Unclaimed ground {Tigersnow}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Unclaimed ground {Tigersnow}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 19:20

De zon scheen fel en Hushpaw wandelde een beetje rond, er zou vandaag niet zoveel gebeuren en dus had hij de tijd om terrein rondom Rivierclan te ontdekken. Dus stak hij de grens over en rende hij naar een vijver dicht in de buurt, hij voelde hoe zijn lange haren in de wind waaiden en genoot van de coole wind op deze zonnige dag. Hij kwam bij de vijver aan en zag dat de tweebenen bomen hadden gepland hier en daar, die wezens moesten zich toch ook met alles moeien hé. Hij legde zich in de lommerd van een struikje en genoot van het uitzicht...

Eerst Tigersnow, hierna ben je altijd welkom!
•Hushpaw•
♦.♦


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 12:39

De zon was fel, en door zijn dikke vacht. was hij snel uitgeput, hij besloot verkoeling te zoeken. en keek omzich heen. een kleine vijver zag hij veder op met wat jonge boompjes, hij verhoogde zijn tempo en sprong op het water af. met een grote plons belande hij in het water, hij schudde krachtig zijn kop. en zwom even een rondje, hij klom op de kant en schudde zich wild uit. een heerlijke bries waaide door zijn natte haren, maar al snel kneep hij zijn ogen tot spleetjes en keek voorzichtig omzich heen. de wind bracht een geur mee, hij zag een stukje veder op een bosje staan. zachtjes sloop hij er heen, zijn staart zwiepte heen en weer. en de kiezelstenen knarste bij elke stap die die zet. komt te voorschijn lafaard! gromde hij.


Unclaimed ground {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 13:52

Brut werd hij uit zijn slaap gehaald, 'komt te voorschijn lafaard!' Meteen stond ik snel maar geluidloos recht, dat was één van zijn specialiteiten die hij van jongs af aan al kon. Hij sloop achter de kat die dit zei en kwispelde met zijn staart. De kater rook naar vuil en gras, het moest wel een rogue zijn. 'Hallo beste meneer' zei hij speels. 'Ik ben van alles maar een lafaard ben ik niet, ik was gewoon een dutje aan het doen' vervolgde Hushpaw.


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:14

zijn ogen waren tot spleetjes gevouwen, en keek doelend op de struik. hallo beste meneer hoorde hij achter zich, zijn haren schoten overeind en sprong richting de bron van het geluid. Ik ben van alles maar een lafaard ben ik niet, ik was gewoon een dutje aan het doen hij zuchtte eventjes diep, en bekeek de kat van top tot teen. het was een langharige witte kater, en een stuk jonger. geen bedreiging dus, zijn haren gingen liggen en zijn staart hing op de grond. hallo sprak hij koeltjes, ah ja, sorry ik dacht dat je me aan het bespieden was en likte ze borst droog.


Unclaimed ground {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:59

De kater draaide zich om en leek wel een reus in vergelijking met hem, toch hield hij zijn blik in de plooi en lachte hij richting de kater. 'Hallo' zei de kater 'ah ja, sorry ik dacht dat je me aan het bespieden was' vervolgde hij. Hij likte even aan zijn borst en nu vond Hushpaw dat het het moment was te antwoorden. 'Neen hoor, het is gewoon zo'n warme dag dus zocht ik een beetje verkoeling' antwoorde Hushpaw.
'Is het water lekker van temperatuur?' vroeg hij vervolgens met grote oogjes kijkend naar de rivier, hij rook de algen en de modder geur naar boven komen als hij in die richting keek. 'Ik ben Hushpaw trouwens' zei hij nog met zijn oogjes dicht en een zwiepende staart.


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:05

Neen hoor, het is gewoon zo'n warme dag dus zocht ik een beetje verkoeling sprak de witte kater. eens gelijk lachte hij terug Is het water lekker van temperatuur? hij keek even naar de meertje waar die zonet in had gesprongen heerlijk, met zo'n scherpe zon vervolgde de katertje 'Ik ben Hushpaw trouwens hij knikte even beleefd en stelde zich zelf ook maar voor aangenaam, mij noemen ze TigerSnow en likte zijn poot, en keek naar de kat die voor hem stond, duidelijk een riverclan kat. als je een riverclan kat ben, waarom kijk je dan niet zelf als het water lekker is? zei hij en keek de kater strak aan.


Unclaimed ground {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:07

Tigersnow noemde de grote kater, hij kwam net uit zijn gedachten gang toen Tigersnow een vraag had gesteld. 'Wel ik heb nog geen mentor toegewezen dus ben niet de beste zwemmer en hierdoor ben ik nog een beetje bang om het water in te gaan' antwoorde Hushpaw op de vraag van Tigersnow.


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan


Laatst aangepast door Hushpaw op ma 17 aug 2015 - 15:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:12

Wel ik heb nog geen mentor toegewezen dus ben dit de beste zwemmer en hierdoor ben ik nog een beetje bang om het water in te gaan hij keek raar naar de kater, een riverclan kat die niet goed kan zwemmen? onmogelijk! hij dacht eventjes na ik kan het je wel leren sprak hij koeltjes en vriendelijkheid streek zijn keel.


Unclaimed ground {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 15:17

'Ik kan het je wel leren' zei Tigersnow. Huhspaw keek naar de zon en zag dat hij bijna terug moest gaan naar het kamp, hij had maar een bepaalde hoeveelheid tijd gekregen om uit het kamp te gaan. 'Wel beste Tigersnow, het is niet dat ik het niet kan maar ik ben er gewoon niet super goed in' zei hij 'Natuurlijk mag je me wel een beetje extra tips geven om het beter te doen.' Na dit gezegd te hebben sprong hij het water in en dartelde met zijn pootjes in het water, het heerlijke frisse gevoel verspreide zich rondom heel zijn lichaam. Dit was Starclan op aarde, dacht de witte kater..


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:58

Wel beste Tigersnow, het is niet dat ik het niet kan maar ik ben er gewoon niet super goed in hij knikte en luisterde wat hij nog meer wou vertellenNatuurlijk mag je me wel een beetje extra tips geven om het beter te doen en meteen sprong de witte kater het water in. hij trippelde naar de kant en keek hem aan. ehuh.. mag ik wat vragen.. heb je misschien catnip voor me? fluiterde hij en keek even zenuwachtig om zich heen.

~Ganzenopracht Rina.. x3


Unclaimed ground {Tigersnow} S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Unclaimed ground {Tigersnow} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unclaimed ground {Tigersnow}   Unclaimed ground {Tigersnow} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 23:31

'ehuh.. mag ik wat vragen.. heb je misschien catnip voor me?' zei Tigersnow zenuwachtig. Hushpaw schrok van die vraag, hij keek de kater met grote ogen aan en schreeuwde: 'NEE!!' Na eventjes wachten kwam hij weer bij zinnen en zei hij; 'Maar ik weet wel waar het te vinden, achter de Elite is er een bos waar het op een bepaalde plek volstaat met dat.. je weet wel wat!'


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unclaimed ground {Tigersnow}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: