Even stars tell secrets { Kittensearch }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Even stars tell secrets { Kittensearch }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Secretvoice
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 3:10

Even stars tell secrets { Kittensearch } 30w34b9

En het is weer zijn voor een nestje, en deze keer is Riverclan aan de beurt.

Yah, na wat overleg en verdwijning van mij, mogen wij eindelijk bekend maken dat het toch zover is, Butterstar en Secretvoice krijgen hun eerste nestje furballs. Dit betekend dat wij mogen gaan zoeken en jullie lekker creatief kunnen zijn en ideeën kunnen uit gaan voeren.

Moeder
Even stars tell secrets { Kittensearch } 29loehh
~Butterstar~
Lichte Flame point poes, blauwe ogen en een kleine bouw. Houd niet van water en probeert zo veel mogelijk goed te doen.
Moeder is ook een Flame point met blauwe ogen, vader is een rode kater met groene ogen.

Vader
Even stars tell secrets { Kittensearch } Makjli
~Secretvoice~
Grijze maine coon, groter dan de normale katers, met appelgroene ogen. Is vaak buiten het kamp en houd niet echt van contact, wil alleen maar helpen.
Moeder was een witte poes met groene ogen, vader was een grijze maine coon met gele ogen.

Verdere lijstjes, namen, uiterlijken, laten we helemaal op jullie over
Maak er iets creatiefs en leuks van.
Hou wel rekening met de uiterlijke van ouders en grootouders.

Xx Tess & Mim


Even stars tell secrets { Kittensearch } 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Even stars tell secrets { Kittensearch } 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 7:39

Yeey, nog meer neefjes en nichtjes voor Creampje <3 !
Super leuk, veel succes met kiezen!



I'm hunting with StarClan
Even stars tell secrets { Kittensearch } R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 11:20

Ik had hier echt op gewacht <3 Ik weet niet of ik ga aanmelden, maar ik zal zeker dit topic stalken! :'D



Even stars tell secrets { Kittensearch } Swallo12
Even stars tell secrets { Kittensearch } G3K5gZvO_oEven stars tell secrets { Kittensearch } XehOIgmF_oEven stars tell secrets { Kittensearch } POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 12:33

General
Name: Roughkit
Future names: Roughpaw, Roughpace or Rough?, Roughstar?
Age: Unborn
Gender: Tom-cat
Parents: Butterstar x Secretvoice
Siblings: [Half] Juicepaw, Outpaw, Whirlpaw
Family tree: Klik


Appearance
Roughkit zal een rode kater zijn, zoals zijn opa maar met de blauwe ogen van zijn moeder. Hij zal een goede en sterke bouw hebben en zal iets groter zijn dan de gemiddelde kat, net als zijn vader.
Setje:


Character traits
Curious - Roughkit zal een erg nieuwsgierige kater zijn. Hij zal alles willen weten van de katten, over hun familie, hun verleden.. Maar ook de geschiedenis van de clan en clangeheimen zullen niet veilig zijn voor hem. Hij ontdekt alles.
Smart - De kater heeft geluk gehad met zijn stel hersens. Het zal voor hem ook niet lang duren om dingen te leren voor hem, hij zal ook snel de vaardigheden in zijn training snel onder de knie hebben.
Pleaser - Roughkit zal in dit opzicht op z'n moeder lijken. Hij wil graag voor iedereen alles goed doen. Hij haat het om te falen en dit is ook een angst van hem.
Honest - Deze eerlijkheid is niet altijd gepast, maar hij deelt zijn mening zoals hij is. Zonder poespas. Hij denkt er niet eens aan om te liegen, hij haat leugens.
Protective - Roughkit zal erg beschermend zijn over alles waar hij van houdt, of het nu katten zijn of dingen die dicht bij hem liggen. Hij zal er alles aan doen om zijn familie veilig te houden.
Player - Hij is de zoon van de clanleader en hij heeft geen slecht uiterlijk, en dat weet hij. Hiermee windt hij alle poesjes om zijn vinger.
Rebellious - Zijn moeder haat zijn oudere broer om zijn uiterlijk en Rough krijgt het gevoel dat zijn moeder hem daarom ook haat. Daardoor zal hij dus rebels gaan reageren op zijn moeder en zeker niet luisteren naar haar.
Social - Hij is the life of the party, and he knows he is. Hij houdt van alle aandacht die 'ie op deze manier krijgt.

Veranderingen aan het karakter, als deze er zijn, zullen duidelijk worden in de RPG.

Extra: Aangezien hij veel gaat lijken op zijn oudere broer Outpaw en zijn moeder niets heeft met hem omdat 'ie veel op haar vader lijkt, lijkt het me leuk om hetzelfde te doen met Roughkit. Hierdoor zal hij meer naar zijn vader, Secretvoice, gaan trekken omdat hij denkt dat als zijn moeder Outpaw haat, ze hem ook haat. Hij zal dus erg rebels zijn tegen zijn moeder.


Skills
Hoe meer blauwe balletjes, hoe beter
Sight: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Hearing: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Smell: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Memory: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z

Fighting: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Climbing: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Swimming: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Running: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Hunting: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z - Will improve later

Social: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2ngfrwjEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z
Herb knowledge: Even stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9zEven stars tell secrets { Kittensearch } 2zp5p9z


Motivation
Name: Sharon
Age: 16
Experience: Ongeveer 4 jaar hier, in totaal 6 jaar
Accounts: Sassyrose 'nd Snowykit
Why: Secretvoice en Butterstar zijn een superschattig koppel, ik heb Butterbell ook altijd al leuk gevonden toen ik in de RPG zat met Cindersmoke. Verder vind ik dit een leuk ventje en ik houd van de Riverclan, het is een leuke clan. Ik zocht een leuk koppel voor hem en ik denk dat ik deze heb gevonden c:


Even stars tell secrets { Kittensearch } 2rzs3sw
Even stars tell secrets { Kittensearch } ZWyZMBv


Laatst aangepast door Sassyrose op wo 2 sep 2015 - 18:08; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:03

Robinflight
General
Names: Robinkit > Robinpaw > Robinflight
Gender: Tom
Age: Unborn
Clan: Riverclan
Bloodline: 100% Riverclan

Family
Parents: Secretvoice and Butterstar
Grandparents: Swansong x Furycloud and Luvon/Criedwolves x some lady
Full - Siblings: We'll see
Half -  Siblings: Juicepaw, Outpaw and Whirlpaw
Aunts: Lovefeather [R.I.P]
Uncles: Shapeshifter

Inside
Robin is een heel nieuwsgierige maar ook erg eigenwijze kit. Hij gaat graag op verkenning uit en zodra hij kan lopen kun je hem al bijna niet meer in de nursery houden. Ook het kamp zal snel te klein voor hem worden en hij zal dus proberen te ontsnappen, maar niet via de uitgang. In tegenstelling tot zijn moeder is Robinkit namelijk dol op water, en zal dus vaak aan de oevers te vinden zijn, en op een gegeven moment zal hij ook proberen om zelf te gaan zwemmen of ontsnappen.  

Ook heeft Robin het volste vertrouwen in zichzelf, en denkt dat hij slimmer en sterker is dan andere katten. Dit is niet zo. Afgezien van het feit dat hij heel goed kan zwemmen heeft hij geen bijzondere vaardigheden. Hij kan net zo goed vechten en jagen als elke warrior, maar hij steekt er nou eenmaal niet bovenuit. Dit weerhoud hem er toch niet van om te denken dat hij net ietsje beter is, maar zodra hij volwassen is zal dit waarschijnlijk verdwijnen.  

Doordat Robin denkt dat hij bijzonder is vind hij ook dat bepaalde regels niet voor hem gelden. De zoon van de clanleider mag zeker wel het kamp uit of door andere territoriums dwalen, en de beste apprentice van Riverclan kan best wel eens een dagje rij nemen of laten weten dat hij het oneens is met zijn mentor.

Outside
Fur lenght: Normaal
Fur color: Grijze tabby
Fur pattern: Gestreept
Eye color: Licht blauw
Build: Net zoals zijn vader is Robin groter dan andere katers. Voornamelijk omdat hij wat hoog op zijn poten staat. Ook heeft hij erg brede schouders, waardoor hij een echte Riverclan bouw heeft.

About me
Real name: Endria
Bekendste account: Graywing
Age: 16
Rpg time: wat langer dan 4 jaar
Motivation:  
1. BOTERGOD.  
2. ROBIN IS AWESOME.
3. Ik vind dit nestje gewoon super leuk, en jullie zijn twee van mijn favoriete persoontjes op dit forum dus dat is dan ook weer leuk.
Robinflight
♦.♦


Even stars tell secrets { Kittensearch } 6edsno


Laatst aangepast door Oakshade op zo 9 aug 2015 - 15:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:15


General

Naam: Sunkit - Sunpaw - Sunwish
Geslacht: Kater
Beschrijving: Een stevig gebouwde, halflangharige, donkerbruin-witte kater met olijfgroene ogen.
Ouders: Butterstar x Secretvoice
Sibs: Unknown
Leeftijd: Unborn

Inside

Nieuwsgierig/bazig/behulpzaam/macho/grappig/slim

Nieuwsgierig
Sun is een nieuwsgierige kater, hij gaat altijd stiekem eropuit en raakt dan vaak in de problemen. Wat je vooral niet met hem moet doen is hem straf geven of tegen hem schreeuwen, dan gaat hij soms huilen en dan zie je hem de volgende dag tot Sunhigh weer terug.

Bazig
En of dat hij bazig is. Sun wilt graag de leiding nemen tussen zijn sibs en voelt zich dan ook de meest slimste. Hij wilt graag zelf de plannen maken en uitvoeren, de rest moet hem gewoon gehoorzamen anders kijgen ze een krab voor hun neus.

Behulpzaam
Hij mag misschien wat ruw zijn, maar behulpzaam is hij zeker, vooral bij familie kan hij idereen helpen het onmogelijke mogelijk te maken. Vandaar dat je hem nergens kan missen.

Macho
Sunl doet zijn best zijn vader na te doen, dus doethij alsof hij de sterkste en beste is door hele sexy passen te maken als een man. Wat hij als hij later is gaat doen is achter iedere poes aanlopen en eentje scoren. De rest laat ik over aan de RPG.

Grappig
Wat deze kitten vooal is is grappig zijn, soms plaagt hij zijn vader en doet hij hem achter zijn rug na als hij tegen de rest praat of gaat hij gewoon anderen dissen. Hij kan ook sarcastisch zijn maar dat brengt hij niet graag naar buiten. Soms is Sunl onhandig, waar hij vaak mee kan lachen.

Slim
Sun is een slim katertje en denkt altijd dat hij beter weet, hij beweert dat zijn plannen het meeste lukken wat er weinig dus van komt. Maar Sol blijt volhouden en dat kan hij wel goed doen.


Outside
Original: Een donkerbruin-witte kater met olijfgroene ogen.
Fur: Donkerbruin-wit
Fur pattern: Tabby
Eye color: Olijfgroen
Fur length Halflang
Type of body: Sterk en grofgebouwd
Nose: Zalmroze
Ears: Pluizig
Tail: Kort maar sterk
Paws: Lang en sterk
Claws: Kort maar scherp
Scars Not yet

Skills
Hoogst: ***** Laagst: *

Springen: ****
Rennen: *****
Sociaal: ***
Zorg: ***
Vecten: ****
Klauwen: ***
Tanden: *
Balans: **
Behendigheid: ****
Neus: ****
Spieren: ****

Motivatie

Ik wist sinds ze elkaar ontmoet hadden dat ze kittens kregen, je kon het gewoon zien. En ik zou graag een kitten willen zijn met actieve ouders die om elkaar geven. Want zoals de mesten al zeiden: De meeste vaders geven geen sh*t om de kittens. Daarsoor zou ik graag eentje willen spelen en mij trots ee kitten noemen, nadat ik Skypaw ook als kitten gespeeld heb. Ik zal pas het account aanmaken als we er zeker van zijn dat Sunkit 1 van jullie wordt.

Wie ben ik?: Max
RPG tijd: ong half jaar op warrior cats, in totaal 2,5 jaar RPGtijd.
Weleens een kitten geweest?: Ja, met Skypaw
Extra: Ik zou graag Sunkit als eerst geboren wil worden, mijn tweede keus graag als tweede of derde Smile
Actiefst account: Hurricane

Ik wens jullie veel succes met de verkiezingen


♦️.♦️



Even stars tell secrets { Kittensearch } 2nktoo1
Even stars tell secrets { Kittensearch } 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Even stars tell secrets { Kittensearch } Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:18


Even stars tell secrets { Kittensearch } Granitekit
"I'm not lazy, I'm just in energy saving mode"
Even stars tell secrets { Kittensearch } Algemeen
"Naam" Granitekit
"Betekenis Naam" Granite - Naar haar grijze, granietkleurige vacht
"Vorige Namen" -
"Volgende Namen" Granitepaw, Granite??, Granitestar?, ??
"Leeftijd" Unborn
"Rang" Kitten
"Vorige Rangen" -
"Volgende Rangen Apprentice, Warrior, Deputy?, Leader?
"Geslacht" Poes
Even stars tell secrets { Kittensearch } Clan
"Clan" Riverclan - "Alright, I guess"
"Leader" Butterstar - "Hi mum"
"Deputy" Futuresong - "I dunno U"
"Medicine Cat" Whisperwind - "I dunno U"
"Medicine Cat Apprentice" Honeypaw - "I dunno U"
Even stars tell secrets { Kittensearch } Familie
"Moeder" Butterstar
"Vader" Secretvoice
"Siblings" Unknown
"Half Siblings" Outpaw, Juicepaw, Whirlpaw
"Tante's & Ooms" Shapeshifter, Lovefeather
"Groutouders" Criedwolves & Luvon - Swansong & Furycloud
"Overig" -
Even stars tell secrets { Kittensearch } Uiterlijk
"Vachtkleur" Grijs/Wit
"Vachtpatroon" Maine Coon/Tabby
"Grootte" Gemiddeld
"Bouw" Slank
"Kracht" Zwakker dan gemiddeld
"Snelheid" Gemiddeld
"Staart" Aan de lange kant
"Oren" Puntig
"Ogen" Lichtgroen
"Setje":
Even stars tell secrets { Kittensearch } Innerlijk
"Houd van" Slapen, Liggen, De zon
"Houd niet van" Drukte, Andere clans, Dommeriken
"Haat" Bloodclan, Kittypets, Rogue's, Moordenaars
"Kernwoorden" Lui, Onverschillig, Trouw, Humor
"Karaktertrekken"
"Lui"
Granite is iemand die liever lui is dan moe. Ze zal dingen eerder oppervlakkig doen en houd van haar slaap. Ze zal dan ook zeer chagrijnig zijn als katten haar te snel wakker maken. Haar favoriete bezigheid is om te liggen in de zon in plaats van haar taken te doen of te spelen, iets waar haar mentor later nog grijze haren van zal krijgen.
"Onverschillig"
Het maakt Granite eigenlijk niet zo veel uit als katten boos op haar worden, of als er dingen misgaan. Ze zal het wel overleven, en alles zal uiteindelijk wel goed komen. Ook hierdoor heeft ze geen aandacht voor details. Emoties zijn moeilijk af te lezen van haar gezicht, en sommige katten denken dat ze helemaal niets voelt. Dit is echter niet zo, ze verbergt het gewoon - onbewust.
"Trouw"
Ook al is Granite vreselijk lui, ze is wel behoorlijk trouw. Iemand bedriegen staat niet in haar woordenboek, en ze zal ook wel doen wat ze beloofd heeft - misschien alleen niet zo goed of ordelijk. Je kunt wel rekenen dat ze ergens zal zijn als ze dat beloofd heeft, al kan dat eerder knorrig zijn als het vroeg in de ochtend is. Of laat op de avond.
"Humor"
Granite heeft een droge, sarcastische humor waarmee ze menig kat nog wel eens op de tenen durft te trappen. Dat maakt haar echter niets uit, en ze zal daardoor haar humor ook niet intomen. Ze zegt gewoon wat in haar opkomt, iets dat vaak zeer sarcastisch opgevat moet worden. Ze heeft ook altijd haar weerwoord klaar als anderen gaan antwoorden, waardoor ze nog wel eens in de problemen kan komen - zeker aangezien ze niet bepaald naar hoge rangen luistert omdat haar moeder de leider is.
Even stars tell secrets { Kittensearch } Speler
"Naam" Call me Bunny~
"Leeftijd" 15 jaar en een maand ;3
"RPG Ervaring" In september 2 jaar
"Actieve Accounts" Windpaw, Whitelion, Daylight & Redkit
"Motivatie"
Allereerst, ik kan mezelf onmogelijk inhouden als ik een nestje zie dat me interesseert xD Maar ik vind Granite al geweldig, ik kan niet wachten tot ik katten kan gaan beledigen met der droge humor (a) Ze is meteen ook tegengewicht voor Windpaw, met haar luie karakter c: Zoals altijd wens ik iedereen veel succes, het word vast een geweldig nestje ^^ Het kan ook zijn dat ik nog kleine dingen aanpas, maar tegen de deadline zal alles wel in orde zijn c:


Even stars tell secrets { Kittensearch } 6Gt25F7


Laatst aangepast door Windpaw op di 18 aug 2015 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 20:04

STAGKIT

General

Name;; Stagkit 》Stagpaw 》Stagripple
Gender;; Male
Age;; Unborn
Place of birth;; Riverclan nursery
Bloodline;; 100% Riverclan
Siblings;; Unknown
Parents;; Butterstar x Secretvoice

Outside
Stagkit is een brede grijze maine coon net als zijn vader.
Zijn oogjes zijn geel, net als zijn opa. Door zijn wat bredere lichaam is hij niet zo goed in klimmen, omdat hij wat zwaarder is.

Inside
Stubborn||Selfish||Big mouth||Brag||Knowledge

Stubborn
Stagkit is een echte eigenwijze kit. Hij wil altijd alles op zijn eigen manier doen en luisterd nooit naar andere. Meestal als hem word verteld dat hij iets niet mag doen, ben je bij hem op het verkeerde adres en kun je erop rekenen dat hij het toch gewoon doet. Hij denkt dat hem niks kan gebeuren en vind de warriors maar een beetje zeurende katten.

Selfish
Stagkit is ook best een egoïst. Hij denkt meestal alleen maar aan zijn eigen kop. Sommige katten mogen hem daarom niet, maar daar trekt hij zich verder niks van aan. Verder deelt hij ook nooit iets met andere. Zoals voedsel of wat anders. Hij houdt het lekker voor zichzelf.

Big mouth
Als je Stagkit kent, is het eerste wat in je op komt een kat met een grote bek. Hij weet altijd alles beter en daagt altijd katten uit. Meestal zijn ze wat ouder als hem. Hij heeft daarom ook vaak ruzie, maar meestal lokt hij dat zelf uit. Hij moet altijd het laatste woord hebben.

Brag
Stagkit is ook bekend om zijn opschepperij. Overal waar hij is met andere katten schept hij op over zichzelf. Het is een kenmerk van hem. Als hij gaat jagen met eem andere kat, meent hij ook altijd dat hij beter is en laat dit ook altijd zien. Wat meestal wel mislukt.

Knowledge
Hij mag dan wel alles zijn wat net werd opgenoemd, maar ondanks zijn lastige karakter heeft hij ook veel kennis. Hij weet op vroege leeftijd al best veel dingen en ook veel van het leven. Daardoor komt hij soms ool weleens met slimme uitspraken. Hij wil altijd graag dingen leren. En zo zie je dat hij toch wel een goed hart heeft, want ondanks alles heeft hij ook het beste met je voor, en houd hij veel van zijn familie.

Skills
Fighting ●●●○○
Climbing ●○○○○
Swimming ●●●○○
Running ●●○○○
Quality nose ●●●○○
Quality ears ●●●○○

Motivation
Name;; Max
Age;; 15 jaar
Accounts;; Narrowpaw||Driftkit||Specklepaw
RPG experience;; 3,5 jaar
Motivation;; Ik had eerder ooit een topic met toen nog Butterbell waarbij ze een of ander vies ding zou eten of likken. Sindsdien volg ik haar nu. Ik vond de naam altijd grappig. En wou me direct aanmelden toen ik dit zag.
Ik hou ook heel veel van deze kerel nu al. Omdat hij een beetje twee kanten heeft. De kant van grote bek en lastige kat. En de kant van slimme kat die al heel veel dingen weet en toch best een goed hart heeft. Ik zal hem ook zeker actief houden.



Narrowpaw - Valiantpaw


Laatst aangepast door Narrowpaw op vr 7 aug 2015 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 20:09

Lightbeam

General

Name: Lightkit
Gender: Female
Age: Unborn
Rank: Kitten
Former ranks: ---
Future ranks: Apprentice, Warrior, Deputy? Leader? Medicine cat apprentice? Medicine cat?
Future names: Lightpaw, Lightbeam/Light? , Lightstar?
Parents: Butterstar and Secretvoice
Partner: ---
Prefers: Both genders
Kittens: ---
Clan: Riverclan

Outside

Furcolor: Sandcolor/light orange
Fur patern: None
Fur length: Short
Eye color: Green


Inside

Character traits: Ambiteus - Rechtvaardig - Grappig - Vriendelijk - IJdel - Stresskip - Bang voor water - Avontuurlijk

Likes: Alles op tijd doen (trainingen, bij patrouilles zijn etc.), grapjes maken, er goed uit zien, een goede reputatie hebben, jagen, vrienden maken, buiten het kamp zijn
Dislikes: Stress, ruzie, strenge regels, de nursery/het kamp niet uit mogen
Fears: Water

Lightkit is bang voor water. Niet een beetje, maar heel erg. Geen stap in het water wilt ze zetten, iets wat vrij onhandig is voor een Riverclan kat. Misschien tot haar poten, maar als ze echt moet zwemmen raakt ze in paniek. Als kitten iets minder natuurlijk maar Lightbeam is erg rechtvaardig. Iedereen is gelijk, en als zij moet oordelen moet ze niet op de clans letten. Ook is Lightkit ambitieus en hoop dat er grootse dingen voor haar zijn weggelegd. Nu is zij geen kat die zich letterlijk naar boven vecht. Als apprentice doet ze haar best, als warrior en dat blijft altijd zo. Als laatste is ze er dol op om buiten het kamp te zijn. Gewoon ronddwalen in dr eentje vindt ze geweldig.





Even stars tell secrets { Kittensearch } 4sb01y


::



Laatst aangepast door Emeraldtail op wo 26 aug 2015 - 8:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 21:25

Zou zwart wit mogelijk zijn in dit nest?


Even stars tell secrets { Kittensearch } J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 21:27

Eigenlijk iet maar gezien Secret's ouders niet vast staan kan ik die altijd aanpassen


私は最高だ
Even stars tell secrets { Kittensearch } 2cf2wytEven stars tell secrets { Kittensearch } Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 14:15

Is er al een deadline??




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 14:35

Nee, voorlopig is er geen deadline Smile
als die wel komt wordt deze ruim op tijd aangegeven!



Even stars tell secrets { Kittensearch } OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 15:43





• S H A D O W C L A N

• U N B O R N
SOCIAL

NAUGHTY

SNEAKY

CHEEKY

UNTRUSTWORTHY

T H I S T L E F A N G


G
E
N
E
R
A
L
Current name:  Thistlekit
Warrior name:  Thistlefang
Meaning behind his warrior name:  De reden waarom Thistlefang Thistlefang gaat heten is omdat zijn hoektanden zo scherp zijn als distels, daarnaast zijn ze ook nog eens ongelooflijk lang.
Age:  Unborn
Gender:  Tom-cat
Parents:  Secretvoice x Butterbell
Siblings:  ??
Clan:  RiverClan
I N S I D E

as Thistlekit
Thistlekit is een katertje dat al op vroege leeftijd de grenzen opzoekt om te ontdekken hoe ver hij gaan kan bij katten, hierdoor gaat hij aardig vaak wat te ver en komt vaak in de problemen die op die leeftijd natuurlijk niet zo groot zijn.  Daarnaast heeft hij ook een grote brutale bek tegenover zowel zijn mede broertjes en zusjes als warriors waar je respect naar moet tonen waardoor hij niet bepaald de meest geliefde kitten van het nestje wordt. Zelfs als hij er op wordt gewezen dat hij niet zo brutaal moet zijn tegenover andere gaat de eigenwijze dondersteen gewoon door alsof er nooit wat tegen hem gezegd is over dat hij eens op zijn manieren letten moet.  
Ook al is het katertje aardig brutaal en probleem opzoekende heeft hij natuurlijk ook zijn goede kanten zoals onderhand wel iedere kat heeft. Thistle is een aardige sociale kat waardoor hij gewoon spontaan naar iedereen toeloopt en een gesprek kan aangaan, niet dat deze gesprekken altijd goed aflopen aangezien hij zon brutaal karakter heeft maar natuurlijk eindigen niet alle gesprekken slecht.
Naast dit alles is Thistlekit ook erg speels op jonge leeftijd  en doet maar al te graag mee met allerlei verschillende soorten spelletjes maar zijn voorkeur gaat uit naar deze die een echte verhaallijn met zich meedragen of gewoon het verleden herspelen van de verhalen die hun worden verteld. In zulke spelletjes vindt Thistle het altijd geweldig om de grote boosdoener te spelen waardoor hij soms ook wel iets te ruig speelt met zijn mede-kittens omdat hij zijn eigen kracht niet kent. Zijn standaard smoesje daarvoor is dan ook iets in de richting van dat hij dacht dat hij de grote boosdoener was en dus ook ruiger moest doen dan de andere.
____

Summarised: Een ruig en brutaal katertje die desondanks dat wel zijn sociale skills heeft en nog niet echt bepaald zijn eigen krachten kent wat blijkt als hij spelletjes speelt met andere kittens.

as Thistlepaw
Thistlepaw is als apprentice niet erg verschillend van hoe hij was toen hij zich nog in de nursery  bevond, alhoewel is hij wel wat serieuzer geworden maar als hij spelletjes speelt is hij nog steeds aardig ruig en is graag de slechterik in het verhaal. Natuurlijk gaat zijn mentor het hierdoor aardig moeilijk krijgen aangezien hij nog steeds het brutale en asociale katertje is die hij al was in de nursery. Desondanks dat hij een hand vol zou zijn om mee te kunnen handelen zal hij erg leergierig zijn omdat hij later erg groot en gespierd zou willen worden, hopend dat hij zo gauw hij een warrior was dat als katten zijn naam hoorde dat ze gelijk dachten aan een sterke kater waar je liever geen gevecht mee aanging. Hierdoor zal hij super zijn best doen maar zo gauw het hem niet lukt zal hij chagrijnig worden en gaan lopen klagen dat zijn mentor slecht is omdat hij niet kan accepteren dat niet alles gelijk in een keer lukt. Daarnaast is hij ongelooflijk slecht in zwemmen wat natuurlijk raar is voor een RiverClan kat. Het zal hem dus ook uitermate frustreren dat hij niet zo goed kan zwemmen als de rest, iets waar hij zich ook voor schaamt aangezien het iets is waar Riverclan katten om bekend staan goed in te zijn.
Naast dat hij aardig hetzelfde is gebleven en zijn mentor een hand vol gaat geven begint de kater zijn interesses voor kattinnen op te borrelen wat leid in dat hij een echte flirt wordt en bij vele kattinnen zijn charmes in het spel probeert te gooien, zelfs als deze al warriors zijn probeert hij alsnog een beetje met ze te flirtten maar of dit nou zo op prijs wordt gesteld?
____

Summarised: Thistlepaw is en blijft een brutaal asociaal katje dat alsnog zijn ruige spelletjes heeft behouden maar wel serieuzer geworden is. Zijn mentor zal het hierdoor niet bepaald makkelijk krijgen. Alhoewel is hij een erg leergierig katertje maar als iets niet lukt geeft hij al gauw zijn mentor de schuld dat het zijn/haar fout is, vooral op het gebied van het zwemmen leren aangezien hij daar gewoon niet goed is in geeft hij graag zijn mentor de schuld door te zeggen dat deze hem niet de goede technieken leert. Ook beginnen zijn interesses voor kattinnen op te borrelen waardoor hij vaak zijn charmes in het spel gooit. Of de kattin nou een warrior of apprentice is maakt hem niet uit.

as Thistlefang
Thistlefang heeft nog steeds zijn asociale en brutale karakter in zich zoals hij ook al had toen hij nog een kit en apprentice was. Alhoewel, nu hij een warrior is geworden voelt hij zich ook veel meer dan de meeste waardoor hij nu ook soms arrogant over kan komen.  Desondanks dat alles is Thistlefang een goede en sterke warrior geworden. Ook al is hij een aardig sterke warrior voor zijn leeftijd is hij ook onhandig waardoor hij vaak het probleem heeft dat hij over zijn eigen poten struikelt of gewoon niet oplet waar hij loopt en daardoor in gat stapt en dan op zijn bek flikkert.  Desondanks dat hij zo onhandig is heeft hij door die onhandigheid wel uitgevonden dat hij een bijzonder talent heeft voor zwemmen aangezien hij een keer in het water was gevallen en veel simpeler dan de gemiddelde ShadowClan kat naar de kant kon zwemmen. Hier is hij erg trots over maar realiseert zich niet dat hij bloed van een RiverClan kat met zich meedraagt. Daarnaast gaat Thistlefang maar al te graag –gevaarlijke- uitdagingen aan zoals andere clan’s territorium ingaan of wat dan ook. Natuurlijk is Thistlefang zijn flirterige gedraag bij de kattinnen niet verloren en zal sowieso zijn charmes in het spel gooien bij elke kattin die hem bevalt.  Naast dit alles zegt de kater zijn gedachtes vaak hardop waardoor hij niet al te veel vrienden heeft aangezien hij deze zo nu en dan wel eens beledigt met zijn opmerkingen die soms nog wel eens beledigend kunnen overkomen bij de andere kat.
____

Summarised: Thistlefang heeft nog steeds zijn asociale en brutale innerlijk zoals hij ook al had als kit en apprentice. Hoe dan ook is hij uitgegroeid tot een sterke kat waar hij op gehoopt had. Al maakt dit hem wel eens arrogant overkomend omdat hij zich soms een beetje té goed voelt. Desondanks dat hij een sterke kat is geworden is hij ook soms een echte kluns. Daarnaast is hij zijn charmes bij de kattinnen ook zeker niet verloren.

O U T S I D E Als kitten is Thistle niet bepaald groot vergeleken bij de andere kitten katertjes en dit zal hij ook zijn hele leven blijven. Net ietsjes groter dan een poes maar wel kleiner dan de gemiddelde kater in ShadowClan. Desondanks zijn lengte is Thistle wel gespierd en stevig gebouwd waardoor zijn lengte hem niet in de weg staat tijdens gevechten. Soms is het zelfs wel handig omdat hij snel weg kan glippen uit zijn tegenstanders greep. Ook heeft Thistlefang voor zijn grootte ongelooflijk grote snorharen die echt bij hem opvallen, vooral omdat hij kleiner is dan normaal.
Thistle's ogen zijn een gelige kleur dat tussen oranje en geel aan zit. Zijn ogen zullen naarmate hij warrior wordt ook steeds donkerder kleuren dan dat ze waren toen hij een kitten was. Ook is hij toen hij geboren werd een grijze kortharige tabby maar naarmate hij ouder wordt krijgt hij een bruine gloed door zijn vacht heen maar zijn basis vachtkleur zal wel gewoon grijs blijven. Vooral bij zijn gezicht is deze bruine gloed goed zichtbaar.
Naast dat Thistle's snorharen abnormaal lang zijn heeft hij ook nog eens een ongelooflijk lange staart die soms in de weg zit maar vaak ook erg handig is om goed zijn balans te kunnen vinden.
____

Summarised:
→ Lange snorharen
→ Lange staart
→ Stukje kleiner dan de gemiddelde kater
→ Grijze tabby als kitten en als warrior grijze tabby met een bruine gloed
→ Gele ogen die dicht tegen de oranje kleur aangrenzen.
→ Gespierd


S K I L L S
Hunting: • • • ○ ○
Fighting: • • • • •
Swimming: • ○ ○ ○ ○
Sight: • • • • ○
Agility: • • • ○ ○
Strength: • • • • ○
Hearing: • • • ○ ○
Smelling: • • • ○ ○
Speed: • • • • ○
Stamina: • • • ○ ○
I
N
/
O
U
T
S
I
D
E

F
u
t
u
r
e
xxxxx
Name:  Lisanne (Liz)
Age:  15 jr. (in nov 16 yass ^^)
RPG experience Ongeveer 5 jaar denk ik, er is niet echt een bepaald punt waarop ik echt begon maar ik denk dat 5 jaar wel het gemiddelde is.
Motivation Well, ik heb Thisle al eens eerder aangemeld bij een nestje (Snowynight x unknown) maar desondanks ik daar niet gekozen ben heb ik nog steeds ongelooflijk veel inspiratie voor Thistle dus vandaar dat ik hem ook weer aanmeld bij dit geweldige nestje, daarnaast is RiverClan ook echt een clan dat zeker bij mijn favoriete Clans hoort.
However, ik had vroeger al wat topics gevolgd waar Butterbell in zat en ik vond der daarin echt een geweldig karakter waardoor het me echt geweldig lijkt om de de kans te hebben een kitten van haar te worden. Ook heb ik enige topics gezien met Secretvoice en Butterstar samen wat ik ook aardig leuke topics vond. Ook lijkt het me echt een geweldige kans om een kat van kitten af aan door een rpg te kunnen hebben. Ik heb deze kans namelijk nog nooit echt gehad aangezien als ik een kitten had dat de ouders enz inactief raakte waardoor ik niet echt meer wist of ik deze kon verouderen omdat de familieleden inactief waren en deze daarom gewoon kitten bleven. Maar aangezien deze ouders naar mijn gevoel echt actief zijn hoop ik dat ik een kans krijg om een kat van kitten af aan in de rpg te hebben en daardoor ook echt een uitgebreid verleden met hem kan opbouwen.
m
y
s
e
l
f


WIP




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:27

Bij nader inzien ga ik me niet langer meer aanmelden voor dit nestje :'3 Veel succes met kiezen anyway <3


Even stars tell secrets { Kittensearch } SyMgVwe
Spoiler:


Laatst aangepast door Fawnstep op vr 14 aug 2015 - 19:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimema 10 aug 2015 - 18:25

Thundercracker

spread your wings, listen to the clouds where the thunder be cracked and there you will learn fly.

Algemeen::
Name: Thunderkit//Thunderpaw//Thundercracker//??Thunderstar??
Why should his parents give him that name:
::Thunderkit::
Vaak zou je denken dat hij de naam zou krijgen om de dingen die gebeuren en ook een lieve naam krijgen of juist met de liefde te maken heeft, alleen zal het niet bij hem zo zijn.

Hij zal de naam Thunder krijgen uit wraak tegen de Clans, doordat de er veel mot plaats vind en ze niet echt weten hoe dat te stoppen. De naam zou komen door haat en niet van het geluk dat er een nestje erbij is want het zijn beide drukke ouders die hun taken moeten uitvoeren.


::Thunderpaw::
Als hij apprentices wordt op een vervroegde leeftijd zal hij de naam Thunderpaw krijgen, hij zal best wel veel gaan dringen om een apprentices te worden.

Ook vecht hij meer dan echt stoeien, alleen zou hij enorm zijn Mentor gaan klieren. Ze zullen hem eerder App maken omdat hij dat nodig heeft anders zou hij te laat een krijger kunnen worden door zijn heftige karkater.


::Thundercracker::
Hij wordt een krijger op een normale leeftijd en zijn naam zal hij ontvangen doordat het moeite heeft gekost voor zijn mentor en ouders om hem rustiger te krijgen.

De naam kreeg hij doordat hij vaak de regels overtreed, daarom de naam Cracker (gekraakt, kraker) van de regels. Dus een herinnering die hij nooit weg kan stoppen, een herinnering die hem altijd blijft achtervolgen. Dat niet alleen hij zou er veel opmerkingen door krijgen, het ergste is dat hij nooit echt 100% zal luisteren en altijd iets van afleiding zoekt om niet te luisteren.

Ook staat zijn eerste naam: Thunder voor de wraak van de clans, de tweede deel staat voor kraken. Doordat ze wraak zouden willen zal zijn tweede naam voor het kraken van de Clans zijn dus Cracker, zelf zou hij dat nooit te weten komen dat hij door woede zijn naam heeft gekregen.


Nicknames: Thunder, heethoofd, lomperd, kitty, poesje
Gender:Male
Clan: Riverclan
Rank: Kitten
Parents: Secretvoice x Butterstar
Bloodline: 100% Riverclan
Sibelings: Unknown
Half sibelings: Juicepaw, Outpaw en Whirlpaw
Aunts and Uncles: Shapeshifter & Lovefeather
Grandparents: Criedwolves & Luvon - Swansong & Furycloud
Age: Unborn

::Outside::
Fur color: Flame point
Fur lenght: Short
Eyes: Yellow
Nose: Pink
Build short: Klein//Dun//Lange tanden-poten//Middelmatige staart-oren//
Build long:
Thunderkit zal misschien een van de kleinste zijn maar dus ook moeilijk aan te raken en aan te vallen, hij is vlug door zijn snelle poten en zal dus een snelle vechter zijn. Ook lijkt het dat de meeste katten hun klauwen het dodelijkste zijn, alleen bij hem zijn het zijn tanden. Zijn tanden zijn langer dan de normale tanden die een kat zou hebben, hij heeft een middellange staart en oren maar is ook een stuk dunner dan de andere katten.

Hij heeft veel voordelen in een gevecht maar een klap kan hem raken en hij is uitgeschakeld, dus veel risico's. Alleen zal hij niet een van de grootste katers zijn, juist een van de kleinste. Ook heeft hij meer een vrouwelijk lichaam dan een mannelijk lichaam, dat zal voor hem een stuk tegen vallen want dat wordt makkelijk tegen hem gebruikt. Hij zal eerder als een poes op vallen dan een echte kater, hij heeft een dunne kop een en een spitse snoet. Hij heeft min of meer een dunne build en lijkt erg op Butterstar met de kleuren die hij heeft, zijn ogen is het enige verschil.  
Picture's:

::Inside::
Likes: Onrustig//Drukte//Vrolijkheid//Darkforest//Katten//Drama//Familie//
Alles weten//
Dislikes: Stilte//Starclan//Verveling//Irritaties//Verward//Denken//
Wachten//Als dingen mis gaan//Als dingen voorgehouden worden//
Life problems:
Zoals je leest is Thunder nog al een probleem kitten, hij zal altijd dat wel een beetje hebben. Hij houd ervan om een risico te lopen en in gevaren, hij houd juist van die spanning en die heeft hij ook overduidelijk nodig.
Character short: Druk//Aangebrand//Serieus//Naïef//Vriendelijk//Speels//
Ondeugend//Ongehoorzaam//Eigen weg//Uitdagend//Brutaal//Perfectionist//Ongeduldig//
Nieuwsgierig//Onhandig//Problemenmaker//
Moedig//Doorzettingsvermogen
Character Long:
::Kitten::
Als kitten zal hij vele streken hebben, zoals het nest uit vluchten andere queens opzoeken, vertellen dat hij geen ouders heeft, modder gooien tegen zijn sibs enzv. Erg op zichzelf en zal naar niemand luisteren, niemand kan hem bevelen. Ook zoekt hij de drukte en de spanning op, hij haat de stilte en zal dat juist gaan vermeiden. Drama vind hij ook geweldig daarom het kamp uit lopen opzoek naar een kat van een andere Clan, hij zal echt een kitten zijn die je het beste aan een lijntje kan houden.

Hier door zullen ze hem een vervroegd Apprentices maken om hem zijn manieren te leren, alleen als je hem nu al kent wat denk je wat hij kan als Apprentices. Hij zal niet jagen voor de Clan en dus proberen om alle regels te overtreden behalve een kat te vermoorden, dat is gewoon zijn ding niet.

Hij als kitten is een uitdaging om te hebben, hij luistert niet. Alles wat je niet wilt dat je kitten is, is hij. Hij is een enorme drukte maker, hij maakt zich over niks zorgen en neemt het liefste risico's. Laten we kijken of een kitten kan sterven van zwemmen, zulke dingen. Ook laat hij het meer of minder over aan Starclan, zijn lot volgen.

Als kitten zal hij ook erg onhandig zijn en dat blijven behouden, hij is niet creatief maar is ook niet goed in recht op blijven staan. Soms zoekt hij weleens de rust op omdat hij dan moe is of kwaad, hier door heeft hij ruzie in zijn kop met zichzelf. Vaak is hij snel aangebrand en kan niet tegen beledigingen en andere stuff, ook is hij erg nieuwsgierig en wilt met liefde alles weten.

Ook daagt dit jong vele uit om te gaan spelen en reageert vaak speels, hij glimlacht misschien niet zo vaak en kijkt je aan met een serieuze ondeugende blik maar weet wel dat hij er van houd om streken uit te halen of te spelen. Natuurlijk is wedde ook wel zijn ding of doen, durf of de waarheid.


::Apprentices::
Hij is niet eens iets veranderd maar juist doordat hij Apprentices is doet hij meer dingen en kan hij ook meer, hij zal erger zijn dan dat hij al was als kitten. Als zijn mentor zou zeggen: "volg me." Halverwege de weg is hij al foetsie, verdwenen als as voor de zon. Hij wordt juist meer Bad-Boy en gaat ook wat meer met slechte katten om, geen Clanners, Clanners. Moordenaars andere katten, hij laat niet met zich sollen maar blijkt naïef te worden en geloofd ook alles wat andere katten vertellen tegen hem. Ook is hij ondeugender dan eerst en heeft nog steeds zijn leuke streken, ook worden ze steeds ergere naar maten de hoeveelheid.

Hij komt ook later vaker alleen te staan en gaat dus over zaken serieus nadenken, alleen blijft hij druk, vrolijk en vriendelijk. Tegen zijn ouders zou hij een brutaal zijn maar ook tegen zijn oudere, leeftijd genootjes doet hij dat niet en lijkt hij een heel ander persoon. Hij daagt steeds uit naar anderen en voelt zich altijd wel trots over zichzelf, hier in zou je ook gaan merken dat hij het liefste zijn eigen weg volgt en een echt Rogue gedrag toont tegen anderen.

Uiteindelijk blijkt het dat hij ook niet 100% zijn kitten karakter behoud, hij blijkt 2 dingen erbij te hebben. Bij hem blijkt het dat hij ook probeert als hij iets probeert te doen alles wilt doen op zijn best, hij wilt laten zien dat hij er super goed in is en probeert in alles de beste te zijn maar dat is niet zo. Hij blijkt een enorme afgang te zijn ter wel hij het goed wilt doen, ook zal het opvallen dat hij enorm ongeduldig is. Dit komt eruit bij zijn mentor, hij zou gelijk iets willen doen wat hij leuk vind en geen opwerkingen en andere soort stuff.

Alleen is dat niet het enige hij is ook een stuk nieuwsgieriger geworden, hij wilt alles weten. Over wat er in de Clans gaande is maar ook er buiten, hij wilt zwakken plekken weten maar ook de sterke punten. Hier op is hij tactisch op sommige punten, hij zoekt op en laat het aan niemand merken dat hij veel erover weet.

Nog steeds zou hij serieus zijn en soms ook wel de rust op zoeken, hij blijft een aangebrande kat die vlug op zijn teentjes is getrapt. Toch is hij nog nog steeds onhandig en luistert voor geen meter. Hij volgt nog steeds zijn eigen weg en laat niemand ermee laten bemoeien, hij wilt gewoon zelf dingen oplossen of juist begaan.

Alleen heeft hij een klein probleem, hij gaat misschien wel met slechte katten om alleen de katten in de Riverclan lachen hem het liefste uit. Hij heeft een vrouwelijke bouw en is een van de kleinste Apprentices, hier door zou hij vaker weg gaan bij zijn familie op zoek naar een plekje waar niet zulke katten zijn. Ook zou hij meerdere streken hebben en misschien zijn eigen Clan genoten aanvallen door zijn woeden, natuurlijk krijgt hij dan wel de straf en zullen de andere gaan liegen dat ze hem geplaagd/gepest hebben.

Als apprentices zal hij ook voor problemen zorgen, altijd zichzelf in gevaar te brengen of juist het gevaar te gemoed te gaan. Hij wilt meerdere dingen proberen, hij is erg moedig en geeft niet erg snel op. Hij rent op alles af en vecht of praat tegen alles, katten, honden, tweebenige andere dingen. Zijn streken vallen ook op, stiekem water in een blaadje doen en dan over iemand heen gooien of juist een prooi van iemand stelen. Hij heeft vele dingen waar aan katten zich gaan ergen, iemand wakker krijgen om expres erop te springen.


::Warrior::
Stiekem zou ik willen bewaren voor de RPG alleen zal ik dus wel een korte uitleg geven:
Sinds dat Thunder zijn nieuwe naam weet zal hij wat achter liggen, alleen zijn en gestraft zijn met zijn nieuwe naam. Door zijn naam die hij heeft gekregen van zijn moeder en Starclan zal hij zich schamen, alles wat in het verleden was gebeurt achter zich laten alleen zal hij nog steeds de Clan regels verbreken. Natuurlijk willen katten dat oplossen maar het lijkt niet te werken, nog steeds zijn manieren bij brengen gaat niet. Hier door zou hij weer terug kunnen belanden als Apprentices voor een langere tijd om zijn manieren te leren, anders zouden ze dit hard aan pakken...

Hij zal verder bij zijn karakter niks veranderd zijn en zal nog steeds een deugniet zijn, gewoon lekker blijven wie hij is. Een kater die al 18 maanden is en nog steeds zich gedraagt als een kitten. Ook is hij even klein als een normale lengte apprentices, dus lijkt dan ook nog op een app als hij volgroeid is. Hij heeft namelijk een grote groei achterstand, vele vergelijken hem dan ook echt als een apprentices of een oudere kitten.

Alleen wat nu vaker voor komt voor deze krijger is dat hij de rust opzoekt en juist minder bezig houd met anderen, hij is serieuzer geworden maar kan zich nog steeds als een kleine kitten gedragen. Soms zou hij zijn eigen plekje opzoeken en wilt vaak meer alleen zijn, ook zal hij geen manieren en regels van de Clans begrijpen net zo als Starclan wat een warboel is voor hem.

Het meeste van zijn oude karakter behoud hij maar sommige dingen zijn minder dan sommige andere dingen, dus vele vergelijkingen. Hij zal minder snel geraakt worden door zijn lengte en snelheid, hij kan krachtige klappen uit delen maar kan zichzelf niet beschermen en een klap zou hem kunnen vloeren. Een snelle moordenaar zou je hem kunnen zien, hij is ook beter in jagen dan in vechten.


::Meh::
Name: Derpje
Rpg tijd: 3-4 jaar
Motivatie:
Mijn motivatie hu? Cx, dat zie je enorm veel in mijn enorme lange lijst. Maar ik ben eigenlijk het meeste gemotiveerd door de Clan zelf, het is een super actieve clan en eerlijk gezegd kon ik mijn account daar nooit actief in houden. Ze hebben super gave leiders gehad, Stormstar van mijn lieveling <3 xD Maar Dawn vond ik stoer alleen geloofde ze dat haar Clan genoten haar nooit kon verraden en was ze naïef. Butter zegt gewoon HARD Wat er aan de hand is en is een super geweldig persoontje, daardoor is die Clan zo geweldig!

Maar nu, na al die tijd heb ik 3 tot meerdere Riverclan accounts gehad maar nooit tot het bittere eind kunnen vast houden, ik zou het opnieuw willen proberen en ik beloof dat deze super actief zou zijn. Ik wil niet nog eens een zien hoe ik mijn karakters ver stof, ik vind dat vreselijk. Dus ik hoop dat ik deze kans zou kunnen krijgen, natuurlijk zitten super veel verhaallijntjes onder de naam Thundercracker. Heb er lang namelijk over na zitten denken en ik hoop dat ik deze zou kunnen uitvoeren, vroeg of laat xD

Nu is het tijd om jullie vol te spannen met..... Mijn Love voor Thundercracker. Eerst, hij is een karakter van één van mijn favorite series. Alleen mijn lievelings karakter niet dus heb kwa karakter wat toevoegingen gedaan en wat weggehaald van zijn echte karakter, zo kan hij mijn lievelings karakter worden met al die toevoegingen maar daar gaat het niet over, ik ga jullie niet de hele dag vol spammen met Transformers. Alleen ik heb super veel inspi om Thunder te spelen, hij valt lekker op in de Clan xD.

Alleen dat is de rede niet, ik vind hem een geweldig tegenstrijdig karakter hebben. Ook vind ik het leuk als hij zichzelf steeds maar opnieuw in de problemen brengt en het gewoon niet kan laten stoppen, ik vind dat gewoon geweldig. Hij heeft dingen van zijn moeder en vader, uiterlijk van zijn moeder en de ogen van de kant van zijn vader. Hij is namelijk een heel ander iemand dan zijn ouders door het zo gemixte karakter, ook zal hij voor drama in de familie zorgen. Ook zal hij een slechte reputatie op Butterstar en Secretvoice zetten maar ook op zijn sibs, alleen zal hij ook een naam dragen van zijn daden wat ook dus de hele familie voorschut zet.

Thundercracker vind ik een geweldig karakter hebben, als hij kit is lekker vrolijk maar van Apprentices juist dat hij alles vertrouwd en meer wat naar de lievere kant gaat maar ook verdwaalt in de duisternis. Alleen als krijger zal hij een stuk veranderen, nog steeds een perfectionist zijn maar ook zijn eigen richting op gaat en de rust opzoekt. Nog steeds zal hij naïef zijn voor de wereld en wilt hij alles weten maar dat is juist zo leuk, hij blijft ook als hij krijger is zijn streken houden waardoor hij zijn straffen verdient en misschien nog een tijd App wordt maar toch. Zo'n problemen maker schatje kan nog steeds super leuk zijn, hij blijft ook altijd wel klein. Hij wordt niet echt groot, dat is ook wel leuk want de meeste katers zijn groot hoog en massief alleen hij is dat niet.

Ook heb ik vele storylines in store Cx ik kan het niet vergeten of ieder geval moeilijk, ook kan ik heel veel bedenken omdat Thunder slechte vrienden krijgt die hem gewoon slecht zullen behandelen. Hierdoor zal hij vaker alleen staan in de Riverclan en lekker veel gespreken voeren met zijn ouders, ruzies opwekken enz. Lekker veel drama waarover ik al sprak, ik heb gewoon te veel inspi om hem niet aan te maken. Mijn motivatie ligt erg hoog bij Thunder, maar als jullie hem kiezen beloof ik actief te blijven en als ik het niet doe zeg het dan tegen mijn bekendste acc en ik zal al mijn acc's weg doen om die weer actief te houden. RIVERCLAN! I don't make you fall again.. Als ik wordt gekozen xD

Maar met of zonder Thunder dit wordt een geweldige eerste nestje van Butter en Secret <3333

Ship name: Secretbutter or Buttersecret xD Nederlands: Geheimeboter- butergeheim


♦.♦




Laatst aangepast door Greykit. op di 11 aug 2015 - 13:30; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondust
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimema 10 aug 2015 - 18:53


Even stars tell secrets { Kittensearch } 2ev56r4
GENERAL


Current Name: Serenitykit
Apprentice Name: Serenitypaw
Warrior Name: Serenitybreeze(?), Serenitywhisper(?), Serenityrose(?), Serenityriver(?)
Nicknames: Serenity, Serene
Reason of her Kitten Name: Als kitten is ze na haar geboorte erg rustig. Ze klaagt niet, en heeft een soort kalme en stille energie om haar heen. Als ze spreekt, is het op een zachte, vriendelijke toon en ze is haast niet boos te krijgen.
Reason of her Warrior Name: Haar warrior naam is nog onbekend. Het ligt aan de ervaringen die ze mee krijgt.
Age: Nog niet geboren
Gender:Vrouwelijk
Bloodline:Riverclan
Rank: Kitten

Parents: Secretvoice en Butterbell/Butterstar
Siblings: Nog onbekend
Half-Siblings: Juicepaw, Outpaw, Swirlpaw
Aunts and Uncles: Shapeshifter en Lovefeather †
Grandparents: Criedwolves & Luvon - Swansong & Furycloud
Others: Creamyfrost en misschien nog meer..


OUTSIDE


Original: Een kleine witte kattin, die sierlijk beweegt en heldere blauwe ogen heeft
Fur: Prachtig en helder wit
Fur pattern: Ze heeft geen patroon, gewoon een effen witte vacht
Eye color: Een heel licht blauw
Fur length: kort tot halflang
Type of body: Ze is klein en smal gebouwd, wat haar erg sierlijk maakt
Nose: Roze
Ears: Klein en elegant, roze aan de binnenkant en de rest wit
Tail: Normale lengte, en net als de rest van haar vacht spierwit
Paws: Spierwit en redelijk lang, wat haar erg elegant maakt
Claws: Klein en elegant, toch scherp genoeg
Scars: Nog niet, hopelijk nooit
Picture:

Even stars tell secrets { Kittensearch } 2gvv7eq


INSIDE


Likes: Liefde●Eenheid●Vrede●Spelen●Familie
Dislikes: Ruzie●Verdriet●Pesters●Dood
Keywords: Vriendelijk●Rustig●Stil/Verlegen●Speels●Wijs●Liefdevol●Ondeugend
Personality Description (short):
Serenitykit heeft haar naam te danken aan de eerste paar weken naar de geboorte. Ze was toen erg stil, en ondanks dat ze kon praten deed ze dat nauwelijks. Ze was niet de gebruikelijke kwebbeltante, en hield zich liever zo nu en dan een beetje afzijdig. Ze observeert andere katten snel, en probeert altijd een oplossing te zoeken in een onenigheid zodat er geen ruzie ontstaat.
Naarmate ze meer gaat praten, klinkt ze ook wijzer waardoor ze saai kan overkomen bij haar leeftijdsgenootjes. Toch helpt haar speelse kant daarbij. Zo houdt ze van ren-wedstrijdjes en grappen.
Ook lost ze heel graag zogenaamde problemen op en vraagt ze haar moeder of vader naar vele verhalen waarin ze de helden bewonderd. Toch kan ze niet ontkennen dat ze ook graag ondeugend is, en kan ze soms wat betweterig overkomen. Toch is dat niet bepaald haar bedoeling.
Tot slot is het echt een familiekatje, ze sluit niet graag familie buiten en houdt er van nieuwe en andere katten te ontmoeten.



SKILLS


Fighting ●○○○○
Climbing ●●●○○
Swimming ●●○○○
Running ●●●●○
Quality nose ●●●●○
Quality ears ●●○○○
Quality eyes ●●●○○



MOTIVATION



Dit lijkt mij echt een super nestje. Beide ouders kunnen goed schrijven en de er is wel familie maar niet te veel. Zodat je het overzicht niet verliest. Ook heb ik het idee dat Serenitykit geen naam is die veel voorkomt, en houdt ik van haar personaliteit. Ze is erg liefjes, en dat is altijd leuk om te spelen. Ik hoop dat ik haar mag spelen, en anders wens ik jullie veel plezier met dit nestje. Ook wens ik de andere aanmeldingen veel succes!


Even stars tell secrets { Kittensearch } 257nlvc
You have the soul of a lion
Buried deep beneath lessons
Of inferiority and knowing your place
They've told you where you belong
How you're meant to be
But they're wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimema 10 aug 2015 - 23:24

Mijn aanmelding is af!!!
Hij zou misschien nog hier en daar bijgewerkt kunnen worden maar hij is af!!


Even stars tell secrets { Kittensearch } Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
Even stars tell secrets { Kittensearch } 2gxnp75Even stars tell secrets { Kittensearch } 10pvxmwEven stars tell secrets { Kittensearch } 10pvxmwEven stars tell secrets { Kittensearch } 2hqc5lxEven stars tell secrets { Kittensearch } 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondust
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 7:44

Ook mijn aammelding is af


Even stars tell secrets { Kittensearch } 257nlvc
You have the soul of a lion
Buried deep beneath lessons
Of inferiority and knowing your place
They've told you where you belong
How you're meant to be
But they're wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Even stars tell secrets { Kittensearch } DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Even stars tell secrets { Kittensearch }   Even stars tell secrets { Kittensearch } Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 20:23

General:
 Name: Puppykit- Puppypaw- Puppyeyes- Puppystar?
 Reason name: Omdat Puppykit altijd haar zin wil krijgen kijkt ze heel vaak met een soort van "Puppyeyes" daardoor krijgt ze de naam puppykit. Ook zijn haar oogjes onweerstaanbaar schattig waardoor ze ook echt een beetje op Puppyeyes lijken.
 Gender: Poes
 Age: Unborn
 Clan: Riverclan
 Bloodline: 100% Riverclan
 Rank: Kitten
 Following ranks: Apprentice, Medicine cat apprentice (?), Medicine cat (?), warrior, deputy (?), leader (?)

Family:
• Parents: Butterstar en Secretvoice
• Grandparents: Criedwolves en Luvon  - Swansong en Furycloud
• Siblings: I don’t no yet.
• Half siblings: Juicepaw, Outpaw and Whirlpaw
• Uncles and aunts: Shapeshifter, Lovefeather

Outside:
 Fur color: Puppykit heeft een mooie Flame point gekleurde vacht
 Fur length:  De lengte van haar vacht is halflang en haar vacht is een beetje pluizig.
 Size: Ze is klein van grootte.
 Type of body : Ze heeft een mooie, sierlijke slanke bouw
 Tail: Haar staart is van gemiddelde lengte en is net als haar vacht een beetje pluizig.
 Eye color: Ze heeft mooie heldere blauwe ogen, die onweerstaanbaar schattig zijn.
 Nose color: Haar neusje is roze gekleurd
 Claws: Haar klauwen zijn van gemiddelde grootte en ze heeft lange, scherpe nagels.

Foto's:
As kitten:
Even stars tell secrets { Kittensearch } 2eptshk

As apprentice:
Even stars tell secrets { Kittensearch } Atm0eb

As warrior:
Even stars tell secrets { Kittensearch } 351dbw1

Inside:
As kitten:
Als Puppykit geboren wordt laat ze meteen weten dat ze er is. Ze maakt veel geluid en is meteen opzoek naar aandacht net als een echte Diva. Ook wordt na de geboorte al snel duidelijk dat ze een echte drama Queen is. Als er namelijk iets gebeurt maakt ze er meteen een groot drama van. Door haar diva karakter kan ze er ook niet tegen als ze haar zin niet krijgt, maar als ze dan uiteindelijk haar oogjes opent komt ze erachter dat haar oogjes een heel goed middel zijn om haar zin te krijgen. Omdat ze dan ook zo vaak met een soort van ‘Puppyeyes’ kijkt wordt haar naam Puppykit.

As apprentice:

Puppypaw is nog steeds een echte Diva en Drama Queen. Die twee woorden beschrijven haar echt helemaal en ze vind het ook niet erg om zo genoemd te worden. Ook ontdekt ze als apprentice dat ze goed in de smaak valt bij de katers. Ze weet katers met haar mooie ogen zo om haar pootjes te winden. Hierdoor wordt ze een echte player. Ze geeft niks om ware liefde en ziet de katers meer als haar persoonlijke slaafjes die alles voor haar doen. Helaas trappen niet alle katers in haar spelletje en komt zo daardoor ook wel eens in de problemen, maar haar mooie oogjes redden haar daar dan altijd weer uit. Toch doet ze als apprentice wel haar best tijdens de trainingen en leert ze snel. Ook komt ze er al snel achter dat zwemmen niks voor haar is, ze haat het namelijk als haar mooie vacht nat wordt en kan er niet tegen als haar vacht niet goed zit. Wel vind ze het leuk om in bomen te klimmen, hoe hoger hoe beter. Door haar kleine bouw gaat dit ook heel erg goed.

As warrior:

Puppyeyes maakt als ze net een warrior is hetzelfde mee als ze  veel katers heeft aangedaan. Ze wordt namelijk echt verliefd op een kater en die breekt vervolgens haar hart. En dat heeft zoveel effect op haar dat ze zweert nooit meer een kater pijn te doen of een kater verliefd op haar laat worden. Ze wil pas weer iets beginnen met een kater als ze zeker weet dat het de ware liefde is. Dit gebeurt helaas niet zo snel en nog steeds veel katers vinden haar aantrekkelijk. Om te voorkomen dat Puppyeyes hun pijn doet gaat ze katers vermijden en gaat ze meer met poezen optrekken. Daardoor gaan veel katers uiteindelijk denken dat ze op poezen valt, terwijl dat niet zo is. (wordt nog verder ontwikkeld in de RPG)

Skills:
 Hunting:OOOOO
 Fighting: OOOOO
 Climbing:OOOOO
 Swimming: OOOOO
 Running: OOOOO
 Quality nose: OOOOO
 Quality eyes: OOOOO
 Quality ears: OOOOO

About us:
Naam: Renske en Cynthia
Leeftijd: Renske: 13 (bijna 14 ^_^)
              Cynthia: 14
RPG ervaring: Renske: ongeveer 1 jaar
                        Cynthia: ongeveer 2,5 jaar
Accounts: Renske: Penguinpaw
                  Cynthia: (actieve) Lightningpaw’, Applenose (wegens gezondheidsprobleem niet allemaal actief)
Motivatie:
Puppykit is al aangemaakt alleen we konden nooit een gepaste familie voor haar vinden. En we denken dat puppykit echt heel goed zou passen in de familie van Butterstar en Secretvoice. Ook vinden we Butterstar en Secretvoice twee hele leuke katten en zouden we het echt super leuk vinden om een kitten van hun te spelen!
Waarom twee spelers:
Ik (Cynthia) zit met een gezondheidsprobleem, ik heb namelijk begin dit jaar tijdens de gym een ongeluk gehad met een vervelende bal (grrr XD). Hierdoor heb ik constante hoofdpijn en kan ik niet veel te gelijk lezen/schrijven. Daarom komt mijn vriendin Renske me helpen met het bespelen van Puppykit. Het zou trouwens niet zo zijn dat we omstebeurt posten maar meer dat we samen een post schrijven, waardoor ik minder ik moet lezen/schrijven.



Foto's komen nog hij is dus nog niet helemaal af, ook kunnen er nog een paar spelfouten in staan. Die proberen we er uit te halen. ^^"


Even stars tell secrets { Kittensearch } 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'


Laatst aangepast door .Leopardpaw op zo 30 aug 2015 - 20:00; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even stars tell secrets { Kittensearch }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: