Bad Caught.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad Caught.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bloodheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimevr 17 jun 2011 - 23:59

Bloodheart liep over de open plek, haar voetkussentjes raakte nauwlijks te grond voor ze een muisje hoorde trippelen. Meteen raakte ze in de jachtmodus, even raakte ze uit haar concentratie door de vogel die vrolijk tjielpte. de zon brakt zachtjes door op het zachte zand van de open plek. Snel concenteerde ze zich op het kleine muisje dat niets vermoedend door de takjes van de bosje rende. Bloodheart drukte haar lichaam tegen de grond en sloop naar het muisje, schijnbaar had het muisje het gehoord want het stoof weg. Bloodheart sprong op en rende er als een bezetenen achterna, honger was wat haar dreef. De laaste keer dat Bloodheart gegeten had was al weer twee dagen geleden.
Bloodheart rende en rende haar voetkussentjes raakte voorzichtig en maar eventjes de grond. Na een tijdje greep ze de muis en beet hem dood. Tevrede keek ze naar het dode muisje.


Bad Caught. O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 0:09

Rosesheart rook de muis, De heerlijke zoete geur drong door haar neus naar binnen. Ze had zo'n honger, Het laatste wat ze had gegeten was een kraai. Maar dat was al 3 dagen geleden. Voorzichtig sloop ze tussen het gras door, Ontwijkde elk takje in haar weg. Tot haar verbazing was een andere kat haar voor. " GEEF MIJN MUIS! " Zei ze boos en sloeg haar nagels uit, Haar haren rezen overeind en ze begon te sissen. " IK had hem eerder geroken" Zei ze boos en sloeg haar staart kwaad heen en weer. Ze nam een sprong naar voren en sloeg de muis uit haar mond. Snel pakte zij de muis en probeerde weg te rennen maar struikelde over een boom wortel. Het muisje viel uit haar mond en rolde een eindje verder. " ALS JE HET LAAT! " Schreeuwde ze naar Bloodheart. Ze strompelde overeind en rende naar het muisje. De zon scheen en het was een mooie dag, Dit liet ze niet verpesten door een of andere kat die muizen steelt van andere katten. Rosesheart zal die muis krijgen en daarmee uit. Wat ze er ook voor moest doen.


Bad Caught. 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 0:19

Bloodheart keek naar de andere poes GEEF MIJN MUIS! Bloodheart keek verrast op door de felle reactie van Rosesheart. Meteen sprong ze op en sloeg haar nagels over de neus van Rosesheart, ''niemand steeld mijn prooi'' miauwde ze fel toen Rosesheart " IK had hem eerder geroken" boos riep en meteen pakte ze het muisje op en rende er mee over het zachte zand van de open plek die nu fel verlicht werd door de zon. ''en je rook hem helemaal niet eerst, heb hem hem toch gevangen!'' Bloodheart wist niet of ze kon stoppen om de muis op te eten, maar toch stopte ze bij haar holletje die niet ver van de plek waar ze de muis had gevangen was. Bloodheart deed zo zacht mogelijk in de hoop dat die vreselijke Rosesheart haar niet zou horen. Bloodheart legde de muis op de grond en ging voor haar hol zitten.


Bad Caught. O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
Bad Caught. DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 10:19

Droogjes ging hij liggen bij het zien van de twee poezen die vochten om een muis. Hij schudde met zijn hoofd. "Is het nou zo moeilijk om een muis voor jezelf te vangen" Hij sprong de struiken uit en keek Rosesheart aan. "Kijk eens goed, Zij had die muis eerder dan jou gevangen, dus het is haar muis." Hij keek Rosesheart woest aan terwijl hij zijn nagels uitsloeg. "Vang je eigen muizen, watje" Hij beschermde een vreemde poes, maar wist dat zij gelijk had. "Okal rook jij dat beest eerder dan haar, je hebt het recht niet om die te eten, zij heeft het gevangen." De zwarte kater sloeg wild met zijn staart. "Die muis is niet van jou, nooit geweest, begrepen?" Zijn blik keek haar arrogant aan. Het maakte hem niks uit wat die kat nu van hem dacht. Hij vocht enkel voor de katten die gelijk hadden.


Bad Caught. 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosesheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: Tja, 2 jaar.
Gender:
Rank:
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 10:55

Rosesheart blik keek arrogant terug naar Warriorclaw. "Best, Ze mag hem hebben." Zegt ze vol arrogantie. Haar blik werd nijdig en haar ogen versmalden tot kleine spleetjes. Ze bekeek Warriorclaw van kop tot teen. " Waarom zou ik die muis nog moeten hebben als ik weet waar ik er meer kan vinden." Ze zwaaide woest met haar staart heen en weer en keerde hen de rug toe. Tss wat een loser, Het was me bijna gelukt. Mopperde ze in zichzelf. Ze liep rustig in het zonnetje terug naar haar plaats. Haar oren stonden gedraaid om te horen of ze nog iets zeiden. Ookal zeiden ze iets ze luisterde er toch niet naar, Waarom zou ze luisteren naar iemand die denkt dat ie beter is? Als er iets waar ik niet tegen kan is het daar wel tegen. Nogsteeds scheen de zon lekker fel op haar vacht. Haar staart ging alsnog steeds heen en weer, Bij de gedachte alleen al aan Warriorclaw. Ze ging zitten en likte haar vacht schoon, Alle laatste zand restjes weg. Nu was ze weer helemaal spik en span. Haar oren draaiden toen ze een muisje hoorde trippelen, Ze stond zachtjes op en sloop een eindje verder. Haar houding ging instinctief in jachthouding en met een snelle beweging had ze het muisje tussen haar klauwen, Beet het diertje dood en nam het mee naar haar holletje, Nouja holletje? Het was eerder een verlaten houten schuurtje. Er zaten gaten in maar het was droog en warm. Ze liep daar naar binnen en at haar muisje op. Haar oogjes sloten heel even om na te genieten van het heerlijke verse muisje, Het was nog een jong diertje, Gelukkig want ze hield niet van oude muisjes. Door het raam scheen de zon op haar vacht, Zo doezelde ze even in slaap. Totaal niet bewust van wat er kon gebeuren.


Bad Caught. 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 11:32

Bloodheart keek met een zelfvoldane blik naar Rosesheart ''Best, Ze mag hem hebben." Zei de poes vol arrogantie ''ik zal hem zeker hebben, want ik ehb hem gevangen'' zei de rode poes net zo arrogant terug. "Vang je eigen muizen, watje" bij die woorden van de kater moest Bloodheart grinniken. de zon scheen fel op haar vacht en ging voor haar hol liggen en keek vrolijk naar de kater terwijl ze het kleine maar oh zo lekkere muisje naar binnen werkte. ''Bedankt, uuhhm wat is je naam eigelijk?'' vroeg ze nieuwsgierig aan de zwarte kater. ''ik heet Bloodheart'' zei ze vrolijk. Haar rode vacht leek roder nu de zon er op scheen. Bloodheart had het kleine maar vette muisje opgegeten en legde zich op haar zei in het zand voor haar hol. Naja een oud verlaten konijnenhol. Maar het voldeed en was in de winters warm. Ze keek hoe Rosesheart wegliep. Triomfantelijk keek ze hoe de poes wegliep en uit haar zicht verdween. Bloodheart keek op toen ze een vogeltje hoorde tjielpen en ging op het zachte zand zitten. en zocht naar de tak waar ze vogel zich bevond. Toen ze het uiteindelijk vond keek ze naar de heerlijke lijster. Alsof de lijster haar uitlachde keek ze er naar.


Bad Caught. O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
Bad Caught. DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:54

De poes voor hem keek hem arrogant aan, ook zijn blik werd arrogant. Een beetje uitdagend sloeg hij met zijn staart. Toen de poes weg was draaide hij zich om naar de andere poes en hoorde wat ze aan hem vroeg. "Warriorclaw" Stelde hij zichzelf voor. De poes voor hem heette bloodheart, volgens hem ook een Rogue. Hij knikte naar de poes en ging liggen. Hij keek hoe zij mogelijk de muis opat. Hijzelf had geen honger, hij had net gegeten. Dat eten had hij eerlijk gevangen en ook voor zichzelf opgegeten. Hij volgde de blik van de lijster en wierp die een moordlustige blik op, de lijster keek meteen weg, alsof hij dieren met zijn blik kon doden. Trots grijnsde hij. Daar had hij ook lang op moeten oefenen, maarja, het was het waard. Hij keek terug naar de poes en keek recht in haar ogen. Niet wetend wie ze precies was, maarja, dat boeide hem niet echt.


Bad Caught. 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:03

Bloodheart keek naar Warriorclaw. ''Mooie naam'' zei ze vriendelijk. Bloodheart rolde op haar rug en ging daarna languit liggen in het warme zand dat al was verwarmd door het felle zonnetje. Bloodheart voelde Warriorsclaws ogen in haar prikken en keek hem recht aan. Ze bleef staren in zijn ogen. Bloodhearts rode vacht werd heerlijk verwarmd door het zonnetje. Bloodheart vond deze kater wel een leuke kat maar hij keek wel dodelijk maar of het tegen haar bedoelt was wist ze niet zeker. Ze hoorde die zelfde lijster tjielpen. Ze ging rechtop zitten en keek er naar, ze kreeg er accuut weer honger van. Bloodheart ging zichzelf maar wassen, ze likte heet poot en haalde hem een aantal keer over haar kopje, daarna keek ze weer naar Warriorclaw. Ze keek vriendelijk naar hem.


sorry ik heb ff geen inspiratie en hijs geloof niet lang genoeg


Bad Caught. O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
Bad Caught. DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:09

Kort en vriendelijk knikte hij. Zijn blik werd meteen weer wat zachter. "Bedankt, Trouwens, ik heb honger gekregen van die geuren van verse prooi. Zin om te jagen?" Hij sprong op en sloeg even met zijn staart waarna hij met zijn oren bewoog. Hij hoorde iets, iets waar hij niet echt blij mee was. "Ssst..hoor jij dat ook?" Zware voetstappen werden hoorbaar, waarna hij zich omdraaide en met gespleten ogen naar de bosjes keek. De bosjes gingen wild heen en weer. Hij snoof nog een keer waarna zijn pupillen groter werden. "Beer" Hij keek Bloodheart aan en wenkte naar de struiken. "Ik leid de beer wel af," Hij sloeg even met zijn staart naar het konijnenhol waar zij voorlag als teken dat ze zich daar mogelijk kon verschuilen. Daarna sprong hij naar voren, net voordat hij de struiken in was sprong de beer naar voren en bulderde luid. Al zijn haren gingen overeind staan. Hij gromde en maakte een scherpe bocht waarna hij met veel geluid de struiken in schoot. Zo trok hij de aandacht van de beer. De beer rende hem achterna. Zo rende hij een heel stuk door, totdat de beer ver genoeg weg was. Daar ging hij uit de wind staan zodat de beer hem niet rook. De beer rende langs hem door en was weg. Stilletjes sloop hij terug naar Bloodheart. "Hij is weg" Hij ging weer liggen en keek haar aan. "nou? Zin om te jagen?"


Bad Caught. 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Bad Caught. DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Bad Caught.   Bad Caught. Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:18

Bloodheart keek naar Warriorclaw. "ik heb honger gekregen van die geuren van verse prooi. Zin om te jagen?" werd er aan haar gevraagd, ''ja daar heb ik wel zin in'' was haar antwoord meteen. Bloodheart keek naar hem toen hij zei dat ze stil moest zijn, meteen deed ze wat hij haar opdroeg en sloot haar bek. Toen het woord ''beer'' werd gezegt raakte ze in de stress en deed wat hij wilde dat ze deed. Meteen dook Bloodheart haar hol in. Angstig bleef ze daat zitten tot ze de stem van Warriorclaw "Hij is weg" hoorde zeggen. Schichtig kwam ze laag bij de grond naar buiten gekropen. Toen ze merkte dat de beer echt weg was ontspande ze een beetje. Ze keek in rurstgevende ogen van Warriorclaw, naja rustgeven waren ze vast niet maar het maakte haar kalm. ''hoe heb je die beer weggekregen? Ja ik wil jagen, heb honger'' vroeg ze kalm.


Bad Caught. O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad Caught.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: