I got some news (Claw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I got some news (Claw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 17:21

Met een moeilijk gezicht keek de rode kattin naar de ingang van de barn, Niet zomaar een barn maar dit was claw's barn de leider van bloodclan brat wist dat je niet zomaar de barn in kon stappen deed je dat wel kon je een straf verwachten en een straf daar staat natuurlijk niemand op te wachten,  Ze zuchte even al had ze wel wat informatie wat voor claw wel handig zou zijn, Zo als haar gevecht met shrewstar of die ene keer met die zwarte kattin en die kittens ' Darling je kan hier niet voor eewig staan' de poes knikte en klopte met haar nagels tegen het oude hout aan ' Claw?' vroeg ze vervolgens op een rustige toon, Hopelijk was hij er al had ze hem eerder deze dag rond zien lopen en niet weg zien gaan maar toch, rustig bleef de poes voor de ingang zitten met een beetje gespannen houding met haar cyan blauwe ogen keek ze naar de schuur wachtend op ene teken van claw, Just stay clam and respect'
♥ Isa


alleen claw



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 17:55

Zijn nest lag helemaal in de uiterste hoek van zijn barn, maar in Greenleaf gaf hij de voorkeur aan het koele zand. Hij lag dan ook nooit in zijn nest, omdat hij dat veel te warm vond. Ook dit keer lag hij in het midden van zijn barn op de grond, met zijn kop op zijn voorpoten. Zijn groengele ogen stonden kil en doodskalm terwijl hij naar de opening staarde. Hij verwachtte niemand, daarom schoot zijn kop met een ruk omhoog toen de stem van Brat zijn barn in klonk. Hij krabbelde overeind en ging zitten met zijn staart om zijn middel geslagen. Hij trok wat geïrriteerd met zijn oren, omdat ze hem stoorde. Maar goed, wanneer het nieuws was wat hij wilde weten dan was het juist de bedoeling dat ze naar hem toe. Daarom moest hij haar niet afschrikken met zijn chagrijnige gedrag. Dus trok er een grimas om zijn lippen wat op een glimlach moest lijken en tikte hij zacht met zijn staart op de grond. “Kom binnen Brat.” Bromde hij rustig. Terwijl er toch iets van nieuwsgierigheid in zijn ogen verscheen. Katten kwamen meestal niet zomaar naar hem toe, dus moest er vast iets zijn.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 20:58


Rustig bleef de poes wachten op enig ractie van claw die niet lang daarna ook kwam  “Kom binnen Brat.” Bromde hij rustig. de poes haalde even diep adem en liep de barn in met een rustige uitdrukking en zelfverzekerde pas liep ze naar de zwarte kater op een vosse lengte bleef ze staan ' Dank u claw' maiuwde ze respect vol naar de kater gevolgd met een knikje ' Ik kom met wat informatie' vervolgde de rode poes kalm ' Zo gaat ie goed' klonk een stem rustig wat haar grappig genoeg ook rustiger maakte 'Als u tijd heeft?'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimema 17 aug 2015 - 8:57

Hij knikte voor hem, dat ze daar kon gaan zitten als ze wilde. “Voor informatie heb ik altijd tijd.” Zei hij toen terwijl de kattin verder zijn barn in kwam. “Dus vertel Brat, wat heb je te melden.” Vervolgde hij kalm en bewoog even met zijn oren. Hij was echt benieuwt wat de Elite member hem te vertellen had. Wat was er zo belangrijk om dat aan hem te komen melden? Hij stopte met het tikken van zijn staart en wachtte totdat Brat verder ging met haar verhaal.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 21:56

“Voor informatie heb ik altijd tijd.”  Klonk het van zijn kant, brat knikte en kwam veder de barn in “Dus vertel Brat, wat heb je te melden.” Vervolgde hij kalm en bewoog even met zijn oren, brat knikte en schraapte haar keel ' Ik was laats in het schadowclan gebied' begon ze rustig ' Ik kwam een zwarte kattin met blauwe ogen tegen, ze was hoog zwanger en daarom zwakker dan ik dus ik probeerde wat informatie uit haar te halen, rustig keek ze de Zwarte kater aan en ging weer veder met haar verhaal ' Niet wetend beviel ze, Weer probeerde ik gebruik te maken van de situatie en begon te dreigen datik haar kitens ging vermoorden als ze mij niks interestants wilden gaan vertelen, Helaas voor haar deed ze dat niet en heb ik twee kittens wan haar gedood, voor ik meer slachtoffers kon maken kwamen twee andere warrior's haar helpen twee warrior's, in het begin heb ik met hun gevochten maar uiteindelijk was ik ook genoot zaakt om het haase pad te nemen'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:24

Hij luisterde aandachtig naar haar, zonder haar te onderbreken. Pas toen ze uitgesproken was overwoog hij wat hij ging zeggen. “Dan had ze inderdaad informatie aan jou moeten geven. Het is haar eigen schuld dat er kittens gestorven zijn.” Sprak hij toen. “Heb je uiteindelijk nog informatie gekregen of werd je toen al aangevallen door de warriors?” Hij wilde altijd graag alles weten, elk detail van een situatie. Voor het geval het nog van pas kon komen. “Weet je nog hoe de katten heette? De moederkat en de warriors die jou aanvielen?” Vroeg hij kalm verder. Het was logisch dat Brat het niet had kunnen opnemen tegen twee Shadowclan warriors. Het was een feit dat clankatten konden vechten, ze waren niet zoals  Kittypets. Twee tegen één was dan ook een beetje te veel van het goede.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimema 24 aug 2015 - 18:13

“Dan had ze inderdaad informatie aan jou moeten geven. Het is haar eigen schuld dat er kittens gestorven zijn.” Sprak hij toen. de poes knikte simpel ' Eigen schuld dikke bult' klonk een stem grinnikend, brat kon zich zelf niet bedwingen en al snel kwam er een grote grijns op haar gelaat, eigenlijk was ze wel blij dat de zwarte poes haar geen informatie gaf had ze een goede reden om die pluizenballen aan te pakken Heb je uiteindelijk nog informatie gekregen of werd je toen al aangevallen door de warriors?” klonk het van de zwarte katers kant, snel keek de rode poes zijn richting weer op en deed haar bek open om iets te zeggen ' Ze wilden niks los laten' sprak de rode poes rustig ' Clancats are so stupid' klonk het weer streng “Weet je nog hoe de katten heette? De moederkat en de warriors die jou aanvielen?” Vroeg hij kalm verder, brat schudde met haar kop 'Nee dat niet, ik weet alleen dat de moeder kat een zwarte poes was met blauwe ogen en dat de twee warriors een grijze en bruine tabby waren'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:24

Hij schudde afkeurend zijn kop toen ze zei dat de poes niets had willen loslaten. “Domme kattin.” Mompelde hij. “Je weet zeker dat je je best hebt gedaan om het uit haar te krijgen?” Hij ging daar wel van uit, maar hij vroeg het toch maar even. Al wist hij ook wel dat ook al zou dat niet het geval zijn, Brat dat nog niet zou zeggen. Hij luisterde naar haar omschrijving van de katten en fronste toen even, maar hij kon zo niet bedenken wie het waren. Hij kende niet zo veel Shadowclanners, bijna geen. Zijn interesse lag op het moment niet bij de Shadowclan, dus daar richtte hij zich later op. Hij had zich eerst helemaal gefocust op de Thunderclan. “En verder, heb je nog meer nieuws?” Vervolgde hij toen.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 17:36

. “Domme kattin.” Mompelde hij. “Je weet zeker dat je je best hebt gedaan om het uit haar te krijgen?” de poes knikte simpel ' Ja natuurlijk' bevestigde ze nog, haar staart ging op een rustig tempo heen en weer met moeite probeerde ze haar houding zelfverzekerd en rustig te houden en natuurlijk met wat respect ze wilden claw wel te vriend houden dat was belangrijk “En verder, heb je nog meer nieuws?” Vervolgde hij toen. brat knikte en opende haar bek ' Ik heb nog wat nieuws, ook over schadowclan'

beetje kort x3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 9:26

Hij knikte kalm toen ze aangaf dat gedaan te hebben. Hij ging er verder ook niet op in, dat was voldoende informatie. Meer hoefde hij ook niet te weten. Hij trok met zijn oren toen ze zei dat ze nog meer informatie had over de Shadowclan. “Vertel, ga door.” De nieuwsgierigheid glom weer in zijn ogen terwijl hij haar aankeek. Nieuwsgierig over wat ze nog meer uitgespookt had.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 22:16

de rode poes zuchte diep ze moest zich echt in houden ze wilden niet aan de kater laten zien dat ze een gekke kattin was nee claw moest je als vriend houden ' Niet lang daar na, kwam ik een wit zwarte poes tegen het was niemand minder dan shrewstar' begon ze rustig ze lette naukeurig op haar worden ze wilden niks verkeerd zeggen ' Je gaat het toch verkeerd zeggen' klonk een stem lacherig de poes gromde even maar ging snel weer veder met haar verhaal Natuurlijk heeft het verhaal haar oren eerst bereikt dus was ze naar mij opzoek eerst deed ik voor of ik iemand anders was en haar een beetje uit horen al lukte dat niet echt, maar toen ze zich om draaide zette ik een verrasing aanval in wat min of meer gelukt was' met haar cyan blauwe ogen keek ze de zwarte kater aan ' Om het even kort op te sommen ik heb een leven van haar afgenomen alleen ik moest op een gegeven moment ook vluchten de deputy kwam er ook bij en ik kon haar ook nog eens aan' vertelde ze op een rustige stem een kleine grijns vormde rond haar lippen ' Take that schadowclan' klonk een duistere stem.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 18:47

Hij grijnsde breed toen ze uitgepraat was en schudde toen langzaam zijn kop. “Wat ben je ook een maffie soms Brat, maar daar hou ik wel van.” Hij grinnikte en tikte even met zijn staart op de grond. “Dat heb je goed gedaan, maar zorg er voor dat je jezelf niet te veel verwond. Ik heb iets heel leuks in mijn kop voor de komende tijd en dan heb ik al mijn members in hun volle kracht nodig.” Hij was gestopt met grinniken en grijnsde weer naar haar. “Maar een goede actie. Het bewijst dat je veel sterker bent geworden, daar ben ik blij om.” En dat meende hij echt. “Maar kom op Brat. Ik wil details horen.” Zijn groengele ogen kregen een nieuwsgierige en geamuseerde fonkeling terwijl hij er echt eens voor ging zitten. Leiders van de clans waren geen makkelijke tegenstanders. Ze waren nou eenmaal niet zomaar leider geworden en hij vond het goed van haar wat ze had gedaan. Maar hij wilde wel eens weten hoe ze dat precies voor elkaar had gekregen.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 11:21

“Wat ben je ook een maffie soms Brat, maar daar hou ik wel van.” Hij grinnikte en tikte even met zijn staart op de grond, de poes begon te grijzen maar ging veder niet op zijn opmerking in want hij begon al weer te praten  “Dat heb je goed gedaan, maar zorg er voor dat je jezelf niet te veel verwond. Ik heb iets heel leuks in mijn kop voor de komende tijd en dan heb ik al mijn members in hun volle kracht nodig.” Hij was gestopt met grinniken en grijnsde weer naar haar, de poes knikte ' Oh echt?' vroeg ze nieuwsgierig ' Mag deze maffe kat vragen wat?' vroeg ze vervolgens haar stem was over spoeld met nieuwsgierigheid, wat had claw gepland? “Maar een goede actie. Het bewijst dat je veel sterker bent geworden, daar ben ik blij om.” de poes sloeg haar staart om haar poten heen ' Ik merk het ook aan me zelf' maiwude ze kort sterker geworden maar veel verkeerde beslissingen gemaakt, “Maar kom op Brat. Ik wil details horen.” Zijn groengele ogen kregen een nieuwsgierige en geamuseerde fonkeling terwijl hij er echt eens voor ging zitten, de poes voelde dat ze nerveus werd maar probeerde dat te verbergen rustig keek ze hem aan en begon te grijzen ' Het is een lang verhaal' begon ze rustig, even keek ze naar haar naar haar vacht er zat een hele lange en diepe nog van het gevecht.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 13:03

Een paar katten wisten al van zijn plannen en daar wilde hij het eerst bij laten. Het was niet de bedoeling dat het uit zou lekken. Elite katten waren nou eenmaal niet de meest betrouwbare katten en daar hield hij rekening mee. Hij was zelf ook behoorlijk wantrouwig als het over dingen ging die niet bij de verkeerde katten terecht moesten komen. “Iets met de Thunderclan, maar het fijne hoor je nog.” Hij bleef er een beetje vaag over, maar het was al heel wat dat hij zei om welke clan het ging. Voor de rest hield hij het voor zich, want meer hoefde zijn members ook nog niet te weten. Het moest strikt geheim blijven, anders kwam het straks nog bij Silverstar terecht. Hij had geen zin om in een val te lopen, omdat hijzelf niet oplettend genoeg was geweest. Dus liet hij het hierbij. “Ik heb wel even de tijd om naar dat lange verhaal van jou te luisteren hoor Brat. Het gaat om een van de leiders, dat is belangrijke informatie. Zeker als ze wraak willen gaan nemen, dus vertel.” Moedigde hij de kattin aan om haar verhaal te doen. Ook hier had hij geen zin om voor verrassingen te komen staan. Het kon best zijn dat ze de hele Bloodclan terug wilden pakken en dan moesten ze daar voorbereid op zijn.  



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I got some news (Claw) QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 22:10

De nieuwsgierigheid van de poes groeide en groeide ' Iets met thunderclan hmm?'; was vrij wel het eerst wat in haar opkwam, ze wilden door vragen maar werd al snel afgekapt door claw ' Wij kunnen wel wachten hoor, we hebben alletijd van de wereld' de poes begon te grijzen maar bleef zwijgen, even keek ze verrast op toen ze de stem van de keer voor de twee keer hoorde hij wilde details? de grijns van de poes net als haar nieuwsgierigheid groeide en groeide ' Oh om eerlijk te zijn' begon ze grinnkend ' was het eigenlijk niet zo moeilijk' de poes wiebelde met haar oren haar gezichts uitdrukking veranderde in een koude blik ' Als die Deputy ons niet had gestoord hat ik het lijk misshien wel persoonlijk aan je kunnen laten zien' weer gebeurde iets iets wat ze niet onder controlen had haar nagels schoten uit en boorde in de grond en het zou vast niet moeilijk te zien zijn aan haar gezicht alleen dat ze kwaad was, boos over alles maar gaf de derputy de schuld ' Al moet ik wel toegeven' haar blik gleed naar haar poten en haar nagels die nog steeds diep in de aarde geboord zat ' Ze was wel sterk'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I got some news (Claw) Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I got some news (Claw)   I got some news (Claw) Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 8:03

Hij liet haar eerst helemaal uitpraten voordat hij weer wat tegen haar zei. “Goed om te horen Brat. Ze is ook niet zomaar leidster geworden meestal hebben die wel wat kracht.” Vaak meer dan de gewone warriors in ieder geval. “Ik had er graag gezien, maar zo is het ook prima hoor. Fijn dat je het mij bent komen vertellen.” Vervolgde hij rustig. Hij knikte naar de uitgang van zijn barn. “Dan weet ik hiermee voldoende. Ik moet nog over bepaalde zaken nadenken, dus als je mij nu alleen zou willen laten?” Het was meer een bevel dan een vraag, maar uit beleefdheid maakte hij er een vraag van. Hij bleef haar kalm aankijken terwijl hij wachtte totdat ze weg zou gaan.



I got some news (Claw) Eki8z
I got some news (Claw) ZrDY9U2I got some news (Claw) 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I got some news (Claw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: