I can do it on my own



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can do it on my own

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Luckypaw
Member
I can do it on my own DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:32

De jonge apprentice, die nog steeds geen mentor had ontvangen, liep door het Skyclan gebied. Iedere dag wachtte hij op de ceremonie van Duststar, maar deze was nog steeds niet gekomen. Hij zuchtte. Zo jammer. Hij wou zijn territorium verdedigen en zijn clan trouw zijn! Zonder mentor kon hij dit niet leren..Of toch wel? Hij kon het zichzelf toch gemakkelijk leren! Hij kon zelf leren jagen en zou zijn eigen jaagtechnieken uitvinden. Hij kon gemakkelijk in zijn eentje de grenslijnen bewaken. Niemand die hem nu nog in de weg kon staan. Of toch wel? Nee, Hij was onverslaanbaar. Trots over zijn eigen gedachte stapte hij het bos uit. Het eerste wat hij ging doen was; Het grensgebied bewaken. Hij snoof in de lucht en rook de geur van skyclan. Hij snoof nog een keer en rook de verse geur van prooi. Geen vijandige geur dus. Hij liep verder richting het Grensgebied. Hij liep nu richting het gebied dat aan het gebied van rogues grensde. Nogmaals snoof hij. De geur van Rogue drong nog steeds niet door. Hij grijnsde. Die rogues durfde zich hier niet te laten zien. Hij opende zijn mond en rook zo weer in de lucht. Hij rook nu enkel skyclan, maar hoe dichter hij bij het gebied van de Rogues kwam hoe meer hij rogue rook. Plots rook hij een guer van een rogue, die in hun gebied was. Woest keek hij om zich heen. Waar was dat beest?! Hij zou hem met een slag verjagen. Hij grinnikte. Dat zou nog eens leuk worden! Hij zou zijn kracht en snelheid laten zien. Geen enkele kat die hem hierin tegen ging houden. De jonge kater gromde hard terwijl zijn haren dreigend omhoog gingen staan. Weer snoof hij in de lucht. Hij draaide zijn hoofd en zag een flits van een staart en sprong ernaar toe. Stevig greep hij de staart vast en trok eraan. De staart rook naar Rogue, dus het was geen clangenoot. Hij gromde en verdiepte zijn tanden in het vlees van de rogue. "Wat doe jij in ons gebied, ROgue!" Gromde hij waarna hij de rogue losliet en hem doordringend aankeek.

{Skyclan katten + Rogues of andere clan katten die het Skyclan gebied binnenkomen :3}



I can do it on my own Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
I can do it on my own DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 18:49

Bloodheart draaide zich verschrokken op tot ze een jonge kater zag die in haar staart beet. Meteen sloeg ze haar nagels uit en sloeg met haar poot over zijn flank ''wat heb jij jonkie?'' klonk de woeste stem van Bloodheart. Ze keek naar de jonge kat en werd meteen neidig, hoe durfde dat jonge mormel haar aan te vallen. Zei was een volwassen kat en hij misschien 5 tot 8 manen maar niet veel ouder. Hij rook naar Clankat, Bloodheart keek de kleine kat woest aan. Har nagels waren nog steeds uitgetrokken, haar haren stonden rechtovereind. Bloodheart voelde de zon lichtelijk haar rode vacht verwarmen. Haar groene ogen stonden woest en staarde naar de kater. Bloodheart begreep alleen niet waarom deze jonge kat haar had aangevallen en waarom hij alleen was, ze had altijd de gedachte dat clankatten in clubjes vanaf twee katten tot vier katten waren en zeker niet alleen.


I can do it on my own O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Luckypaw
Member
I can do it on my own DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:36

Hij voelde hoe vlijmscherpe nagels over zijn flank gleden. Grommend beet hij in de poot die over zijn flank ging. Hij liet de poes snel los en stond nu met vier poten op de grond. Zijn haren gingen dreigend overeind staan. "Je bent op skyclan gebied,!" Zijn ogen schoten vuur van woede. De poes was iets ouder dan hij dacht, eigenlijk veel te oud voor hem. Maar hij zou vechten voor zijn clan! Tot de dood zou hij zijn clan trouw blijven. "Verlaat het skyclan territorium nu!" Hij ontblootte zzijn vlijmscherpe tandjes en keek de poes met zijn blauwe ogen aan. Zijn staart zette zich op en werd helemaal dik. Woest sloeg hij ermee. Hij haalde uit met zijn poot naar het gezich van de poes. Razendsnel schoot hij naar voren en beet hij de poot van deze, Nog sneller schoot hij terug en ging hij weer oplettend klaar staan om een aanval te ontwijken. "Ik ga het je afleren om ooit nog in dit gebied te komen," Hij grauwde en sloeg weer net zijn staart. Zijn uithouding was er dreigend, okal leek het meer schattig dan dreigend. En dat voornamelijk door zijn grote.



I can do it on my own Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
I can do it on my own DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:44

Bloodheart keek in de blauwe ogen van de kater. '' zeg mormel, ik ben niet op jou terrein, de grens is verder op'' ze wist dat de kater gelijk had. Maar ze had geen zin in een gevecht of naar een jong mormel te luisteren. Bloodheart pikte het niet dat deze jonge kat haar aanviel. Haar rode vacht zette op waardoor ze gespierder leek dan dat ze was. Bloodheart sprong op de jonge kat en beet tussen zijn schouders en zette haar nagels in zijn schouders. Ze was totaal niet van plan rustig an te doen met een jonge kater, wat ze normaal wel zou doen, maar deze vroeg om een gevecht. Bloodheart blaasde tussendoor, haar staart bewoog heen en weer. De zon verplaatste zich achter de wolken en het begon te waaien. Bloodheart hield van de wind, zo verfrissend. Nog steeds snapte ze niet hoe een jonge kater kan bedenken dat hij haar aan kan. Alhoewel ze verrast was dat dit kleine katje haar durfde aan te vallen was ze niet onder de indruk.


I can do it on my own O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Luckypaw
Member
I can do it on my own DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 19:57

"Noem me geen mormel" Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. "Je bent op verkeerde gebied, en dat weet ik 100% zeker" Hij blaasde en sloeg met zijn staart. De poes viel hem aan en hij zag zijn kans. Met een poot greep hij zich vast aan de snuit van de poes. Hij kneep erin zodat zijn nagels zich in haar neus boorde. Vals grijnsde hij waarna hij haar krachtig probeerde weg te duwen en onder haar uit glipte. Snel draaide hij zich om en ging zijn rug omhoog staan. "Wegwezen!" De poes kon goed vechten, maar hij was dapper en zou niet bang wegrennen. "Ik dien mijn clan, en zal ervoor sterven als het moet!" Hij sloeg met zijn staart. Okal wist hij dat hij het verkeerd had aangepakt. Hij had rustig moeten reageren, dan had hij misschien een gevecht vermeden. Maarja, hij had het nu al gedaan. Hij keek de poes strak aan.



I can do it on my own Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
I can do it on my own DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 20:16

Bloodheart keek naar de kleine kat en blies naar hem ''ik noem jou zwker wel mormel, en nee ik mag hier zijn en anders je met 5 manen ofzo hoe wil je mij stoppen'' klonk haa denigerende stem luid. Bloodheart keek naar de omgeving. De bomen leken te wijkenbij de grens. Bloodheart krijsde hard toen Luckypaws nagels in haar neus kwamen. Meteen vocht ze terug. ''JIJ MORMEL'' Riep de rode poes kwaad naar de leerling die voor haar stond. Bloodheart had dit kleine katertje niet zo sterk verwacht. ''Ik dien mijn clan, en zal ervoor sterven als het moet!" zei de kater tegen Bloodheart, waarop ze antwoorde '' en sterven zal je dan, MORMEL'' hoorde je haar boze stem weer.

hij zal wel te kort zijn(sorry dus), maar ik moet echt ff kappen, voel me niet zo lekker


I can do it on my own O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Luckypaw
Member
I can do it on my own DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: I can do it on my own   I can do it on my own Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 14:55

Luckypaw gromde en blaasde naar de poes voor hem. Hij ontblootte zijn tanden en zette zijn haren omhoog. "Mij krijg je niet dood, Rogue!" Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en blaasde uitdagend. Hij sprong naar haar toe, maar net voor haar ontweek hij haar zodat hij achter haar terecht kwam. Hij greep haar staart vast en trok hier hard aan, of ja, wat hij hard vond. Hij sprong op de rug van de poes en beet in haar schouders. Hij hield zich met zijn nagels stevig vast zodat de poes veel moeite zou moeten doen om hem uit die greep te halen. Hij beet zijn tanden nog verder in haar vel en sloeg wild met zijn staart. "Je krijgt nog één kans om weg te komen!" Mompelde hij in de vacht van de poes. TOch was het verstaanbaar voor haar. Luckypaw's ogen keken woedend naar voren. Hij was niet bang voor déze kat.



I can do it on my own Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can do it on my own
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: