vreemde zwerfkat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 vreemde zwerfkat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepaw-
Member
vreemde zwerfkat DPKsfdL
Bodiene
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whitepaw-
BerichtOnderwerp: vreemde zwerfkat   vreemde zwerfkat Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 1:10

Ik bleef maar steeds denken aan wie die zwerf kat was en hoe hij mij  kende er moest toch wel een reden zijn. Ik besloot om weer naar mijn nest te gaan in het mos sloot ik me ogen dicht wie weet zou ik hem morgen weer zien????. Het was ochtend de zon schijnt en ik besloot om te jagen. Midden in het bos heb ik me prooi gevangen. ' Waar zou hij toch zijn '. Zij ik tegen mezelf met een klein glimlachje. Ik wist zelf ook geen eens waarom ik eigenlijk moest glimlachen..... . Ik hoorde weer wat geritsel in de bosjes. de oude zwerfkat kwam eruit. ' je gaat me nu toch niet weer aanvallen zo als gisteren he? . Ik zag hem een klein beetje glimlachen naar mij. ' ik vroeg gister aan u hoe u mij kenden maar u gaf maar geen antwoord en ik verdien en antwoord op mijn vraag '. De kat moest heel hard lachen ik begon me der dood aan te irriteren ik zij. ' als u me geen antwoord geeft op me vraag dan is dit gesprek ook klaar '. ik wou weglopen omdat ik dacht dit zonder voor mijn jachttijd zou zijn tot dat...... . ' hahaha je lijkt spreekloos veel op je moeder ' . Ik keek om maar voor ik de zwerfkat recht in ze katten ogen kon kijken was hij al verdwenen. Hij kende me moeder ik moet weten wie hij is. Ik pakte me prooi op en ging weer terug naar het kamp


vreemde zwerfkat Aew4nR9
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis
Member
vreemde zwerfkat DPKsfdL
≵ Lili[et]
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≵ I think 8 Moons?
Gender:
Rank:
Artemis
BerichtOnderwerp: Re: vreemde zwerfkat   vreemde zwerfkat Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 11:03

Hallo Bodiene!
Je post is opzich goed,  alleen schrijven we niet in de 'ik' vorm maar in de 'hij, zij, de poes, etc.' vorm.  Ook haal je soms tegenwoordige en verleden tijd door elkaar, en op WCNL schrijven we in de verleden tijd. Ook is het niet de bedoeling te powerplayen, (dat je een ander karakter bespeeld dan dat jij bent) maar ik begrijp wel dat je omdat dit geen echte RPG topic is maar een oefening een NPC(Not Played Character) erbij haalt.
Ik zal reageren op jouw post als voorbeeld van wat ik bedoel, en dan kunnen we ook even oefenen.

Artemis sloop achter een zwerfkat aan, die blijkbaar een andere geur volgde. Ze vond het grappig dat hij nog steeds niks doorhad, terwijl ze vast wel slecht was in sluipen. De oude kater voor haar stopte abrupt, en Artemis had moeite om nog te remmen, voordat ze tegen die dikkerd aanbotste. "Je gaat me toch niet weer aanvallen zoals gisteren, he?" hoorde de seal point poes opeens voor de zwerfkat. Aha, hij was iemand gevolgd. Ze wende naar links, en sloop door de bosjes. Daar, op die open plek, zag ze een witte poes in gesprek met die dikke oude kater. Er was iets vreemds aan de hand. Het gesprek ging zo door, totdat de poes zich omdraaide en wegliep. Snel trippelde Artemis erachteraan, haar mooie vacht ritselend. Toen ze naast de poes kwam, probeerde ze haar blik op te vangen. "Wat was er tussen die zwerfkat en jou?" miauwde de slanke poes, met een glimp van nieuwsgierigheid in haar diepblauwe ogen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. c:
Ik zie je in de RPG!
xx,
Nynke/Artemis


vreemde zwerfkat N6ylnn
:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
vreemde zwerfkat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: