Badass



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Badass

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sandflower
Member
Badass Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Badass   Badass Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:22

Stilletjes zat Sandkit in een hoekje van het kamp, ze dacht duidelijk na. Telkens liepen katten het kamp in en uit, maar hun waren nog te jong. Het maakte haar best wel sikkeneurig, ze wilde helemaal niet jong zijn! Ze wilde ook het kamp uit en jagen, patrouilleren bij de grenzen en een waardig lid van ThunderClan zijn! Hmn. Een klein plannetje begon zich in haar hoofd te vormen. Maar om alleen te gaan leek haar niet slim. Je moest altijd back-up hebben, want samen stond je sterker. Maar wie van de kittens zou ze over kunnen halen zonder dat ze meteen klikkend naar hun mammie zouden rennen?

{ Tallkit & Hazelkit }


Badass JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Badass Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:24

Een glinstering stond in Hazelkit's ogen. Sandkit zat ergens alleen, en hij was van plan haar te besluipen en dan.. Heel hard te laten schrikken! Een kleine grijns kwam op zijn gezicht bij deze gedachte. Ja, dat was leuk, tenminste een beetje pret in dit saaie kamp. Gelukkig mochten ze wel de nursery in en uit lopen. Oh, hij kwam dichterbij... Hij zakte door zijn poten heen, oren in zijn nekje.. Langzaam sloop hij vooruit.. En toen sprong hij naar voren, en belandde bovenop haar staart! Hij grinnikte hard en zette zijn tandjes erin. "Hwewwes!" Miauwde hij met een mond vol staart.


i'm breakable, unbreakable
Badass Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Badass D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:31

Tallkit's grote oogjes waren op de muis gericht die hij had gekregen van één van de queens. Nu hij de 6moons bijna bereikt had mocht hij voor het eerst echt proeven hoe versgevangen prooi smaakte. Veel eten deed hij natuurlijk nog niet. Hij likte vooral het bloed uit een grote gapende wond in het muisje. Kauwen kon hij wel, maar daar had hij nu niet echt de fut voor. Hij was al tevreden dat er gewoon een echte prooi voor hem lag en deze was helemaal van hem. Hij was één van de oudste en de jongere kittens zaten nog vooral aan hun moeders melk, al kregen ze soms wel eens stukjes vlees voor geschoteld. Hij daarin tegen kreeg een hele muis. Zijn oogjes glinsterde en even ging zijn blik naar Hazelkit en Sandkit die met elkaar leken te stoeien. Hij nam de grote muis, in zijn ogen was het kleine muisje toch groot, vast en nam deze mee naar het duo. Een beetje om te stoefen en natuurlijk om niet alleen te zitten.


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Badass Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:35

Hmn. Hoe kon ze het kamp uitkomen zonder dat ze gesnapt werd door haar moeder. Nog veel erger, door de grote boze deputy! In haar klauwen wilde ze al helemaal niet vallen, want dan zou ze vast tot in de eeuwigheid kitten blijven! Haar kopje zat bomvol met ideetjes toen ze opeens opschrok en tegen de grond getackled werd. "Hé!" riep ze geschrokken uit, maar al snel verliet een speelse grauw haar bekje en plantte ze haar lippen om het oor van haar broertje, terwijl ze met haar pootjes lichtjes tegen zijn buik aan trapte. Lachend liet ze hem hierna los en kwam weer op vier poten. "Tallkit!" riep ze vrolijk uit toen ze de oudere tabby zag naderen.


Badass JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Badass Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:46

"Hé!" De geschrokken toon was duidelijk op te merken en een grom kwam uit Hazel's bekje; missie geslaagd! Hij grinnikte toen Sand terug gromde en zijn oor in haar bek nam, waarna ze zijn buikje aanviel met haar pootjes. Meteen liet Hazel heel zijn gewicht op haar pootjes vallen en begon toen te lachen. Há, nu had hij haar mooi vast! Natuurlijk had hij ook haar staart niet laten gaan. Echter kwam hij overeind toen Sandkit een begroeting miauwde naar iemand die hij nog niet zo goed kende; Tallkit. Eigenlijk vond hij die niet zo aardig. Hij dacht dat hij alles was en zo, terwijl Hazel duidelijk leuker was. "Hallo," miauwde hij dus ook een beetje monotoon in plaats van veel te vrolijk net zoals zijn zusje.


i'm breakable, unbreakable
Badass Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Badass D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 0:01

De kater liet zijn muisje voor zijn poten vallen en richtte zich iets meer op toen Sandkit hem bijna direct begroette. "Tallkit!" Haar vrolijke en opgewekte toon liet hem direct glimlachen, terwijl haar broertje hem helemaal anders begroette. Toch maakte hij er maar geen opmerking over. "Hi Sandkit," greens hij als begroeting naar haar. De kater keek enkel kort naar Hazelkit, dat was zijn reactie op zijn begroeting. Hij zette zijn pootje op de muis die voor hem lag. "Kijk," mauwde hij nu wat enthousiaster. "Ik heb een hele muis gekregen".


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Badass Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 0:17

Haar oogjes werden groot bij het zien van de enorme prooi die Tallkit bij zich had. Wauw! Dan zou hij vast en zeker heel snel een grote, sterke kater worden! Zij wilde ook heel graag groot en sterk worden, dan zou ze hun opa trots kunnen maken. "Helemaal voor jou alleen?!" mauwde ze en keek de kater bewonderend aan. Hierna keek ze vrolijk terug naar haar broertje, wie ze een vrolijke schouderduw gaf. "Vervelen jullie je niet in het kamp?" mauwde ze toen heel subtiel.


Badass JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Badass Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 12:42

Hazel nam de andere kitten onderzoekend op. Tallkit, dus? Hij wist nou niet wat hij van hem moest vinden. Als hij Sandkit maar geen pijn deed, dan was het goed. Toen keek Hazelkit naar de muis van Tallkit met grote ogen. "Kijk," klonk het. "Ik heb een hele muis gekregen". Zijn ogen werden nog groter en hij keek verrast. "Wow," miauwde hij vol ontzetting. Hij wilde ook een muis. "Helemaal voor jou alleen?!" klonk ook Sand verrast. Opeens kreeg hij een schouderduw en hij snoof verontwaardigd, toen hij echter doorhad dat deze niet van Tall kwam maar van Sand gaf hij haar een vriendelijke lik over haar wang terug. "Vervelen jullie je niet in het kamp?" Hé? Een beetje verward keek hij haar aan. Toen snapte hij het. "Ja, heel erg." miauwde hij dus terug met een grijns op zijn gezicht.


i'm breakable, unbreakable
Badass Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Badass D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 12:16

Hij knikte instemmend over het feit dat de muis helemaal voor hem alleen was en keek even naar Hazelkit even snoof bij wat Sandkit deed. Hij herpakte zich echter direct toen hij zag dat zij het was. Ergens gaf dit hem het gevoel dat de andere kater hem niet echt mocht. Hij kon het natuurlijk ook mis hebben, maar hoe ouder hij werd hoe beter hij zulke dingen kon onderscheiden. Zijn blik schoot echter al snel naar Sandkit toen ze vroeg of hij en Hazelkit zich niet verveelden in het kamp. Even hield hij zijn kopje wat schuin. Hij had de subtiele hint wel gezien. Ergens verveelde hij zich wel, maar hij moest van Sinclaw Thunderclan trots maken. En dat deed je dus niet door het kamp uit te sluipen. Even ging zijn blik naar Hazelkit die direct knikte en met een grijnsje antwoorden. Tallkit bleef echter even stil en richtte zijn oogjes terug op Sand. Waarom zou hij ook 'nee' zeggen. Zijn moeder kon hem toch niet alle pret ontzeggen? "Ik verveel me ook wel." zei hij met een glimlachje op zijn snoetje en keek even kort naar Hazel. Hij had de subtiele hint van Sand ook al door, iets wat duidelijk te zien was aan zijn grijns.


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Badass Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 12:30

Het leek alsof haar subtiele hint door beide katers begrepen was. Vrolijk zwiepte ze met haar staartje en keek ze allebei enthousiast aan. "Ik zou graag eens willen weten of de wereld daarbuiten echt zo.. gevaarlijk is als de meeste Queens zeggen?" mauwde ze met een gedempte stem en met glinsterende oogjes. Als ze nu betrapt zouden worden zou dat wel erg falend zijn. Maar ze wilde zo graag eens weg uit dit stinkkamp, ze wilde bewijzen dat ze oud genoeg was om voor zichzelf te zorgen.


Badass JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Badass Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimema 21 sep 2015 - 10:54

"Ik verveel me ook wel." klonk het vanaf Tallkit en de grijns op Hazel zijn gezicht werd nog iets breder. Wat zouden ze nu gaan doen? Vast iets heel cools, dat was wel iets voor Sandkit. Zij bracht ook al prooi naar elders en zo. "Ik zou graag eens willen weten of de wereld daarbuiten echt zo.. gevaarlijk is als de meeste Queens zeggen?" klonk het toen zachtjes en de groen-blauwe ogen van Hazelkit vergrootten bij de realisatie wat zijn zusje bedoelde. "Ooh, bedoel je naar buiten? Uit het kamp?" miauwde hij verrast, en schrok van de hardheid van zijn stem. Oepsie. Ze moesten wel fluisteren.
- Sorry voor de laatheid ;w;


i'm breakable, unbreakable
Badass Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Badass D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 13:43

Zijn blik ging van Sandkit naar Hazelkit, die de woorden van het poesje nog eens extra verduidelijkte. Hij zei het zelfs iets te hard. "Sssht." zei hij dan ook direct en richtte zijn oortjes naar voren. Zelf was hij al meer buiten het kamp geweest dan eender welke kitten, maar dat liet hem niet terugdeinzen. Hij stond altijd open voor een beetje avontuur. "Wanneer wil je dat doen?" mauwde hij zachtjes en ging iets dichter bij de twee andere kittens staan, zijn prooi achter zich latend. Zo konden ze fluisteren, maar konden ze elkaar ook nog eens duidelijk verstaan.


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Badass Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 11:55

Precies op hetzelfde moment als Tallkit siste Sand naar haar broertje dat hij stil moest zijn, want als iemand hen nu zou horen hadden ze pas echt een groot probleem. Drie kittens die aan het beramen waren om uit te breken, dat was helemaal niet zo geweldig. Voor hetzelfde geld zouden ze dan later apprentice worden, dus het liefst moest dit gebeuren zonder dat iemand er weet van had. "Vannacht? Dan zijn er minder katten in het territorium.." mauwde ze op gedempte toon en keek van haar broertje naar haar goede vriend, duidelijk enthousiast door dit hele plan. "Als de maan op zijn hoogst is?" Wauw, wat klonk dit professioneel Sand.


Badass JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Badass Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Badass   Badass Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 12:08

Er werd afgesproken wanneer ze zouden uitbreken. Vannacht, als de maan op zijn hoogst was. Dat klonk wel heel cool, maar toch twijfelde Hazelkit wel een beetje hoor. "Wat nou als we monsters tegenkomen?" vroeg hij zachtjes aan zijn zusje en hij keek een beetje onderzoekend naar de uitgang. Hij had ze natuurlijk nooit gezien, en hij was er al helemáál niet bang voor. Maar hij had wel is warriors horen praten - want hij luisterde graag katten af, dan voelde hij zich net een spion - en die hadden toen gepraat over monsters waar twolegs inzaten. Hij had geen idee wat dat waren, maar het klonk wel een beetje eng. Al was hij niet bang hoor.


i'm breakable, unbreakable
Badass Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Badass
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: