep. Waarom waren keuzes zo moeilijk?



Prince {Fortuna} 2nktoo1
Prince {Fortuna} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Prince {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 16:49

Fortuna luisterde aandachtig naar de kater en giechelde toen de kater verbaasd keek en sukkelig haar naam stotterde. Ze wikkelde haar staart om de zijne heen wat een beetje stijf was doordat hij nerveus was. 'Ik denk dat je dan maar beter moet gaan rusten.' miauwde ze vriendelijk en bezorgd. Ze snorde en ging met haar kop over zijn hals heen. 


Flut, maar volgende word beter Smile


Prince {Fortuna} F7679810Prince {Fortuna} 6r6hafPrince {Fortuna} Rm66qa Prince {Fortuna} K00uqPrince {Fortuna} 17coyhPrince {Fortuna} Rm66qaPrince {Fortuna} Vno93lPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} Vmwrhy
Prince {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prince {Fortuna} QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 17:10

De rode poes keek kwaad naar de twee katten ze was hurricane gevolgd en had alles gezien, Ze was in een boom geklommen om uit het zicht te blijven 'You little skank'  klonk het boos in haar hoofd, de nagels boorde diep in de stam van de boom ze had echt zin om uit de boom te springen en hun aantevallen ' Brat nee blijf nog even kijken voor meer bewijs' de poes knikte en deed een stap naar achter om nog meer uit het zicht te blijven ze mogen haar natuurlijk niet zien.

flut sorry maar moest gewoon iets posten x3


Prince {Fortuna} VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Prince {Fortuna} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 17:22

Hurricane knikte en ging even liggen, 'Ik kan dit niet doen, het gebeurt gewoon.' dacht hij paniekerig. Een beetje aarzelend like hij haar oor. 'Ik moet straks gaan,'



Prince {Fortuna} 2nktoo1
Prince {Fortuna} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Prince {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 11:22

'Ik moet straks gaan.' miauwde de kater, kennelijk niet echt op zijn gemak. Waarom zo snel?' vroeg de poes, ze schoof dichterbijer. Haar staart sloeg ze weer om haar middel heen. 'Hurricane, ik vond je al eigenlijk een tijdje...hoe zeg je het...ehm...leuk. Gewoon leuk leuk, maar ik durfde het niet te zeggen en ik vond het een beetje spannend enzo omdat ik hoorde wat er met je tussen die tijd gebeurt is toen ik nog een kittypet was enzo.' ze slaakte een zucht, nu kon ze er niet mee weg. Zwijgend staarde ze naar de grote maan, waarom was het leven ingewikkeld?


Prince {Fortuna} F7679810Prince {Fortuna} 6r6hafPrince {Fortuna} Rm66qa Prince {Fortuna} K00uqPrince {Fortuna} 17coyhPrince {Fortuna} Rm66qaPrince {Fortuna} Vno93lPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} 2i0b29yPrince {Fortuna} Vmwrhy
Prince {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prince {Fortuna} QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 11:27

Nu was het genoeg ze kon het gewoon niet meer aan zien, met een sierlijke sprong sprong de rode poes de boom uit en beland maar meters voor de twee, kwaad keek ze naar de twee zwarte katten maar vooral naar hurricane hoe kon hij zo iets doen? 'I told you he was bad news!' de poes deed een stap naar voren stoom blaasde bijna haar oren uit ze kwaad was ze 'AND WAT THE HELL IS THIS?' Schreeuwde ze kwaad haar nagels schoten uit haar hulzen en met oren helemaal in haar nek gromde de poes naar de twee ' YOU ARE CHEATING ON ME EARNT YOU?' Kwaade wachte de poes op een reactie van de zwarte kater wat de poes ging doen of zeggen boeide haar niet het ging om hurricane hoe kon hij zo iets doen?


Prince {Fortuna} VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Prince {Fortuna} DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Prince {Fortuna}   Prince {Fortuna} Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 11:42

Waarom zo snel?' vroeg de poes voordat ze heel dichtbij Hurricane kwam, hij zuchtte. 'Weet...ik niet. stamelde hij. 'Hurricane, ik vond je al eigenlijk een tijdje...hoe zeg je het...ehm...leuk. Gewoon leuk leuk, maar ik durfde het niet te zeggen en ik vond het een beetje spannend enzo omdat ik hoorde wat er met je tussen die tijd gebeurt is toen ik nog een kittypet was enzo.' Hurricane keek op en voelde zich warm worden, hield iemand is eindelijk van hem? Hij dacht opeens aan Brat, die hield van Ripa. Niet van hem. Plots zag hij een rode poes een paar lengtes van hun springen. Het was Brat! Hurricane's ogen werden groot van verbazing. 'AND WAT THE HELL IS THIS?' schreeuwde ze kwaad met haar oren op haar nek en uitgeschoven nagels. Ze keek woest naar Hurricane. 'YOU ARE CHEATING ON ME EARNT YOU?' Hurricane slikte en keek hij ook kwaad aan 'What do you mean by that whe are'nt even partners!' gromde hij. Hurricane zelf wist niet waarom de rode poes zo boos deed, zij hield van Ripa and Hurricane hield niet van Fortuna. Had de rode poes makkelijk praten. 'Trouwens, hoe gaat het met jou en Ripa? Denk maar heus niet dat ik het niet gemerkt hebt! Zijn ijsblauw ogen spuwden koud vuur en zijn oren waren op zijn overeindstaande nek.

This is it xD



Prince {Fortuna} 2nktoo1
Prince {Fortuna} 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prince {Fortuna}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: