Trapped



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trapped

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Trapped   Trapped Icon_minitimema 3 aug 2015 - 2:06

Moonwhite's oortjes stonden enthousiast naar voren toen een vlinder langs haar voorbij vloog. Toch bleef de poes liggen waar ze lag en sloot vervolgens haar ogen weer. Ze lag, zoals ze vroeger altijd deed, weer op een stevige dikke tak in één van de bomen aan de rand van haar territorium. In haar vorig territorium deed ze dit altijd. En vandaag had ze besloten om die oude gewoonte weer op te pakken. Ze pakte weer nieuwe dingen op en liet de oude dingen achter haar. Sinds dat gevecht gisteren met die Elitekater, had ze een heleboel stress van haar schouders laten varen. Je kon zelfs zeggen dat ze terug ontspannen was. Niemand of niets waar voor gezorgd moest worden. Ze moest enkel aan zichzelf denken. De poes klemde haar poten rond de tak en legde haar kopje plat neer op de schors. Ze had net haar gehele vacht een wasbeurt gegeven om de laatste bloedvlekken uit haar vacht te krijgen, een moment van rust had ze wel verdiend.

Alleen Claw, andere met toestemming


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimema 3 aug 2015 - 9:38

Hij keek omhoog naar de boom, Moonwhite lag met haar rug naar hem toe en de wind blies in zijn gezicht dus ze kon hem niet ruiken. Ze lag precies zoals hij haar zo vaak had gezien en wat altijd een glimlach op zijn gezicht had getoverd, maar nou voelde hij alleen maar haat en afschuw. Zijn haren stonden recht overeind en zijn oren lagen plat in zijn nek. Zira had hem verteld over de aanval op Diamond en had omschreven hoe de kattin eruit had gezien. Er hing nog een lichte Bloodclan geur in de vacht van Moon, dus hij hoefde alleen maar één en één bij elkaar op te tellen. De hondentanden rinkelden aan zijn halsband toen hij zijn kop schudde om zijn aanwezigheid aan haar duidelijk te maken. Zijn groengele ogen stonden nog kouder dan toen ze net uit elkaar waren gegaan en er lag geen enkele emotie meer in. “Moonwhite.” Zijn stem klonk vervaarlijk kalm en kil. Hij deed nog een paar stappen naar de boom toe en bleef daar staan, zijn blik strak op zijn ex-partner gericht. Hij had de muur om zijn gevoelens steeds meer opgebouwd als het om haar ging en hij was nou zo ver dat het omgeslagen was naar haat. Hij haatte haar, om het feit dat ze hem leek te pesten en zich niet meer om haar kittens bekommerde terwijl Clouddust haar zo nodig was.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimema 3 aug 2015 - 15:23

De rogue spitste haar oren toen ze een soort van gerinkel opving. Dit geluid kon ze maar aan één ding linken dat ze al eerder gehoord had. “Moonwhite.” Een stem die volgde liet haar direct op kijken. Haar oortjes schoven direct lichtjes naar achteren toen ze de kater onder haar herkende. Claw, haar ex-partner en lid van die Elite. "Claw," zei ze op net dezelfde toon als hij net had gedaan. Het puntje van haar staart bewoog lichtjes van de spanning. Deze situatie liet haar terug denken aan het moment dat hij de kater voor het eerst had ontmoet, de dag dat zij hem had weten te verslagen. Ze wist nu goed genoeg dat de kater nog wat sterker was geworden, dus het zou haar ook niet verbazen dat bij een volgend gevecht de rollen zouden worden omgedraaid. Met een zwiep van haar staart duwde ze die gedachten aan de kant. Nu dat ze eindelijk nog eens de rust had gevonden, werd ze weer gestoord. Zelfs als rogue, in je eigen territorium, was je niet veilig van ronddwalende katten. Moonwhite legde haar kopje terug neer op de tak en hield haar rustige blik op Claw gericht. Ze liet zich heus niet bang maken door zijn houding.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 9:54

Er kwam een zacht gerommel achter uit zijn keel terwijl hij haar strak aan bleef kijken. “Als je nog een beetje lef hebt zoals vroeger kom je die boom uit en legt mij uit wat je precies van mij wilt. Waarom val je Bloodclanner aan Moonwhite, hoe diep wil je zinken?” Hij vond het zwak, zwak en laf wat ze had gedaan. Als ze hem wilde hebben moest ze dat recht in zijn gezicht zeggen. Ze was al een hele tijd niet meer de Moon die hij gekend had, maar ergens ook weer wel. Ze deed raar en hij begreep niets meer van haar. “Ik ben benieuwt wanneer jij in gaat zien dat je iedereen bij je wegpest.” Siste hij zacht. Hij bracht zijn gewicht op zijn achterpoten en schoot de boom in voordat zij de kans had gehad om eruit te komen, om hardhandig naast haar op de tak te gaan zitten. Waardoor de tak gevaarlijk begon te schudden. Het duurde dan ook even voordat de tak weer stil hing. “Want daar schijn jij nog al goed in geworden te zijn.” Zijn groengele ogen kregen een kwade fonkeling.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 10:11

“Als je nog een beetje lef hebt zoals vroeger kom je die boom uit en legt mij uit wat je precies van mij wilt. Waarom val je Bloodclanner aan Moonwhite, hoe diep wil je zinken?” NOg steeds keek ze de kater koeltjes aan. "Sinds wanneer maak jij je druk over een Bloodclan kater die word aangevallen door een rogue?" grauwde ze en zwiepte een enkele keer om haar woorden kracht mee te geven. “Ik ben benieuwt wanneer jij in gaat zien dat je iedereen bij je weg pest.” Bij zijn volgende woorden hield ze wijselijk haar mond. Het waren feiten, feiten die ze zelf niet onder ogen kwam. "Wauw, je kan al beter klimmen dan de eerste keer dat we elkaar ontmoet hebben." De poes vernauwde haar ogen en zette haar klauwen stevig in de tak toen deze begon te schudden. “Want daar schijn jij nog al goed in geworden te zijn.” Haar oren schoten in haar nek bij zijn laatste woorden. "Misschien zijn daar wel redenen voor," siste ze en liet haar blik vluchtig naar een iets hogere, dikkere, tak gaan. Zoals altijd had ze een 'plan B' klaar liggen. Haar ogen schoten weer naar Claw en keken hem strak, bijna uitdagend, aan.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 13:09

Het irriteerde hem dat ze hem koeltjes aan bleef kijken, al probeerde hij het zo goed mogelijk te negeren. Het lukte hem dat zijn irritatie niet duidelijk werd voor haar, dat pleziertje gunde hij haar niet. “Ik maakte mij er niet druk om, totdat ik daarnet doorkreeg wie de dader was.” Toen hij naast haar in de boom sprong en probeerde te verbergen dat hij echt zijn evenwicht moest bewaren om op de tak te blijven zitten, omdat hij met zijn lompe gedrag de tak wel heel erg liet zwiepen snoof hij verontwaardigd. “Natuurlijk Moonwhite, dacht je werkelijk dat ik stil ben blijven staan?” Een geamuseerde blik ontstond in zijn ogen toen haar oren in haar nek schoten en ze weer tegen hem begon te praten. “Ooh, dat zal best. Maar dan heb je het nog steeds zelf in de poot hoe je daar mee omgaat. Je bent een volwassen kattin, misschien moet jij je ook eens zo gaan gedragen.” Sneerde hij terwijl hij haar blik volgde naar de tak boven hen. “Ik zou het niet doen.” Zijn toon was weer veranderd, het klonk nou kil en eng kalm.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 13:46

Meestal waren katten direct geïrriteerd door haar houding, iets wat Claw blijkbaar niet bleek te pakken. Of toch niet zover ze zag. “Ik maakte mij er niet druk om, totdat ik daarnet doorkreeg wie de dader was.” Ze snoof kort bij wat ze hoorde. "Dus elke rogue mag hier aanvallen plegen en Moonwhite word bij de eerste aanval die ze pleegt op haar poten geslagen." Ze draaide met haar ogen. "Bij mij is de tijd ook niet stil blijven staan hoor, Claw." zei naam kwam er bijna walgend uit, iets waar ze vroeger zelfs niet aan moest denken om dat te doen. “Ooh, dat zal best. Maar dan heb je het nog steeds zelf in de poot hoe je daar mee omgaat. Je bent een volwassen kattin, misschien moet jij je ook eens zo gaan gedragen.” Hij kon beter het zelfde doen en haar gewoon gerust laten. Iedere rogue valt hier wel eens een Bloodclan kat aan, niemand word gestraft, maar als Claw teweten komt dat Moon iets gedaan heeft wat hem niet bevalt, staat hij direct voor haar deur. Fijn is dat. “Ik zou het niet doen.” "Of wat?!" Het puntje van haar staart zwiepte uitdagend heen en weer. De rogue richtte zich wat meer op en liet een klein grijnsje op haar snoet verschijnen. Als rogue zat ze vaak in de bomen, iets wat de elite kater sowieso niet kon zeggen. Met haar nagels nog steeds stevig in de boom begon ze met haar hele lichaam te bewegen, zodat de tak onder hen stevig begon te bewegen. Haar blik ging van de hoger liggende tak, naar de tak die iets onder hen lag. "Bye sweetie," greens ze en duwde zich stevig af van de tak, die lichtjes onder haar sprong begon te kraken. Ze wist met gemak de iets hogere tak te bereiken. Haar poten klemde zich direct rond het hout en haar vacht stond lichtjes omhoog toen ze de hoogte zag. De poes draaide haar kopje om naar de andere tak, waar Claw en zij net nog gezeten hadden.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 14:14

Hij staarde haar nietszeggend aan, zijn groengele ogen droegen geen emoties. Het waren lege poelen, met soms een fonkeling waaraan je kon zien dat hij kwaad was. “Het interesseert mij echt helemaal niets wat jij allemaal doet Moonwhite. Het gaat mij meer om de reden waarom je het doet. Als jij mij zo nodig wilt irriteren, doe het dan gewoon recht ik mijn gezicht.” Hij was geen boskat en hij had zichzelf wel geleerd in bomen te klimmen en hij kon er best even in blijven zitten, maar dan moest hij niet zo uit zijn evenwicht worden gebracht zoals Moonwhite opeens nodig vond te doen. Hij was gedwongen om weer uit de boom te springen, om er niet op de kop af te kukelen. Met een kwade grauw lande hij op de grond en draaide zich meteen weer om, om de boom weer in te klimmen. Zei het met wat moeite, maar hij kwam er wel, klauterde hij weer naast haar op de dikkere tak. Zijn ademhaling was iets versneld terwijl hij haar woest aanstaarde. Hij sloeg zijn grote klauw naar haar gezicht, met de bedoeling om haar op haar wang te raken. “Jij komt niet zo makkelijk van mij af kreng.” Siste hij zacht. Zijn haren stonden recht overeind en zijn verschillende tanden aan zijn halsbanden rinkelden weer door de beweging die hij maakte.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 14:32

Met dat ze terug keek naar de tak waar Claw net op zet, zag ze hem niet meer. Achter haar zelfvertrouwen schuilde een kleine paniek vlaag. Ze hield zich altijd sterk en deed alsof alles haar niets deed, maar dat alles was één groot masker. Moon's staart was dik toen ze Claw in de gaten kreeg. Direct richtte de poes zich terug op, haar angst wat verbergend en kneep haar oogjes tot spleetjes. Ze deinsde direct achteruit, verder naar het uiteinde van de tak, toen hij plots met zijn poot naar haar gezicht sloeg. “Jij komt niet zo makkelijk van mij af kreng.” Ze zakte iets door haar poten om haar gewicht zoveel mogelijk op één punt te richtte en richtte haar blik nu op Claw's halsband, het ding waar alles feitelijk mee begonnen was. Sinds ze dat ding voor het eerst gezien had, waren er veel meer tanden bijgekomen, waaronder één grote en opvallende. Snel gingen haar ogen van de ene naar de andere kant. De tak waar ze eerder op had gezeten zou het sowieso begeven als ze daarop zou springen en de andere dichtstbijzijnde tak hing vele verder en was deel van een andere boom. Trapped. Toch zou ze zich niet zomaar laten doen. Haar oortjes schoven nog iets verder in haar nek en haar staart had ze rond de tak gewikkeld. Elk beetje steun was welkom.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 14:51

Hij had haar compleet in het nauw gedreven, het enige wat hij hoefde te doen was zorgen dat hij op de tak bleef staan. Iets hield hem echter tegen want ze deed niets terug, waarom deed ze niets terug? Met zijn nagels in de tak geboord en zijn oren plat in zijn nek keek hij naar haar. De kattin waar hij gemeende gevoelens voor had gehad, maar die dat zonder pardon de grond in had geboord. Zoals zijn nagels op dat moment in de tak. Hij haatte haar echt, maar ze bracht hem in verwarring. “Waarom? Waarom Moon.” Hij siste, maar de grootste woede was eruit verdwenen. Het klonk bijna terneergeslagen. “Waarom probeer je mijn aandacht te trekken, verdwijn gewoon.” Met een grauw deed hij wat passen naar haar toe. “Houdt je nou een keer bezig met je kittens. Cloud heeft je nodig, zie je dat dan echt niet? Je moet hem ondersteunen in plaats van mij tegen de haren in te strijken. Je bereikt daar helemaal niets mee, want je bent niet meer belangrijk voor mij Moonwhite maar wel voor Clouddust. Doe alsjeblieft een keer je ogen open.” Zijn blik fonkelden weer op.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 16:20

Haar poten had ze iets steviger rond de tak gewikkeld klaar om één of andere duw op te vangen, maar deze kwam maar niet. “Waarom? Waarom Moon.” De poes trok weifelend met haar oortje toen ze Claw dat hoorde zeggen. “Waarom probeer je mijn aandacht te trekken, verdwijn gewoon.” "Waarom ga je in op mijn acties?" kaatste ze direct terug. Keer na keer verscheen hij. Waarom kon hij dit, haar, niet evengoed negeren. Zij was altijd degene die moest negeren en alles achter zich laten, maar Claw zat evengoed in dezelfde situatie. “Houdt je nou een keer bezig met je kittens. Cloud heeft je nodig, zie je dat dan echt niet? Je moet hem ondersteunen in plaats van mij tegen de haren in te strijken. Je bereikt daar helemaal niets mee, want je bent niet meer belangrijk voor mij Moonwhite maar wel voor Clouddust. Doe alsjeblieft een keer je ogen open.” Moonwhite draaide haar kopje koppig de andere op toen hij daar laatste zei. Hij was degene geweest die haar 'moment om even alleen te zijn en haar tijd om na te denken' aanzag als een afwijzing. "Cloud heeft me niet meer nodig," mompelde ze, haar blik nog steeds ergens anders op gericht. Het viel haar wel op dat hij niets over Yinyang en Cobra zei. Yin had ze al moons aan een stuk niet meer gezien, niet na hun ruzie. Ze was gewoon geen moedertype, dat had Yin haar wel heel duidelijk gemaakt. Natuurlijk dat haar zelfvertrouwen dan naar beneden gaat.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 19:29

Hij zuchtte gefrustreerd en staarde haar knarsetandend aan.  “Waarom denk je? Eén keer valt nog niet op en twee keer ook niet, maar ze zijn niet achterlijk hoor Moonwhite. Als ze doorhebben dat je mij stalkt, dan gaan ze zich afvragen waarom ik je nog niet vermoord heb.”  Hij staarde haar strak aan. “Zo werkt dat in de Elite, zelfs als het gaat om degene waar ze respect voor horen te hebben zullen ze zich dat afvragen. Respect is zeldzaam onder Bloodclanners. En geloof me, als ze erachter komen dan zullen ze al te graag die klus voor mij klaren zelfs ik heb daar geen controle over.” Elite katten deden waar ze zin in hadden en hij kon ze een beetje vertellen wat ze moesten doen, maar hij wist dondersgoed dat hij geen controle over ze had. Als hij iets interessant te vertellen had en als ze een gevecht konden krijgen dan waren ze één en al oor, maar hij moest niet aankomen met nietszeggende strategieën dat zei ze simpelweg niets. Het was dat ze op een tak stonden anders was hij haar na haar volgende woorden naar haar strot gevlogen. “Ooh gatverdamme Moonwhite!” Bulderde hij opeens. “Probeer jij jezelf dat nou serieus wijs te maken, geef je nou helemaal niets om je zoon? Ik kan hem niet geven wat hij nodig heeft, dat ligt buiten mijn macht. Hij zou het verschrikkelijk vinden in de Bloodclan, hij heeft rust en liefde nodig. Hij is anders dan de andere twee en dat weet jij net zo goed als ik. Doe niet zo dom wil je.” Hij schreeuwde nog steeds en liep zich compleet op te winden om het gedrag van zijn ex.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Trapped XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 23:08

"Ik stalk je niet," gromde ze kortaf. “Zo werkt dat in de Elite, zelfs als het gaat om degene waar ze respect voor horen te hebben zullen ze zich dat afvragen. Respect is zeldzaam onder Bloodclanners. En geloof me, als ze erachter komen dan zullen ze al te graag die klus voor mij klaren zelfs ik heb daar geen controle over.” Even kneep ze haar ogen tot spleetjes. Sinds wanneer hadden elite katten respect voor elkaar? “Ooh gatverdamme Moonwhite!” De rogue bleef nog steeds zitten waar ze zat, alsof zijn geschreeuw haar niets deed. Toch trok ze even met haar oortje, een teken dat zijn geschreeuw haar toch ergens leek te raken. “Probeer jij jezelf dat nou serieus wijs te maken, geef je nou helemaal niets om je zoon? Ik kan hem niet geven wat hij nodig heeft, dat ligt buiten mijn macht. Hij zou het verschrikkelijk vinden in de Bloodclan, hij heeft rust en liefde nodig. Hij is anders dan de andere twee en dat weet jij net zo goed als ik. Doe niet zo dom wil je.” Haar staart zwiepte nu geërgerd heen en weer. Zij was vroeger zelf aan haar lot overgelaten, was op haar 8moons al helemaal klaar om zelf te overleven. Wie zei haar dat Cloud niet evengoed hetzelfde kon? Wat wist Claw zelfs in hemelsnaam van kittens opvoeden?! "Het is dat jij het zovele beter deed," mompelde ze kort en richtte zich vervolgens weer op. Ze wilde niet blijven luisterren naar zijn, onterechte, beschuldigingen. Vergeet het maar.


Trapped Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Trapped Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 11:11

Hij kneedde zijn nagels in de tak terwijl hij probeerde kalm te blijven. “Ooh nee?” Er lag een duidelijke ondertoon in zijn stem. “Hoe wilde je het dan noemen?” Zijn ogen glommen en zijn blik bleef strak op die van haar gericht. Daarna ging ze te ver en kon hij zijn kalmte niet meer bewaren, dacht ze werkelijk zo? Hij zag wel dat ze met haar oren trok tijdens zijn relaas, maar dat negeerde hij. Als hij met zijn ogen had kunnen rollen dan had hij dat gedaan toen de mompeling over haar lippen gleed. Hij snoof gefrustreerd terwijl hij steeds sneller zijn kop begon te schudden, maar toen hield hij daar opeens weer mee op omdat het gevolg was dat de tak ook begon te bewegen. “Moonwhite je bent toch geen hond? Omdat ik het niet goed aanpak laat jij het ook maar verslonzen, wat is dat nou weer voor instelling? Het zijn je kinderen, jou eigen vlees en bloed. Interesseert het je überhaupt wel?” Kwaad en zonder er bij na te denken sprong hij uit de boom. Hij siste toen hij de grond raakte en iets door zijn poot ging. Zijn poot begon te kloppen, maar hij was te kwaad om zich daar druk over te gaan maken. Hij hinkte iets wat onbeholpen bij de boom vandaan. “Ik wil niets meer met je te maken hebben.” Schreeuwde hij nog achterom.



Trapped Eki8z
Trapped ZrDY9U2Trapped 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trapped
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: